DL50

Απάντηση
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

DL50

Δημοσίευση από ankon »

DL-50 50cc Gas Engine 5.2HP/7200RPM

The well known DL-50 has proven itself the world over as a solid power plant for large scale r/c planes.
Rear mounted carburettor and large transfer ports make this a beefy power plant able to deliver over 5HP and reach over 9,000rpm.
This is the real and genuine DL-50.

DL-50 Spec.
CDI Electronic Ignition.
Walbro Carburettor
Performance: 5.2hp @ 7500rpm
Idle: 1350rpm
Thrust: 13.6kg @ 100mtr / 11.5kg @ 1800mtr (Above sea level)
Suggested prop: 22x8, 22x10
Spark Plug: NGK CM6
Bore/Stroke: 43 x 35mm
Compression: 7.5:1
Weight: 1350g
Fuel: 2C Regular Gas mixed 30:1 - 45:1
Walbro membrane pump carburetor with manual choke
Automatic advancing electronic ignition

Την Περιμενω σε 10 μερες και τοτε θα τα πω και με το Ν και με το Σ !!!!!!!
Συνημμένα
clip_image001.jpg
clip_image001.jpg (22.38 KiB) Προβλήθηκε 28 φορές
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απ: DL50

Δημοσίευση από ankon »

Τελικα ηλθε το θηριο !!! Θαυμασια κατασκευη ! Αυριο αρχιζω το στρωσιμο και θα σας πω λεπτομερειες.
pani
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:40 am

Απάντηση: DL50

Δημοσίευση από pani »

Γιάννης Ζαφείρης
Δημοσιεύσεις: 1518
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm

DL50

Δημοσίευση από Γιάννης Ζαφείρης »

Καλοτάξιδη να είναι Άγγελε. Αναμένουμε νεότερα.


Υ.Γ. pani; Με μαλλί θάμνο και υπόκρουση B Morley ...μας πας αλλού.
pani
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:40 am

Απάντηση: DL50

Δημοσίευση από pani »

Γιάννη,

Το φιλμάκι το έβαλα για να υπάρχει μια ιδέα για την ισχύ του μοτέρ. Το συγκεκριμένο α/φ είναι το League RC Yak 54 αγορασμένο από τον ΝΕΜ, και είναι το σκάφος αλητείας μου (ενίοτε το φωνάζω my bitch@$-?>). Είναι test bed για πολλές ιδέες και μετρήσεις (τώρα π.χ έχει μόνο μια μπαταρία για να τροφοδοτεί τα πάντα στο α/φ).
Ζυγίζει 7.2 κιλά.
Hitec HS5955TG στα aileron και rudder
Hitec HS5985MG στα elevator
Emcotec Ignition regulator
Duralite Rx regulator
Duralite 4300 2S2P lion pack
DL 50 με stock muffler και Vess 22A προπέλα
SWB servo arms
AR9000 Rx με 1 δορυφορικό δεκτή και flight log

Θα δώσω μερικές πληροφορίες για το μοτέρ για να αναστήσω το θέμα.
Το έβαλα σε ενεργό δράση πριν κανά μήνα γιατί είχα DA50 με τις οποίες ήμουν πολύ ευχαριστημένος.:>>>
Στρώθηκε με μίγμα αμόλυβδης βενζίνης και Castrol garden 2stroke σε αναλογία 33:1 για 12 λίτρα. Έκαψε ένα ντεπόζιτο 500cc στο έδαφος στις 2200 στροφές και μετά τα υπόλοιπα στον αέρα. Μετά το στρώσιμο δούλεψε για 8 λίτρα με μίγμα αμόλυβδης και Redline Racing synthetic σε αναλογία 40:1
Τώρα έχω αλλάξει μίγμα και χρησιμοποιώ Amsoil Saber Professional σε αναλογία 50:1 το oποιο φαίνεται να έχει λιγότερη λαδίλα αν και έχω προσέξει ότι αφήνει περισσότερα κατάλοιπα καύσης στην κορώνα του πιστονιού. Αυτό σημαίνει ότι το λάδι του καίγεται περισσότερο από του Redline.
Ο χρόνος θα δείξει.
Λοιπόν το μοτέρ έτσι όπως είναι γυρίζει την vess στις 7440 στροφές. Θυμίζω ότι οι προπέλες αυτές δεν έχουν σταθερό βήμα σε όλη τη χορδή της προπέλας, εξού και το Α που σημαίνει ότι είναι η πιο ελαφριά σε pits της σειράς 22. Θα μπορούσατε να την συγκρίνετε με μια 22χ8. Για όσους ενδιαφέρονται για νούμερα κλασικών προπελών, γυρίζει Menz-s 23x8 στις 6980 και Metss 22x8 στις 7380.
Καλύτερο thrust είχε με την Menz 23x8 αλλά σε μια αντιδικία με την μαμά γη χάσαμε την προπέλα και ο Δελατολας έχει ξεμείνει. Πιστεύω θα ταίριαζε πολύ η vess 23A αλλά δυστυχώς δεν έχω. Με καρμπον προπέλες δεν ασχολούμαι, δεν ταιριάζουν στον τρόπο πτήσης μου και δεν έχω νούμερα. Οι πατερναδες τώρα θα μου την πέσουν...:00//
Ρελαντί κατεβάζει ακόμα και 1500 στροφές αλλά είναι άχρηστο στο Yak το οποίο έχει τρελό aerodynamic drag και ερχόμενο για προσγείωση απλώς ήθελε γκάζι. Έτσι το ρελαντί είναι στις 1700 στροφές.
Δεν έχει σβήσει ποτέ, και παίρνει πάντα μπροστά με την τρίτη όταν είναι κρύο και την πρώτη όλη την υπόλοιπη μέρα (με 2-3 κλικ γκάζι. Οι βενζίνες όταν ρυθμιστούν σωστά στην χαμηλή βελόνα τείνουν να θέλουν γκάζι ειδικά όταν είναι κρύες). Επίσης καταλαβαίνεις αν είναι πλούσιες χαμηλά από την απόκριση στο γκάζι όταν είναι κρύες. Όταν είναι πλούσιες με το που τις βάλεις μπροστά μπορείς να γκαζώσεις άνετα ενώ όταν είναι ρυθμισμένες σωστά κομπιάζουν και πρέπει να ζεσταθούν για να έχουν response. Αυτό ισχύει σε όσες έχω ασχοληθεί μέχρι τώρα (DA50, DA100, DA150, DL50).
Μέχρι στιγμής τα συμπεράσματα είναι τα εξής.
Αξίζει τα λεφτά του σίγουρα αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει σε βάθος χρόνου.
Αν και όπως έχω ξαναπεί, συνήθως σπάνε πριν παλιώσουν.~b~
pani
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:40 am

Απάντηση: DL50

Δημοσίευση από pani »

Ξεχασα να αναφερω οτι το bolt pattern για την ελικα καθως επισης και οι εξατμισεις της DA κουμπωνουν ακριβως στην DL και ταναπαλιν.
Επισης το μοτερ μου ηρθε με κινεζικο μπουζι, πιστη αντιγραφη του NGK CM6. Το αφησα ως ειχε κατα τη διαρκεια του στρωσιματος και οχι μονο και το αλλαξα πριν απο μερικες μερες γιατι ειχε αρχισει να χανει συμπιεση απο την ροδελλα συσφιξης.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανολογικά - Εργαλεία - Καύσιμα”