ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

Mogolos έγραψε: Καλή ιδέα, αλλα δεν λύνει το πρόβλημα.
Ακόμα και ενα βαρύ pipper πετά καλύτερα από ενα ελαφρύ spit!!


Καλησπέρα Γιάννη .
Σημασία έχει το WingLoading.
Εάν έχεις ένα PiperCub και ένα SpiFire μοντέλο με το ίδιο εκπετασμα, το βάρος έχει σημασία στην συμπεριφορά της πτήσης.
Το piper θα χρειαστεί να πετάξει πιο γρήγορα και θα χάσει βαθμούς στον ρεαλισμό.
Ενώ το SpitFire εκ φύσεως πετά πιο γρήγορα. Άρα θες να φτιάξεις piper ελαφρύ να βγάλεις τις ασκήσεις αργά όχι βαρύ να ευνοηθείς στο wingloading .

Ο κανόνας δεν επηρεάζεται ούτε από την κλίμακα του μοντέλου. Εάν επιλέξει κάποιος να αγωνιστεί με ιπτάμενο τσιμεντόλιθο εκπετάσματος 5cm , θα ευνοηθεί τα μέγιστα ...αλλα δεν νομίζω να βγάλει άσκηση .


@P@
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

Διαφωνώ κάθετα.
Οι αγώνες scale είναι αγώνες scale. Πρέπει να ΦΤΙΑΞΕΙΣ ένα αεροπλάνο ΙΔΙΟ με το πρωτότυπο. Και πρέπει να το πετάξεις ΟΠΩΣ το πρωτότυπο.
Προφάνώς ένα piper δεν θα κάνει roll. Και θα πετάξει αργά και σταθερά λόγω του πτερυγικού του φόρτου. Δεν έχει όμως την πολυπλοκότητα και την λεπτομέρεια που έχει ένα Glouster Gladiator.
Αν κάποιος θέλει να διαγωνιστεί αμιγώς για την πτητική του ικανότητα, υπάρχει η F3A.
H F4 είναι για κατασκευαστές που είναι και πιλότοι. Όχι για πιλότους που έτυχε να φτιάξουν κάτι.
Παρά ταύτα θα σας υπενθυμίσω ότι στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Γαλλίας κέρδισε jet (Fouga). Ο μάγκας το έφταξε και το πέταξε τέλεια. Και πέρισυ (ξανα)κέρδισε ο Ελβετός με το jungmeister. To έφτιαξε και το πέταξε τέλεια.
Μην μπερδεύουμε τους αγώνες scale με την F3 ή το jetmasters.
Αν θέλεις συναγωνισμό επί ίσοις (πτητικούς) όρους, σου προτείνω το jetmasters.
Εκεί όμως υπάρχουν άλλα θέματα που δεν είναι της παρούσης.
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

Pantelis papageorgiou έγραψε: Διαφωνώ κάθετα.
Οι αγώνες scale είναι αγώνες scale. Πρέπει να ΦΤΙΑΞΕΙΣ ένα αεροπλάνο ΙΔΙΟ με το πρωτότυπο. Και πρέπει να το πετάξεις ΟΠΩΣ το πρωτότυπο.
Προφάνώς ένα piper δεν θα κάνει roll. Και θα πετάξει αργά και σταθερά λόγω του πτερυγικού του φόρτου. Δεν έχει όμως την πολυπλοκότητα και την λεπτομέρεια που έχει ένα Glouster Gladiator.
Αν κάποιος θέλει να διαγωνιστεί αμιγώς για την πτητική του ικανότητα, υπάρχει η F3A.
H F4 είναι για κατασκευαστές που είναι και πιλότοι. Όχι για πιλότους που έτυχε να φτιάξουν κάτι.
Παρά ταύτα θα σας υπενθυμίσω ότι στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Γαλλίας κέρδισε jet (Fouga). Ο μάγκας το έφταξε και το πέταξε τέλεια. Και πέρισυ (ξανα)κέρδισε ο Ελβετός με το jungmeister. To έφτιαξε και το πέταξε τέλεια.
Μην μπερδεύουμε τους αγώνες scale με την F3 ή το jetmasters.
Αν θέλεις συναγωνισμό επί ίσοις (πτητικούς) όρους, σου προτείνω το jetmasters.
Εκεί όμως υπάρχουν άλλα θέματα που δεν είναι της παρούσης.




Οι αγώνες scale έχουν δύο σκέλη. Το κατασκευαστικό/στατικό μέρος αλλα και το πτητικό το οποιο έχει και αυτό βαρύτητα στην βαθμολογία.
Το μονο που προτείνω με τον κανόνα του WingLoading είναι μικρή επιβράβευση σε κάποιον που θα επιλέξει να πάρει μέρος με ένα δύσκολο μοντέλο="High Wing Loading", του οπ0ίου ο συντελεστής θα ξεφεύγει από κάποια όρια που μπορούν να θεσπιστούν.
Δε διακρίνω εάν θα φορά τετράχρονο ή Jet κινητήρα.

Αυτή η αντιπαράθεση για την επιβράβευση της πτήσης πολύπλοκων μοντέλων, υπάρχει σε παγκόσμιο επίπεδο για δεκαετίες .Ο ένας διαμαρτύρεται ότι διαχειρίζεται μοντέλο με retracts που ο άλλος δεν έχει ,(εκτος της άσκησης "retracts" ) .
Και ο άλλος επικαλείται την διαχείριση του τετρακινητηρίου του ή ότι διαχειρίζεται flaps φρένα ή αερόφρενα για να σταματήσει.
Δε μπορούμε να μπούμε σε μια τέτοια αδιέξοδη συζήτηση .Αλλα εάν δεχθούμε ότι η πολυπλοκότητα συνεπάγεται βάρος , τότε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις υπάρχων μετρήσεις βάρους που κάνουμε και να αξιοποιήσουμε τον κανόνα WingLoading.

Πέρα από το ζύγισμα στον τεχνικό έλεγχο για την εγκυρότητα της συμμετοχής ,προτείνω ζύγισμα μετά το τέλος της κάθε προσγείωσης .Με την βοήθεια ενός σπάγκου μετριέται η περίμετρος του φτερού από τον διαγωνιζόμενο, από tip σε tip, υπό την επίβλεψη κριτών για να μετρηθεί η επιφάνεια και τέλος παράγεται ο συντελεστής WingLoading.

Μιας και έχουμε ποικιλία μοντέλων στην F4 , αν υπάρχει θέληση μπορούν να γίνουν πειραματικά αυτές οι μετρήσεις και να ανακαλύψουμε τα όρια αυτού του συντελεστή σε πρώτη φάση . ... αν υπάρχει θέληση

my 2c
@P@
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

1. Εδώ δεν έχουμε κριτές και αναγκαζόμαστε οι ίδιοι οι αθλητές να εκτελούμε χρέη κριτή. Φαντάσου να βάλουμε και κανόνα μέτρησης επιφανείας φτερού και αναγωγής του σε πτερυγικό φότρο...Μάλλον δεν έχεις δει τι γίνεται για την ακύρωση πρόσφατου αγώνα στο άλλο forum.
2. Για ποιό λόγο να μπει κανόνας πτερυγικού φόρτου μόνο στην F4? Με την λογική σου θα πρέπει να μπεί σε όλες τις κατηγορίες και ο ελαφρύτερος να έχει μειονέκτημα. Αλήθεια, με τί συντελεστή θα πολλαπλασιάζεται η βαθμολογία πτήσης ανάλογα με το πτερυγικό φορτίο? Τί bonus θα παίρνουν οι βαρείς και τί malus οι ελαφρείς?
3. Όπως ακριβώς ένα piper είναι καταδικασμένο στην στατική αξιολόγηση λόγω πολύ απλής κατασκευής και μικρής πολυπλοκότητας, έτσι ένα trimotor ή ένα quatromotor έχει προβάδισμα όταν είναι καλοφτιαγμένο. Στους αγώνες παίζει ρόλο και η τακτική. Και η επιλογή αεροσκάφους είναι μέρος της τακτικής.
4. Ήδη με την αλλαγή του τρόπου βαθμολόγησης (αναγωγή στα 1000), το πτητικό μέρος εξισώθηκε με το στατικό. Και μην ξεχνάς ότι η στατική αξιολόγηση γίνεται άπαξ αλλά κάνεις τρεις πτήσεις από τις οποιες πετάς την χειρότερη.
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Mogolos »

Γιώργο, το θεμα με την F4C είναι, ότι τα scale, έχουν πτητικές ατέλειες που δεν μπορούν ευκολα να "μαθηματικοποιηθούνε". Η εξίσωση ειναι χαοτική. Πετάνε τόσο διαφορετικά, αλλά και τόσο ίδια!!
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

Ο Γιάννης έχει ένα πόντο για την παραπάνω τοποθέτηση.
Το διατύπωσες πολύ ωραία.
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Mogolos »

Aν ασχοληθούμε, σίγουρα θα βρούμε πιο αντικειμενικό τρόπο βαθμολογίας. Θέμα θέλησης ειναι ολα
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

Pantelis papageorgiou έγραψε: 1. .........Μάλλον δεν έχεις δει τι γίνεται για την ακύρωση πρόσφατου αγώνα στο άλλο forum.


1. Όχι αρκετά ασχολήθηκα με παρακμιακούς . Έχω καλύτερα πράγματα να κάνω.

Pantelis papageorgiou έγραψε:
2. Για ποιό λόγο να μπει κανόνας πτερυγικού φόρτου μόνο στην F4? Με την λογική σου θα πρέπει να μπεί σε όλες τις κατηγορίες και ο ελαφρύτερος να έχει μειονέκτημα. Αλήθεια, με τί συντελεστή θα πολλαπλασιάζεται η βαθμολογία πτήσης ανάλογα με το πτερυγικό φορτίο? Τί bonus θα παίρνουν οι βαρείς και τί malus οι ελαφρείς?
3. Όπως ακριβώς ένα piper είναι καταδικασμένο στην στατική αξιολόγηση λόγω πολύ απλής κατασκευής και μικρής πολυπλοκότητας, έτσι ένα trimotor ή ένα quatromotor έχει προβάδισμα όταν είναι καλοφτιαγμένο. Στους αγώνες παίζει ρόλο και η τακτική. Και η επιλογή αεροσκάφους είναι μέρος της τακτικής.
4. Ήδη με την αλλαγή του τρόπου βαθμολόγησης (αναγωγή στα 1000), το πτητικό μέρος εξισώθηκε με το στατικό. Και μην ξεχνάς ότι η στατική αξιολόγηση γίνεται άπαξ αλλά κάνεις τρεις πτήσεις από τις οποιες πετάς την χειρότερη.


2. Πλεονέκτημα θα έχει μόνο όποιος ξεπερνά το όριο του συντελεστή .Όλοι οι υπόλοιποι καμια επίπτωση.

3. Ακριβώς! Και στην πτήση τι γίνετε? Αδικείται το τετρακινητήριο γιατί το piper πετά πιο εύκολα. Ο κανόνας που προτείνω θα ισορροπήσει την αδικία αυτή.

4. Η εξίσωση της στατικής με την πτητική δεν έχει σχέση με αυτό που λέω.

Αυτό που λέω έχει να κάνει με πτητική βαθμολόγηση μοντέλων που μπορούν να βγάλουν τις ίδιες ασκήσεις πιο εύκολα από κάποια πολύ πιο πολύπλοκα=βαριά .

Για να μην μακρηγορούμε , μόλις βρω χρόνο θα κάνω μετρήσεις σε διάφορα μοντέλα να δούμε τα αποτελέσματα. Μπορεί να κάνω και λάθος δε ξέρω.


.
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Mogolos »

To σηματικοτερο Γιώργο είναι να περνάμε καλά και να γουστάρουμε την πτήση. Τι και εαν εισαι καλύτερος ή όχι από μένα!! Δες τι παίζει στους "γείτονες" για ένα απλό αγώνα!!!
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

Γιάννη,
στους αγώνες δεν πάμε για να κοκορευτούμε ότι είμαστε καλύτεροι από τους άλλους (και αντιστρόφως). Οι αγώνες είναι κίνητρο για βελτίωση και μια πολύ καλή ευκαιρία για μοντελοσύναξη και πτήσεις ακριβείας. Η προσδοκία της νίκης λειτουργεί σαν κίνητρο για να βελτιώσεις την κατασκευή και την πτήση σου.΄
Τώρα, αν κάποιος είναι εγωπαθής ανεγκέφαλος και καυγατζής, και συναντήσει και άλλους παρόμοιους στον αγώνα...ξέρεις που καταλήγει το εγχείρημα.
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Mogolos »

Αυτό ακριβώς λέω Παντελή
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

:>):>)!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

Mogolos έγραψε: ..............Δες τι παίζει στους "γείτονες" για ένα απλό αγώνα!!!


Ο Χ Ι δε πάω να ῾δω τι παίζει῾ φιλαράκι μου.
Όπως έχω απαντήσει σε παλιότερο θέμα , δε με ενδιαφέρει το πεζοδρομιακό επίπεδο.Τέτοια γραφόμενα δεν έχουν καμία αξία :-bb όπως επανελημμένα έχει αποδειχθεί και δε συνιστώ σε κανέναν να ασχολείται με παρακμιακούς.Χαμένος χρόνος.

Επιστροφή :00//
στο θέμα περί βαθμολογικής αδικίας στο πτητικό μεταξύ μοντέλων διαφορετικής χειριστικής δυσκολίας ( low VS high wing loading )


_P_P
ArgyrisGiannetakis
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από ArgyrisGiannetakis »

Ενα χερακι δεν βαζετε στα στικ οταν κουβαλαω 2 χ 500 κιλα βομβες.....με αφηνετε εκει μονο μου να οργονω τα χωραφια και τους αιθερες...γκαπα γκουπα οι λαμαρινες.....χαχαχαχα
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

ArgyrisGiannetakis έγραψε: Ενα χερακι δεν βαζετε στα στικ οταν κουβαλαω 2 χ 500 κιλα βομβες.....με αφηνετε εκει μονο μου να οργονω τα χωραφια και τους αιθερες...γκαπα γκουπα οι λαμαρινες.....χαχαχαχα


Καλωσορίζω έναν από τους πιο ολοκληρωμένους μοντελιστές του χώρου και παράδειγμα προς μίμηση. :,)

...οι μπόμπες εάν δεν είναι επάνω στην προσγείωση δε μετράνε στο ζύγισμα που προτείνω _P_P



p.s. Αργύρη το φούτερ το έχω στο εργαστήριο φυλαγμένο , δεν έχει τύχει ευκαιρία να περάσω ..



.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αγώνες & Αποτελέσματα”