Υποψήφιος κάτοχος quadcopter

Απάντηση
asprofridis

Υποψήφιος κάτοχος quadcopter

Δημοσίευση από asprofridis »

Καλησπέρα σε όλους τους συμφουρίτες,

Είμαι εντελώς άσχετος με το hobby αλλά ενδιαφέρομαι με την αγορά ενός quadcopter να μπω στο άδυτα της αεροφωτογραφίας ( φωτογραφία είναι το hobby μου) . Διαβάζοντας διάφορα διεθνή φόρα τα οποία σε αποτρέπουν από το να αγοράσεις κάτι το οποίο δεν αντέχεις να χάσεις (και συμφωνώ απολύτως) έχω μπει στις εξής σκέψεις και θα ήθελα την βοήθεια σας:

1)καθότι δεν δύναμαι να αγοράσω ένα φτηνό για να μάθω να πετάω και ένα πιο ακριβό όταν θα είμαι "σχετικός γνώστης" καταλήγω στην αγορά ενός quadcopter χωρίς gimbal και κάμερα αλλά με τη δυνατότητα προσθήκης σε μεταγενέστερο χρόνο. σας βρίσκει σύμφωνους?

2)Με τα λίγα που καταλαβαίνω τα phantom έχουν μεγάλη κοινότητα και η αγορά τους είναι ένα καλό βήμα για κάποιο αρχάριο. Έχετε να προτείνετε κάποια μάρκα αντίστοιχων δυνατοτήτων?

3)επειδή η κάμερα που θέλω να αγοράσω είναι της οικογενείας gopro ποια quadcopters της phantom (ή άλλης μάρκας)βγαίνουν χωρίς gimbal αλλά έχουν την δυνατότητα προσθήκης gimbal και go pro

Ότι ιδέα/πρόσταση έχετε είναι ευπρόσδεκτη!

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Μίλτος
Αντώνης Κριτζάς

Απάντηση: Υποψήφιος κάτοχος quadcopter

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Καλώς ήρθες στην παρέα μας Δεν είμαι χειριστής η κάτοχος ενός quadcopter αλλά νομίζω ότι πρώτα πρέπει να μάθεις τον βασικό χειρισμό ενός απλού ελικόπτερου ΄πρέπει να μάθουν τα δάκτυλα σου τον χειρισμό της τηλ/σης και το μάτι σου την αίσθηση του αντικειμένου σε σχέση με τον χώρο Στο εμπόριο υπάρχουν μικρά οικονομικά τετρακάναλα ελικόπτερα η τετρακόπτερα τα οποία μαζί με λίγο sim θα σε βοηθήσουν στην αρχή
Η τεχνολογία των μουλτικόπτερων τα κάνει σταθερά και σχετικά εύκολα αλλά δεν πιστευω ότι θα ήθελες να κάνεις αρχή με το ωραίο σου νέο ακριβοπληρωμένο εργαλείο χωρίς να ξέρεις τα βασικά
Για τις υπόλοιπες ερωτήσεις θα σου απαντήσουν όσοι κατέχουν περισσότερα από αυτά
LotuS

Δημοσίευση από LotuS »