Great Planes Piper J-3 Cub
-
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Οπως τα λεει ο ankon...
O πρωτος τροπος ειναι ο καλυτερος...
Ναι το εκοψα αλλα οπως ειδες στις φωτο συμμετρικα σε σχεση με την μηχανη ωστε να δειχνει ιδιο(σχεδον...οκ...)
Ολες η βαφες γινανε με ακρυλικα και αερογραφο...
O πρωτος τροπος ειναι ο καλυτερος...
Ναι το εκοψα αλλα οπως ειδες στις φωτο συμμετρικα σε σχεση με την μηχανη ωστε να δειχνει ιδιο(σχεδον...οκ...)
Ολες η βαφες γινανε με ακρυλικα και αερογραφο...
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Ευχαριστώ τον φίλο Ankon και Ηρακλή, θα προτιμήσω τον πρώτο τρόπο κι εγώ μάλλον!!! Σήμερα δεν έκανα και πολλά πράγματα, απλά λίγο σιδέρωμα το ύφασμα γιατί τα φτερά είχαν αρκετά φουσκώματα πάνω και κατω!!!
- Συνημμένα
-
- 08122011238.jpg (88.18 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
-
- 08122011237.jpg (94.57 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
-
- 08122011236.jpg (104.56 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
-
- 08122011235.jpg (95.92 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Λίγη ακόμη δουλίτσα τώρα το απόγευμα και κολλήθηκε το κεντρικό φτερό αλλά και ενισχύθηκε το firewall με εποξική ρητίνη! Αυτό που παρατήρησα είναι ότι έχει μια μικρή δίεδρο γύρω στις 1,25 μοίρες το φτερό! Είναι φυσιολογικό αυτό, μέσα το manual δεν γράφει κάτι παρά μόνο ότι δεν πρέπει να αφήνει κενό! Ελπίζω να μην έκανα γκάφα, θα μπορούσα να μην αφήσω δίεδρο και να γεμίσω το κενό με εποξική ρητίνη, αλλά δεν το θεώρησα λογικό!
- Συνημμένα
-
- 08122011241.jpg (82.5 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
-
- 08122011240.jpg (85.26 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Γιαυτο σου ειπα μην λυπηθεις την κολλα...
Kανονικα επρεπε να μετρησεις τις αντιριδες του φτερου για να εισαι σιγουρος οτι ειναι στην σωστη θεση...
Αν δεν το εκανες δεν εγινε και τιποτα ...απλα θα σε παιδεψει λιγο για να τις βαλεις μετα στην σωστη θεση...το τακακι που εχει το φτερο για να βιδωσεις την βιδα για την αντιριδα ειναι λιγο μικρο...και η μιαμιση μοιρα στο μετρο θα σε βγαλει κανα ποντο πιο πισω...
Kανονικα επρεπε να μετρησεις τις αντιριδες του φτερου για να εισαι σιγουρος οτι ειναι στην σωστη θεση...
Αν δεν το εκανες δεν εγινε και τιποτα ...απλα θα σε παιδεψει λιγο για να τις βαλεις μετα στην σωστη θεση...το τακακι που εχει το φτερο για να βιδωσεις την βιδα για την αντιριδα ειναι λιγο μικρο...και η μιαμιση μοιρα στο μετρο θα σε βγαλει κανα ποντο πιο πισω...
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Κάτι κάναμε και σήμερα, τοποθέτησα τα ailerons και κολλήθηκε το κομμάτι ξύλου που ενώνει τα 2 φτερά από πάνω για να περάσουν οι βίδες, τελικά η δίεδρος ούτε που φαίνεται!!!
- Συνημμένα
-
- 10122011245.jpg (88.38 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
-
- 10122011244.jpg (86.01 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
-
- 10122011243.jpg (86.86 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
-
- 10122011242.jpg (88.22 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Λίγη δουλίτσα ακόμη και κάτι γίνεται!!! Κολλήθηκε το stabilizer και το fin και ελέγχθηκε με λέιζερ αλφάδι για πιο σίγουρα και είναι όλα ok!! Οπότε προχωράμε παρακάτω, είμαστε έτοιμοι για να τοποθετήσουμε τα σέρβο στα φτερά τα οποία θα μπούνε σε ξεχωριστό κανάλι στον δέκτη, έτσι ώστε να μπορούμε να βάλουμε διαφορική κίνηση στα ailerons (αυτό το διάβασα σ' αυτό το θέμα σε προηγούμενη απάντηση απ' τον φίλο king kostas), αλλά και να μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε σαν flaperon! Λοιπόν έτοιμες και οι προεκτάσεις μας για να τοποθετηθούν!!! Σε όλες τις κολλήσεις χρησιμοποιείται 24άωρη εποξική για καλύτερα αποτελέσματα!!!
- Συνημμένα
-
- 12122011248.jpg (82.71 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
-
- 12122011249.jpg (87.19 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
-
- 12122011251.jpg (87.14 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
-
- 12122011250.jpg (80.22 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Πριν τοποθετηθούν τα σέρβο αποφάσισα να κόψω με τον κλώνο - dremel το μπροστινό τζαμάκι για το πιλοτήριο, δεν είχα χρησιμοποιήσει ξανά dremel είναι η πρώτη φορά οπότε μην περιμένετε και τέλεια αποτελέσματα!!!::)
- Συνημμένα
-
- 13122011255.jpg (97.64 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
-
- 13122011254.jpg (91.96 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
-
- 13122011252.jpg (91.1 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
-
- 13122011253.jpg (90.6 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Τι έλικα θα μου προτείνατε να βάλω, δεν θέλω ταχύτητες αλλά πτήσεις με χαμηλή ταχύτητα, ο κινητήρας θα είναι o.s 55 a x με pits muffler!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 720
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Αυτό το αεροπλάνο έτσι κι αλλιώς δεν πιάνει ταχύτητες οποτε με μια 13Χ6, για αυτή τη μηχανή ,θα είσαι σένιος.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
...όπως είπε και ο Κώστας ... με μία 13Χ6 θα είσαι μια χαρά (αυτήν έχω επάνω στον OSmax55ax + pitts muffler για το Piper Pawnee H9)... θα πετάς αργά... χαλαρά ...
η ταν, η, τα πετάν...
-
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
HAR28 έγραψε: ↑Πριν τοποθετηθούν τα σέρβο αποφάσισα να κόψω με τον κλώνο - dremel το μπροστινό τζαμάκι για το πιλοτήριο, δεν είχα χρησιμοποιήσει ξανά dremel είναι η πρώτη φορά οπότε μην περιμένετε και τέλεια αποτελέσματα!!!::)
To καλυτερο κοψιμο χωρις γρεζια και ατελειες εγω το εκανα με ενα ψαλιδακι...
Ειχε το καλυτερο αποτελεσμα...και κοβετε πολυ ευκολα το συγκεκριμενο...!@/-=}{{
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
hkousoulos έγραψε: ↑To καλυτερο κοψιμο χωρις γρεζια και ατελειες εγω το εκανα με ενα ψαλιδακι...
Ειχε το καλυτερο αποτελεσμα...και κοβετε πολυ ευκολα το συγκεκριμενο...!@/-=}{{
Ηρακλή με ψαλιδάκι έπρεπε να το κόψω κι εγώ έκανα λάθος γιατί έχει αφήσει γρέζια!!! Δεν πειράζει όμως το σουλούπωσα όσο μπορούσα!!
Τελικά 13Χ6 θα χρησιμοποιήσω όπως λένε και τα παιδιά παραπάνω, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!!
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Λοιπόν, μη νομίζετε ότι αυτές τις μέρες καθόμουν με σταυρωμένα χέρια, έγινε λίγη δουλίτσα ακόμη, βιδώθηκαν τα horns στα ailerons και τα σέρβο των φτερών στη θέση τους!! Κόπηκαν οι ντίζες αφού μετρήθηκαν λεπτομερώς και τοποθετήθηκαν μεταλικά clevises στα horns έτσι για να έχουμε ήσυχο το κεφαλάκι μας! Επίσης τοποθετήθηκαν τα blind nuts στο firewall για την βάση και στην συνέχεια με την σειρά της τοποθετήθηκε και η βάση του κινητήρα! Αφού βιδώθηκε και ο κινητήρας πήρα κι ένα πρόχειρο σχέδιο για την κοπή του cowl! Βέβαια θα ξαναμελετηθεί και θα ξαναμετρηθεί για να είμαστε σίγουροι!!
- Συνημμένα
-
- 15122011258.jpg (96.6 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
-
- 15122011259.jpg (87.86 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
-
- 15122011260.jpg (89.48 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
-
- 15122011261.jpg (86.31 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
-
- 15122011262.jpg (82.78 KiB) Προβλήθηκε 227 φορές
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
...Χάρη καλά προχωράς ... μόνο που τα clevises να τα ασφαλίσεις με κάποιο κομματάκι σιλικόνης (απο σωληνάκι καυσίμου), η, απο θερμοσυστελλόμενο κορδόνι, για να τα κρατάει ...
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
nasa έγραψε: ↑...Χάρη καλά προχωράς ... μόνο που τα clevises να τα ασφαλίσεις με κάποιο κομματάκι σιλικόνης (απο σωληνάκι καυσίμου), η, απο θερμοσυστελλόμενο κορδόνι, για να τα κρατάει ...
Ευχαριστώ φίλε μου για την παρατήρηση σου, ενώ είχα κόψει σωληνάκι για να τα ασφαλίσω το ξέχασα να τα τοποθετήσω, θα το κάνω εντός της ημέρας!!!