Σελίδα 7 από 9

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 20, 2012 11:32 pm
από palafdim
Παίζετε με τα νεύρα μου...BF 109 50cc....αυτό είναι μοντελάρα.....θέλω να το δώ από κοντά ο κόσμος να χαλάσει, όπως και ένα FW190 του έταιρου Καπαδόκη.
Να κάνεις το πιλότο να κουνά κεφάλι και μοχλό και η καλύπτρα να ανοίγει με εντολή...:/)-
Μας την έχουν πέσει οι Γερμανοί για καλά.......οψόμεθα λοιπόν!!!

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 20, 2012 11:41 pm
από palafdim
Δες και αυτό το βίντεο στο τέλος και θα καταλάβεις γιατί μισώ τα retracts διπλής ενεργείας

http://www.youtube.com/watch?v=Qfp76DGxTMI

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 06, 2013 1:56 pm
από palafdim
Δυστυχώς τα τελευταία νέα από την Eurokit είναι ότι δεν πρόκειται να παραδώσει προϊόντα για τους επόμενους 4-5 μήνες. Οπότε βρίσκομαι σε αναζήτηση retract rotating. Αν κάποιος έχει να προτείνει κάποια ευχαρίστως να ακούσω. Προσανατολίζομαι για τα Robarts σαν τελευταία λύση μιας και είναι διπλής ενεργείας.

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXES85&P=ML

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 07, 2013 6:48 am
από nasa
...Δημήτρη δες και σε άλλες εταιρείες όπως 'Sierra Giant' και 'Century Jet'...

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 07, 2013 8:10 am
από palafdim
Μπήκα στο site της Sierra Giant και δεν αποκόμησα πολλές πληροφορίες σε ότι αφορά τα Retracts τους αλλά και τον τρόπο παραγγελίας. Οι δε τιμές τους ....απλησίαστες!!!!
Δες και τι γράφουν εδώ Νίκο:

http://www.rcuniverse.com/forum/m_10650719/tm.htm

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 07, 2013 12:18 pm
από 3Blade
Το μηνυμα πηγαινεi στο θεμα του cowl εκανα λαθος!
θα συμφωνησω και εγω οτι η εισοδος-εξοδος του αερα ειναι μια χαρα. Το πλαισιο εξοδου του αερα θα κανει καταπληκτικη δουλεια. Οπως φενεται απο το σχημα η αναλογια εισοδου εξοδου φενεται 1:2.

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 07, 2013 3:11 pm
από nasa
...ok ... τότε ίσως αξίζει να ρίξεις μια ματιά κ' σε αυτά ... http://www.wingspanretracts.com/LGR630T
...

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 07, 2013 4:14 pm
από orck
Με τετοιες τιμες, εγω εχω αποφασισει για το δικο μου Hellcat, να τοποθετησω τα ροδακια μονιμα ανοιγμενα. Με τα λεφτα για τα σκελη αγοραζω ενα αλλο μοντελο με κινητηρα και σερβο.

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 07, 2013 4:55 pm
από nasa
orck έγραψε: Με τετοιες τιμες, εγω εχω αποφασισει για το δικο μου Hellcat, να τοποθετησω τα ροδακια μονιμα ανοιγμενα. Με τα λεφτα για τα σκελη αγοραζω ενα αλλο μοντελο με κινητηρα και σερβο.


...ας μην χαλάσουμε περαιτέρω το 'νήμα' του Δημήτρη, αλλά γενικά, τα πνευματικά 'retracts' κοστίζουν ...

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 08, 2013 7:38 am
από w1ndsurfer
palafdim έγραψε: Δυστυχώς τα τελευταία νέα από την Eurokit είναι ότι δεν πρόκειται να παραδώσει προϊόντα για τους επόμενους 4-5 μήνες. Οπότε βρίσκομαι σε αναζήτηση retract rotating. Αν κάποιος έχει να προτείνει κάποια ευχαρίστως να ακούσω. Προσανατολίζομαι για τα Robarts σαν τελευταία λύση μιας και είναι διπλής ενεργείας.

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXES85&P=ML


Δημήτρη μια χαρά είναι τα 615, τα φοράω σε P-40.
Χρειάζεται ένα κόλπο για να μην παίζει ο άξονας, αν τα αγορασεις πες μου να στο εξηγήσω

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 08, 2013 8:44 am
από palafdim
Αυτά θα πάρω τελικά οπότε μπορείς να δημοσιοποιήσεις τη συμβουλή σου....:/)-
Από Αμερική με εκπτωτικό κουπόνι και μεταφορικά 110

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 08, 2013 3:01 pm
από w1ndsurfer
Το βασικό θέμα που είχα είναι ότι το σύρμα περιστρεφόταν μέσα στην "κορώνα", παρότι έχει 2 σκουλικόβιδες που φαίνονταν να είναι σφιγμένες.

Μετά από πολύ ξύσιμο του κεφαλιού και βίδωμα-ξεβίδωμα, σφίξιμο-ξεσφίξιμο κατάλαβα ότι οι τρύπες που βιδώνουν οι σ-βιδες δεν ήταν αρκετά διαμπερείς με αποτέλεσμα οι σκουλικόβιδες να τερματίζουν πριν σφίξουν το σύρμα και την πατούρα του.

Τις άνοιξα με καλαούζο (ίντσας, 3-30 αν θυμάμαι καλά) και έτσι έσφιξαν σωστά.

Το 2ο σπανιότερο θέμα είναι αν έχεις ατυχή προσγείωση με μπρουμύτισμα μπορεί να στραβώσει κάποιο από τα μπράτσα που διπλώνουν, τότε θέλει λύσιμο το retract και ίσιωμα του μπράτσου.

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 19, 2013 8:41 pm
από palafdim
Ξεκίνησα μετά από πολύ καιρό να φτιάχνω τα retracts στα φτερά. Πρώτα έπρεπε να ανοίξω κάτω τη περιοχή και μετά να κολληθούν τάκοι μιας και τα μαμακίσια βιδώνουν κάτω ενώ τα Robart επάνω.

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 19, 2013 9:16 pm
από palafdim
Έγινε και ειδική προσαρμογή στα καπάκια για να ταιριάζουν στα σκέλη και να μπορούν να ανοιγοκλείνουν. Το τελικό αποτέλεσμα στο ένα φτερό το βλέπετε στις φωτογραφίες. Μένουν μερικά βαψιματάκια και λίγο μονοκοτάρισμα στις άκρες για να μη φαίνεται το λευκό των ξύλων.

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 19, 2013 9:38 pm
από palafdim
Και ένα βιντεάκι για το πως δουλεύουν τα retracts. Εδώ φαίνεται να λειτουργούν γρήγορα μιας και δεν έχει γίνει ρύθμιση της ταχύτητας ανοιγο-κλεισήματος.

http://www.youtube.com/watch?v=stb_02VII9w