Σελίδα 6 από 8

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 28, 2013 12:03 am
από Corsair
DjBac έγραψε: Έχει ήδη έτοιμο η OS τον GF-40. 40cc 4-χρονος βενζίνη!!


Στον επίσημο κατάλογο της η O.S. max δεν τον έχει. Αυτό δεν αναιρεί αυτό που λές.

Προφανώς θα είναι μόνο για την ιαπωνική αγορά.

Και το μόνο που μένει είναι να δούμε πότε θα είναι προς πώληση στην Αμερική και ευρώπη.

http://www.os-engines.co.jp/news/webdir/25/01.jpg


Και ναί τώρα μόλις διάβασα θα είναι διαθέσιμος στο τέλος του 2013.

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 28, 2013 1:10 pm
από Corsair
Ας δούμε και μερικές φωτογραφίες των εν λόγω κινητήρων.

Οι 3 πρώτες είναι για τον ελικοπτερικό. Η τελευταία είναι ο αεροπορικός.

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 28, 2013 1:20 pm
από Corsair
Συνεχίζουμε με τον αεροπορικό. Στην τελευταία φωτογραφία είναι ο πρώτος τετράχρονος κινητήρας βενζίνης της O.S. max engines 40 κ.εκ. Υπομονή μέχρι τέλους του χρόνου που θα βγεί στην ιαπωνική αγορά.

Πάνω που που κατάφερα να ανεβάσω τις πρώτες φωτό με .....μάτιασα.

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 28, 2013 1:25 pm
από Corsair
ελπίζω να τα κατάφερα τώρα.

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 06, 2013 9:35 pm
από warlockm42
Παιδια εγω εχω ενα jba 15cc και δουλευει σαν αλυσοπριονο κανενα προβλημα απολυτως!!! Νομιζω οτι η καλη λειτουργεια εγγειται στο σωστο στρωσιμο αναλογια λαδιου βενζινης και στην καλη ρυθμιση τα υλικα και η ποιοτητα τωρα πια ειναι σχεδον τα ιδια ειται εινα κινεζος ιαπωνας η ευρωπεος....

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 06, 2013 10:17 pm
από yankos
Βάλε κανένα βίντεο από τον JBA αν μπορείς.
Σε τι μοντέλο τον έχεις; Τι έλικα γυρίζει; Στροφές;

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 06, 2013 11:29 pm
από Corsair
Ο γνωστός '' κινέζος '' προσφέρει αυτόν τον δίχρονο κινητήρα βενζίνης στα 9 κ.εκ. Τα κυβικά πέφτουν και γίνονται προσιτά στην πλειοψηφία των χρηστών του αερομοντελιστικού κόσμου._P_P+(*)_Β_Ο
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__28238__NGH_GT9_9cc_Gas_Engine_With_Rcexl_CDI_Ignition.html

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 07, 2013 7:15 pm
από george_karasoulas
Γεια σας φίλοι

αυτά είναι πραγματικά εκπληκτικά νέα!

Εκτός από τον κινητήρα που αναφέρει ο Δημήτρης, βλέπω στον LINDINGER και άλλον πολύ μικρό κινητήρα βενζίνης, τον EVOLUTION, 10 cc

http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1679_1690_1692&products_id=9702886


Επιπλέον βλέπω σε ένα μαγαζί της Αυστραλίας ότι αναγγέλεται προς πώληση ο νέος κινητήρας της OS-MAX με τιμή 670$

http://budgethobbies.com.au/store/tabid/86/categoryid/33/productid/394/default.aspx


πιστεύω λοιπόν ότι δεν θα αργήσει να εμφανιστεί κανονικά στην αγορά, πιο σύντομα μάλλον από το τέλος του 2013.

Η τιμή μπορεί να φαίνεται λίγο τσουχτερή, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για μοτέρ OS-MAX και θα πρέπει να την συγκρίνουμε π.χ. με την τιμή της αντίστοιχης SAITO, που την βλέπω στον LINDINGER στα 720 Ευρώ.

Άλλωστε είναι σίγουρο ότι τώρα πλέον θα εμφανιστούν και άλλοι -πλην της NGH - Κινέζικοι κινητήρες/κλώνοι, που θα ρίξουν τις τιμές.


Όλα αυτά είναι πραγματικά πολύ ωραία αερομοντελιστικά νέα και αναμένουμε με αγωνία τις εξελίξεις !


Φιλικά

Γιώργος Καρασούλας

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 07, 2013 8:31 pm
από Mogolos
warlockm42 έγραψε: Παιδια εγω εχω ενα jba 15cc και δουλευει σαν αλυσοπριονο κανενα προβλημα απολυτως!!! Νομιζω οτι η καλη λειτουργεια εγγειται στο σωστο στρωσιμο αναλογια λαδιου βενζινης και στην καλη ρυθμιση τα υλικα και η ποιοτητα τωρα πια ειναι σχεδον τα ιδια ειται εινα κινεζος ιαπωνας η ευρωπεος....


Oταν παλικάρι μου σταματήσεις να πετας τα λεφτά σου σε σκουπίδια και ασχοληθείς με πραγματικά μοτέρ (ευρωπαϊκά - ιαπωνικά - αμερικάνικα) τοτε θα καταλάβεις και την διαφορά στην ποιότητά τους!!

Τώρα όσο αφορά τα υπόλοιπα μοτέρ που με τόση χαρα μας παρουσιάζονται, θα ήθελα να ρωτήσω τους Δημήτρη και Γιώργο, ποιον από τους παραπάνω κινητήρες εχουν στην κατοχή τους, εχουν δουλέψει, η τελος πάντων εχουν δει να δουλεύει!!!! Διότι από ιστοσελίδες με κινητήρες αλλο τίποτα!!!

Α!!!! και μην ξεχάσω. Ευχάριστα νέα για ΟΛΟΥΣ τους αερομοντελιστές. O Σαϊντέλ εβγαλε 14 κυλινδο double wasp βενζίνα 400cc.
Μολις 6000 ευρώπουλα!!!!

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 07, 2013 9:46 pm
από george_karasoulas
Φίλε "Moggolos" Καλησπέρα


ασφαλώς δεν είμαστε δοκιμαστές κινητήρων, αλλά ούτε και θυμάμαι να γράψαμε στα προηγούμενα ότι οι κινητήρες που παρουσιάζουμε είναι καλοί ή κακοί κλπ. ούτε παροτρύνουμε τους αναγνώστες να τους αγοράσουν ή όχι κλπ.

Δημιούργησα αυτό το θέμα προκειμένου να ανταλλάξουμε γνώμες και απόψεις πάνω στην τάση της αγοράς (αυτό ήταν προσωπική μου άποψη) να αντικαταστήσει τους κινητήρες μεθανόλης με κινητήρες βενζίνης.

Κάποιοι συμφώνησαν με αυτή τη θέση και κάποιοι διαφώνησαν και όλα αυτά είναι θεμιτά στην συζήτηση του θέματος.

Άλλωστε είναι ένα θέμα που απασχολεί τους αερομοντελιστές διεθνώς, σε όλα τα μεγάλα αερομοντελιστικά FORUM.

Τώρα αν μέσα στα χιλιάδες SITES που αναφέρεις, υπάρχουν πληροφορίες που να συνηγορούν ή να αντιπαρατίθενται στο θέμα, θα είναι ευχαρίστηση μου να τα πληροφορηθώ.

Και αυτό το γράφω με ειλικρίνεια, χωρίς ειρωνεία.


Φιλικά

Γιώργος Καρασούλας

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 08, 2013 7:33 am
από w1ndsurfer
Φίλοι παρουσιαστές νέων βενζινοκινητήρων, αντι να ψάχνετε το web για ανακοινώσεις εταιρειών που έχουν συνταχθεί από τμήματα μαρκετιγκ, κάντε κάτι πιο χρήσιμο

Προσπαθείστε να βρείτε ουσιώδη στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να αποφασίσουμε, όπως:

- ώση / βάρος κινητήρα (αμφιβάλλω αν < 20cc έχει ανταγωνισμό το glow)
- αξιοπιστία: αυτός που προτείνει τον jba 15cc έχει διαβάσει αυτό; http://www.rcuniverse.com/forum/m_9609247/mpage_9/key_/tm.htm

- ιστορία του κατασκευαστή: οι περισσότεροι μικροί κινέζοι "αμολάνε" ότι τύχει στην αγορά σε χαμηλές τιμές και τον ποιοτικό έλεγχο τον κάνουν οι δύσμοιροι πελάτες
- ύπαρξη ανταλλακτικών

κλπ, καταλάβατε τι εννοώ

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 08, 2013 9:59 am
από Corsair
Και μια που το ανάφερε ο Μογγόλος......._P_P

SEIDEL 14 κύλινδροι......απολαύστε+(*)

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=1rBwKOdBLdQ


TOLEDO 2011 RC Universe Forum
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Fkfu7Xle440


https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=x0rxRcaEEcg

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 08, 2013 3:01 pm
από yankos
Mogolos έγραψε:
Τώρα όσο αφορά τα υπόλοιπα μοτέρ που με τόση χαρα μας παρουσιάζονται, θα ήθελα να ρωτήσω τους Δημήτρη και Γιώργο, ποιον από τους παραπάνω κινητήρες εχουν στην κατοχή τους, εχουν δουλέψει, η τελος πάντων εχουν δει να δουλεύει!!!! Διότι από ιστοσελίδες με κινητήρες αλλο τίποτα!!!

Α!!!! και μην ξεχάσω. Ευχάριστα νέα για ΟΛΟΥΣ τους αερομοντελιστές. O Σαϊντέλ εβγαλε 14 κυλινδο double wasp βενζίνα 400cc.
Μολις 6000 ευρώπουλα!!!!


Γιάννη πάλι πάς το θέμα στο αν οι κινέζες είναι καλές ή όχι.
Το θέμα όμως δεν είναι αυτό, το παρόν θέμα είναι, βενζίνη ή νιτρομεθανόλη;

Και επειδή ρωτάς το Δημήτρη και το Γιώργο αν έχουν στην κατοχή τους, έχουν δουλέψει ή τέλος πάντων έχουν δει να δουλεύει κάποιο μοτέρ από αυτά που αναφέρουν, θα σου κάνω την ίδια ακριβώς ερώτηση:

έχεις στην κατοχή σου, έχεις δουλέψει ή τέλος πάντων έχεις δει να δουλεύει κάποιον seidel 14κύλινδρο;

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 09, 2013 11:59 pm
από Corsair

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 10, 2013 12:02 am
από Corsair
O.S. max GF40 4χρονος Βενζίνης 40κ.εκ. πρωτότυπος κινητήρας.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=rDyJy_N1xi0