κατασκευή P40 E απο την CMP
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
κατασκευή P40 E απο την CMP
Το μοντέλο που θα κατασκευάσουμε - παρουσιάσουμε είναι ένα παλιό και υπό απόσυρση κιτ
Το μοντέλο ανήκει στον Σωκράτη (socratesb) και θα είναι το πρώτο θερμικό του οπότε όσο μπορώ θα βοηθήσω και εγώ
Η άτρακτος του είναι πολυεστερική και τα φτερά κτιστά
Βαρύ για το μέγεθος του και απαιτεί καλό και έμπειρο χειριστή
Μερικές φώτο από το κουτί και ξεκινάμε
Το μοντέλο ανήκει στον Σωκράτη (socratesb) και θα είναι το πρώτο θερμικό του οπότε όσο μπορώ θα βοηθήσω και εγώ
Η άτρακτος του είναι πολυεστερική και τα φτερά κτιστά
Βαρύ για το μέγεθος του και απαιτεί καλό και έμπειρο χειριστή
Μερικές φώτο από το κουτί και ξεκινάμε
- Συνημμένα
-
- P050414_21.19.jpg (83.72 KiB) Προβλήθηκε 537 φορές
-
- P050414_20.27.jpg (111.19 KiB) Προβλήθηκε 537 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Η αρχή έγινε από το φτερό στο οποίο πρώτα κολλήσαμε με λεπτόρευστη CA τους mylar μεντεσέδες που συγκρατούν τα πηδάλια
Απομακρύνουμε την επικάλυψη (monocote) από τα σημεία που εδράζονται τα σκέλη και τα servo των φτερών Δεν ξέρω αν φταίει το παλιό υλικό αλλά ξεφλουδίζει σχετικά εύκολα οπότε θέλει διπλή προσοχή Πρώτα να μη σφάξουμε σε λάθος σημείο και δευτερο να μη γίνει κάποια φθορά
το μοντέλο περιέχει έτοιμα πλαστικά servocover τα οποία συγκρατούν τα servo και μετά γίνεται η τοποθέτηση τους στο φτερό
Απομακρύνουμε την επικάλυψη (monocote) από τα σημεία που εδράζονται τα σκέλη και τα servo των φτερών Δεν ξέρω αν φταίει το παλιό υλικό αλλά ξεφλουδίζει σχετικά εύκολα οπότε θέλει διπλή προσοχή Πρώτα να μη σφάξουμε σε λάθος σημείο και δευτερο να μη γίνει κάποια φθορά
το μοντέλο περιέχει έτοιμα πλαστικά servocover τα οποία συγκρατούν τα servo και μετά γίνεται η τοποθέτηση τους στο φτερό
- Συνημμένα
-
- P050414_21.39.jpg (100.5 KiB) Προβλήθηκε 537 φορές
-
- P050414_20.26.jpg (99.31 KiB) Προβλήθηκε 537 φορές
-
- P050414_21.21.jpg (115.88 KiB) Προβλήθηκε 537 φορές
-
- P050414_21.20_[01].jpg (79.86 KiB) Προβλήθηκε 537 φορές
-
- P050414_21.20.jpg (79.48 KiB) Προβλήθηκε 537 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Εδώ θα έπρεπε να ασχοληθούμε με τους τροχούς αλλά έγινε παράκαμψη και προχωρήσαμε στο κόλλημα των δύο φτερών μεταξύ τους με 30λεπτη εποξική για να μπορέσω εγώ σήμερα να κάνω μία ειδικότερη κατασκευή
Αποφασίσαμε μετα από τις αναφορές που θέλουν το μοντέλο να έρχεται στην προσγείωση μαλλιά κουβάρια να του κατασκευάσουμε flaps
Αποφασίσαμε μετα από τις αναφορές που θέλουν το μοντέλο να έρχεται στην προσγείωση μαλλιά κουβάρια να του κατασκευάσουμε flaps
- Συνημμένα
-
- P050414_23.47.jpg (97.14 KiB) Προβλήθηκε 537 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Το P40 έχει χωνευτά split flaps τα οποία έχουν κάποια σχετική δυσκολία στην μετατροπή αν δεν προβλέπετε από το αρχικό σχέδιο
Η αρχή έγινε με τον σχεδιασμό του σχήματος με βάση τα σχέδια που είχα από το δικό μου P40
Με νέο και πολύ κοφτερό λεπίδι αφαίρεσα την επικάλυψη και την τοποθέτησα σε ένα βιβλίο για να την χρησιμοποιήσω αργότερα
Στην συνέχεια και με πολύ προσοχή για να μη βλάψω τις αεροτομές αφαίρεσα τη 2mm μπάλσα της επικάλυψης
Η αρχή έγινε με τον σχεδιασμό του σχήματος με βάση τα σχέδια που είχα από το δικό μου P40
Με νέο και πολύ κοφτερό λεπίδι αφαίρεσα την επικάλυψη και την τοποθέτησα σε ένα βιβλίο για να την χρησιμοποιήσω αργότερα
Στην συνέχεια και με πολύ προσοχή για να μη βλάψω τις αεροτομές αφαίρεσα τη 2mm μπάλσα της επικάλυψης
- Συνημμένα
-
- P060414_00.25.jpg (90.15 KiB) Προβλήθηκε 537 φορές
-
- P060414_00.15.jpg (88.44 KiB) Προβλήθηκε 537 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Σήμερα ήθελα πολύ να πάω στον Ερμή να δώ τον νέο διάδρομο αλλά αυτή η παλιοβροχή με καθήλωσε στο σπίτι και στις οικογενειακές δραστηριότητες
Βρήκα χρόνο και προχώρησα με την κατασκευή των flaps
Πρόσθεσα μερικές αεροτομές για να δείξει λίγο καλύτερο το εσωτερικό αλλά και για να δέσει περισσότερο το σημείο στο οποίο μάλιστα κέρασα τις ενώσεις και την ξυλεία με κόλλα
Παρα τρίχα γλύτωσα το διαζύγιο όταν άρχισα να κάνω με το dremel πατούρα - χειλάκι για να χωνέψουν τα flaps στο χείλος εκφυγής (ακούστηκαν και κάτι σχόλια από τους από κάτω αλλά έκανα τον Κινέζο)
Για τα flaps χρησιμοποίησα 2mm κοντραπλακέ (plywood) και το σχήμα το πήρα με πατρόν από το monocote που αφαίρεσα στην αρχή
Η σύνδεση με το φτερό έγινε και πάλι με μεντεσέδες mylar
Βρήκα χρόνο και προχώρησα με την κατασκευή των flaps
Πρόσθεσα μερικές αεροτομές για να δείξει λίγο καλύτερο το εσωτερικό αλλά και για να δέσει περισσότερο το σημείο στο οποίο μάλιστα κέρασα τις ενώσεις και την ξυλεία με κόλλα
Παρα τρίχα γλύτωσα το διαζύγιο όταν άρχισα να κάνω με το dremel πατούρα - χειλάκι για να χωνέψουν τα flaps στο χείλος εκφυγής (ακούστηκαν και κάτι σχόλια από τους από κάτω αλλά έκανα τον Κινέζο)
Για τα flaps χρησιμοποίησα 2mm κοντραπλακέ (plywood) και το σχήμα το πήρα με πατρόν από το monocote που αφαίρεσα στην αρχή
Η σύνδεση με το φτερό έγινε και πάλι με μεντεσέδες mylar
- Συνημμένα
-
- P060414_16.16.jpg (132.93 KiB) Προβλήθηκε 537 φορές
-
- P060414_12.04_[01].jpg (73.02 KiB) Προβλήθηκε 537 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Αστάρωμα με κρυσταλιζέ ατλακόλ και βάψιμο του εσωτερικού με ακρυλικό
Στην εξωτερική πλευρά κόλλησα και πάλι το κομμάτι monocote που είχα αποσπάσει στην αρχή της κατασκευής
Στην εξωτερική πλευρά κόλλησα και πάλι το κομμάτι monocote που είχα αποσπάσει στην αρχή της κατασκευής
- Συνημμένα
-
- P060414_17.23.jpg (75.1 KiB) Προβλήθηκε 537 φορές
-
- P060414_17.11.jpg (77.53 KiB) Προβλήθηκε 537 φορές
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
H απόφασή μου να πάρω το πρώτο θερμικό βασάνιζε αρκετό καιρό το μυαλό μου αλλά δεν το αποφάσιζα. Η αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου έγινε επιπόλαια αφού με δελέασε η τιμή του κιτ χωρίς να μελετήσω τα χαρακτηριστικά και τις απατήσεις του συγκεκριμμένου μοντέλου που είναι για προχωρημένους χειριστές λόγω του σχτικά μεγάλου βάρους σε σχέση με την επιφάνεια και το σχήμα του φτερού. Βέβαια έχοντας το προνόμιο να με βοηθάει ο Αντώνης η απόφαση για να προχωρήσουμε στο στήσιμο του μοντέλου πάρθηκε ευκολότερα. Το ευχαριστώ στον φίλο μου βέβαια που στήνει και μετατρέπει το μοντέλο ώστε να γίνει φιλικότερο είναι το ελάχιστο που μπορώ να κάνω. +(*)
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Μέχρι το βράδυ προβλέπω να το έχεις έτοιμο ...έτσι όπως το φτιάχνεις "πολυβολάτα" .........Ro:o/
Πολύ καλή η κατασκευή των split flaps.
Επιβαλλόταν ,γιατί ο ιδιοκτήτης του έχει πολύ αγωνία για το πως θα πετάξει.
Φέρεις βεβαίως ευθύνη....διότι ΄"ανέβασες" και το βίντεο με το "παράλυτο"
Curtiss P-40 Warhawk και τον αποτέλειωσες...^%^^%^
Χωρίς αστεία ,είναι πανέμορφο ....και τυχερό ,διότι έχει έναν ολοκαίνουργιο αεροδιάδρομο 140m να κάνει τα δοκιμαστικά του .
Αναμένουμε φωτό , και την πρώτη του όλοι μαζί παρέα ,να πάει γούρι.+(*)
Πολύ καλή η κατασκευή των split flaps.
Επιβαλλόταν ,γιατί ο ιδιοκτήτης του έχει πολύ αγωνία για το πως θα πετάξει.
Φέρεις βεβαίως ευθύνη....διότι ΄"ανέβασες" και το βίντεο με το "παράλυτο"
Curtiss P-40 Warhawk και τον αποτέλειωσες...^%^^%^
Χωρίς αστεία ,είναι πανέμορφο ....και τυχερό ,διότι έχει έναν ολοκαίνουργιο αεροδιάδρομο 140m να κάνει τα δοκιμαστικά του .
Αναμένουμε φωτό , και την πρώτη του όλοι μαζί παρέα ,να πάει γούρι.+(*)
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Σωκράτη καλορίζικο φίλε το πολεμόπουλο ...... Κουκλάκι είναι !!!!!!!!!!!!! <++>
Με το καλό να μπεις και'συ στα ''νίτρα'' , τη βρώμα και τη λαδίλα ..... :-?
Αφού στην κατασκευή του μοντέλου βάζει το χεράκι του ο ''Δάσκαλος'' ...... μη σε ανησυχεί τίποτα ......... ^%^
Με το καλό να το δούμε και στον αέρα ....... @P@
Με το καλό να μπεις και'συ στα ''νίτρα'' , τη βρώμα και τη λαδίλα ..... :-?
Αφού στην κατασκευή του μοντέλου βάζει το χεράκι του ο ''Δάσκαλος'' ...... μη σε ανησυχεί τίποτα ......... ^%^
Με το καλό να το δούμε και στον αέρα ....... @P@
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Απο που ξετρυπωσες το κιτ;Ειναι αυτο εδω; http://www.extrememodels.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=1_6_13&products_id=1
Εξαιρετικο αεροπλανο εμφανισιακα γιατι δεν εχω εμπειρια πτησης του. Εξαιρετικη δουλεια του Αντωνη.
Εξαιρετικο αεροπλανο εμφανισιακα γιατι δεν εχω εμπειρια πτησης του. Εξαιρετικη δουλεια του Αντωνη.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Να δούμε πως θα λύσουμε το ζήτημα του μοτέρ Ο άρχοντας Κινέζος προβλέπει μόνο Inverted τοποθέτηση μοτέρ και εμείς έχουμε os 46 Κατόπιν εορτής διαπιστώσαμε ότι έχει μόνιμη βάση που επιτρέπει μόνο ανάποδη τοποθέτηση παρά του ότι στα προτεινόμενα έχει και το 46 2c
Δεν έχω άποψη κατά πόσο δουλεύει το δίχρονο ανάποδα και δεν έχω ακούσει κάτι θετικό _Β_Ο
Δεν έχω άποψη κατά πόσο δουλεύει το δίχρονο ανάποδα και δεν έχω ακούσει κάτι θετικό _Β_Ο
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Για όλα υπάρχει λύση !!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Αγγελε κοίτα προσεκτικά την εικόνα
Μέσα στην άτρακτο έχει ήδη την βάση για το μοτέρ με ανάποδη τοποθέτηση
Εγώ είπα να βγάλουμε όλη αυτή την κατασκευή και να φτιάξουμε firewall για να βάλουμε το μοτέρ με το πλάι αλλά ο Σωκράτης θα προτιμούσε κάποια άλλη λύση
Εσύ τι προτείνεις???
Δώσε τα φώτα σου
Μέσα στην άτρακτο έχει ήδη την βάση για το μοτέρ με ανάποδη τοποθέτηση
Εγώ είπα να βγάλουμε όλη αυτή την κατασκευή και να φτιάξουμε firewall για να βάλουμε το μοτέρ με το πλάι αλλά ο Σωκράτης θα προτιμούσε κάποια άλλη λύση
Εσύ τι προτείνεις???
Δώσε τα φώτα σου
- Συνημμένα
-
- d347b6ebbae87e3b469721fdecac70ff_image_207x155.jpg (54.54 KiB) Προβλήθηκε 537 φορές
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Αντωνη εχω δουλεψει διχρονο αναποδα και τον συγκεκριμενο χωρις κανενα προβλημα...ειδικα εαν βαλεις μπουζι με μπαρα θα εισαι οκ
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
orck έγραψε: ↑Απο που ξετρυπωσες το κιτ;Ειναι αυτο εδω; http://www.extrememodels.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=1_6_13&products_id=1
.
Aυτό ακριβώς είναι το μοντέλο. Το μοντέλο ήταν στην αγορά από το 2007 και αναφορές έχω δεί μέχρι το 2011. Γενικά δεν είχαν καλή τύχη αφού απαιτεί έμπειρους χειριστές. Ίσως να είναι καλύτερα να το κάνει κανείς ηλεκτρικό για να βάλει και μεγάλη προπέλα αλλά θα δοκιμάσουμε τώρα με το μοτέρ που έχουμε ή 4Τ μοτέρ που θα δανειστούμε από αεροπλάνο της παρέας και βλέπουμε...