Σελίδα 7 από 8

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 23, 2009 1:36 am
από CARAPIS
Τοποθετωντας την αντλια, αλλαξε και η συνδεσμολογια της συνδεσης της δεξαμενης με τον κινητηρα.
1)Το ενα σωληνακι που φερνει το καυσιμο, δεν παει κατευθειαν στο καρμπυρατερ, αλλα στην αντλια πρωτα και μετα συνεχιζει απο την αντλια στο καρπυρατερ.
2)Το δευτερο, αυτο που επερνε την πιεση απο την εξατμιση και την πηγαινε στο τεποζιτο, μενει ανοικτο για να 'αναπνει' το τεποζιτο.
& τελος
3)Το ιδιο παραμενει το τριτο σωληνακι, για τον ανεφοδιασμο.
To ερχομενο Σαββατο θα γινει στο μοντελοδρομιο (Ακραιφνιο-Hobby Box) η επαναρυθμιση του κινητηρα.

Νατο λοιπον το τελικο set-up του κινητηρα-αντλιας.

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 23, 2009 10:45 am
από bladeskiller
Εγώ θα έλεγα ,το σωληνάκι αναπνοής να μην το αφήσεις απλά ανοικτό αλλά να βάλεις μια ανεπίστροφη βαλβίδα, με τέτοια φορά, που να επιτρέπει στον αέρα να μπαίνει στο τεπόζιτο αλλά να μην αφήνει το καύσιμο να τρέξει έξω. Αυτό γιατί, σε μια ανάποδη πτήση, δεν αποκλείεται το καύσιμο να σιφωνιάσει και να τρέξει έξω από το ανοικτό σωληνάκι. Σε μια τέτοια περίπτωση, υπάρχει κίνδυνος να μείνεις από καύσιμο, πολύ πριν από το χρόνο που υπολογίζεις.




Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 23, 2009 1:47 pm
από CARAPIS
bladeskiller έγραψε: Εγώ θα έλεγα ,το σωληνάκι αναπνοής να μην το αφήσεις απλά ανοικτό αλλά να βάλεις μια ανεπίστροφη βαλβίδα, με τέτοια φορά, που να επιτρέπει στον αέρα να μπαίνει στο τεπόζιτο αλλά να μην αφήνει το καύσιμο να τρέξει έξω. Αυτό γιατί, σε μια ανάποδη πτήση, δεν αποκλείεται το καύσιμο να σιφωνιάσει και να τρέξει έξω από το ανοικτό σωληνάκι. Σε μια τέτοια περίπτωση, υπάρχει κίνδυνος να μείνεις από καύσιμο, πολύ πριν από το χρόνο που υπολογίζεις.




Φιλικά Κώστας.


Γεια σου Κωστα

Εχει ειδη παραγκελθει ::), μαζι μεεεε καποια αλλα 'πραγματακια'...!@/-=}{{(..., εν καιρο,...),ευχαριστω παντως για την επισημανση.

Φιλικα Χρηστος

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 26, 2009 11:09 am
από CARAPIS
Γεια σας και παλι
..., δοκιμων συνεχεια. Μετακινηση της θεσης της αντλιας, για πιο 'κοντες' διαδρομες απο τα σωληνακια καυσιμου και παροχης πιεσης, γιατιστον αερα ειχαμε καποιες αρυθμιες, ενω στο εδαφος ολα καλα. Θελει 'παιχνιδι με τις ρυθμισεις...!
Πριν καιαιαι μετα...

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 26, 2009 11:18 am
από CARAPIS
..., συνεχεια αλλαγων. Μεταφορα σερβο γκαζιου για πιο αμεση αποκριση, αποτο εσωτερικο του α/φ στο χωρο της μηχανης.
Εγινε κατασκευη βασης απο λεπτο φυλο αλουμινιου, και μπηκε πανω στη βαση της μηχανης με την τοποθετηση της βασης πανω σε σαιλεντ μπλοκ, οπως των σερβο, για την αποφυγη κραδασμων και το σερβο ακουμπισμενο πανω σε δυο στρωσεις δυπλης κολλητικης ταινιας και στεραιωμα για σιγουρια mε δυο δεματικα. Αποτελεσμα, τελεια αποκριση και μηκος ντιζας γκαζιου, μολις 5.5 cm.

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 26, 2009 11:22 am
από mrkaza
Χρήστο το servo μπροστά το εχεις δοκιμάσει ή ακόμα ? με ενδιαφερθεί αν επηρεάζεται απο τους κραδασμούς του κινητήρα

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 26, 2009 1:21 pm
από CARAPIS
Παναγιωτη γεια σου
Σε αυτο το α/φ οχι ακομη, σε αλλα ομως που τα εχω δοκιμασει παιζουν καλα και χωρις προβλημα.
Το θεμα σε τετοιες περιπτωσεις ειναι, δυο συνηθως σημεια, που πρεπει να προσεξει καποιος και αναλογα το μεγεθος του χωρου της μηχανης και του αερισμου αυτου, κραδασμοι & θερμοκρασια. Εαν προσεχτουν αυτα τα δυο θεματακια , δεν υπαρχει κανενα προβλημα.
Πολλοι πρωταθλητες στο εξωτερικο και στην Ελλαδα χρησιμοποιουν αυτη τη μεθοδο εδω και χρονια απο'τι γνωριζω.
Εαν θελεις μπορουμε να ανοιξουμε ενα νεο Θεμα και να συζητηθουν ευρητερα οι γνωμες και εμπηρειες του καθενα μας πανω σε αυτο.

ΥΓ
Οταν θα εχω κανει τις δοκιμες και σε αυτο το α/φ θα ενημερωσω.

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 27, 2009 9:33 pm
από pappy
Χρήστο συγχαρητήρια για την πολύ όμορφή και καθαρή κατασκευή σου!!
Και η μετατροπή σου ακόμα καλύτερη!!!
Οι ντίζες τιτανίου πολύ μου άρεσαν!
Από που τις βρήκες?

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 27, 2009 9:49 pm
από CARAPIS
Θανο καλησπερα
σε ευχαριστω για τα καλα σου και τα λογια αυτα εχουν μεγαλη αξια για εμενα καθως γνωριζω το επιπεδο των γνωσεων στον κατασκευαστικο τομεα, σε παρακολουθω αδιαλυπτως, (:,)παιδια, ο ανθρωπος 'κανειειει...παπαδες:,)...!!! Γιαααα ριξτε μια ματια στις κατασκευες του...!!!), οσο και της εμπειριας σου στον χωρο του μοντελισμου γενικα!
Τις ντιζες τις αγορασα μαζι με τα σκελη και το carbon tube απο τον Troy Built Models Αμερικη, πολυ καλες δεν το συζηταω, της Ηangar9, oooχι πολυ ακριβες και σου δινουν την ευχερεια να ρυθμισεις στο χιλιοστο τα BL.

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 27, 2009 10:28 pm
από pappy
<:-)>>

Μήπως έχεις το site και το product number?

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 27, 2009 11:09 pm
από CARAPIS
http://www.troybuiltmodels.com/ns/acce/


..., Θανοοοο, θα τριβεις ταααα ματακια σου, μπες και δες, οεοοοοο...!!!;;)

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 27, 2009 11:16 pm
από pappy
Απίστευτος!!

Εχει μέχρι και προιόντα από την FESTO ο τύπος!!


Α Π Α Ι Χ Τ Ο Σ !!!!!!!!;;);;)

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 27, 2009 11:27 pm
από pappy
ΑΧ και να μπορούσα να βάλω αυτά στο canadair!!!

http://www.troybuiltmodels.com/items/JCATP60SE.html


Με μειωτήρα θα μπορούσα να γυρίσω προπέλα και έτσι να φτιάξω turboprop κινητήρα!!!

Υ.Γ. : Πόσα λεφτά βγάζω αν πουλήσω ένα νεφρό?

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 27, 2009 11:52 pm
από CARAPIS
Pappyyyyy
..., χαλαραααααα, συκρατισου..., εχει ο καιρος γυρισματα...! ;;)

ΥΓ
Βλεπε, μελετησε, σχεδιασε και περιμενε, σιγα σιγα...!@/-=}{{

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 01, 2009 5:06 pm
από CARAPIS
Γεια σας παιδια και παλι

Μιαααα ακομη αλλαγη-βελτιωση που στην πορεια 'βγηκε'.
Παρατηρηθηκε αλαγη-κουνημα-μετατοπιση & λυγισμα στις βιδες που ειναι οι αξονες για τα κοντρολς (μετα απο απανωτα snap-rols, πολλα τα G, χι, χι,χι..!) και αναγκαστικο τριμαρισμα στον αερα::) και προσγειωση για ελενχο.
Ετσι λοιπον αποφασισα να βελτιωσω τοοο ολο συστημα αγοραζωντας τα ενηχημενα HD Adjustable Control Horns (.40-.91) της DU-BRO. H αλλαγη εγινε οχι μονο στα πηδαλια αλλαγης διευθυνσης αλλα και στα πηδαλια ανοδου-καθοδου.