dgiatr έγραψε: ↑Το οτι στολάρει πιο εύκολα σε σχέση με άλλα μοντέλα του ESM είναι αλήθεια αλλά υπό νορμάλ συνθηκες και με σωστό ζύγισμα το μοντέλο πετάει μια χαρά.
Νορμαλ συνθηκες = βλέπε αμα ζυγίζει 7 κιλα !! ~!!
dgiatr έγραψε: ↑Το οτι στολάρει πιο εύκολα σε σχέση με άλλα μοντέλα του ESM είναι αλήθεια αλλά υπό νορμάλ συνθηκες και με σωστό ζύγισμα το μοντέλο πετάει μια χαρά.
w1ndsurfer έγραψε: ↑Εγώ θα κοιτούσα να ελαφρύνω το μοντέλο
Το γεγονός ότι το πετάει ο dgiatr με 9 κιλά "λίπος" δεν σημαίνει ότι μπορεί να το πετάξει ο κάθε "κοινός θνητός" ασε που το έχει σπάσει 2-3 φορές γιατί στολαρει απρόσμενα
.....αυτή τη φορά θα πρέπει να συμφωνήσω με τον windsurfer.....:-* Xάρη το μοτέρ σου εκει μέσα θα περνάει δύσκολες ώρες, δεν βέπω να μπαίνει αέρας απο πουθενά αλλά ούτε και να βγαίνει. ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΗΚΩΣΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΣΤΟ FULL THROTTLE ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ!!. Eαν βάλεις 20χ8 2φτερη μη βάλεις πάλι biela.....w1ndsurfer έγραψε: ↑
ΤΟ ΘΕΜΑ που βλέπω είναι η ψυξη του κινητήρα - μάλλον η έλλειψη αερορεύματος ψύξης! Πρόσεξε το, γιατί άμα σβήσει στον αέρα δεν κατεβαίνει καθόλου εύκολα
Άντε καλή παρθενική και θέλουμε βίντεο!
dgiatr έγραψε: ↑.....αυτή τη φορά θα πρέπει να συμφωνήσω με τον windsurfer.....:-* Xάρη το μοτέρ σου εκει μέσα θα περνάει δύσκολες ώρες, δεν βέπω να μπαίνει αέρας απο πουθενά αλλά ούτε και να βγαίνει. ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΗΚΩΣΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΣΤΟ FULL THROTTLE ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ!!. Eαν βάλεις 20χ8 2φτερη μη βάλεις πάλι biela.....
ankon έγραψε: ↑Έχουν δίκιο που φωνάζουν ......Τουλάχιστον μπορείς να αφαιρέσεις το κομμάτι που σου έχω σημειώσει και να δείς τι μπορείς να ανοίξεις απο κάτω ....καμμιά εξαγωγή .
Ροδόλφος Μπάκας έγραψε: ↑Υπέροχο και καλοπαίταχτο!