Σελίδα 1 από 3
Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 27, 2014 2:10 pm
από coolfever
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 01, 2014 6:45 am
από w1ndsurfer
Μουσική ο ήχος της!
Τον χαλάνε τα τζετ που πετάνε εκτός πλάνου
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 01, 2014 11:00 am
από sukhoi.su29
Ωραίο το κουϊζ....#**
Για να δούμε δυο σύντομες οπτικο-ακουστικές απαντήσεις.
Πρώτα radial που λίγο πολύ (νομίζω) όλοι είχαμε μια ιδέα...
RADIAL
http://www.youtube.com/watch?v=z4Dg7JuH-48
ακολούθως....
ROTARY
http://www.youtube.com/watch?v=0jHRuEkvO8E
Πραγματικά πάρα πολύ ωραίο και επιμορφωτικό και ενδιαφέρον θέμα.
Μπορούμε να γράψουμε πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα , ποια αεροπλάνα φέρουν ή έφεραν rotary ή radial ,πώς και απο ποιούς έγιναν τα πρώτα σχέδια ....κ.λ.π. κ.λ.π.
Μπράβο Coolf... .....πέντε αστέρια.
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 01, 2014 11:56 pm
από Λυκουργος
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 05, 2014 4:20 pm
από coolfever
Ωραία η παράθεση των παραπάνω videos που έκανες Νικόλα.
βάζω άλλο ένα ενδιαφέρον videο με ταχύτατη! πτέρυγα που φοράει OS.30cc Wankel!
http://www.youtube.com/watch?v=FrsSvTx8KG8
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 05, 2014 7:06 pm
από sukhoi.su29
Wankel κινητήρας σε πτέρυγα , wow.. ....πολύ εντυπωσιακό .
Οs 0.30cc ...στην αρχή το ανάγνωσα ως 30cc και όπως αντιλαμβάνεσαι η περιέργεια έφτασε στο ταβάνι.
Καλό ε ? ...το φανταζεσαι ,πτέρυγα με κινητήρα 30cc .
Να το δεί κι ο Βασίλης (skordos) ...και να του μπούν τίποτα παλαβές ιδέες...#**
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 05, 2014 8:27 pm
από sukhoi.su29
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 05, 2014 9:19 pm
από sukhoi.su29
ROTARY - ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ....#**
Ο περιστροφικός – (rotary) - κινητήρας ήταν ένας απο τους πρώτους τύπους μηχανών εσωτερικής καύσεως.
Είναι ένα κλασσικό πρότυπο κινητήρα τύπου Otto ,δηλαδή τετράχρονου κινητήρα.
( Ο πρώτος τετράχρονος κινητήρας κατασκευάστηκε από τους Γερμανούς August Otto και Eugen Langen το 1876. Γι' αυτό ο κύκλος λειτουργίας του τετράχρονου κινητήρας εσωτερικής καύσης , εισαγωγή -συμπίεση-καύση-εξαγωγή , ονομάζεται κύκλος Otto).
Συνήθως ο περιστροφικός κινητήρας σχεδιαζόταν με μονό αριθμό κυλίνδρων σε ακτινική διαμόρφωση.
Αυτός ο τύπος του κινητήρα χρησιμοποιήθηκε ευρέως ως μια εναλλακτική λύση στις συμβατικές μηχανές τύπου inline ( ευθεία διάταξη κυλίνδρων ή διάταξη σε σχήμα V ) κατά τη διάρκεια του Α' Παγκοσμίου Πολέμου στα πλαίσια των προσπαθειών που κατέβαλλαν οι μηχανικοί να σχεδιάσουν μικρούς κινητήρες που να έχουν όμως μεγάλο λόγο Ισχύος /Βάρος , προκειμένου να τοποθετηθούν στα μικρά και πανάλαφρα καταδιωκτικά του Α'.Π.Π.
Το κύριο και εντυπωσιακότατο χαρακτηριστικό του περιστροφικού κινητήρα είναι ότι : αντί να έχει ένα σταθερό μπλοκ κυλίνδρων με περιστρεφόμενο στροφαλοφόρο όπως με ένα συμβατικό κινητήρα , ο στροφαλοφόρος παραμένει ακίνητος και ολόκληρο το μπλοκ κυλίνδρων μαζί με τον στροφαλοθάλαμο περιστρέφεται γύρω από αυτό.
Στην πιο κοινή μορφή ο στροφαλοφόρος στερεώθηκε σταθερά στην άτρακτο του αεροσκάφους , και η έλικα ήταν απλά βιδωμένη πάνω στο μπροστινό μέρος του στροφαλοθαλάμου ο οποίος περιστρεφόταν μαζί με τους κυλίνδρους.
Η περιστροφή αυτή ολόκληρου του block των κυλίνδρων δημιουργούσε απο μόνη της ένα αερόρευμα ψύξης ,ακόμη και με το αεροπλάνο σε ακινησία ,πράγμα το οποίο εθεωρείτο πλεονέκτημα.
Οι περιστροφικές (rotary) και οι ακτινωτές (radial) μηχανές φαίνονται εντυπωσιακά παρόμοιες και μπορεί εύκολα να συγχέονται αφού και οι δύο έχουν κυλίνδρους τοποθετημένους ακτινωτά γύρω από τον κεντρικό άξονα , μόνο που όπως ήδη προείπαμε σε αντίθεση με τον περιστροφικό κινητήρα , οι ακτινωτές μηχανές χρησιμοποιούν ένα συμβατικό περιστρεφόμενο στροφαλοφόρο άξονα σε ένα σταθερό μπλοκ κινητήρα .
Η πρώτη εμφάνιση 5-κύλινδρου περιστροφικού κινητήρα αναφέρεται το 1889 στην έκθεση των Παρισίων απο τον Felix Μilliet...
..συνεχίζεται
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 05, 2014 11:08 pm
από coolfever
Σωραίος!!!!@/-=}{{!@/-=}{{
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 05, 2014 11:09 pm
από coolfever
sukhoi.su29 έγραψε: ↑Wankel κινητήρας σε πτέρυγα , wow.. ....πολύ εντυπωσιακό .
Οs 0.30cc ...στην αρχή το ανάγνωσα ως 30cc και όπως αντιλαμβάνεσαι η περιέργεια έφτασε στο ταβάνι.
Καλό ε ? ...το φανταζεσαι ,πτέρυγα με κινητήρα 30cc .
Να το δεί κι ο Βασίλης (skordos) ...και να του μπούν τίποτα παλαβές ιδέες...#**
εσύ καλά το ανάγνωσες ως 30cc αλλά ο δαίμων του πληκτρολογίου έκανε το θαύμα του:D
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 07, 2014 11:15 pm
από coolfever
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 08, 2014 10:25 am
από Mogolos
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 08, 2014 10:34 am
από Mogolos
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 08, 2014 10:36 am
από sukhoi.su29
..μπουκωμένο το βλέπω.....κλείσε λίγο τη μικρή.....*SAR*
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 28, 2014 12:10 pm
από sukhoi.su29
Moki 400 - για να θυμηθούμε λίγο τον ήχο απο αυτό το "
Κτήνος " ....ποτέ δεν ξέρετε τι θα μπορούσε "να πέσει" στον δρόμο μας.
Στο 0:55 ' περίπου χοροπηδάει σαν τα άγρια άλογα στο ροντέο.
http://www.youtube.com/watch?v=_AhVrh6aL4g
Κι άλλο ένα που ίσως έχει ξαναμπεί αλλά αξίζει τον κόπο.
http://www.youtube.com/watch?v=xE8Y3dYSb1w