Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 22, 2015 5:44 pm
από Charis
coolfever έγραψε: ↑jamais!$no$$no$$no$$no$$no$
Δεν ξέρω τι είναι αυτό που σε χαλάει . Μπορείς να πάρεις 1 Ponstan κάνει για όλα.
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 22, 2015 6:25 pm
από Δημήτρης Άρτα
Τα χρώματα είναι διπλά ακρυλικά ή μονής και περνάς το βερνίκι μετά για να σφραγίσει το χρώμα απέναντι στη βενζίνη και τα λάδια?
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 22, 2015 7:03 pm
από Charis
Δημήτρης Άρτα έγραψε: ↑Τα χρώματα είναι διπλά ακρυλικά ή μονής και περνάς το βερνίκι μετά για να σφραγίσει το χρώμα απέναντι στη βενζίνη και τα λάδια?
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 30, 2015 10:17 pm
από Charis
Η κατασκευή συνεχίζετε, Ενισχύθηκε η ραφή του Φαϊργουολ.Ρυθμίστηκαν τα Ελερονς τα Φλαπς.Και τέλος μαζευτήκαν τα καλώδια και το Ταφ διανομής αέρα για τα ανασυρομενα.Νομίζω πως τα φτερά είναι σχεδόν έτοιμα.
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 30, 2015 10:33 pm
από Charis
Μέσα στη εβδομάδα γίνετε και η παραλαβή του DLE 55ra. Και το Πάσχα παραλαμβάνω και 22*10 3φτερη Fiala από Τσεχία . ας είναι καλά ο φίλος μου γιατί αν περίμενα από μαγαζιά της Ελλάδας θα έπρεπε να μαζευτούμε καμιά 10αρια άτομα να κάνουμε καμιά παραγγελία 1000 ευρώ μπας και δούμε Έλικα.
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 02, 2015 6:06 pm
από Charis
Και μπαίνουμε στην τελική ευθεία με το ταίριασμα του θηρίου (DLE 55 ra) επάνω στο La-7. Το servo του γκαζιού σκέφτηκα να το βάλω δίπλα στο μοτέρ και να το συνδέσω με μια κάρμπον ντιζα απευθείας. Αυτό έγινε διότι ακριβός πίσω από το καρμπιρατέρ έπεφτα επάνω στο ντεπόζιτο .Τώρα αν είναι σωστό ή λάθος με ενημερώνετε .
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 02, 2015 6:17 pm
από w1ndsurfer
Φίλε Χάρη,
Όπως το έχεις βάλει θα τρώει πολύ κραδασμό που μέσω της άμεσης σύνδεσης με το μεταλλικό χορνάκι του γκαζιού θα μεταφέρεται στην πεταλούδα του γκαζιού = NOT GOOD!
Επίσης ο χώρος του κινητήρα είναι θερμός και γεμάτος καύσιμα και λάδια = ΜΗ ΦΙΛΙΚΟΣ για ηλεκτρονικά κυκλώματα
Καλύτερα μέσα στην άτρακτο, αν στραβώσεις την ντίζα του γκαζιού και με την προϋπόθεση ότι θα ξαγκιστρωσεις το ελατήριο που τραβάει το γκάζι στο ρελαντί δεν θα έχεις πρόβλημα στην ακρίβεια της απόκρισης
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 02, 2015 7:35 pm
από Charis
w1ndsurfer έγραψε: ↑Φίλε Χάρη,
Όπως το έχεις βάλει θα τρώει πολύ κραδασμό που μέσω της άμεσης σύνδεσης με το μεταλλικό χορνάκι του γκαζιού θα μεταφέρεται στην πεταλούδα του γκαζιού = NOT GOOD!
Επίσης ο χώρος του κινητήρα είναι θερμός και γεμάτος καύσιμα και λάδια = ΜΗ ΦΙΛΙΚΟΣ για ηλεκτρονικά κυκλώματα
Καλύτερα μέσα στην άτρακτο, αν στραβώσεις την ντίζα του γκαζιού και με την προϋπόθεση ότι θα ξαγκιστρωσεις το ελατήριο που τραβάει το γκάζι στο ρελαντί δεν θα έχεις πρόβλημα στην ακρίβεια της απόκρισης
Η ηλεκτρονική γιατί δεν έχει τέτοια θέματα???? στον χώρο της μηχανής.
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 02, 2015 8:23 pm
από sukhoi.su29
΄Οσο αφορά τους κραδασμούς , το box της ηλεκτρονικής τοποθετείται πάντα επάνω σε μαλακό υπόστρωμα ,συνήθως το αυτοκόλλητο που χρησιμοποιούμε σε πολλές περιπτώσεις στα αερομοντέλλα μας. Επίσης εάν τύχει και ανοίξεις κουτί ηλεκτρονικής θα δείς ότι τα πάντα είναι πακτωμένα μέσα σε ένα συμπαγές στρώμα από σιλικονούχο σκληρό υλικό , και εδώ πρόκειται μόνο για ηλεκτρονικά στοιχεία και όχι για μηχανικά μέρη όπως τα γρανάζια του servo την σερβοκεφαλή καθώς και το ball link που θα καταπονηθούν σημαντικά από τους κραδασμούς και τις τριβές.....
Γεγονός που σε συνδυασμό και με το ότι είναι ερμητικά κλειστό στο κουτί του μας κάνει να καταλαβαίνουμε ότι δεν έχει φόβο από τα διάφορα λάδια, βενζίνες , κάπνες ...κλπ. όπως πολύ σωστά λέει ο Νικόλας.
Ως ευτυχής συνάδελφος πιλότος La_7 (με τα ρώσικα χρώματα) λοιπόν , συμφωνώ και επαυξάνω με τον Νικόλα . Το servo θα δεχτεί μεγάλες καταπονήσεις από τον 55-άρι.
Εάν ξεβιδώσεις το βιδάκι στην πεταλούδα του γκαζιού μπορείς να την γυρίσεις προς τα κάτω όπου έχει επίσης εγκοπή για να "καθίσει" και να σε βολέψει καλύτερα για να "διώξεις" πλάγια την ντίζα προς το firewall .
Παρεμπιπτόντως ....συγχαρητήρια για το βάψιμο και την όλη δουλειά.
Με το καλό να συναντηθούμε στον "Ερμή" για μια όμορφη "αερομαχία" μεταξύ των La_7.
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 02, 2015 10:12 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Mήπως αν έβαζε ένα bellcrank όπως δείχνω στην φώτο και το servo να πάει μέσα _Β_Ο
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 02, 2015 11:20 pm
από sukhoi.su29
Αντώνη , πολύ καλή η ιδέα με το bellcrank.
Παραθέτω πάντως 2 φωτό που είχα βγάλει από το extra με την dla 32.
Η διάταξη του carb η ίδια όπως εδώ , προς τα πίσω . Και πίσω από το firewall βρίσκεται ξάπλα το pack της ηλεκτρονικής που με εμπόδιζε επίσης για το servo του throttle ,ενώ το ντεπόζιτο ήταν λίγο πιο πίσω. Πάντως νομίζω ότι είναι ακριβώς η ίδια περίπτωση ,και υπάρχει χώρος στο πλάϊ του ντεπόζιτου και εννοείται από τη μεριά της πεταλούδας του γκαζιού ,να μπεί βάση για το servo και να συνδεθεί απ'ευθείας και με ασφάλεια.
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 03, 2015 11:07 am
από CARAPIS
Charis έγραψε: ↑Και μπαίνουμε στην τελική ευθεία με το ταίριασμα του θηρίου (DLE 55 ra) επάνω στο La-7. Το servo του γκαζιού σκέφτηκα να το βάλω δίπλα στο μοτέρ και να το συνδέσω με μια κάρμπον ντιζα απευθείας. Αυτό έγινε διότι ακριβός πίσω από το καρμπιρατέρ έπεφτα επάνω στο ντεπόζιτο .Τώρα αν είναι σωστό ή λάθος με ενημερώνετε .
Φιλε Χαρη καλοπεταχτο κι απο εμενα...+(*)
Μπορεις να γυρισεις και ολο το carb εαν σε βολευει κανενα προβλημα..._Β_Ο
Φιλικα
Χρησταρας
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 03, 2015 12:15 pm
από coolfever
CARAPIS έγραψε: ↑Φιλε Χαρη καλοπεταχτο κι απο εμενα...+(*)
Μπορεις να γυρισεις και ολο το carb εαν σε βολευει κανενα προβλημα..._Β_Ο
Φιλικα
Χρησταρας
Συνονόματε νομίζω ότι εάν αλλάξει θέση προσανατολισμού στο carb, δεν θα δουλεύει το μοτέρ...εάν είναι walbro (που νομίζω ότι είναι) η τρύπα στο σώμα του carb όπου παίρνει τον παλμό για την εκροή του καυσίμου θα πρέπει να είναι αντικριστά με την τρύπα στο σώμα του μοτέρ έτσι ώστε το μοτέρ να τραβάει καύσιμο..εάν έχω λάθος διορθώστε με ελεύθερα.
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 03, 2015 1:22 pm
από Mogolos
Οχι δεν εχει σχέση, μπορείς να το βάλεις όπως θές. Μπορείς και να γυρίσεις το καπάκι με την τρύπα και αυτό όπως θές
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 03, 2015 6:36 pm
από Charis
Ευχαριστώ για τις συμβουλές.Για να δούμε τώρα??