ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Απάντηση
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

dgiatr έγραψε: Το οτι στολάρει πιο εύκολα σε σχέση με άλλα μοντέλα του ESM είναι αλήθεια αλλά υπό νορμάλ συνθηκες και με σωστό ζύγισμα το μοντέλο πετάει μια χαρά.


Νορμαλ συνθηκες = βλέπε αμα ζυγίζει 7 κιλα !! ~!!
dgiatr
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: Παρ Μάιος 28, 2010 1:48 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από dgiatr »

w1ndsurfer έγραψε: Εγώ θα κοιτούσα να ελαφρύνω το μοντέλο

Το γεγονός ότι το πετάει ο dgiatr με 9 κιλά "λίπος" δεν σημαίνει ότι μπορεί να το πετάξει ο κάθε "κοινός θνητός" ασε που το έχει σπάσει 2-3 φορές γιατί στολαρει απρόσμενα


Το ότι εσύ προκειμένου να πετάξεις scale warbirds με όσο το δυνατόν λιγότερο βάρος προτιμάς να βγάζεις τις ωραίες ροδες του esm με τις αλουμινένιες ζάντες και να βάζεις φοαμένιες ρόδες δεν σημαίνει οτι πρέπει να το κάνουμε όλοι αυτό.~!! Το μοντέλο έφτασε τα 9 κιλά γιατί το έσπασα δυο φορές απο δικό μου λάθος, βέβαια ξαναλέω οτι κάποια άλλα μοντέλα θα μου είχαν "συγχωρήσει" αυτά τα λάθη.
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

( Πόσο μου αρέσετε εσείς οι δύο ....!!!:D:D )
HAR28
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 8:21 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από HAR28 »

Δεν ξέρω ρε παιδιά, πάντως ο κινητήρας είναι ρυθμισμένος σωστά! Το μάνουαλ πάντως λέει ότι με 18Χ10 3 φυλλη πρέπει να πιάσει κοντά στις 6000 στροφές, τώρα πως θα καταφέρω να ξεπεράσω τις 6000 με τρίφτερη δεν ξέρω. Θα παραγγείλω βέβαια μια 18Χ8 τρίφτερη Fiala και θα δούμε! Πριν παραγγείλω βέβαια θα δοκιμάσω και μια 2φυλλη 20Χ8 έτσι για να δω αν ο κινητήρας δουλεύει σωστά και τι στροφές θα πιάσει! Σχετικά με το βάρος τώρα, θα μπορούσε να βγει λίγο λιγότερο, εάν δεν έφτιαχνα το πορτάκι, εαν έβαζα μικρότερο σπίνερ, εάν έβαζα τις φοαμένιες ρόδες, εάν έβαζα δίφυλη έλικα κι εάν έβαζα αντί για nimh lipo μπαταρίες! Έτσι όπως είναι όμως μου αρέσει καλύτερα! Θα δούμε και στην πορεία βέβαια!!! Να και μερικές φωτό για χαλβάδιασμα!!!!!!
Συνημμένα
CAM00078.jpg
CAM00078.jpg (130.49 KiB) Προβλήθηκε 98 φορές
CAM00077.jpg
CAM00077.jpg (105.04 KiB) Προβλήθηκε 98 φορές
CAM00072.jpg
CAM00072.jpg (143.45 KiB) Προβλήθηκε 98 φορές
CAM00070.jpg
CAM00070.jpg (147.48 KiB) Προβλήθηκε 98 φορές
CAM00068.jpg
CAM00068.jpg (141.88 KiB) Προβλήθηκε 98 φορές
HAR28
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 8:21 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από HAR28 »

Θέλω να προσθέσω επίσης 'οτι επειδή τα retracts είναι 80 μοίρες κι επειδή λόγω τω μοιρών της διέδρου που έχει δώσει ο κατασκευαστής, φένεται λες κι έχει 85 μοίρες σκέλια, έτσι αποφασίσαμε να τροποποιήσουμε την βάση ων retracts και να τους δώσουμε μια επιπλέον κλίση 6 μοιρών έτσι θα έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα κοντά στις 79 μοίρες!!!
Συνημμένα
CAM00080.jpg
CAM00080.jpg (132.47 KiB) Προβλήθηκε 98 φορές
HAR28
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 8:21 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από HAR28 »

Πάντως από όσα έχω διαβάσει γι' αυτό το μοντέλο και σε Ελληνικά αλλά και σε ξένα forum δεν έχω δει να βγαίνει κάτω από 7,5 κιλά το συγκεκριμένο μοντέλο! Γενικά έχω διαβάσει καλές κριτικές, συμφωνώ βέβαια ότι θα είναι ένα αρκετά δύσκολο κι απαιτητικό μοντέλο αλλά πιστεύω ότι θα τα καταφέρω!!! Έπειτα θα έχω δίπλα μου κι ένα πολύ πιο έμπειρο πιλότο με πολλά χρόνια πτήσεων μοντέλων αλλά και πραγματικών αεροπλάνων!
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

Καλημέρα Χάρη (και Νικο),
Για την παρθενική προτείνω δίφυλλη να βγάλει τουλάχιστον 7.000 σαλ, 19χ8 ή 20χ8

Τα ρετρακτ μην σε ανησυχούν, σιγουρέψου ότι κλείδωσαν ανοικτά και στην παρθενική μην τα σηκώσεις καθόλου

Το σπινερ είναι από 50cc? Πάντως και αυτό βοηθάει στο ζύγισμα, βλέπω ότι το τρύπησες για 3-φυλλη άρα μάλλον πρέπει να βγει

ΤΟ ΘΕΜΑ που βλέπω είναι η ψυξη του κινητήρα - μάλλον η έλλειψη αερορεύματος ψύξης! Πρόσεξε το, γιατί άμα σβήσει στον αέρα δεν κατεβαίνει καθόλου εύκολα

Άντε καλή παρθενική και θέλουμε βίντεο!
dgiatr
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: Παρ Μάιος 28, 2010 1:48 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από dgiatr »

w1ndsurfer έγραψε:
ΤΟ ΘΕΜΑ που βλέπω είναι η ψυξη του κινητήρα - μάλλον η έλλειψη αερορεύματος ψύξης! Πρόσεξε το, γιατί άμα σβήσει στον αέρα δεν κατεβαίνει καθόλου εύκολα

Άντε καλή παρθενική και θέλουμε βίντεο!
.....αυτή τη φορά θα πρέπει να συμφωνήσω με τον windsurfer.....:-* Xάρη το μοτέρ σου εκει μέσα θα περνάει δύσκολες ώρες, δεν βέπω να μπαίνει αέρας απο πουθενά αλλά ούτε και να βγαίνει. ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΗΚΩΣΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΣΤΟ FULL THROTTLE ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ!!. Eαν βάλεις 20χ8 2φτερη μη βάλεις πάλι biela.....
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από ankon »

Έχουν δίκιο που φωνάζουν ......Τουλάχιστον μπορείς να αφαιρέσεις το κομμάτι που σου έχω σημειώσει και να δείς τι μπορείς να ανοίξεις απο κάτω ....καμμιά εξαγωγή .Η να ανοίξεις τις πλαινές εξαγωγές στο κάθετο σημείο ,αν δεν είναι ανοιχτές και να επικοινωνούν με το Firewall.
Συνημμένα
CAM00078 αβ.jpg
CAM00078 αβ.jpg (135.51 KiB) Προβλήθηκε 98 φορές
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από Mogolos »

dgiatr έγραψε: .....αυτή τη φορά θα πρέπει να συμφωνήσω με τον windsurfer.....:-* Xάρη το μοτέρ σου εκει μέσα θα περνάει δύσκολες ώρες, δεν βέπω να μπαίνει αέρας απο πουθενά αλλά ούτε και να βγαίνει. ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΗΚΩΣΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΣΤΟ FULL THROTTLE ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ!!. Eαν βάλεις 20χ8 2φτερη μη βάλεις πάλι biela.....


Συμφωνω και εγώ. Οι Biela ειναι όμορφες αλλα δεν δουλεύον καλα.
HAR28
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 8:21 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από HAR28 »

ankon έγραψε: Έχουν δίκιο που φωνάζουν ......Τουλάχιστον μπορείς να αφαιρέσεις το κομμάτι που σου έχω σημειώσει και να δείς τι μπορείς να ανοίξεις απο κάτω ....καμμιά εξαγωγή .


Καλημέρα σε όλους τους φίλους, Κε Άγγελε αυτό το κομάτι έχει ήδη αφαιρεθεί, όσο για την εξαγωγή αέρα, από κάτω έχω μεγαλώσει λίγο την τρύπα, αλλά και στο πίσω μέρος του cowl υπάρχουν 2 εξαγωγές από τον κατασκευαστή οι οποίες είναι λειτουργικές και πιστεύω ότι δεν θα έχω πρόβλημα, θα δούμε και στη συνέχεια τι θερμοκρασίες θα πιάσει ο κινητήρας και αν χρειαστεί σίγουρα θα ανοίξουμε μαγαλύτερη εξαγωγή αέρα! Η παρθενική όπως βλεπω θα γίνει μάλλον με δίφυλλη έτσι για να έχουμε περισσότερες στροφές μέχρι να μάθουμε τουλάχιστον το μοντέλο! Το σπίνερ είναι από το giant focke wulf της top flite και ήρθε έτοιμο κομμένο για τρίφτερη. ¨οντως το βάρος του σπίνερ βοηθάει να ζυγίσει το μοντέλο γιατί μόλις το τοποθέτησα ζύγισε ελαφρώς μπροστόβαρο, τελικά όλα τα esm είναι αρκετά πισόβαρα!!!
HAR28
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 8:21 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από HAR28 »

Καλημέρα φίλοι μοντελιστές, λοιπόν σήμερα με δοκιμές που έκανα με προπέλα APC 17Χ8 2 φυλλη ο κινητήρας έπιασε 8600 στροφές και το μοτέρ έσκιζε!!! Άρα πιστεύω ότι με 3 φυλλη fiala 18Χ8 θα πιάσω πιστεύω γύρω στις 6500 - 7000 στροφές!
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από Mogolos »

Για αρχή καλά είναι μιας και στρώνει ακόμα
Ροδόλφος Μπάκας
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από Ροδόλφος Μπάκας »

Υπέροχο και καλοπαίταχτο!
HAR28
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 8:21 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από HAR28 »

Ροδόλφος Μπάκας έγραψε: Υπέροχο και καλοπαίταχτο!


Ευχαριστώ Ροδόλφε λίγες λεπτομέρειες έχουν μείνει για την παρθενική! Αναμένουμε!

Σήμερα παρέλαβα και την καινούρια προπέλα 18Χ8 τρίφυλλη Fiala και έκανα τις πρώτες δοκιμές! Μπορώ να πω ότι η διαφορά είναι σαν τη μέρα με τη νύχτα. Καλύτερο δούλεμα ο κινητήρας, καλύτερο άρπαγμα και οι στροφές ικανοποιητικότατες για τον zenoah 38 δηλ στις 7540!!! Φτάσαμε στο ικανοποιητικό αποτέλεσμα, τώρα μένουν κάποιες λεπτομέρειες με τα retracts, που πολύ φοβάμαι ότι θα τα αλλάξω κάποια στιγμή με αέρος γιατί τα φοβάμαι πολύ, όχι γιατί δεν κρατάνε καλά μια χαρά είναι, απλά φοβάμαι τα ηλεκτρικά τους και τους μικροδιακόπτες!!! Κάποιες ρυθμίσεις έχουν μείνει και είναι έτοιμο για την παρθενική, αν εφόσον το θελήσει ο καιρός!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Scale Αεροπλάνα”