Σελίδα 65 από 84
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 16, 2011 1:02 am
από 3Blade
Βαλτου ενα τεραστιο μοτερ να σηκωθει!
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 16, 2011 10:26 am
από andreastwin
τι βαρος εχει?
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 16, 2011 10:27 am
από andreastwin
thanos_marko έγραψε: ↑Σήμερα το πρωί... Η απόλυτη Μοναξιά..
Είχα όλο τον διάδρομο για πάρτη μου... Μόνο που χρειαζόταν σκούπισμα...
Ολο χαρα έφερα μαζι μου την τελευταία μου δημιουργία από depron το twinax v2. Μάλλον όμως κάτι έκανα λάθος και αντί για αεροπλάνο το έκανα αυτοκίνητο. Δεν σηκωνόταν με τπτ. Κρίμα το βάψιμο, τα φτερά με αεροτομή kfm2, οι ρόδες.. και οι δύο βδομάδες δουλειά που έριξα.
Τι και αν τροχοδρομούσε από την μια ακρη μέχρι την άλλη δεν έλεγε να σηκωθεί. Μόνο στα παντιλίκια ήταν καλό. Επιφυλάσσομαι για κάποιες αλλαγές που ίσως να το κάνουν air...borne ή air...burner.. .
τι βαρος εχει??
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 16, 2011 10:59 am
από ΑνδρεαςΛ
Γιάννη, επίσης κοίταξε
1. Το downthrust. Δηλαδή, η ώση από τη προπέλα να μην "σπρώχνει" τη μούρη προς τα κάτω πάρα πολύ, άρα να μην μπορεί να κάνει rotate. Πρόσεξα ότι το elevator σου είναι αρκετά μικρό.
2. To υψος του σκέλους μπροστά να μην είναι πολύ μικρο. Δηλαδη, όπως κάθεται το μοντέλο στο έδαφος, η πτέρυγα να έχει μια κλίση προς τα πίσω η τουλάχιστον οριζοντία για να μπορεί να περάσει αέρας από κάτω για να δόσει λιφτ.
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 16, 2011 11:14 am
από Wizard
thanos_marko έγραψε: ↑
Τι και αν τροχοδρομούσε από την μια ακρη μέχρι την άλλη δεν έλεγε να σηκωθεί. Μόνο στα παντιλίκια ήταν καλό. Επιφυλάσσομαι για κάποιες αλλαγές που ίσως να το κάνουν air...borne ή air...burner.. .
Μηπως το εχεισ ζυγιση πολλη μπροστοβαρο ;
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 16, 2011 12:47 pm
από thanos_marko
Απαντήσεις : Το βάρος είναι στα 820γρ - Ο κατασκευαστής το έδινε στα 500gr αλλά το αρχικό σχέδιο έχει μεγεθυνθεί κατά 16% και έχει πέσει βάψιμο και ενισχύσεις. Το φτερό είναι απολύτως παράλληλο με το έδαφος. Το ζύγισμα έιναι στο 0.5 cm πιο μπροστά από το CoG που προβλέπεται - για ασφάλεια. Η προπέλα / μοτέρ δεν εχει καθόλου down/right trust. Ειναι απολύτος στο κέντρο. Το μοτερ δίνει ~230W.
Το σκεπτικό μου είναι ότι πρέπει να σηκώσω λίγο τον ρηναίο για να αλλάξω το angle of attack στο φτερό για να σηκωθεί. Αυτό ή να του δώσω up αμέσως. Η αλήθεια είναι πως δεν του είχα δώσει καθόλου up όταν τροχοδρομούσε.
Ευχαριστώ για τις συμβουλές και κάθε ακόμα συμβουλή δεκτή. Καιρού επιτρέποντος θα το δοκιμάσω ξανά.
Υ,
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 16, 2011 1:23 pm
από Dimitris08
φιλε θανο, ποιες ειναι οι συντεταγμενες του parking στο οποιο ησουν;
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 16, 2011 2:12 pm
από bladeskiller
@ Dimitris08.
Οπως πας τη Μαραθώνος, στρίβεις εκεί που έχει ταμπέλα προς Σχοινιά. Μόλις στρίψεις ,στο πρώτο φανάρι που θα δεις , κάνεις δεξια και σε καμιά πενηνταριά μέρτα θα δεις το πάρκινγκ (αλάνα) στο αριστερό σου χέρι. Αν μένεις δυτικά προάστια τότε θα έρθεις από εθνική , θα βγεις στον Αγιο Στέφανο και αφού τον περάσεις θα στρίψεις αριστερά ,εκεί που εχει ταμπέλα για Μαραθώνα. Θα διασχίσεις το Μαραθώνα και μόλις φτάσεις στο φανάρι ,που είναι η διασταύρωση ,αριστερά πάει για Σχοινιά αλλά εσύ θα συνεχίσεις ευθεία και σε πενήντα περίπου μέτρα θα δεις την αλάνα στα αριστερά σου.
@ thanos_marko
Κάτι που θα πρέπει να προσέξεις είναι και η θέση των κυρίων τροχων. Φαντάσου μια νοητή ευθεία, που ξεκινάει προς τα κάτω από το κέντρο βάρους και έχει κλίση προς τα πίσω 15 μοίρες. Το σημείο επαφής των τροχών με το έδαφος δεν πρέπει να βρίσκεται πιο πίσω από το σημείο που αυτή η ευθεία συναντά το έδαφος αλλιώς δεν θα έχεις καλό rotation. Από τη στιγμή που έχεις ριναίο και μηδενική στατική γωνία προσβολής,θα χρειαστεί σίγουρα up στην απογείωση αλλά ,αν οι τροχοί είναι πολύ πίσω, τότε θα χρειαστεί πολύ up και πολύ ταχύτητα για να γίνει αποτελεσματικό το elevator και όταν το αεροπλάνο αποφασίσει να σηκώσει μύτη, θα το κάνει με έναν πολύ απότομο τρόπο,που θα σε αναγκάσει να χαλαρώσεις γρήγορα το elevator πριν το αεροπλάνο στολάρει. Την είχα πάθει έτσι με το twister multiplex ,στο οποίο είχα βάλει τροχούς γιατί από μαμά δεν είχε αλλά τους είχα βάλει πολύ πίσω. Με τη μαμίσια φάνα και μοτέρ ήθελε να μαζέψει ταχύτητα για 100 μέτρα τουλάχιστον και elevator με το κιλό για να σηκώσει μύτη. Οταν όμως πήγα τους τροχούς εκεί που πρέπει ,τελείωσε το πανηγύρι.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 16, 2011 3:00 pm
από george_karasoulas
Συντεταγμένες
38.142556, 23.969346
Γιώργος Καρασούλας
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 16, 2011 3:47 pm
από yankos
thanos_marko έγραψε: ↑Απαντήσεις : Το βάρος είναι στα 820γρ - Ο κατασκευαστής το έδινε στα 500gr αλλά το αρχικό σχέδιο έχει μεγεθυνθεί κατά 16% και έχει πέσει βάψιμο και ενισχύσεις. Το φτερό είναι απολύτως παράλληλο με το έδαφος. Το ζύγισμα έιναι στο 0.5 cm πιο μπροστά από το CoG που προβλέπεται - για ασφάλεια. Η προπέλα / μοτέρ δεν εχει καθόλου down/right trust. Ειναι απολύτος στο κέντρο. Το μοτερ δίνει ~230W.
Το σκεπτικό μου είναι ότι πρέπει να σηκώσω λίγο τον ρηναίο για να αλλάξω το angle of attack στο φτερό για να σηκωθεί. Αυτό ή να του δώσω up αμέσως. Η αλήθεια είναι πως δεν του είχα δώσει καθόλου up όταν τροχοδρομούσε.
Ευχαριστώ για τις συμβουλές και κάθε ακόμα συμβουλή δεκτή. Καιρού επιτρέποντος θα το δοκιμάσω ξανά.
Υ,
Δλδ γιατί πτερυγικό φορτίο μιλάμε;
Το σχήμα της αεροτομής είναι περίεργο, είναι έτσι στο σχέδιο;
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 16, 2011 4:02 pm
από Dimitris08
bladeskiller έγραψε: ↑@ Dimitris08.
Οπως πας τη Μαραθώνος, στρίβεις εκεί που έχει ταμπέλα προς Σχοινιά. Μόλις στρίψεις ,στο πρώτο φανάρι που θα δεις , κάνεις δεξια και σε καμιά πενηνταριά μέρτα θα δεις το πάρκινγκ (αλάνα) στο αριστερό σου χέρι. Αν μένεις δυτικά προάστια τότε θα έρθεις από εθνική , θα βγεις στον Αγιο Στέφανο και αφού τον περάσεις θα στρίψεις αριστερά ,εκεί που εχει ταμπέλα για Μαραθώνα. Θα διασχίσεις το Μαραθώνα και μόλις φτάσεις στο φανάρι ,που είναι η διασταύρωση ,αριστερά πάει για Σχοινιά αλλά εσύ θα συνεχίσεις ευθεία και σε πενήντα περίπου μέτρα θα δεις την αλάνα στα αριστερά σου.
Φιλικά Κώστας.
g_k έγραψε: ↑Συντεταγμένες
38.142556, 23.969346
Γιώργος Καρασούλας
Σας ευχαριστω και τους δυο.
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 16, 2011 4:41 pm
από thanos_marko
yankos έγραψε: ↑Δλδ γιατί πτερυγικό φορτίο μιλάμε;
Το σχήμα της αεροτομής είναι περίεργο, είναι έτσι στο σχέδιο;
Το πτερυγικό φορτίο είναι 10oz/Ft^2 (283,5gr / 929cm^2) και η πτέρυγα είναι 117cm Χ 17cm. Οσο για την αεροτομή στο σχέδιο ήταν ενα φύλλο depron 6mm σε ευθεία. Δική μου επέμβαση ήταν να την κάνω kfm2 στο 50% τής χορδής για μεγαλύτερη σταθερότητα.
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=555476
Y,
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 16, 2011 5:07 pm
από yankos
Σύμφωνα με τις διαστάσεις του φτερού και το βάρος που έδωσες το πτερυγικό φορτίο είναι καλό 40γρ/τ.π. άρα δεν είσαι βαρύς.
Πέρα από αυτά που είπαν παραπάνω τα παιδιά, εμένα δε μου άρεσε που έβαλες το μισό ντεπρόν από πάνω και το ολόκληρο από κάτω.
Θα τα έβαζα ανάποδα, δλδ το ολόκληρο από πάνω και από κάτω να γίνεται το σκαλοπάτι. Δεν ξέρω πόσο μπορεί αυτό να επηρεάζει, αλλά έτσι μου φαίνεται πιο σωστή η διάταξη.
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 22, 2011 9:22 pm
από Αντώνης Κριτζάς
...........απο την επίσκεψη -πτήση της Παρασκευής
Το spitfire εξ ολοκλήρου scratch build κατασκευή ποζάρει δίπλα στον δημιουργό του αλλα δυστυχώς η ώρα είχε περάσει και δεν πέταξε
Πολύ όμορφο και το νέο ανεμόπτερο του Παναγιώτη Σοφού
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 22, 2011 9:25 pm
από Αντώνης Κριτζάς
.......δυστυχώς ούτε και η τσαχπίνα κούκλα mary lou δεν πέταξε λόγω τεχνικών προβλημάτων