Σελίδα 1 από 1

Προβλημα στο κολλημα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 01, 2014 11:12 pm
από spantoine
Καλησπερα σε ολη την παρεα και δυστυχως δεν ηθελα να ειναι αυτου του ειδος το πρωτο μου post αλλα συμβαινουν κι αυτα.
Λοιπον η ερωτηση μου εχει ως εξης, καθως κολλουσα με το φιλο μου τα connectors (EC5) στα καλωδια της μπαταριας καταλαθος ακουμπησαν οι δυο πολοι μεταξθ τους. Μαυρισαν και εκαναν τρυπα τα connectors αλλα ακομα και μετα απο μια ωρα η μπαταρια ουτε εχει ζεσταθει ουτε εχει φουσκωσει. Υπαρχει περιπτωση να εχει δημιουργιθει καποιο προβλημα? Την δοκιμασα στον φορτιστη και φορτιζε κανονικα (σαν νεος στο hobby αυτο δεν ξερω ποιο ειναι το κανονικο αλλα εδειχνε οτι φορτιζε w

Απάντηση: Προβλημα στο κολλημα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 01, 2014 11:51 pm
από ankon
Βγάλτην από το σπίτι για κανα δυό μέρες,μην τυχόν και σου αρπάξει καμμιά φωτια εκεί που δεν το περιμένεις. Τραβηγμένο ειναι αυτό που σου λέω....αλλά με τις LIPO ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος.

Απάντηση: Προβλημα στο κολλημα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 02, 2014 12:33 am
από spantoine
Σ ευχαριστω για την αμεση απαντηση για αρχη, ο κατασκευαστης λεει στα επομενα 15 λεπτα αν ζεσταθει η φουσκωσει, παρ ολα αυτα δεν νομιζω να εχει χαλασει η μπαταρια σωστα? Οχι τιποτα αλλο αλλα το κοστος της ειναι και 170 ευρο!!!

Απάντηση: Προβλημα στο κολλημα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 02, 2014 1:07 am
από ankon
Άσε τι λέει ο κατασκευαστής.....!!! Την συγκεκριμένη Θα την φορτίσεις έξω απο το σπίτι ,θα πετάξεις το μοντέλο σου με αυτήν ,θα δεις κατά πόσο ζεσταίνεται στην πτήση και μετα θα αποφασίσεις τι μέλει γενέσθαι.Γενικά πάντα θα τις έχεις αποθηκευμένες στο ειδικο σακουλάκι η σε κάποιο χωρο που δεν κινδυνεύεις να παθεις ζημιά αν γινει καμμιά στραβή. Κάλλιο γαιδουρόδενε .

Απάντηση: Προβλημα στο κολλημα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 02, 2014 1:26 am
από spantoine
Σα να λεμε με λιγα λογια "κινουμενη βομβα" ειναι η μπαταρια. Το θεμα ειναι να πεταξω το μοντελο μου με την συγκεκριμενη η να μην το σκεφτω καν?

Απάντηση: Προβλημα στο κολλημα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 02, 2014 7:49 am
από sukhoi.su29
Παίρνουμε μικρό ή μεσαίου μεγέθους πήλινο σκεύος μαγειρικής απο αυτά που βάζει στο χωριό η γιαγιά στον φούρνο...(αρνάκι , μαστέλο , γιουβετσάκι ρεβυθάδα........γιάμμμ...σλούρπ ) .
Ανοίγουμε στην άκρη του χείλους προσεκτικά ένα μικρό διάκενο για να μην πιέζονται τα καλώδια . Βγαίνουμε είς το μπαλκονάκι μας κρατώντας φορτιστή και μπαταρία.
Τοποθετούμε το lipo-πακάκι μας κάτω απο το πήλινο και το αφήνουμε εκεί...έξω και σκεπασμένο να φορτίζει...
Οπως λέει και ο Άγγελος μ' αυτές τις μπαταρίες δεν ξέρεις ποτέ τι μπορεί να (μην) σου ξημερώσει .
Προσοχή _Β_Ο και καλές φορτίσεις.....

Απάντηση: Προβλημα στο κολλημα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 02, 2014 8:53 am
από bladeskiller
Μου έχουν συμβεί κι εμένα ,στο παρελθόν, τέτοιες "ηλεκτροκολλήσεις". Τώρα το αν και κατά πόσο έπαθε ζημιά η μπαταρία ,εξαρτάται από το πόσο κράτησε αυτό το ηλεκτροσόκ. Το ότι η μπαταρία δεν φούσκωσε είναι καλό σημάδι αλλά αυτό δεν σημαίνει ,οπωσδήποτε, ότι δεν έχει πάθει κάποια ζημιά. Εχω δει πολλές μπαταρίες οι οποίες δεν είναι μεν φουσκωμένες αλλά παρουσιάζουν μια τέτοια αύξηση στην εσωτερική τους αντίσταση ,που πλέον είναι άχρηστες, τουλάχιστον για ηλεκτροκίνηση. Αυτό γιατί ,σε ένα σύντομο ηλεκτροσόκ, τα στοιχεία δεν προλαβαίνουν να ζεσταθούν τόσο που να φουσκώσουν αλλά, το αν έχει παραμορφωθεί κάποιο ηλεκτροδιο στο εσωτερικό της μπαταρίας, αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Αν έχεις φορτιστή που μετράει και εσωτερική αντίσταση ,εκεί θα μπορούσες να έχεις μια καλύτερη ένδειξη για το μέλλον της μπαταρίας. Αν δεν σκαμπάζεις από τέτοια πράγματα ,κάνε αυτά που σου είπαν τα παιδιά παραπάνω γιατί οι λίπο δεν έχουν παλληκαριές.

ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ. Οταν κολλάμε κοννέκτορες στις μπαταρίες, ΔΕΝ γυμνώνουμε και τα δύο καλώδια ταυτόχρονα. Γυμνώνουμε το ένα, του κολλάμε τον ακροδέκτη, περνάμε τον ακροδέκτη στην υποδοχή ώστε να μην είναι γυμνός με κίνδυνο να ακουμπήσει κάπου που δεν πρέπει και ΜΕΤΑ καταπιανόμαστε με το άλλο καλώδιο. Το ίδιο ισχύει και όταν περνάμε βύσμα μπάλανσερ. ΕΝΑ ΕΝΑ γυμνώνουμε τα καλώδια, τα κολλάμε, φέρνουμε και το θερμοσυστελλόμενο να καλύψει την ένωση και ΜΕΤΑ πιάνουμε το επόμενο καλώδιο.
Επίσης, όταν κόβουμε ακροδέκτες ,τα καλώδια τα κόβουμε ΕΝΑ ΕΝΑ με τον κόφτη. ΠΟΤΕ όλα μαζί γιατί ο μεταλλικός κόφτης, πιάνοντας τους αγωγούς των καλωδίων όλους μαζί ,θα προκαλέσει βραχυκύκλωμα.

Απάντηση: Προβλημα στο κολλημα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 02, 2014 10:10 am
από ΑνδρεαςΛ
Αν είναι σύντομο το βραχυκύκλωμα τότε ίσως να μην έχει πάθει τίποτα.

Αυτό επιβεβαιώνεται μόνο σε στενή παρακολούθηση των βολτ του κάθε στοιχείου κάτω από φόρτο. Αν όλα κατεβαίνουν ομοιόμορφα μέχρι τα 3.7β και δεν ξεφεύγουν 1 η 2 προς τα κάτω τότε μάλλον την γλύτωσε η μπαταρία.

Τελευταία ο γιός μου πήρε μία και ακούμπησε τους 2 πόλους.....

Τελείως νεκρή η μπαταρία χωρίς φουσκόματα, θερμότητες κλπ.

Απάντηση: Προβλημα στο κολλημα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 02, 2014 6:00 pm
από spantoine
Σας ευχαριστω πολυ ολους για τα χρησιμα tips και πληροφοριες. Περιμενω ενα Battery Checker για να δω αν ολα τα κελια της μπαταριας ειναι οκ και τα V να μην εχουν πεσει κατω απο 3.0.
Ελπιζω οι γερμανοι να εχουν κατασκευασει καλες μπαταριες και να μην χαλανε σε μια ενωση των πολων για κλασμα του δευτερολεπτου.

@bladeskiller
Αν δεν παθεις δεν θα μαθεις λενε και το μονο σιγουρο ειναι οτι θα προσεχω τοσο πολυ για να μην επαναληφθει τετοιο σκηνικο.

Απάντηση: Προβλημα στο κολλημα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 02, 2014 10:18 pm
από spantoine
Τελος καλο ολα καλα, οι μπαταριες δειχνουν 3.8V σε ολα τα κελια θα την προσεχω γενικα ομως γιατι δεν θελω καμια δυσαρεστη εκπληξη.
Μια ερωτηση μονο, η μπαταρια ειναι 5S 10000mah το λογικο ειναι να φορτισουν μεχρι 4.2V τα κελια?

Απάντηση: Προβλημα στο κολλημα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 03, 2014 11:06 am
από Mogolos
Ναι
Και όσο γερνάνε θα είναι μεταξύ 4,17 - 4,19