Σελίδα 6 από 10
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 29, 2013 8:41 pm
από nasa
...μπράβο Σπύρο ... για φέρτο κ' απο τον 'Ερμή' να το θαυμάσουμε...!
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 29, 2013 11:46 pm
από RedCharly
Θα γινει και αυτο Νικο.
Στην επομενη πτηση μέσα στο roll εμεινα απο κινητηρα με αποτελεσμα να ριξει μουρη και να το προσγειώσω βαρία με απώλεια το ξεκώλημα ενός σκέλους που ευτυχώς επιδιορθώθηκε σήμερα.
Quiz Γιατι μπορεί να εσβησε;
Ακούστε τον κινητήρα και αν καποιος εχει κατι ας το πεί
http://www.youtube.com/watch?v=tJ13wcmVCxc
Επειδή μετά την πτώση περπάτησα μετά το 5:35 κλείστε το
Σπυρος
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 30, 2013 7:37 pm
από King Kostas
Δεν ξέρω τι έπαιξε με τον κινητήρα, αλλά ρε κούκλε, πολύ άτσαλα το χειριστικές και το έσπασες τσάμπα το α/φος.
Γιατί δεν το άφησες να πλανάρει ρε κούκλε; Τι φοβήθηκες;
Όταν σβήνει το μοτέρ ξεχνάμε το elevator και όλες τις κινήσεις τις δουλεύουμε γλυκά και μaλακά.....εσύ έκανες όλα τα αντίθετα....
Στο "ελληνικό" δεν δικαιολογείτε να σπάει κανένα μοντέλο εκτός αν τα παίξει κανένα servo...ή παίξει κάποιο θέμα με Τ/Κ ή μπαταρίες...
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 30, 2013 9:20 pm
από Aνδρεας Μανδαρακας
Πρεπει να ησουν σχετικα χαμηλα γιατι η καμερα σε ξεγελα ως προς το υψος οπως ειδα το βιντεο και να σε ξαφνιασε.Παντως απο το πως εσβησε ο κινητηρας ειτε υπερθερμανθηκε ο κινητηρας(δουλευε too lean) ειτε διπλωσε ο βοσκος στο τεποζιτο η οτιδηποτε εχει σχεση με την τροφοδοσια καυσιμου.Ειναι ωραιο μοντελο παντως και ελπιζω να μην επαθε μεγαλη ζημια.
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 31, 2013 12:47 am
από RedCharly
Κωστα σε ευχαριστώ για τα καλα σου λογια αλλα δεν με βοηθησες αρκετα. Το μοντελο ειναι ετοιμο για πτηση αφου απλα προσγειώθηκε βαρια αλλα δεν επαθε τιποτα.
Το Gilmore δεν ειναι για να πλαναρει και ετσι επρεπε απλα να το γυρισω ανασκελα να το φερω μεσα και να το πατησω.
Την αλλη φορα θα το κανω καλυτερα.
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 31, 2013 1:38 am
από King Kostas
Σε ότι αφορά στο πλανάρισμα, δεν πιστεύω ότι υπάρχει α/φος που με σβηστό μοτέρ δεν θα μπορέσει να έχει ένα "διαχειρίσιμο" βαθμό καθόδου. Με τις ενέργειες σου απλά το stallάρησες αμέσως....anyway αφού δεν έπαθε κάτι σοβαρό, μικρό το κακό.
Σε ότι στο μοτέρ, δεν ξέρω τι μπορεί να πήγε στραβά. Προσωπικά, τα μοτεράκια νιτρομεθανόλης υπερθερμαίνονται εύκολα όταν είναι "φτωχά" και μάλλον το μοτεράκι την άκουσε λίγο γιατί μάλλον δούλευέ lean....γι' αυτό και δεν έπεφτε λαδάκι στην κάμερα σου, που υπό normal συνθήκες θα έπρεπε να έχει αρκετά μπιμπίκια από λάδι.
Θα σου πρότεινα να δεις όλες τις γραμμές σιλικόνης, ειδικά μέσα στο ντεπόζιτο διότι παίζει να έχεις κανένα κόψιμο και να μην το έχεις πάρει χαμπάρι.
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 31, 2013 11:45 am
από yankos
Καλημέρα
Να πω κι εγώ πώς χειρίζομαι το μοντέλο μετά από σβήσιμο.
Όταν σβήνει ο κινητήρας, αν η ταχύτητα του μοντέλου είναι οριακή,
κατευθείαν δίνω ελαφρώς down ώστε να ανακτήσει ταχύτητα και να αποφύγω το stall. Όλη η πορεία του μοντέλου μέχρι την προσγείωση πρέπει να είναι ελαφρώς καθοδική ώστε να έχω ικανοποιητική ταχύτητα. Στο μισό μέτρο από το έδαφος αρχίζω να τραβάω ελαφρώς up και κόβω ταχύτητα μέχρι να πατήσει το μοντέλο.
Αν το έδαφος δεν είναι κατάλληλο για προσγείωση προσπαθώ να παρατείνω το φρενάρισμα όσο γίνεται, ώστε να μειωθεί η ταχύτητα και οι ζημιές.
Αν το μοντέλο είναι πισώβαρο (π.χ. 3D) δεν αφήνω με τίποτα να σηκώσει μύτη, δίνω συνεχώς down ώστε να έχει συνέχεια μια ελαφριά κάθοδο. Αν σηκώσει τη μύτη εννοείται πως θα στολάρει.
Αν το ύψος του μοντέλου είναι οριακά χαμηλό τότε αλλάζουν τα πράγματα, εκεί μετράει η έμπνευση της τελευταίας στιγμής.
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 31, 2013 6:20 pm
από RedCharly
yankos έγραψε: ↑Καλημέρα
Να πω κι εγώ πώς χειρίζομαι το μοντέλο μετά από σβήσιμο.
Όταν σβήνει ο κινητήρας, αν η ταχύτητα του μοντέλου είναι οριακή,
κατευθείαν δίνω ελαφρώς down ώστε να ανακτήσει ταχύτητα και να αποφύγω το stall. Όλη η πορεία του μοντέλου μέχρι την προσγείωση πρέπει να είναι ελαφρώς καθοδική ώστε να έχω ικανοποιητική ταχύτητα. Στο μισό μέτρο από το έδαφος αρχίζω να τραβάω ελαφρώς up και κόβω ταχύτητα μέχρι να πατήσει το μοντέλο.
Αν το έδαφος δεν είναι κατάλληλο για προσγείωση προσπαθώ να παρατείνω το φρενάρισμα όσο γίνεται, ώστε να μειωθεί η ταχύτητα και οι ζημιές.
Αν το μοντέλο είναι πισώβαρο (π.χ. 3D) δεν αφήνω με τίποτα να σηκώσει μύτη, δίνω συνεχώς down ώστε να έχει συνέχεια μια ελαφριά κάθοδο. Αν σηκώσει τη μύτη εννοείται πως θα στολάρει.
Αν το ύψος του μοντέλου είναι οριακά χαμηλό τότε αλλάζουν τα πράγματα, εκεί μετράει η έμπνευση της τελευταίας στιγμής.
H ληψη της καμερας πιθανον να δημιουργει την εντυπωση πως ημουν ψηλα αλλα δεν ημουν πανω απο 5 μέτρα και σε λαθος γωνια(ROLL), εξερχομενος του ελληνικου (αρα επρεπε να γυρισω μεσα) και με τον ανεμο από πισω (με την καλη εννοια) για αυτο αυτοσχεδιασα. Θα κοιταξω τον κινητηρα ποσο lean ειναι και θα δω.
Ευχαριστω
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 31, 2013 10:53 pm
από King Kostas
ρίξε μια ματιά στα σωληνάκια...ποτέ δε ξέρεις
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 02, 2013 10:17 pm
από Γιώργος Μπέλλος
Σπύρο,εξέτασε την πιθανότητα απώλειας σήματος.Ο κινητήρας έσβησε τόσο απότομα,σαν να του έκοψες τον αέρα(βαρελάκι καρμπυρατέρ). Μήπως έχασε στιγμιαία σήμα και ενεργοποιήθηκε και η λειτουργία failsafe?
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 02, 2013 11:52 pm
από RedCharly
Σημερα εγινε ελενγχος σε ολα σωληνακια, σφυριγμα και ανοιξα την μεγαλη, Το ειχα 5 λεπτα και μετα το αρχισα στα κουνηματα και ολα καλα.
Μείνετε μαζι μου για περισσοτερα νεα....
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 09, 2013 10:38 pm
από RedCharly
Καθε πτηση ειναι διαφορετικη με το Gilmore. Σημερα λοιπον πηρα το Gilmorακι και κατευηκα Ελληνικο, και επειδη θελησε να με τσεκαρει κατα ποσο ακουσα τις συμβουλες του φιλου μου του Κωστα μου εστησε το παρακατω χουνερι.
Καθως πεταγα κανονικα σε καποιο σημειο που του εκοψα το γκαζι για να κατεβει για low pass, το servo αρνηθηκε να με υπακουσει ή αλλιως το Gilmore αρχισε να με εκπαιδεύει στο καινουργιο μαθημα. Ετσι λοιπον βρισκομουν στον αερα με τον κινητηρα σε 3/5.
Και τωρα; Αποφασισα λοιπον με την συμβουλη του Mike να μπω σε hold (κυκλους) μεχρι να τελειώσει το καυσιμο????!!!!!%#&&@. Μα θα πεταει τουλαχιστον 30 λεπτά θα το αντέξω. Τα ποδια μου αρχισαν να ειναι νευρικα και συνεχως σκεφτομουν που θα μεινει, θα ρίξει γρήγορα μούρη, θα μπορέσω να γυρίσω αν μεινω στον τελείωμα του upwind.
-Το ύψος είναι ο φίλος σου μουρμούραγε ο Mike και εγω αναρωτιόμουν ποιους φιλους ειχα αυτήν την στιγμή και τι θα έκαναν για εμενα. Μετά από 25 λεπτά πτήσεις 33 λεπτά από την στιγμή που πήρε μπροστά ρωτάω τον Mike
-Μπορείς να το προσγειώσεις, και πριν τελειώσω την φράση μου αισθάνομαι οτι ο κηνητήρας έσβησε.
-Αστο θα το κατεβάσω του λέω και ξεκινάω μια αριστερή στροφή για να έρθω upwind. Το μοντέλο κατεβαίνει αργα, απολαυστικά αργά και το κραταω σε ανοιχτή πορεία για να χασει υψος και να κοψει ταχύτητα. Μια μικρή στροφή αριστερά και ειμαι full upwind, ελαφρύ flare και η τροχοί ακουμπούν γλυκά στο έδαφος ενώ μετά από δέκα μέτρα σταματάει και με περιμένει να το μαζέψω.
Όλο χαρά που το έσωσα άνοιξα να δω τι έγινε με το servo. Αποτέλεσμα : Ενα καμένο servo και τα υπόλοιπα αψογα.
Καθώς είχα το μοντέλο στην σέλα σαν να μου φάνηκε πως είδα τον πιλότο να μου χαμογελάει αλλα μπορεί να ήταν και ιδέα μου.
Αυτά για σήμερα, μείνετε κοντά μου για καινουργια περιπέτεια .....
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 09, 2013 10:42 pm
από ankon
Σπύρο τι servo ήταν αυτό?
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 09, 2013 10:50 pm
από RedCharly
ankon έγραψε: ↑Σπύρο τι servo ήταν αυτό?
Άγνωστης ταυτότητας δυστυχώς.....
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 09, 2013 10:56 pm
από Αντώνης Κριτζάς