Σελίδα 7 από 9

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 22, 2013 1:52 pm
από vasilisp
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: .....όταν το αποφασίσεις να τα πούμε διότι υπάρχει και ποιό απλή μέθοδος η επονομαζόμενη ...................φ υ σ ο κ ά λ α μ ο !!!!!!!
Πρόκειται απλά για το κλασικό ηλεκτρολογικό κανάλι (φυσοκάλαμο το λέγαμε μικροί) το οποίο μπαίνει με έποξυ στο τούνελ του φτερού και αποκλείει την περίπτωση να σκιστεί
Απλό, οικονομικό (0,50 eu), ελαφρύ και δοκιμασμένο


Αντώνη για δώσε κανένα στοιχείο παραπάνω #** γιατί ετοιμάζομαι να φτιάξω το δικό μου με την μέθοδο που πρότεινες αρχικά μια που θα πετάει κυρίως Γερμανικό.
Με το φυσοκάλαμο απλά το κολλάς στη φωλιά και το χρησιμοποιείς ως υποδοχή για την καρμπονόβεργα?

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 22, 2013 3:46 pm
από Αντώνης Κριτζάς
ακριβώς αυτό
Το όλο σκεπτικό είναι να μή σχιστεί το foam Με τον ηλεκτρολογικό σωλήνα και την έποξυ η υποδοχή γίνεται σταθερή και δεν σχίζεται Πάρε την βέργα και πήγαινε στα ηλεκτρολογικά Βρές σωλήνα που να μπαίνει η βέργα οριακά και να είναι πολύ 1mm πάχος διότι το περιθώριο που έχεις είναι ελάχιστο Θα το περάσεις πρώτα δυο τρείς φορές να ανοίξει και μετά θα βάλεις κόλλα Αν όλα αυτά σου δείχνουν δύσκολα τότε πάς στην πρώτη λύση

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 22, 2013 8:15 pm
από vasilisp
<:-)>> Αντώνη θα το δοκιμάσω και θα σας πω αποτελέσματα.

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 25, 2013 1:06 pm
από vasilisp
Η κατασκευή ξεκίνησε...
Τοποθέτηση ενισχυτικής καρμονόβεργας στα φτερά


Μπήκαν και τα αερόφρενα

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 25, 2013 1:13 pm
από vasilisp
Τοποθέτηση της ενίσχυσης στο κούμπωμα των φτερών


Για τα ailerons αποφάσισα καταρχήν να κάνω μια ενίσχυση με λαμάκι κάρμπον και αναλόγως αποτελεσμάτων θα δω αν θα χρειαστεί επιπλέον ενίσχυση ή αντικατάσταση με μπάλσα.

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 25, 2013 2:03 pm
από ΑνδρεαςΛ
Μπράβο Βασίλη,

άντε και στην πλαγιά σύντομα.

Είναι πολύ σημαντικό να έχεις βάλει μπόλικη CA στην τετράγωνη κύρια δοκό των φτερών.....

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 25, 2013 2:51 pm
από vasilisp
ΑνδρεαςΛ έγραψε:
.................
Είναι πολύ σημαντικό να έχεις βάλει μπόλικη CA στην τετράγωνη κύρια δοκό των φτερών.....


Δεν μπορώ να πω ότι το παράκανα.. w

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 25, 2013 3:13 pm
από ΑνδρεαςΛ
vasilisp έγραψε:
Τελικά τα ailerons Αντρέα τα έκανες μπάλσινα??


Όχι, δεν ασχολήθηκα.

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 25, 2013 4:10 pm
από Αντώνης Κριτζάς
με το σωστό differential είναι ικανοποιητικά

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 30, 2013 2:51 pm
από vasilisp
Η κατασκευή κοντεύει να ολοκληρωθεί. Μερικά στιγμιότυπα...

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 30, 2013 3:00 pm
από vasilisp
Μερικές ακόμα..


Και τρεις ερωτησούλες:
α. Την άτρακτο την κολλάμε κανονικά .....τίγκα στην κόλλα?? Αν χρειαστεί να κάνουμε εργασία εσωτερικά κάποια στιγμή την κόβουμε??
β. Η σφήνα που μπαίνει από κάτω για συγκράτηση των φτερών ασφαλίζεται με κάποιο τρόπο?
γ. Τι μπαταρία χρησιμοποιείτε για σωστό ζύγισμα?
<:-)>>

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 30, 2013 4:16 pm
από KM
Με 3σελη 2200 είναι αρκετά μπροστόβαρο ακόμα και αν την τοποθετήσω όσο πιο πίσω γίνεται!
Η σφήνα απλά σφηνώνει και δεν βγαίνει.
Εγώ την άτρακτο την κόλλησα με εποξική 24ωρη (γιατί αυτή είχα).
Βάλε loctite στην βίδα της ρόδας γιατί ξεβιδώνει εύκολα.

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 30, 2013 4:25 pm
από ΑνδρεαςΛ
vasilisp έγραψε:
Και τρεις ερωτησούλες:
α. Την άτρακτο την κολλάμε κανονικά .....τίγκα στην κόλλα?? Αν χρειαστεί να κάνουμε εργασία εσωτερικά κάποια στιγμή την κόβουμε??
β. Η σφήνα που μπαίνει από κάτω για συγκράτηση των φτερών ασφαλίζεται με κάποιο τρόπο?
γ. Τι μπαταρία χρησιμοποιείτε για σωστό ζύγισμα?
<:-)>>


Την κολλας κανονικά. Η μόνη εργασία που ενδεχομένως να χρειαστεί είναι η αλλαγή των σερβο της ουράς.

Άρα θα πρέπει να κανονίσεις την σύνδεση να είναι εξωτερική.

Η σφήνα δεν χρειάζεται να ασφαλιστεί.

Για μπαταρία, βάλε όσο πιο μικρή γίνεται, αφού με το μοτερ μπροστά, ζυγίζει εύκολα.

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 30, 2013 7:56 pm
από ankon
Ερώτηση
Τις δύο καρμπονόβεργες δεν θα τις συνδέσεις μεταξύ τους ?

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 31, 2013 11:37 am
από vasilisp
ankon έγραψε: Ερώτηση
Τις δύο καρμπονόβεργες δεν θα τις συνδέσεις μεταξύ τους ?


Δεν κατάλαβα καλά την ερώτηση. Έχω εφαρμόσει την πρόταση του Αντώνη δλδ στην φωλιά κολλημένη καρμπονόβεργα 8mm και κατασκευή ενισχυμένης εσωτερικής 6mm (μέσα στην οποία έχω κολλήσει μια 3mm) η οποία θα ενώνει τα δύο φτερά. Απλά την εσωτερική την κόλλησα στο ένα φτερό ενώ στο άλλο θα κουμπώνει.