Καλησπέρα σε όλους.
Μετά από δυο χρόνια αποχής ήρθε η ώρα …επανεκκίνησης.
Μετά από πολύ ψάξιμο και σκέψη κατέληξα στο παρακάτω μοντέλο με το ακόλουθο setup.
Λοιπόν το μοντέλο είναι
Extreme Flight yak54 91” (2.3m)
Για κινητήρα δεν θα έβαζα κάτι λιγότερο από τον νέο DA 70:>):>).
Servo 2 hitec HS-7955TG elevator
3 hitec HSB-9380ΤΗ rudder και ailerons
1 hitec HS-5245BB/MG throttle
Powerbox Evolution
Powerbox digi switch για ignition
Μπαταρίες Lipo 2 pack των 2100mha για servos και δέκτη και 1 των 2500mha για το ignition.
Και τέλος προπέλα 24Χ10ΤΗ και Spinner της Mejzlik.
Λίγα λόγια για το μοντέλο. Φαίνεται πολύ καλή κατασκευή με ενίσχυση carbon σε όλο το μήκος της ατράκτου, hardware πολύ καλό με μία εξαίρεση στην βακτηρίαʼ δεν είναι κακή αλλά θα μπορούσε να είναι και καλύτερη. Το manual αρκετά κατατοπιστικό αλλά με ασπρόμαυρες εικόνες που κάποιος άπειρος ίσως δυσκολευτεί να καταλάβει κάτι. Θα μου πείτε κάποιος άπειρος δεν θα πρέπει να πάει σε τέτοιο μοντέλο…
Βέβαια δεν παύει να είναι ξύλινο και σε σχέση με το Extra της CARF που πετούσα μέχρι την τελευταία φορά μου φαίνεται λίγο …κάπως. Απʼ την άλλη βλέπω πως τα μοντέλα την extreme flight θεωρούνται παγκοσμίως από τα καλύτερα αυτή τη στιγμή. Απλά νομίζω πως τα ξύλινα φθείρονται πιο εύκολα. Τα Extra παρόλο που ήταν αρκετών ετών, το είχα σκουπίσει ελάχιστες φορές και παρόλα αυτά με ένα vetex… γυάλιζε σαν καινούργιο. Το επόμενο σίγουρα θα είναι composite. Αν όχι CARF τότε KRILL. Ας είμαστε καλά και αν μπορούμε.
Αυτά για τώρα. Βάζω και μερικές φώτο να το δείτε.
EXTREME FLIGHT YAK54 91"
EXTREME FLIGHT YAK54 91"
- Συνημμένα
-
- IMG_0775s.jpg (163.46 KiB) Προβλήθηκε 85 φορές
-
- IMG_0774s.jpg (161.73 KiB) Προβλήθηκε 85 φορές
-
- IMG_0770s.jpg (176.55 KiB) Προβλήθηκε 85 φορές
-
- r02s.jpg (226.18 KiB) Προβλήθηκε 85 φορές