Σελίδα 6 από 7

Απάντηση: Athens Flying Week

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 04, 2012 10:38 pm
από King Kostas
nasa έγραψε:
...πάντως τα θερμά μου συγχαρητήρια για την διοργάνωση κ΄όσον αφορά τον μικρόκοσμο των αερομοντέλων ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά της ΠΕΤΜΕ γιατί απλώς ήταν άψογοι...


...έλιωσα ρε Νικόλα:p...βάλε και κανένα video από επιτάφιο να κλείσει το πράγμα... :D

Απάντηση: Athens Flying Week

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 05, 2012 9:52 am
από Mogolos
Το περίπτερο που βρισκόταν η ΠΕΤΜΕ. Χαμός από κόσμο και τις 2 μέρες...










Απάντηση: Athens Flying Week

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 05, 2012 9:58 am
από Mogolos
Ο φιλος μας πλέον Φραντσέσκο...


...με το "χρεπι" του, που με "χιλια ζόρια" καταφερε και πέταξε+(*)


Κυριακή...


Ολη η ομαδα μαζί

Απάντηση: Athens Flying Week

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 05, 2012 3:22 pm
από DeltaMan
Ωωωωωω... είδα τον Κώστα τον Παπαδόπουλο... +(*) +(*)

Εύγε παιδιά, φοβερή και η παρουσία της ΠΕΤΜΕ!! :)

Απάντηση: Athens Flying Week

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 05, 2012 6:00 pm
από pilot-stelios
nasa Παντως αν ειναι θεμα μονο ασφαλειας θα εκανε και το πρωτο περασμα πολυ γρηγορο...Ομως ειδαμε οτι το πρωτο με κοντρα ανεμο ηταν αρκετα πιο αργο...Ρωταω αν ειχε επιλογη και στο δευτερο η αναγκαστικα θα ηταν αρκετα γρηγορο...

Απάντηση: Athens Flying Week

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 05, 2012 8:34 pm
από Mogolos
Dεν ειχε καμια επιλογή Στελιο. Ολα τα γκαζια υποχρεωτικά και την ταυτοτητα στο στομα!!

Απάντηση: Athens Flying Week

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 05, 2012 9:37 pm
από Dimrilldale
Χωρίς να είμαι εκεί να σας πω ότι η πρώτη πρέπει να ήταν με περίπου 210 knots Indicated Airspeed IAS )
H δεύτερη με gear down και ta flaps σε θέση μάλλον FULL ( δηλαδή 4 ) πρέπει να ήταν με περίπου 130 IAS ( αλλά ανάλογα με το αν το πετούσε με autothrust on και αν είχε την ταχύτητα του διαλεγμένη από τον ίδιο ή αυτόματα από το αεροπλάνο και ανάλογα με τον ούριο άνεμο μπορεί να είχε εμπλακεί και άλλο ένα συστηματάκι ( ground speed minimum ) που του κρατούσε πιο ψηλή ταχύτητα.. αυτά λοιπόν μόνο ο ίδιος και ο συγκυβερνήτης του το ξέρουν ...

Απάντηση: Athens Flying Week

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 07, 2012 11:43 am
από Captain Stam
Λοιπόν φίλοι μου. Η μια διέλευση ήταν σε διαμόρφωση προσγείωσης, δηλαδή flaps 4 (40 μοίρες τα flaps και 27 τα slats) landing gear down. Η ταχύτητα ήταν από 140 ως 150 knots.Αυτο εξαρτάται από τον άνεμο που είχε κόντρα κατα την διέλευση (ground speed mini). Το α/φος ήταν με autopilot και autothrust. Ηταν με απλά λόγια Slow Flight, απόλυτος ασφαλές.
Η άλλη διέλευση έγινε clean. Δηλαδή, flap 0 και landing gear up. Η ταχύτητα του εκεί θα μπορούσε να είναι από 210 - 340 knots. Δεν ξέρω γιατί δεν ήμουν εκεί αλλά πιστεύω από ότι είδα στο video ότι ήταν περίπου στους 280 knots, και αυτό για safety λόγο κινδύνου bird strike.

Παντός Mogole το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θέλει ταυτότητα στο στομα:p

Σταματης

Απάντηση: Athens Flying Week

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 07, 2012 6:03 pm
από stcp
Πραγματικά εντυπωσιακό το Airbus! Δεν νομίζω να έχει ξαναγίνει στα ελληνικά χρονικά.

Ξέρει κανείς λεπτομέρειες??? Από ότι είδα στη φωτό είναι το SX-DVN. Ξεκίνησε από Βενιζέλο και ξαναπήγε εκεί μετά τις διελεύσεις? Πόσοι επέβαιναν? VFR πτήση? Από την Aegean καμμιά πληροφορία, πως αποφασίστηκε η συμμετοχή? (Δεν βλέπω κάποια επίσημη ανακοίνωση στο site της).

Αν κάποιος ξέρει κάτι εκ των έσω, ας μας δώσει φως!

Απάντηση: Athens Flying Week

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 07, 2012 8:42 pm
από Dimrilldale
Captain Stam έγραψε: Λοιπόν φίλοι μου. Η μια διέλευση ήταν σε διαμόρφωση προσγείωσης, δηλαδή flaps 4 (40 μοίρες τα flaps και 27 τα slats) landing gear down. Η ταχύτητα ήταν από 140 ως 150 knots.Αυτο εξαρτάται από τον άνεμο που είχε κόντρα κατα την διέλευση (ground speed mini). Το α/φος ήταν με autopilot και autothrust. Ηταν με απλά λόγια Slow Flight, απόλυτος ασφαλές.
Η άλλη διέλευση έγινε clean. Δηλαδή, flap 0 και landing gear up. Η ταχύτητα του εκεί θα μπορούσε να είναι από 210 - 340 knots. Δεν ξέρω γιατί δεν ήμουν εκεί αλλά πιστεύω από ότι είδα στο video ότι ήταν περίπου στους 280 knots, και αυτό για safety λόγο κινδύνου bird strike.

Παντός Mogole το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θέλει ταυτότητα στο στομα:p

Σταματης


Μερικές παρατηρήσεις ..
ΑΔΕΙΟ το Α320 δεν έχει approach speed ( gear down and flaps 4 ) 140-150 αλλά πολύ μικρότερη ( δες παραπάνω ) ..
Κάτω από τα 10000 Feet τα αεροπλάνα υποχρεώνονται να έχουν ταχύτητα κάτω από IAS 250. Στην τερματική περιοχή των Αθηνών τα αεροπλάνα υποχρεούνται να έχουν ταχύτητα 240 IAS .
Οπότε το clean approach με 280 ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ ( τουλάχιστον νόμιμα εκτός και αν είχε πάρει άδεια απο την Αθήνα ( που δεν το πιστεύω.)
Οσο αφορά το bird strike γιαυτό υπάρχει ο περιορισμός των 250 κάτω από τα 10000 feet . ( τα μπροστινά παράθυρα των αεροσκαφών θερμαίνονται για δύο λόγους 1. για αντοχή στην κρουση με πουλιά και 2. για defrosting )
Σε περίπτωση που χαλάσει η θέρμανση το αεροπλάνο έχει περιορισμό 250 IAS κάτω από τα 10000feet..
Ελπίζω να σας έλυσα κάποιες απορίες .. και μάλλον σας δημιούργησα άλλες..

Απάντηση: Athens Flying Week

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 07, 2012 9:57 pm
από Captain Stam
Dimrilldale έγραψε: Μερικές παρατηρήσεις ..
ΑΔΕΙΟ το Α320 δεν έχει approach speed ( gear down and flaps 4 ) 140-150 αλλά πολύ μικρότερη ( δες παραπάνω ) ..
Κάτω από τα 10000 Feet τα αεροπλάνα υποχρεώνονται να έχουν ταχύτητα κάτω από IAS 250. Στην τερματική περιοχή των Αθηνών τα αεροπλάνα υποχρεούνται να έχουν ταχύτητα 240 IAS .
Οπότε το clean approach με 280 ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ ( τουλάχιστον νόμιμα εκτός και αν είχε πάρει άδεια απο την Αθήνα ( που δεν το πιστεύω.)
Οσο αφορά το bird strike γιαυτό υπάρχει ο περιορισμός των 250 κάτω από τα 10000 feet . ( τα μπροστινά παράθυρα των αεροσκαφών θερμαίνονται για δύο λόγους 1. για αντοχή στην κρουση με πουλιά και 2. για defrosting )
Σε περίπτωση που χαλάσει η θέρμανση το αεροπλάνο έχει περιορισμό 250 IAS κάτω από τα 10000feet..
Ελπίζω να σας έλυσα κάποιες απορίες .. και μάλλον σας δημιούργησα άλλες..

Δεν ξέρω αν πετάς φίλε μου και που. Επειδη όμως εγώ πετάω το Airbus και πριν από αυτό πεταγα το RJ100 με βάση την Αθήνα θα σε ενημερώσω ότι το Airbus δεν έχει κάποιο limitation για την ταχύτητα του κάτω από το FL100. Οσο για την προσέγγιση των Αθηνών, οι άνθρωποι που εργάζονται εκεί προσπαθούν να διευκολύνουν την κυκλοφορία και όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν αφήνουν και προσεγγίσεις Free Speed, αυτό ειναι πολύ συχνό στην Αθήνα αλλά και σε πολλά αεροδρόμια του εξωτερικού, πόσο παραπάνω όταν γίνετε μια τέτοια εκδήλωση.
Το RJ100 για παράδειγμα είχε απο τον κατασκευαστή limitation 250 knots κάτω απο το FL80, και ο μόνος λόγος ήταν για bird strike.

Απάντηση: Athens Flying Week

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 07, 2012 10:17 pm
από Mogolos
Σταμ, ειστε συναδελφοι!!
Οσο για την "ταυτότητα στο στομα", ας εκανε πουρτ πουρτ η τουμπίνα ή οτι αλλο μπορει να βάλει ο νους σου οταν περναγε από τον διάδρομο, και τα ξαναλεμε...
χοχοχοχο:p

ps: Ελατε να θαυμασετε την υπεροχη ουρα, που εμεινε αθικτη...
(τουριστικος οδηγος Μενιδιου)

Απάντηση: Athens Flying Week

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 08, 2012 9:49 am
από Captain Stam
Mogolos έγραψε: Σταμ, ειστε συναδελφοι!!
Οσο για την "ταυτότητα στο στομα", ας εκανε πουρτ πουρτ η τουμπίνα ή οτι αλλο μπορει να βάλει ο νους σου οταν περναγε από τον διάδρομο, και τα ξαναλεμε...
χοχοχοχο:p

ps: Ελατε να θαυμασετε την υπεροχη ουρα, που εμεινε αθικτη...
(τουριστικος οδηγος Μενιδιου)

Ρε φιλαράκο δεν χρειαζεται η ταυτότητα στο αεροπλάνο................
Την ταυτότητα την έχεις αναγκη στο αυτοκίνητο όταν ξεκινάς απο το σπίτι για να πας στο αεροπλάνο.

Χό χό χό χό χό

Απάντηση: Athens Flying Week

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 08, 2012 4:46 pm
από Τρύφωνας
Θα συμφωνήσω με τον Captain Stam. Δεν υπάρχει καμμιά "ταυτότητα στο στόμα" γιατί ο κυβερνήτης του Airbus έκανε ένα στην ουσία πέρασμα " overshoot" με flaps & retracts (προσωμείωση προσγείωσης και ματαίωσης - low level low speed flyby) ενώ στο δεύτερό του πέρασμα έκανε ένα low level fly by χωρίς να είναι τσίτα τα γκάζια διότι δεν χρειαζόταν αφού ο πιλότος (όσων αφορά την πτήση του) δεν ξέφυγε πουθενά όσων αφορά τον φάκελο πτήσεως του αεροσκάφους που πιλοτάριζε. Η ταχύτητά του ήταν εντός του προβλεπόμενου envelope οπότε δεν υπήρχε απολύτως κανένας κίνδυνος. Όσων αφορά τα σχόλια συμφωνώ απόλυτα με τον captain Stam που τυγχάνει να γνωρίζω επίσης οτι είναι ένας first class pilot όσο και ένας επίσης first class χειριστής αερομοντελιστής, που δεν αφήνει τίποτα στην "τύχη του".
Καλές προσγειώσεις σε όλους και να μην βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα. Οι "εξυπνάδες" οδηγούν πάντα στο κενό. Η ουσία βρίσκεται στις λεπτομέρειες και στην καλή γνώση του αντικειμένου.

Τρύφωνας

Απάντηση: Athens Flying Week

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 10, 2012 3:55 pm
από Captain Stam
Λοιπόν φίλοι μου το πέρασμα σε διαμόρφωση προσγείωσης έγινε με VAPP 135 knots και όπως είχαμε πει ποιο πάνω, με full flaps (4) και gear down. Η clean διέλευση ξεκίνησε με ταχύτητα 260 knots πάνω απο τον διάδρομο είχε 310 knots και η άνοδο του ξεκίνησε στα 330 knots.

Σταμάτης.