Σελίδα 1 από 1

Αχνοφαίνεται η χοντράδα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 09, 2014 10:22 am
από ant1971
τι να πουμε ολο και ποιο κοντα εχω την εντυπωση οτι βρισκόμαστε στην μερα που θα να γινει η μεγαλη πατατα wΠαραλίγο σύγκρουση Airbus A320 με τηλεκατευθυνόμενο σκάφος στο Χίθροου

Λονδίνο


Αεροσκάφος Airbus A320 παρά λίγο να συγκρουσθεί με τηλεκατευθυνόμενο ιπτάμενο σκάφος καθώς ετοιμαζόταν να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο του Λονδίνου Χίθροου στις 22 Ιουλίου, αποκαλύπτει δημοσίευμα των Sunday Times.

Ο πιλότος ανέφερε ότι ενώ βρισκόταν στη φάση της προσγείωσης και το αεροσκάφος είχε χαμηλώσει στα 213 μέτρα, αντιλήφθηκε ένα μη επανδρωμένο αεροσκάφος που δεν είχε εμφανιστεί στα ραντάρ.

Το περιστατικό καταγράφηκε ως παρ' ολίγον σύγκρουση στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και η πλήρης έκθεση για το αυτό θα δοθεί στη δημοσιότητα την Παρασκευή.

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Βρετανίας δεν εντόπισε το ιπτάμενο σκάφος, το οποίο δεν εμφανίσθηκε στα ραντάρ και εξαφανίστηκε μετά το περιστατικό.

Δεν διευκρίνισε επίσης σε τι απόσταση βρέθηκε από το αεροσκάφος, ούτε την αεροπορική εταιρεία στην οποία ανήκε το Airbus A320.

Η αναφορά έρχεται σε μία συγκυρία που εντείνεται η ανησυχία για τις αυξανόμενες πιθανότητες σύγκρουσης ανάμεσα σε τηλεκατευθυνόμενα ιπτάμενα σκάφη, που ο καθένας μπορεί να προμηθευτεί στο εμπόριο, και επιβατηγά αεροσκάφη.

Το βρετανικό συνδικάτο των πιλότων BALPA έχει ζητήσει τα τηλεκατευθυνόμενα ιπτάμενα σκάφη, τα οποία μοιράζονται τον εναέριο χώρο με τα επιβατηγά ή τα αεροσκάφη μεταφοράς φορτίου, να τα χειρίζονται πρόσωπα που έχουν εκπαίδευση αντίστοιχη με εκείνη των πιλότων.

Εικόνα

Απάντηση: Αχνοφαίνεται η χοντράδα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 15, 2015 10:54 pm
από Sea Hawk
Είναι ίσως ένα από τα αρκετά περιστατικά τα οποία έχουν συμβεί στο παρελθόν και θα τολμούσα να πω τακτικά.
Θέλει πολύ συζήτηση και πιστεύω οτι η πρόταση που έκαναν οι Βρετανοί είναι μάλλον ουτοπική...
Αυτό που θα ήταν ίσως πιο ρεαλιστικό είναι να οριστούν και να χαρακτηριστούν όλα τα ενεργά μοντελοδρόμια και να περαστούν στους αεροπορικούς χάρτες...

Απάντηση: Αχνοφαίνεται η χοντράδα

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 16, 2015 12:59 am
από Dimrilldale
Και να περαστούν στους χάρτες τι θα γίνει ;; θα αποφεύγουν οι πιλότοι να πετάνε εκεί κοντά ;; ή να ξέρουν οι πιλότοι οτι εκεί γύρω θα κυκλοφορούν αεροπλανάκια και να το έχουν υπόψιν τους για να κάνουν αποφυγή ;;
Απλά θα πρέπει αυτοί που πετάνε τα RC να αποφεύγουν τα αεροπλάνα, τα μέρη που πετάνε και τα αεροδρόμια.
και όχι όπως κάποιος πριν μερικά χρόνια που ανέβασε αεροπλάνο στα 10-15.000 πόδια πάνω από το ανενεργό αεροδρόμιο του Ελληνικού μπαίνοντας όμως στον εναέριο χώρο των αεροσκαφών που προσγειώνονται και απογειώνονται από τον Βενιζέλο..( αεροδρόμιο ) ...

Απάντηση: Αχνοφαίνεται η χοντράδα

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 16, 2015 1:01 pm
από Mogolos
Sea Hawk έγραψε: Είναι ίσως ένα από τα αρκετά περιστατικά τα οποία έχουν συμβεί στο παρελθόν και θα τολμούσα να πω τακτικά.
Θέλει πολύ συζήτηση και πιστεύω οτι η πρόταση που έκαναν οι Βρετανοί είναι μάλλον ουτοπική...
Αυτό που θα ήταν ίσως πιο ρεαλιστικό είναι να οριστούν και να χαρακτηριστούν όλα τα ενεργά μοντελοδρόμια και να περαστούν στους αεροπορικούς χάρτες...


Αυτό είναι σε εφαρμογή από το 2008 που βγήκε ο νόμος περί αερομοντέλων και μοντελοδρομείων.
Για να πάρεις άδεια για μοντελοδρόμειο θα πρέπει να ΜΗΝ είσαι σε περιοχή απαγόρευσης πτήσεων καθώς και να περάσεις από την ΥΠΑ για έγκριση του χώρου (οι προδιαγραφές περιγράφονται στον νόμο). Αφού δώσεις στην ΥΠΑ στίγμα του χώρου, το τοπογραφικό, τα συμβόλαια της ιδιοκτησίας, και το συμβόλαιο της ασφαλιστικής κάλυψης, γίνεται αυτοψία και σου δίνεται η άδεια. Παράλληλα καταχωρείται από την Δ2 το στίγμα στους χάρτες τους.
Το εαν ενημερώνονται οι πιλότοι δεν το γνωρίζω (πιθανότατα όχι). Το σίγουρο ειναι ότι η ΥΠΑ έχει όλα τα στοιχεία και γνωρίζει ακριβώς που υπάρχουν μοντελοδρόμια.