F-16 1/8 Kαλεύρας. Φ.

Φώτης Καλεύρας
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 04, 2012 5:50 am

F-16 1/8 Kαλεύρας. Φ.

Δημοσίευση από Φώτης Καλεύρας »

Ηρθε σήμερα στη βάση του το f-16 1/8 skymaster alaska agressor. Αρχίζω αμέσως την συναρμολόγιση. Ευχαριστώ Γιώργο για την πολύτιμη βοήθεια σου από την ημέρα της παραγγελίας έως και την παράδωση του σήμερα.
Συνημμένα
IMG_20150212_013450.jpg
IMG_20150212_013450.jpg (64.22 KiB) Προβλήθηκε 132 φορές
IMG_20150212_012728.jpg
IMG_20150212_012728.jpg (74.33 KiB) Προβλήθηκε 132 φορές
IMG_20150212_014513.jpg
IMG_20150212_014513.jpg (42.21 KiB) Προβλήθηκε 132 φορές
IMG_20150212_013836.jpg
IMG_20150212_013836.jpg (78.05 KiB) Προβλήθηκε 132 φορές
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1719
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: F-16 1/8 KAΛΕΥΡΑΣ Φ

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

Ότι περνάει από το χέρι μου είναι ευχαρίστηση μου να βοηθάω.
Περιμένουμε την πρόοδο της κατασκευής Φώτη _P_P



.
panioul
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2014 12:04 am

Απάντηση: F-16 1/8 KAΛΕΥΡΑΣ Φ

Δημοσίευση από panioul »

Φώτη και μόνο που το βλέπω μου φτάνει!! Καλορίζικο φίλε και καλές πτήσεις. Φαίνεται απίστευτη ποιότητα και λεπτομέρεια!
Φώτης Καλεύρας
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 04, 2012 5:50 am

Απάντηση: F-16 1/8 KAΛΕΥΡΑΣ Φ

Δημοσίευση από Φώτης Καλεύρας »

panioul έγραψε: Φώτη και μόνο που το βλέπω μου φτάνει!! Καλορίζικο φίλε και καλές πτήσεις. Φαίνεται απίστευτη ποιότητα και λεπτομέρεια!

Ευχαριστώ φίλε μου, είναι όντως πολύ καλής κατασκευής μοντέλο.
Τα καλούδια που θα δώσουν ζωή στο f-16 είναι:
4 servo hitec 7955tg.
1 servo nose gear hitec 5955tg.
1 servo rudder ds361.
powerbox champion.
kingtech k80.
3 battery nanotech 2650mah.

Χαρακτηριστικά.
μηκος 1,87μ
εκπέτασμα 1,30μ
βάρος θα δείξει περιμένουμε.
Εδώ ζητάω την βοήθεια σας.(Elevon+flaps) ή (elevator+aileron)?
mihelone
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Παρ Φεβ 06, 2009 7:27 pm

Απάντηση: F-16 1/8 KAΛΕΥΡΑΣ Φ

Δημοσίευση από mihelone »

Φωτη καλοριζικο και καλες Π/Γ !!!
Ελπιζω οταν το τελειωσεις να το δουμε καποια στιγμη και στο Μεσολογγι...
Sea Hawk
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2015 9:40 pm

Απάντηση: F-16 1/8 KAΛΕΥΡΑΣ Φ

Δημοσίευση από Sea Hawk »

Καλησπέρα κι από μένα...
Καλορίζικο...
Δεν κατάλαβα τον προβληματισμό σου για elevon+flaps ή elevator και aileron....
Νομίζω οτι θα είναι χρήσιμο να χρησιμοποιήσεις τα aileron και για flaps εφόσον δεν τα έχει ξεχωριστά και φυσικά το elevator χωριστά..
Φώτης Καλεύρας
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 04, 2012 5:50 am

Απάντηση: F-16 1/8 KAΛΕΥΡΑΣ Φ

Δημοσίευση από Φώτης Καλεύρας »

Φίλε mihelone Όπως και με το προηγούμενο μου τζέτ ετσι και με αυτό η πρώτη πτήση θα γίνει στο μεσολόγγι. Πολύ καλή και φιλόξενη παρέα οι μεσολογγίτες. Εχουν και πολύ καλό αεροδιάδρομο.
Φώτης Καλεύρας
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 04, 2012 5:50 am

Απάντηση: F-16 1/8 KAΛΕΥΡΑΣ Φ

Δημοσίευση από Φώτης Καλεύρας »

ο προβληματισμός μου είναι αν θα έχει καλύτερη συμπεριφορά με elevon ή με aileron. Θα στρίβει με elevon;
Red
Δημοσιεύσεις: 1096
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2009 10:02 am
Τοποθεσία: Vrilissia

Απάντηση: F-16 1/8 KAΛΕΥΡΑΣ Φ

Δημοσίευση από Red »

Καλημερα.
Δεν εχω φτιαξει ποτε jet, αλλα ενα su 27 με ωστικη ελικα/ηλεκτρικο πετουσε θαυμασια με elevons μονο.
Βεβαια σε αυτο το μεγεθος, οπου ο χωρος δεν αποτελει προβλημα πιστευω οτι πρεπει να βαλεις ailerons. Στα αεροπλανα επιπλεον πηδαλια σημαινει και καλυτερος και πιο ακριβης ελεγχος. Στα πραγματικα F16 το συστημα ελεγχου πτησεως λειτουργει τα elevators κατω απο συγκεκριμενες συνθηκες(μεγαλη γωνια προσβολης η απαιτηση για πολυ μεγαλο βαθμο περιστροφης στον αξονα του roll etc)σαν elevons ταυτοχρονα με τα ailerons. Με τις σημερινες Τ/Κ αυτο ειναι εφικτο, αλλα προετοιμασου για τρομερα γρηγορη αποκριση του μοντελου σου.
Αυτα απο εμενα.
PS:Το μοντελο σου εχει φοβερο look...πραγματικο aggressor
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: F-16 1/8 KAΛΕΥΡΑΣ Φ

Δημοσίευση από bladeskiller »

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι ,να μιλήσεις με ανθρώπους που έχουν το συγκεκριμένο αεροπλάνο ,για να σου πουν αν έχουν πετάξει και τα δύο setup και ,πιο συγκεκριμένα ,αν το droop των ailerons όταν αυτά χρησιμοποιούνται σαν flaps ,δίνει μια άξια λόγου βελτίωση κατά την προσγείωση. Δηλαδή αισθητά χαμηλότερη ταχύτητα χωρίς κίνδυνο απώλειας στήριξης.
Αν η απάντηση σε αυτό είναι αρνητική, τότε δεν έχει νόημα να μπλέξεις με elevons. Κάνεις το κλασικό setup δηλαδή elevators και ailerons κατά το manual.
Αν όμως το droop των ailerons βοηθάει σημαντικά στην προσγείωση τότε, ανάλογα και με το μήκος του διαδρόμου στο μέρος που πετάς ,μπορείς να εφαρμόσεις πάλι το κλασικό setup αν δεν σε ενδιαφέρει η μικρότερη ταχύτητα στην προσγείωση ή να εφαρμόσεις το εναλλακτικό setup δηλαδή elevons και flaps. Βέβαια ,ανάλογα με το κέντρο βάρους και άλλους παράγοντες, μπορεί με τα elevons να μην είναι τόσο αξονικό το roll και να μη σε ικανοποιεί.
Στη θεση σου θα εξέταζα πάντως και μια άλλη δυνατότητα, η πραγματοποίηση της οποίας όμως εξαρτάται από την τηλεκατεύθυνση που έχεις. Υπάρχουν κάποιες τηλεκατευθύνσεις οι οποίες έχουν τη δυνατότητα ailevator, λινκαρισμένη με τα contitions ώστε να μπορείς με ένα διακόπτη να αλλάζεις τις παραμέτρους αυτής της λειτουργίας. Ετσι ,μπορείς ένα contition να το βαφτίσεις normal και σε αυτό τα ailerons να κάνουν κίνηση μόνο aileron και τα elevators μόνο elevator. Ενα άλλο contition το ονομάζεις landing και εκεί τα μεν elevators λειτουργούν σαν elevons τα δε ailerons δεν κινούνται καθόλου με την κίνηση aileron αλλά ,μέσω μιας offset μίξης, τους δίνεις λίγο droop για να λειτουργούν μόνο σαν flaps. Φυσικά εννοειται ότι θα χρειαστεί διαφορετικό τριμ αλλά ,έτσι κι αλλιώς ,τα conditions σου δίνουν αυτή τη δυνατότητα.
Αν η τηλεκατεύθυνση δεν έχει λινκαρισμένη αυτή τη λειτουργία με τα conditions, τότε ενδεχομένως να γίνεται το ίδιο πράγμα (ανάλογα και με την τηλεκατεύθυνση) αλλά θα χρειαστεί να παιδευτείς αρκετά ,συνδυάζοντας έξυπνα κάποιες μίξεις και φυσικά τα conditions.
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: F-16 1/8 KAΛΕΥΡΑΣ Φ

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Αναλυτικότατο Γιώργο ^%^
κάνε άλλη μία προσπάθεια:p:p


找不到這個頁面
您所要找的頁面可能已經被移除了,可能是它的名稱已經變更,或暫時無法使用。

請嘗試執行下列動作:
•請確定在瀏覽器的網址列中顯示的網站位址的拼字及格式正確。
•如果您是按了連結而到達這個頁面,請連絡系統管理員以通知他們這個連結的格式錯誤。
•按一下 (上一頁) 按鈕,試試其他的連結。

HTTP 錯誤 404 - 找不到檔案或目錄。
網際網路資訊服務 (IIS)


技術資訊 (供技術支援人員使用)
•移至 Microsoft 產品支援服務,並進行 HTTP 及 404 等字的主題搜尋。
•開啟 (IIS 說明) (您可以從「IIS 管理員 (inetmgr)」存取),並搜尋名稱為「站台設定」、「一般系統管理工作」及「關於自訂錯誤訊息」的主題。
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: F-16 1/8 KAΛΕΥΡΑΣ Φ

Δημοσίευση από ankon »

Σε μενα τα δείχνει καλά Αντώνη ....Αγγλικότατα !!! Μάλλον εσυ έχεις πρόβλημα με το PC σου !
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: F-16 1/8 KAΛΕΥΡΑΣ Φ

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

ok sorry..........τώρα το βλέπω και εγώ το έφτιαξε ο γάτος
Φώτης Καλεύρας
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 04, 2012 5:50 am

Απάντηση: F-16 1/8 KAΛΕΥΡΑΣ Φ

Δημοσίευση από Φώτης Καλεύρας »

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Εχω χρόνο μπροστά μου να αποφασίσω για το setup. Η JR pcmxii που έχω είναι καλή αλλά δυστιχώς δεν έχει ρύθμιση για ailevator (νομίζω). Η συναρμολόγιση προχωράει με αργά και προσεκτίκα βήματα για το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα.
Συνημμένα
20150305_014426.jpg
20150305_014426.jpg (55.98 KiB) Προβλήθηκε 132 φορές
20150305_013929.jpg
20150305_013929.jpg (59.48 KiB) Προβλήθηκε 132 φορές
20150305_013836.jpg
20150305_013836.jpg (70.17 KiB) Προβλήθηκε 132 φορές
20150305_013651.jpg
20150305_013651.jpg (48 KiB) Προβλήθηκε 132 φορές
20150305_013437.jpg
20150305_013437.jpg (38.81 KiB) Προβλήθηκε 132 φορές
Απάντηση

Επιστροφή στο “Jet - Τουρμπίνες”