Σελίδα 6 από 9

Απάντηση: Trex 450 απο Rc711

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 16, 2012 3:26 pm
από amartolos
Thanks, το καλο (και περιεργο)και ευχαριστο ειναι οτι δεν τρεμανε καθολου τα χερια μου, ουτε αγχος ουτε τιποτα>θυμαμαι την 1η φορα που εβγαλα εξω το 120s ειχα χασει 10 κιλα σε ιδρωτα και τρεμανε τα χερια μου λες και ειχα parkison>Με την ουρα θελω να το ξαναοιταξω το θεμα,την αισθανομαι πολυ soft.

Οσο για το setup δωσε προσοχη στην ουρα και την ντιζα να μην κανει drift στο hover,απο εκει και περα ειναι θεμα software του 3gx, 1-2 10 δοκιμες θα το φερεις εκει που θες>Αν δεν εχεις παρε ενα ψηφιακο pitchομετρο θα σου λυσει τα χερια.Πραγματικα φοβερο εργαλειο.

To αγαπησα τοσο πολυ παντως που του πηρα και ενα σπιτακι,

http://www.youtube.com/watch?v=7rSnrff26zY

Απάντηση: Trex 450 απο Rc711

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2012 9:34 pm
από amartolos
Λοιπον παιδια οποιος μπορει ας βοηθησει>οπως βλεπεται η ουρα φευγει συνεχεια δεξια απο τον αερα, δινω συνεχεια δεξι rudder μονο για να το φερω σε tail in hover, δοκιμασα πολλες ρυθμισεις σε gyro, στο 70% κραταει καλυτερα αλλα με δυνατο αερα παλι το κανει απλα ειναι καλυτερα απο 55%>Η πιρουετα που κανει σε καποιο σημειο ειναι χωρις την θεληση μου, ο αερας το γυριζει.οταν ειμαι σε απλα hover χωρις αερα δεν εχω ουτε drift ουτε φευγει δεξια αλλα και παλι την νιωθω αδυναμη>Υπαρχει περιπτωση ναι ειναι χαλασμενο το servo της ουρας??

Τι λετε?

http://www.youtube.com/watch?v=yJmej9kzw58

Απάντηση: Trex 450 απο Rc711

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2012 9:54 pm
από vaggelis
Με μιά γρήγορη ματιά, πιστέυω οτι το πρόβλημα έχει δύο παραμέτρους. Η μία είναι το training kit, κάνει πολλές ταλαντώσεις που μπερδεύουν το FBL unit (3GX) και η άλλη είναι οι χαμηλές στροφές που δεν είναι και σταθερές. Πιστεύω οτι εάν βγάλεις το Training kit και χρησιμοποιήσεις και μιά πιό ευθεία Throttle curve του τύπου 0,65,80,80,80 θα σε βοηθήσει.

Απάντηση: Trex 450 απο Rc711

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2012 10:33 pm
από amartolos
vaggelis έγραψε: Με μιά γρήγορη ματιά, πιστέυω οτι το πρόβλημα έχει δύο παραμέτρους. Η μία είναι το training kit, κάνει πολλές ταλαντώσεις που μπερδεύουν το FBL unit (3GX) και η άλλη είναι οι χαμηλές στροφές που δεν είναι και σταθερές. Πιστεύω οτι εάν βγάλεις το Training kit και χρησιμοποιήσεις και μιά πιό ευθεία Throttle curve του τύπου 0,65,80,80,80 θα σε βοηθήσει.


beastx εχω , μετα την απογειωση ειμαι σε idle1 85-80-75-80-85, εχω παρατηρησει οτι οσο πιο πολλες στροφες εχω τοσο πιο αδυναμη γινεται η ουρα, αν πχ ειμαι σε νορμαλ mode και εκεινη την στιγμη εχω 70% και παω σε idle2 στα 90% η ουρα πεταγεται δεξια και γινεται τελειως αδυναμη.

Απάντηση: Trex 450 απο Rc711

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 20, 2012 10:54 am
από pani
Απο το βίντεο φαίνεται η ουρά να μην εχει gain. Τι τ/κ εχεις; Α οκ ειδα εχεις την DX8. Σε ποιο κανάλι εχεις δηλώσει την ευαισθησία του γυροσκοπίου; Πρέπει να είναι στο κανάλι 5.

Απάντηση: Trex 450 απο Rc711

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 21, 2012 3:39 pm
από amartolos
To gain το εχω στο gear=καναλι 5>

Λοιπον το σηκωσα παλι χθες με 70% η ουρα κρατουσε αλλα πηγαινε περα δωθε με τον αερα, 65 % το ιδιο...το πηγα μεχρι 40% εκει σταματησε το wag, ωπα λεω εδω ειμαστε, εκανα 2-3 κυκλους χωρις προβλημα και ξαφνικα χωρις κανεναν λογο και χωρις να πειραξω τιποτα αρχισε τα ιδια, προσπαθησα να το φερω για προσγειωση, στα 2 μετρα αποσταση αρχισε να περιστρεφεται ανεξελεκτα , λιγο πιο μικρα απο εμενα καθοτανε ενας κυριος με 2 σκυλια οποτε ειπα να μην ρισκαρω και το αφησα να πεσει μεσα στα χορταρια,Ζημιες? το elevator servo παλι κολλησε οπως την 1η φορα(αλλα θα το αλλαξω ετσι κι αλλιως μεσα στην εβδομαδα) τα blades γινανε πρασινα απο τα χορταρια, και κουνηθηκε παλι το pinion απο το motor..Ειναι νορμαλ σε καθε crash να υποχωρει το pinion?? Μπλε loktite ειχα βαλει στην βιδουλα που το συγκρατει...Εχω βιντεακι απο την ολη κατασταση εαν θελετε το ανεβαζω.
Μολις το πηγα σπιτι το ελυσα(εβγαλα το boom) για να δω καλα τα gears στο front tail gear set, και κατα την συναρμολογηση ειδα οτι το torgue tube αρχικα δεν το ειχα βαλει μεχρι το τελος της διαδρομης...δηλαδη η μεταλλικη ακρη σε σχημα σταυρου που εχει μπροστα δεν ειχε μπει ολο μεσα στο αντιστοιχο ασπρο umbrella front gear...Υπαρχει περιπτωση να εφταιγε αυτο ??Παρατηρησα οτι εχανα την ουρα οταν αλλαζα αποτομα στροφες απο Normal σε idle1 πχ...Τι λετε??

Απάντηση: Trex 450 απο Rc711

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 21, 2012 9:49 pm
από Slick330
Καλησπέρα!
Το ότι δε μπήκε καλά το torque tube σίγουρα μειώνει την απόδοση της ουράς. Ήδη έχω χαλάσει τρία σετ από τα μπροστινά γρανάζια..Κάθε πτήση και γρανάζι..
Το ίδιο και χειρότερο πρόβλημα έχω και εγώ amartole αλλά με το 3gx..
Δε μπορώ να κρατήσω την ουρά σταθερή όυτε καν σε νορμαλ mode..
Mε το που φτάνω στο 65-70% και σηκώνεται λίγο έχω πολύ γρήγορο tail spin που δε διορθώνεται όσο rudder και να βάλω.
Εχθές έκανα νέο σεταπ στην DX8, τριμάρισα το ε/π απο την αρχή και πάλι το ίδιο spin...Έχω απογοητευτεί λίγο.. Μάλλον πρέπει να αλλάξω όλο το tail unit..Tσέκαρα πολλές φορές τα πάντα (tail shaft, collars, grips, locktite παντού, gyro gain) αλλά τίποτα..
Οποιαδήποτε συμβουλή θα βοηθούσε!
Πάντως το Pinion ποτέ δεν αποκολλήθηκε. Φαίνεται σταθερό παντά. Μου κάνει εντύπωση το δικό σου..
Άντε να δούμε..

Απάντηση: Trex 450 απο Rc711

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 21, 2012 10:08 pm
από george202
εγω παντως δεν μπορω να σας καταλαβω.
γιατι δεν πατε απο κοντα να σας βοηθησει καποιο εμπειρος?

Απάντηση: Trex 450 απο Rc711

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 21, 2012 10:18 pm
από amartolos
george202 έγραψε: εγω παντως δεν μπορω να σας καταλαβω.
γιατι δεν πατε απο κοντα να σας βοηθησει καποιο εμπειρος?


Δεν ξερω κανεναν Λαρισα που να ασχολειται... @ george θα το φτιαξω φιλε μου δεν υπαρχει περιπτωση να μην βρω τι φταιει..Αν και εγω πιστευω οτι εφταιγε το torgue tube, αν κρατουσες τα main blades με το χερι τα tail blades ειχανε τζογο αν προσπαθουσες να τα περιστρεψεις με το χερι, τωρα δεν συμβαινει το ιδιο>Το manual λεει οτι βαζεις το tail boom στο front gear tail box και μετα το τοποθετεις ολο μαζι στο frame, εγω βιδωσα το front gear tail box στο frame -το ειδα σε videaki στο youtube- και μετα εσπρωξα το boom μεχρι που ενιωσα αντισταση, ημουνα ομως αρκετα off,

Απάντηση: Trex 450 απο Rc711

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 21, 2012 10:25 pm
από george202
πηγαινε ρωτησε στο μοντελοδρομιο, ψαξε και θα βρεις.
Μην περιμενεις μονο μεσω υπολογιστη να βρεις ατομα.
http://www.airclub-larissa.gr/index.php?page=products&cat=1

Απάντηση: Trex 450 απο Rc711

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2012 10:19 am
από Slick330
george202 έγραψε: εγω παντως δεν μπορω να σας καταλαβω.
γιατι δεν πατε απο κοντα να σας βοηθησει καποιο εμπειρος?



Στη Θεσσαλονίκη μεγάλη βοήθεια σε αεροπλάνο είχα απο την Εαθ. Ήδη με το Calmato έχω λύσει όλα τα θέματα και τα παιδιά με βοηθούν απίστευτα.
Στο ελικόπτερο υπάρχει πρόβλημα..Έχουν μειωθεί πολύ αυτοί που ασχολούνται και είναι δύσκολο να τους βρω.
Μία άλλη λέσχη που υπήρχε στη Θέρμη (με δικό της χώρο) μόνο για ελικοπτεράδες έχει θέμα στο χώρο που πετάει με πτώσεις σε σπίτια, αστυνομίες κτλ. Και αυτά τα παιδιά είναι δυσεύρετα. Σκέψου ότι σχεδόν μέρα παρα μέρα και ΣΚ περνάω απο το μ/δ τους αλλά τζίφος.

Απάντηση: Trex 450 απο Rc711

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2012 10:39 am
από george202
Slick330 έγραψε: Στη Θεσσαλονίκη μεγάλη βοήθεια σε αεροπλάνο είχα απο την Εαθ. Ήδη με το Calmato έχω λύσει όλα τα θέματα και τα παιδιά με βοηθούν απίστευτα.
Στο ελικόπτερο υπάρχει πρόβλημα..Έχουν μειωθεί πολύ αυτοί που ασχολούνται και είναι δύσκολο να τους βρω.
Μία άλλη λέσχη που υπήρχε στη Θέρμη (με δικό της χώρο) μόνο για ελικοπτεράδες έχει θέμα στο χώρο που πετάει με πτώσεις σε σπίτια, αστυνομίες κτλ. Και αυτά τα παιδιά είναι δυσεύρετα. Σκέψου ότι σχεδόν μέρα παρα μέρα και ΣΚ περνάω απο το μ/δ τους αλλά τζίφος.

εχεις πμ να σου δωσω καποια ατομα να επικοινωνησεις

Απάντηση: Trex 450 απο Rc711

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 26, 2012 9:49 pm
από amartolos
Λοιπον παιδια το εφτιαξα_george202 την γλιτωσες την αγγαρεία- τελικα οπως ειχα πει εφταιγε οτι δεν εχει μπει το torgue tube ολο μεσα στο unbrella front gear.Ειχε μπει ελαχιστα γιαυτο και η ουρα δεν ειχε δυναμη αλλα και για αυτο ετρεμε καθε φορα που εδινα αποτομα aileron/elevator>Αλλαξα και το main shaft γιατι ειχε στραβωσει τελικα απο την πτωση,και το servo elevator με ενα ολοκαινουργιο. Στο ebay κυκλοφορουνε κατι stainless steel main shafts που υποστηριζουνε οτι ειναι πιο ανθεκτικα απο τα align..να τα δοκιμασω?

Οσο για το beastx setup, στα forums διαβαζω οτι ολοι με dx8 εχουνε το gyro στο 40%-45%.Αν δεν κανω λαθος για να βρεις την σωστη τιμη ανεβαζεις συνεχεια μεχρι η ουρα να αρχισει να εχει τρεμουλο,ετσι λεει και το manual Αν πχ στα 70% δεν εχεις τρεμουλο ανεβαζεις στα 75% αν και εκει δεν εχεις πας στα 80% αν εκει εχει γυρνας στο 75% και εισαι ετοιμος...Σωστα??ΑΝ ναι τοτε τι γινεται αν η ουρα δεν εχει wagging ουτε στο 100%?Οι δοκιμες γινανε πισω στην αυλη με πληρη απνοια και με training gear πανω που υποτιθεται οτι βοηθαει στον συντονισμο...αλλα ακομη και ετσι τρεμουλο 0>Αισθανομουνα απλα το ελικοπτερο πιο τεμπελικο αλλα tail wagging πουθενα>Αυτα για υψηλες τιμες στα χαμηλα με gyro 40% η ουρα γλιστραει κανα 2 ποντους αρα 40-45 που το εχουνε οι περισσοτεροι δεν κανει.:p..Τo tail heading lock gain στο ar7200bx ειναι στο default medium((factory setting)


Αυριο αν δεν ριχνει καρεκλες θα του κανω βολτουλα και θα ανεβασω το βιντεακι.

Απάντηση: Trex 450 απο Rc711

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 26, 2012 10:28 pm
από george202
amartolos έγραψε: Λοιπον παιδια το εφτιαξα_george202 την γλιτωσες την αγγαρεία- τελικα οπως ειχα πει εφταιγε οτι δεν εχει μπει το torgue tube ολο μεσα στο unbrella front gear.Ειχε μπει ελαχιστα γιαυτο και η ουρα δεν ειχε δυναμη αλλα και για αυτο ετρεμε καθε φορα που εδινα αποτομα aileron/elevator>Αλλαξα και το main shaft γιατι ειχε στραβωσει τελικα απο την πτωση,και το servo elevator με ενα ολοκαινουργιο. Στο ebay κυκλοφορουνε κατι stainless steel main shafts που υποστηριζουνε οτι ειναι πιο ανθεκτικα απο τα align..να τα δοκιμασω?

Οσο για το beastx setup, στα forums διαβαζω οτι ολοι με dx8 εχουνε το gyro στο 40%-45%.Αν δεν κανω λαθος για να βρεις την σωστη τιμη ανεβαζεις συνεχεια μεχρι η ουρα να αρχισει να εχει τρεμουλο,ετσι λεει και το manual Αν πχ στα 70% δεν εχεις τρεμουλο ανεβαζεις στα 75% αν και εκει δεν εχεις πας στα 80% αν εκει εχει γυρνας στο 75% και εισαι ετοιμος...Σωστα??ΑΝ ναι τοτε τι γινεται αν η ουρα δεν εχει wagging ουτε στο 100%?Οι δοκιμες γινανε πισω στην αυλη με πληρη απνοια και με training gear πανω που υποτιθεται οτι βοηθαει στον συντονισμο...αλλα ακομη και ετσι τρεμουλο 0>Αισθανομουνα απλα το ελικοπτερο πιο τεμπελικο αλλα tail wagging πουθενα>Αυτα για υψηλες τιμες στα χαμηλα με gyro 40% η ουρα γλιστραει κανα 2 ποντους αρα 40-45 που το εχουνε οι περισσοτεροι δεν κανει.:p..Τo tail heading lock gain στο ar7200bx ειναι στο default medium((factory setting)


Αυριο αν δεν ριχνει καρεκλες θα του κανω βολτουλα και θα ανεβασω το βιντεακι.

Τωρα θα το ευχαριστηθείς.

Απάντηση: Trex 450 απο Rc711

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 29, 2012 10:19 pm
από amartolos
τζιφος τελικα, δοκιμασα τα παντα η ουρα δεν κραταει με τιποτα, δοκιμασα ολες τις ρυθμισεις, σε hover το ελικοπτερο μενει τελειως ακινητο ουτε drift ουτε τιποτα,αν δωσω αριστερο rudder κλειδωνει εκει που θελω αλλα στο δεξι τρελενεται και αρχιζει τις περιστροφες...δεν εχω αλλο foam tapeαλλιως θα του εβαζα παλι το 3gx να δω αν κανει τα ιδια.Αν κανει τα ιδια και με 3gx τοτε κατι εχω λαθος, αν δεν τα κανει το ar7200bx παει για service

George κοζανη μενεις??Κυριακη_Δευτερα(που ειναι αργία)εχεις ωρα να σου το φερω να το δεις??