Minimag - Multiplex
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 18, 2008 5:55 pm
Ο φίλος Chios rc club, ο Σπύρος, μου πρότεινε πριν από μερικούς μήνες το Minimag ως μια γερή κατασκευή που αντέχει σε διάφορες καταπονήσεις
(ή «αγενέστερα» ...σε πτώσεις). ;D
Και πάλι το elapor, -υλικό που χρησιμοποιεί η Multiplex- ...είναι το μυστικό του πετυχημένου μοντέλου της εταιρείας.
(Διαβάστε σχετικά στις παρουσιάσεις των: Easy Star
- TwinStarII
αλλά και του
Easy Glider
).
To Minimag δε μπορεί κανείς «αβασάνιστα» να το χαρακτηρίσει «αμιγώς» εκπαιδευτικό αεροπλάνο. Τουλάχιστον όχι για έναν αρχάριο, παρόλο που είναι υψηλοπτέρυγο. Μπορεί να χαρακτηριστεί ως "δεύτερο σκαλί", μετά το E-Starter της GWS εν παραδείγματι. Αυτό γιατί έχει μερικές πτητικές «ιδιομορφίες».
Βασικότερη όλων είναι το εύκολο «ρίξιμο» του φτερού, κατά την ώρα της προσγείωσης.
Εκεί θέλει λίγη προσοχή. Θα πρέπει να ελέγχουμε την ταχύτητα του λίγο πριν την προσέγγιση και όπως όλα τα ηλεκτρικά αυτού του τύπου ποτέ να μην κατεβάζουμε κάτω το throttle τελείως. Το moteur πάντα σε κίνηση.
Στον αέρα πάλι και σε ύψος, λόγω μικρού βάρους, ανεμοπορεί θαυμάσια.
Εκεί μπορεί κανείς να σταματήσει το moteur και παίζοντας με τον αέρα να εξοικονομήσει ενέργεια και να μεγαλώσει το χρόνο πτήσης.
Η Multiplex είναι καλός γνώστης ηλεκτρικών αεροπλάνων και ανεμοπλάνων (Easy Glider
π.χ.).
Στο Minimag κατάφερε να πετύχει έναν συνδυασμό και των δύο τύπων.
Οι κινήσεις που προτείνει ο κατασκευαστής θα έλεγα ότι είναι ...ενδιάμεσες. Θεωρώ ότι στα χέρια ενός αρχάριου, θα ήταν φρονιμότερο να μικρύνουν κατά λίγα χιλιοστά, χρησιμοποιώντας το menu της τηλεκατεύθυνσης (ίσως και λίγο expo).
Αντίθετα πάλι, ...αν τις μεγαλώσουμε λίγο περισσότερο από τις προτεινόμενες, αλλάζει παντελώς η συμπεριφορά του. Φτάνει σε σημείο να εκτελεί roll που θυμίζουν περιστροφές αεροπλάνων μεσοπτέρυγων ή και χαμηλοπτέρυγων...
Κατασκευαστικά στο Miimag δε θα συναντήσετε καμιά απολύτως δυσκολία, εξαιρώντας το εγχείρημα εγκατάστασης πίσω ρόδας η οποία και δεν παρέχεται.
Εκεί θα χρειαστεί να κάνετε μια πατέντα, προτού όμως κολληθεί το stabilizer και το Rudder, ...αλλιώς δε θα στρέφει μαζί του αλλά θα είναι σταθερή. (υπάρχει οδηγός στο manual)
Στη συνέχεια αυτής της παρουσίασης. θα προταθούν κατασκευαστικές «επιδιορθώσεις» και setup.
Χαρακτηριστικά: ʼνοιγμα φτερών 101cm
Μήκος ατράκτου 82 cm
Βάρος 690 gr
(ή «αγενέστερα» ...σε πτώσεις). ;D
Και πάλι το elapor, -υλικό που χρησιμοποιεί η Multiplex- ...είναι το μυστικό του πετυχημένου μοντέλου της εταιρείας.
(Διαβάστε σχετικά στις παρουσιάσεις των: Easy Star
- TwinStarII
αλλά και του
Easy Glider
).
To Minimag δε μπορεί κανείς «αβασάνιστα» να το χαρακτηρίσει «αμιγώς» εκπαιδευτικό αεροπλάνο. Τουλάχιστον όχι για έναν αρχάριο, παρόλο που είναι υψηλοπτέρυγο. Μπορεί να χαρακτηριστεί ως "δεύτερο σκαλί", μετά το E-Starter της GWS εν παραδείγματι. Αυτό γιατί έχει μερικές πτητικές «ιδιομορφίες».
Βασικότερη όλων είναι το εύκολο «ρίξιμο» του φτερού, κατά την ώρα της προσγείωσης.
Εκεί θέλει λίγη προσοχή. Θα πρέπει να ελέγχουμε την ταχύτητα του λίγο πριν την προσέγγιση και όπως όλα τα ηλεκτρικά αυτού του τύπου ποτέ να μην κατεβάζουμε κάτω το throttle τελείως. Το moteur πάντα σε κίνηση.
Στον αέρα πάλι και σε ύψος, λόγω μικρού βάρους, ανεμοπορεί θαυμάσια.
Εκεί μπορεί κανείς να σταματήσει το moteur και παίζοντας με τον αέρα να εξοικονομήσει ενέργεια και να μεγαλώσει το χρόνο πτήσης.
Η Multiplex είναι καλός γνώστης ηλεκτρικών αεροπλάνων και ανεμοπλάνων (Easy Glider
π.χ.).
Στο Minimag κατάφερε να πετύχει έναν συνδυασμό και των δύο τύπων.
Οι κινήσεις που προτείνει ο κατασκευαστής θα έλεγα ότι είναι ...ενδιάμεσες. Θεωρώ ότι στα χέρια ενός αρχάριου, θα ήταν φρονιμότερο να μικρύνουν κατά λίγα χιλιοστά, χρησιμοποιώντας το menu της τηλεκατεύθυνσης (ίσως και λίγο expo).
Αντίθετα πάλι, ...αν τις μεγαλώσουμε λίγο περισσότερο από τις προτεινόμενες, αλλάζει παντελώς η συμπεριφορά του. Φτάνει σε σημείο να εκτελεί roll που θυμίζουν περιστροφές αεροπλάνων μεσοπτέρυγων ή και χαμηλοπτέρυγων...
Κατασκευαστικά στο Miimag δε θα συναντήσετε καμιά απολύτως δυσκολία, εξαιρώντας το εγχείρημα εγκατάστασης πίσω ρόδας η οποία και δεν παρέχεται.
Εκεί θα χρειαστεί να κάνετε μια πατέντα, προτού όμως κολληθεί το stabilizer και το Rudder, ...αλλιώς δε θα στρέφει μαζί του αλλά θα είναι σταθερή. (υπάρχει οδηγός στο manual)
Στη συνέχεια αυτής της παρουσίασης. θα προταθούν κατασκευαστικές «επιδιορθώσεις» και setup.
Χαρακτηριστικά: ʼνοιγμα φτερών 101cm
Μήκος ατράκτου 82 cm
Βάρος 690 gr