ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 14, 2014 11:43 am
Καλημερα.
Δυο λογια για το αεροπλανο του τιτλου. Παρουσιαση δεν θα κανω μιας και δεν εχω φωτο. Βρεθηκε στα χερια μου καινουργιο και ασυναρμολογητο πριν 5 χρονια.Κατα το συνηθειο μου αργω πολυ να τελειωσω μοντελα ακομη και τα σχεδον ετοιμα.
Εχει ανοιγμα πτερυγων 54 ιντσες και μηκος ατρακτου 58,5 ιντσες.
Ο κατασκευαστης υπολογιζει βαρος 4 κιλα( στον υπνο του) και προτεινομενος κινητηρας .90 διχρονος η 1,20 τετραχρονος.
Ανοιγοντας το κουτι αρχικα εντυπωσιαζει το τελειωμα του μοντελου.....
Αυτο κρατα λιγο γιατι ακολουθει απογοητευση απο την ποιοτητα των ξυλων αλλα και τη γενικη σχεδιαση. Κατα την αποψη μου υπαρχουν λαθη τα οποια ειναι σημαντικα.
1) Το μοντελο εχει προβλημα στο να ζυγισει σωστα.Ειδικα εαν καποιος ακολουθησει τις οδηγιες και τοποθετησει 3 σερβο στην ουρα( δυο elev, 1 rudder) θα πρεπει να προσθεσει τρελλο βαρος στο ρυγχος.Αυτο κατα την γνωμη μου ειδικα για ακροβατικο αεροπλανο ειναι πολυ κακο. Περαν της αυξησης του βαρους, πτερυγικου φορτου κλπ η κατανομη βαρους στα ακρα αποσταθεροποιει το σκαφος στον αξονα του roll δινοντας εκτροπες μετα το δευτερο συνεχομενο roll.
2) Οι προτεινομενοι κινητηρες ειναι πολυ μικροι
3) τα σημεια στηριξης των φτερων( αντιριδες) ειναι της πλακας και πολυ αμφιβαλω εαν αντεξουν στις αναγκες μιας πραγματικα ακροβατικης πτησης.
Στο συγκεκριμενο τοποθετησα μονο ενα σερβο στην ουρα. Τα υπολοιπα μπροστα
Αντι για τεσσερα σερβο ( ενα σε καθε aileron) εβαλα δυο digital δυνατα στο κατω φτερο και για την μεταδοση της κινησης ντιζες carbon/ metal(σωληνας carbon και μεσα μεταλλικη ντιζα) απο aileron σε aileron.
Ολα τα σερβο εκτος του κινητηρα ειναι digital 7,5kgr.
Κινητηρας OS 120 ΑΧ. ειμαι ακομη στο στρωσιμο αλλα μου αρεσει πολυ!!!!
Για το ζυγισμα εφερα το μοτερ 1,5 εκατοστα πιο μπροστα και προσθεσα και το σχετικο βαρος..Επιλπεον εφερα οσο περισσοτερο μπροστα μπορουσα την μπαταρια η οποια ειναι NIMH 4500.
Οταν ολα ηταν ΟΚ βρισκομουν στα 5 κιλα. Ενα Kgr περισσοτερο απο το επιπλεον βαρος του κινητηρα και του μολυβιου.
Εαν καποιος ακολουθησει τις οδηγιες θα βρεθει με μικρο κινηρηρα και περιπου στα 5,5 κιλα....οποτε απο ακροβατικο θα γινει μοντελο περιπατου!!!!
Τελος διορθωθηκαν καποια σημεια εξωτερικα μιας και μετα απο τεσσερα χρονια φυλαξης αρχισαν τα προβληματα με την επικαλυψη....τυπικο για ARTF.
Το μοτερ ακομη στρωνει , αλλα κατα τα υπολοιπα ετοιμο...
Δεν μπορω να πω οτι ειναι ασχημο αλλα θα περιμενα κατι περισσοτερο σε αυτη την κατηγορια στις λεπτομερειες .
Να και μερικες φωτο...
Δυο λογια για το αεροπλανο του τιτλου. Παρουσιαση δεν θα κανω μιας και δεν εχω φωτο. Βρεθηκε στα χερια μου καινουργιο και ασυναρμολογητο πριν 5 χρονια.Κατα το συνηθειο μου αργω πολυ να τελειωσω μοντελα ακομη και τα σχεδον ετοιμα.
Εχει ανοιγμα πτερυγων 54 ιντσες και μηκος ατρακτου 58,5 ιντσες.
Ο κατασκευαστης υπολογιζει βαρος 4 κιλα( στον υπνο του) και προτεινομενος κινητηρας .90 διχρονος η 1,20 τετραχρονος.
Ανοιγοντας το κουτι αρχικα εντυπωσιαζει το τελειωμα του μοντελου.....
Αυτο κρατα λιγο γιατι ακολουθει απογοητευση απο την ποιοτητα των ξυλων αλλα και τη γενικη σχεδιαση. Κατα την αποψη μου υπαρχουν λαθη τα οποια ειναι σημαντικα.
1) Το μοντελο εχει προβλημα στο να ζυγισει σωστα.Ειδικα εαν καποιος ακολουθησει τις οδηγιες και τοποθετησει 3 σερβο στην ουρα( δυο elev, 1 rudder) θα πρεπει να προσθεσει τρελλο βαρος στο ρυγχος.Αυτο κατα την γνωμη μου ειδικα για ακροβατικο αεροπλανο ειναι πολυ κακο. Περαν της αυξησης του βαρους, πτερυγικου φορτου κλπ η κατανομη βαρους στα ακρα αποσταθεροποιει το σκαφος στον αξονα του roll δινοντας εκτροπες μετα το δευτερο συνεχομενο roll.
2) Οι προτεινομενοι κινητηρες ειναι πολυ μικροι
3) τα σημεια στηριξης των φτερων( αντιριδες) ειναι της πλακας και πολυ αμφιβαλω εαν αντεξουν στις αναγκες μιας πραγματικα ακροβατικης πτησης.
Στο συγκεκριμενο τοποθετησα μονο ενα σερβο στην ουρα. Τα υπολοιπα μπροστα
Αντι για τεσσερα σερβο ( ενα σε καθε aileron) εβαλα δυο digital δυνατα στο κατω φτερο και για την μεταδοση της κινησης ντιζες carbon/ metal(σωληνας carbon και μεσα μεταλλικη ντιζα) απο aileron σε aileron.
Ολα τα σερβο εκτος του κινητηρα ειναι digital 7,5kgr.
Κινητηρας OS 120 ΑΧ. ειμαι ακομη στο στρωσιμο αλλα μου αρεσει πολυ!!!!
Για το ζυγισμα εφερα το μοτερ 1,5 εκατοστα πιο μπροστα και προσθεσα και το σχετικο βαρος..Επιλπεον εφερα οσο περισσοτερο μπροστα μπορουσα την μπαταρια η οποια ειναι NIMH 4500.
Οταν ολα ηταν ΟΚ βρισκομουν στα 5 κιλα. Ενα Kgr περισσοτερο απο το επιπλεον βαρος του κινητηρα και του μολυβιου.
Εαν καποιος ακολουθησει τις οδηγιες θα βρεθει με μικρο κινηρηρα και περιπου στα 5,5 κιλα....οποτε απο ακροβατικο θα γινει μοντελο περιπατου!!!!
Τελος διορθωθηκαν καποια σημεια εξωτερικα μιας και μετα απο τεσσερα χρονια φυλαξης αρχισαν τα προβληματα με την επικαλυψη....τυπικο για ARTF.
Το μοτερ ακομη στρωνει , αλλα κατα τα υπολοιπα ετοιμο...
Δεν μπορω να πω οτι ειναι ασχημο αλλα θα περιμενα κατι περισσοτερο σε αυτη την κατηγορια στις λεπτομερειες .
Να και μερικες φωτο...