Σελίδα 1 από 1

Lama V4 Μια βοήθεια!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 28, 2008 11:16 pm
από ΠΑΝΟΣ Ο ΑΡΧΑΡΙΟΣ
ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΕΝΑ LAMA V4 ΚΑΙ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΣΑΝ ΑΡΧΑΡΙΟΣ...ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ...ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΙΣ ΟΡΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ , ΤΙΣ ΑΡΧΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΟΥΜΠΙ ΤΗΣ ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ.ΚΑΘΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ...ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΑ ΒΗΜΑΤΑ ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΤΙ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ @P@

Απ: LAMA V4 MIA BOHΘΕΙΑ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 28, 2008 11:39 pm
από Defender
Θα πρεπει αρχικα να προχωρησεις με παρα πολυ μικρες κινησεις χωρις να προσπαθησεις να το σηκωσεις με τη μια αρκετα ψηλα απ το εδαφος. Αρκει να το "σερνεις" (μη γελασεις... αυτη ειναι ισως η σωστη εκφραση) δινοντας του λιγο γκαζι (πανω) απ το αριστερο στικ της τ/κ και παιζοντας παραλληλα με το δεξι στικ μπρος-πισω, αριστερα-δεξια... Ετσι θα μαθεις αρχικα τις βασικες κινησεις του ε/π.

Στην ουσια οι βασικες κινησεις του ε/π ειναι:

ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΣΤΙΚ

πανω-κατω (αυξομειωνεται η ενταση των στροφιων και κατα συνεπεια το υψος του ε/π)
δεξια-αριστερα (περιοριζεται αντιστοιχα η ισχυς ενος εκ των δυο κεντρικων στροφιων με αποτελεσμα να στρεφεται το ε/π γυρω απ τον καθετο αξονα του, δεξια ή αριστερα)

ΔΕΞΙΟ ΣΤΙΚ

πανω-κατω (στην ουσια ειναι εμπρος-πισω, δινοντας αντιστοιχα κλιση στο ενα εκ των δυο στροφιων ωστε να κανει το ε/π την αναλογη κινηση)
δεξια-αριστερα (δινοντας αντιστοιχα κλιση στο ενα εκ των δυο στροφιων ωστε να κινηθει το ε/π πλαγιως δεξια ή αριστερα στον οριζοντιο αξονα του)

Αυτα σε γενικες γραμμες... Οτι αλλο χρειαστεις ευχαριστως να βοηθησουμε...

Απ: LAMA V4 MIA BOHΘΕΙΑ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 29, 2008 12:07 am
από Defender
Συγνωμη για την παραθεση του προηγουμενου βιντεο. Δεν προσεξα πως η συγκεκριμενη τ/κ που εμφανιζοταν ηταν "Mode 1" και ειχε το throttle (γκαζι) στο δεξι στικ και γι αυτο το αφαιρεσα ωστε να μη σε μπερδεψω...

Μπορεις να ανατρεξεις στο ακολουθο manual (αφορα μεν σε αλλο μοντελο ε/π με διπλο στροφιο αλλα οι κανονες ειναι οι ιδιοι). Τσεκαρε τις παραγραφους απ το μεσο της 14 σελιδας μεχρι το μεσο της 16 οπου αναφερονται σε "mode 2" τηλεκατευθυνση. Θα σε βοηθησουν να παρεις μια πρωτη εικονα των βασικων χειρισμων

http://www.jperkinsdistribution.co.uk/downloads/6600045a.pdf



Απ: LAMA V4 MIA BOHΘΕΙΑ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 29, 2008 3:13 pm
από ΠΑΝΟΣ Ο ΑΡΧΑΡΙΟΣ
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ DEFENDER ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ.ΘΑ ΜΕΛΕΤΗΣΩ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟΡΙΑ ΘΑ ΕΧΩ ΘΑ ΣΕ ΣΤΕΙΛΩ ΞΑΝΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ...ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ.. @P@

Απ: LAMA V4 MIA BOHΘΕΙΑ

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 20, 2008 11:41 am
από mastelios
έστω και λίγο αργά η απάντηση,το ξέρω, αλλά μια συμβουλή: μην το φοβάσαι, πάντα με προσοχή βέβαια, αλλά δεν σπάει δα και τόσο εύκολα, ούτε έχει ακριβά ανταλλακτικά(δαπάνησε μερικά ευρό παραπάνω σε xtreme έλικες που δεν σπάνε εύκολα).
Φαντάζομαι οτί τώρα πλέον θα έχεις ξεπεράσει το στάδιο του hover, οπότε τώρα δοκίμασε να βάλεις στα horn μια τρύπα πιό έξω για να γίνει λίγο πιο νευρικό.

Απάντηση: LAMA V4 MIA BOHΘΕΙΑ

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 13, 2008 3:35 pm
από 3dakias
πρεπει να εχεις καποιον διπλα σου να σε βοηθαει και να σου λεει και πανω απο ολα μην φοβασε δεν θα το στουκαρεις

Απάντηση: Lama V4 Μια βοήθεια!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 17, 2008 11:47 am
από stargazer
οτι και να γίνει αν δεις οτι οι έλικες πλησιάζουν σε κάποιο αντικείμενο (τοίχο,έπιπλο κτλ)κλείσε εντελως το γκάζι και θα έχεις την λιγότερη δυνατή ζημιά αν εχεις