Σελίδα 1 από 2
Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 25, 2008 7:48 pm
από Λυκουργος
Ένα από τα πιο διαδεδομένα χαμηλοπτερυγα εκπαιδευτικά αεροπλάνα τα τελευταία χρονια είναι και το CALMATO SPORTS40 με το οποιο και θα ασχοληθούμε.Η KYOSHO μας το προσφέρει σε τρία χρώματα:κόκκινο κίτρινο και μπλε. Προσωπικά -και μετά από δοκιμαστικές πτήσεις και με τα τρία-καταλήγω πως το κίτρινο στον αέρα και σε συνδυασμό με την φούξια απόχρωση στο κάτω μέρος του φτερού είναι πιο ευδιακριτο και πιο ξεκούραστο στα ματια του χειριστη. Αυτά για αρχή,σε επόμενο post θα ασχοληθούμε εκτενέστερα με τη συναρμολόγηση του. καλο πάσχα
Απ: CALMATO SPORTS40 by KYOSHO
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 15, 2008 11:23 pm
από fotis38
to sigekrimeno modelo kata ti gnomi moy eine to kalitero kai me diafora apo ola ta ala ego exo to calmato apo to 2000 den iparxoyn logia gia na perigrapso ta ptitika toy prosonta telio ..... @P@
Απ: CALMATO SPORTS40 by KYOSHO
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 24, 2008 1:27 pm
από asterios36
EINAI TO KALITERO AEROPLANO GIA EKPEDEFSI POLI STATHERO EFKOLI SINARMOLOGISI PETA MEXRI 5 BOFOR DOKIMASMENO POLES FORES
EINAI TO AGAPIMENO MOY MAZI ME TO CALMATO 60
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 05, 2009 11:13 pm
από chris224
Έχω και γω το calmato και η συμπεριφορά του με αέρα είναι πολύ καλή:>)!
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 10, 2009 11:59 pm
από psomaras
Το μοντελο τα σπαει!!!
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 10, 2010 12:57 am
από Ροδόλφος Μπάκας
θα συμφωνίσω μαζί σας.¨Εχω το 60ρι και το πετάω με 90 μηχανή.Τέλειο trainer ξεκουραστο
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 11, 2010 9:53 pm
από pilot-stelios
Οντως παιδια ειναι απο τα πιο ομορφα της κατηγοριας του.
Αν δεν επαιρνα warbird σιγουρα θα το τσιμπαγα!!!
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 13, 2010 7:40 pm
από Pountos
Εχω και εγω ενα πολυ καλο sport60,40.+(*)
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 13, 2010 11:47 pm
από King Kostas
Προσωπικά το μοντέλο με άφησε παντελώς αδιάφορο και πτητικά αλλά και λόγω εμφάνισης.
Δε θα το επέλεγα ούτε για trainer αλλά ούτε και για απλό δεύτερο αεροπλάνο. Υπάρχουν πολύ ποιο αξιόλογα αεροπλάνα στην αγορά στα ίδια λεφτά που πετάν πολύ καλύτερα.
Τα γράφω όλα αυτά διότι έχω βαρεθεί το πλέξιμο ενός εγκωμίου ενός τέτοιου μοντέλου…..που πλέον έχει πάρει τρελές διαστάσεις σε όλα τα forum.
Θεωρώ ότι το Calmato πούλησε απλά διότι κάποιος είπε ότι πετά καλά, που το είδε από κάποιο άλλο, που το είχε και ένας φίλος κτλ κτλ κτλ…..το μοντέλο απευθύνετε σε entry-level κόσμο και δε βοηθά στην εξέλιξη του μοντελιστή.
Να επιλέγετε μοντέλα που σας βοηθάν σα μοντελιστές να γίνεστε καλύτερη. Αυτά τα μοντέλα έχουν την ικανότητα να συγχωρούν τα λάθη αλλά ποτέ δεν σε αφήνουν να πιστέψεις ότι είσαι καλύτερος από ότι πραγματικά πετάς.
Το 90% των μοντελιστών που πετάνε Calmato έχουν σπάσει τα πρώτα 2 scale μοντέλα τους με το καλημέρα μετά από μια με τρεις πτήσεις…..αυτό λέει πολλά.
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 14, 2010 8:58 am
από ο Λακης ο Λωτος
εμενα δε θα μου τραβουσε την προσοχη αναμεσα σε αλλα...συμφωνω με χαλαρη....
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 14, 2010 9:26 am
από Mogolos
Εδώ και πολλά χρόνια επεζα στο προταθλημα Ελλαδας στα darst.
Ο καθένας έλεγε τα ταδε βελακια ειναι φοβερά!
Τι λές ρε φίλε, ετουτα ειναι καλύτερα και πάει λέγοντας.
Κάτι αντίστοιχο εχουμε περάσει όλοι, ως πιτσιρικάδες στα μπιλιαρδάδικα. Αυτη η στεκα ειναι καλή η άλλη δεν ειναι κ.ο.κ.
Με λίγα λόγια, εαν τα χέρια του χειριστή δεν ειναι καλά, κανενα μοντέλο δεν θα πετάξει καλά. Και αντίστροφα.
Το καλματο σίγουρα εχει αρκετά χαρακτηριστικά ενος εκπαιδειτικου, αλλα στα χέρια του Τρυφωνα πχ πετάει σαν warbird.
Ευκολο σχετικά, συγχωρει αρκετά λάθη και εχει πραγματικά μεγάλη αντοχή στα μικροχτυπήματα. Σιγουρα δεν ειναι τυχαία best seler μοντελο.
Μην τρελένεστε λοιπόν τόσο. Ολα πετάνε και ολα πέφτουν. Χαρείτε τα σκάφη σας όσο αντεχουν, αγαπήστε τα αλλα μην τα λατρέψετε
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 14, 2010 9:40 am
από v_tolias
Πέσ' τα!! Βέβαια υπάρχουν και τα "ασχημα" πτητικά μοντέλλα αλλά και τα κακοστημένα μοντέλα... Η δευτερη περίπτωση είναι χειρότερη, γιατί οι ιδιοκτήτες τους νομίζουν ότι φταίνε τα α/π ενώ στην ουσία φταίνε οι ίδιοι που δεν τα έστησαν σωστά!
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 14, 2010 10:31 am
από King Kostas
Έτσι έτσι....να παίρνει φωτιά το forum!!! Xaxaxaxaxa……τρέλα
Best sellers είναι και πολλές νουβέλες και μυθιστορήματα (βλέπε Stephen King), αυτό δεν τα κάνει και λογοτεχνικά αριστουργήματα ρε παίδες.
Σε ότι αφορά τα χέρια του Τρύφωνά (χωρίς σχόλια….) δε μπορεί να πει κάποιος το παραμικρό μιας και ο άνθρωπός έχει τα χέρια να πετάξει και ευκάλυπτο άμα και του βάλεις μοτέρ…….we love 3Φ έστω και με αυτά τα κουσούρια του, διότι:
- πετά τα πάντα για πλάκα, ενώ
- κάνει τσιγάρο,
- πίνει καφέ,
- ξύνει τα ριπαπά του,
- ταυτόχρονα ρυθμίζει και ένα μοτέρ,
- ανοίγει πορτ παγκάζ και βγάζει μοντέλο σε κιτ του 1927 (από μπάρμπα Τσεπέτο)
- και βάζει και χέρι στην T/K του φίλου δίπλα που θα το έχανε για 1 νανοσεκόντ
- ….και άμα και είχαμε και πρόσβαση στο internet στο valley θα έγραφε και ένα post στο forum……για κάποια μοίρα με P51
Κοινός….3Φ = Αλέφαντος του αερομοντελισμού…..τα πάντα όλα….απλά το παλικάρι γεννήθηκε στο Ελλάda και όχι στο America να δοκιμάζει JRές και Futaμπες σε επίπεδο competition.
……αλλά και το Calmato ότι πετά σα warbird……ήμαρτον ρε Γιάννη….άμα είναι έτσι να αποσύρεις όλα τα πολεμόπουλα σου και να πάρεις κανένα Calmato……
Υ.Γ.: Τα πάντα είναι το στήσιμο......ακόμα και η μπαζογκόμενα άμα και στηθεί καλά σε φτιάχνει……αυτό δε την κάνει Σκλεναρίκοβα όμως!!!
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 14, 2010 11:43 am
από bladeskiller
Για το γεγονός πάντως ότι κάποιοι σπάνε τα scale τους όταν είναι τα επόμενα αεροπλάνα τους μετά το καλμάτο, δεν θα έλεγα ότι φταίνε τα εύκολα πτητικά χαρακτηριστικά του καλμάτο. Το καλμάτο, ακόμη και στη χαμηλοπτέρυγη έκδοσή του ,εξακολουθεί να είναι ένα εκπαιδευτικό αεροπλάνο. Πιο σβέλτο σε ελιγμούς από το ψηλοπτέρυγο βέβαια αλλά δεν παύει να έχει καθαρά εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Επομένως πρέπει να είναι εύκολο πτητικά και να συγχωρεί λαθη και δεν είναι άστοχη επιλογή της κιόσο. Πολλοί μάλιστα έχουν για πρώτο αεροπλάνο το χαμηλοπτέρυγο, ακριβώς γιατί είναι ευκολο.
Το λάθος είναι ότι κάποιοι πιστεύουν πως, μετά από ένα τέτοιο αεροπλάνο, που συχνά είναι και το πρώτο τους, μπορούν να πάνε κατευθείαν σε scale και μάλιστα σε πολεμόπουλο κι εδώ αρχίζουν τα γλέντια. Γιατί πέραν της αποστάσεως ετών φωτός ,που χωρίζει τα πτητικά χαρακτηριστικά ενός καλμάτο με ένα πολεμόπουλο ,είναι και το γεγονός της διαφοράς στο σύστημα προσγείωσης. Αν ,κάποιος, δεν περάσει πρώτα από το στάδιο ενός σχετικά εύκολου αεροπλάνου με βακτηρία όπως για παράδειγμα ένα sportster της great planes (παράδειγμα είπα μη θεωρηθεί διαφήμηση) ώστε να μάθει με ένα ευκολο αεροπλάνο τα μυστικά της απογείωσης και της προσγείωσης των taildraggers (και τα περισσότερα scale ειδικά τα πολεμόπουλα βακτηρια έχουν και όχι ριναίο) ,είναι λογικό να έχει άσχημα παρατράγουδα όταν πάει να πετάξει ένα δύστροπο scale με βακτηρία. Οταν κάποιος, πετάει ένα καλμάτο, που έχει ριναίο τροχό και μετά παίρνει κατευθείαν ένα μάσταγκ για παράδειγμα και, λόγω πλήρους έλειψης εμπειρίας στα taildraggers ,προσπαθεί να απογειωθεί κρατώντας full up elevator από φόβο μην μπρουμιτίσει, είναι λογικό να σπάσει το αεροπλάνο του όταν αυτό απογειωθεί πρόωρα και ρίξει φτερό στην απογείωση. Επίσης, λογικό είναι να εκτραπεί το αεροπλάνο του στην απογείωση και να πάει κατευθείαν στον κόσμο (ειδικά αν ο αέρας δεν φυσάει εντελώς μέτωπο με την ευθεία της απογείωσης) αφού μέχρι χθες το rudder το χρησιμοποιούσε μόνο για να στρίβει ο τροχός στο έδαφος και δεν ξέρει ότι το rudder έχει και άλλες χρήσεις.
Θέλω να πω με τα παραπάνω ότι, δεν φταίνε τα εύκολα πτητικά χαρακτηριστικά ενός εκπαιδευτικού αεροπλάνου ,οποιασδήποτε μορφής ,για το ότι κάποιοι σπάνε τα scale τους όταν τα στήνουν μετά από αυτό. Φταίει ,απλά και μόνο, ότι βιάζονται να πάνε σε ένα αεροπλάνο που να τους αρέσει στο μάτι και να είναι λουκάτο ,χωρίς όμως να έχουν την ανάλογη εμπειρία για κάτι τέτοιο.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 14, 2010 12:21 pm
από King Kostas
Κωστή, έχεις δίκιο σε ότι λες και τα πιστεύω και εγώ.
Το θέμα μου δεν είναι το Calmato ή το όποιο Calmato, ότι έγραψα έχει να κάνει σχέση με την φιλοσοφία που έχει αρχίσει να αναπτύσσετε τον τελευταίο καιρό (3-4 χρόνια) από πολλούς νέους μοντελιστές που καλός ή κακός αρχίζουν με ένα ηλεκτρικό (που και καλά πετά) μετά πάνε στο Calmato, και μετά από 10-12 πτήσεις αρχίζουν να ψάχνουν το επόμενο scale πλέον μοντέλο……..δικαίωμα τους θα μου πεις και θα συμφωνήσω…όμως καλό είναι και εμείς να μην επικροτούμε τη κάθε λακακία!!!!
Το Calmato επειδή έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά trainer ιδικά το χαμηλό-πτέρυγο, μετά από 10 πτήσεις και με την βοήθεια φίλων σε κάνει να νιώθεις μια σιγουριά….εννοείτε ότι δε φταίει το Calmato για την ανυπομονησία του κάθε μοντελιστή ή καλύτερα την απεδεμάρα του, όμως καλό είναι να τονίζουμε (όλοι οι πιο παλαιοί ας πούμε) ότι το Calmato είναι ένα καθαρά entry level μοντέλο και τίποτα παραπάνω, διότι ο κόσμος που δεν ξέρει διαβάζει τα forum και πάει και τρώει τα μούτρα του.
Το λέω γιατί προσωπικά έπαιξα με 3 υψηλό-πτέρυγα (το πρώτο μάλιστα ένα ΕΤ χτιστό χρυσή εποχή Καλφάκη, το δεύτερο ένα Kadet, Μπούρμπουλας power, χτιστό και το τρίτο ένα Big Stick μόντα σε tail dragger) για 6 σχεδόν χρόνια (θα μου πεις βέβαια ότι τότε δεν είχαμε τα Simulators…οπότε όλα θελαν το χρόνο τους) και το πρώτο χαμηλό-πτέρυγο ήταν ένα GP Sportster…..μετά όλα πήραν το δρόμο τους…..και φυσικά δε χρειάστηκε να σπάσω 500 αεροπλανάκια για να μάθω…..νέα μόδα και αυτό…..άμα δε σπάσεις και δε χαλάσεις και κανένα 2000 ευρώ δε μαθαίνεις……******α.