Hybrid material 2m "MogWing" - Build Log
Hybrid material 2m "MogWing" - Build Log
"Μια φορά κι έναν καιρό..."
...Όλα ξεκίνησαν όταν ο Γιάννης, (mogolos), επιτακτικά, προσπάθησε να μου δώσει ένα ζευγάρι φτερά.
“Πάρ' τα!… και κάνε τα να πετάνε γρήγορα!“, είπε αυστηρά και με πάθος.
Εγώ ευγενικά, προσπάθησα να του εξηγήσω ότι είχα ήδη αρκετά μοντέλα και μόλις που μπορούσα να βρω χρόνο να τα πετάξω.
Τα φτερά ήταν πολύ μεγαλύτερα από οτιδήποτε είχα χτίσει ποτέ μου. Επίσης είπα στον Γιάννη ότι έχω πλέον συνηθίσει να κατασκευάζω και να πετάω τα φοαμένια μου μοντέλα και ότι δεν είχα καμμία γνώση στον τομέα των κατασκευών απο μπάλσα.
Αλλά ο Γιάννης δεν άκουγε
"Πάρ'τα οπωσδήποτε! θα είναι πολύ διασκεδαστικά! Χρειάζονται μόνο μια άτρακτο!..."
"Ίσως μια άλλη φορά…" επέμεινα εγώ.
Ο καιρός πέρασε...κι εγώ συνέχιζα να πετάω χαρούμενος τα φοαμένια μοντέλα μου.
Λίγες εβδομάδες αργότερα στον "Ερμή", ο Γιάννης καταφτάνει ξαφνικά και όπως πάντα φουριόζος...βγαίνει αγριεμένος απο το matteblack αγωνιστικό του, και μου φωνάζει....
"Feeeelix... Έχω τα φτερά σου!".
Δεν ήμουν σίγουρος τι εννοούσε… μια και είχα σχεδόν απορρίψει την ευγενική προσφορά του λίγες εβδομάδες νωρίτερα.
"...ποιά φτερά βρε Γιάννη;"
"Α Υ Τ Α” ...και μου δείχνει ένα ζευγάρι τεράστια κίτρινα φτερά απο μπάλσα.
Χμμ… μόλις είχα καταλάβει ότι ο Γιάννης δεν πρόκειται να δεχτεί το «όχι» σαν απάντηση.
Πείτε του “όχι” και εκείνος θα ακούσει "ναι".
Νά ʼμαστε λοιπόν μʼένα ζευγάρι πανέμορφα φτερά στα χέρια. Δεν μπορώ πλέον να πω όχι. Αλλά και να το πώ δεν έχει καμμία σημασία. Ο Γιάννης θέλει να δει τα φτερά να πετάνε. Ετσι θα πρέπει να χτίσουμε αυτή την πτέρυγα, και αυτό είναι το πρώτο post. Θα περιλαμβάνει, έρευνα, σχεδιασμό, δοκιμές, κατασκευή, και την maiden flight.
Ας ξεκινήσουμε εξετάζοντας τα φτερά, τα οποία αποτελούσαν μέρος του κίτ απο το αυθεντικό μοντέλο "Lightning Dart" της Richmodel. Άλλο αξιοσημείωτο μοντέλο της Richmodel στην κατηγορία των canards ήταν το "Long Ez".
Εδώ, ένα βίντεο από πτήση του Lightning Dart.
https://www.youtube.com/watch?v=Z8td4oz2a9U&spfreload=10
To μοντέλο στο βίντεο έχει εκπέτασμα 70'', (1,80 m) ενώ τα φτερά με τα οποία θα εργαστούμε είναι απο μεγαλύτερο μοντέλο με εκπέτασμα γύρω στις 80'' (2,05 m). Όπως μπορείτε να δείτε το πρωτότυπο μοντέλο έχει μια μικρή απλή άτρακτο μεταξύ των πτερύγων. Η αρχική άτρακτος βεβαίως που «φορούσε» τις πτέρυγες έχει αναπαυθεί «εν τόπω χλοερώ».
Τα φτερά διαθέτουν elevons και flaps.
Έχουμε δυο σταθερά σκέλη με τους τροχούς κάτω απο τις πτέρυγες καθώς και έναν ριναίο κατευθυνόμενο τροχό.
Τα φτερά έχουν υποδοχές για spars των 14 mm.
Σκοπός, να χρησιμοποιήσω δοκάρι απο ανθρακόνημα – (carbon) που εννοείται θα περνά μέσα από την άτρακτο.
Πράγμα που οδηγεί στο επόμενο και σημαντικό σκέλος του Project.
Η άτρακτος.
Έχω μελετήσει την παλιά άτρακτο σε διάφορες φωτογραφίες στο διαδίκτυο.
Η καλύτερη εικόνα που μπορώ να βρω είναι η παρακάτω.
Η άτρακτος είναι πολύ απλή. Ένα βασικό πράγμα που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι το μοτέρ τοποθετείται λίγα εκατοστά πάνω απο την χορδή της αεροτομής. (airfoil -chord line).
Καθως φαίνεται επίσης δεν έχουμε καθόλου thrust_angle μεταξύ μοτέρ και ατράκτου.
Όταν ρώτησα τον Γιάννη γι 'αυτό, ηταν σίγουρος ότι η thrust_line ήταν εντελώς ουδέτερη, και παράλληλη με την χορδή.
Έτσι λοιπόν, η άτρακτος είναι λίγο_πολύ το μόνο πράγμα που πρέπει να χτιστεί from scratch.
Η μπάλσα βεβαίως είναι μια πολύ καλή επιλογή, παρ' όλα αυτά έχω αποφασίσει να προσπαθήσω να χρησιμοποιήσω 3D-εκτυπωτή για την κατασκευή της ατράκτου και άλλων τμημάτων -εξαρτημάτων που μπορεί να χρειαστούν.
Ούτως η άλλως έψαχνα μια δικαιολογία για να αποκτήσω έναν εκτυπωτή 3D, μια και εδώ και αρκετό καιρό έχω σχεδιάσει και "εκτυπώσει" μικρά μέρη για άλλα μοντέλα με τη μετάβαση στο 3dhubs.com και την χρήση του διατιθέμενου λογισμικού.
Δεδομένου λοιπόν ότι το μοντέλο που θα φτιάξουμε θα είναι αρκετά μεγαλύτερης κλίμακας, το συνολικό κόστος της εκτύπωσης στο 3dhubs.com, θα μπορούσε πιθανότατα να αποσβεστεί και με το παραπάνω, με την αγορά ενός μικρού DIY 3D printer.
Αυτό φίλοι μου είναι το τέλος του πρώτου μέρους.
Την επόμενη φορά θα δούμε λεπτομέρειες της διάταξης ισχύος και θα προβούμε στην κατασκευή μιας πρωτότυπης ατράκτου – (PROTOTYPE), για να ελέγξουμε την σωστή τοποθέτηση των εξαρτημάτων και το balancing του μοντέλου.
Ευχαριστώ για την ανάγνωση!
Θα ήθελα να εκμεταλλευτώ αυτή την ευκαιρία, για να ευχαριστήσω τον Γιάννη για την απλόχερη προσφορά του, καθως και τις συμβουλές και κατευθύνσεις που μου έχει δώσει.
Επίσης τον Άγγελο για την καθοδήγηση και την βοήθειά του, καθώς και το βαττόμετρό που μου δάνεισε, και το οποίο κατάφερα - εχμμ τρόπον τινά - να
«αρχίσει το κάπνισμα»....
Τον Δημήτρη για την αντιμετώπιση τεχνικών ζητημάτων σχετικών με την λειτουργία του μοτέρ καθώς και του esc.
Και τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο μου τον Νίκο (Sukhoi), για την βοήθεια του στην μετάφραση του build log στα ελληνικά.
...Όλα ξεκίνησαν όταν ο Γιάννης, (mogolos), επιτακτικά, προσπάθησε να μου δώσει ένα ζευγάρι φτερά.
“Πάρ' τα!… και κάνε τα να πετάνε γρήγορα!“, είπε αυστηρά και με πάθος.
Εγώ ευγενικά, προσπάθησα να του εξηγήσω ότι είχα ήδη αρκετά μοντέλα και μόλις που μπορούσα να βρω χρόνο να τα πετάξω.
Τα φτερά ήταν πολύ μεγαλύτερα από οτιδήποτε είχα χτίσει ποτέ μου. Επίσης είπα στον Γιάννη ότι έχω πλέον συνηθίσει να κατασκευάζω και να πετάω τα φοαμένια μου μοντέλα και ότι δεν είχα καμμία γνώση στον τομέα των κατασκευών απο μπάλσα.
Αλλά ο Γιάννης δεν άκουγε
"Πάρ'τα οπωσδήποτε! θα είναι πολύ διασκεδαστικά! Χρειάζονται μόνο μια άτρακτο!..."
"Ίσως μια άλλη φορά…" επέμεινα εγώ.
Ο καιρός πέρασε...κι εγώ συνέχιζα να πετάω χαρούμενος τα φοαμένια μοντέλα μου.
Λίγες εβδομάδες αργότερα στον "Ερμή", ο Γιάννης καταφτάνει ξαφνικά και όπως πάντα φουριόζος...βγαίνει αγριεμένος απο το matteblack αγωνιστικό του, και μου φωνάζει....
"Feeeelix... Έχω τα φτερά σου!".
Δεν ήμουν σίγουρος τι εννοούσε… μια και είχα σχεδόν απορρίψει την ευγενική προσφορά του λίγες εβδομάδες νωρίτερα.
"...ποιά φτερά βρε Γιάννη;"
"Α Υ Τ Α” ...και μου δείχνει ένα ζευγάρι τεράστια κίτρινα φτερά απο μπάλσα.
Χμμ… μόλις είχα καταλάβει ότι ο Γιάννης δεν πρόκειται να δεχτεί το «όχι» σαν απάντηση.
Πείτε του “όχι” και εκείνος θα ακούσει "ναι".
Νά ʼμαστε λοιπόν μʼένα ζευγάρι πανέμορφα φτερά στα χέρια. Δεν μπορώ πλέον να πω όχι. Αλλά και να το πώ δεν έχει καμμία σημασία. Ο Γιάννης θέλει να δει τα φτερά να πετάνε. Ετσι θα πρέπει να χτίσουμε αυτή την πτέρυγα, και αυτό είναι το πρώτο post. Θα περιλαμβάνει, έρευνα, σχεδιασμό, δοκιμές, κατασκευή, και την maiden flight.
Ας ξεκινήσουμε εξετάζοντας τα φτερά, τα οποία αποτελούσαν μέρος του κίτ απο το αυθεντικό μοντέλο "Lightning Dart" της Richmodel. Άλλο αξιοσημείωτο μοντέλο της Richmodel στην κατηγορία των canards ήταν το "Long Ez".
Εδώ, ένα βίντεο από πτήση του Lightning Dart.
https://www.youtube.com/watch?v=Z8td4oz2a9U&spfreload=10
To μοντέλο στο βίντεο έχει εκπέτασμα 70'', (1,80 m) ενώ τα φτερά με τα οποία θα εργαστούμε είναι απο μεγαλύτερο μοντέλο με εκπέτασμα γύρω στις 80'' (2,05 m). Όπως μπορείτε να δείτε το πρωτότυπο μοντέλο έχει μια μικρή απλή άτρακτο μεταξύ των πτερύγων. Η αρχική άτρακτος βεβαίως που «φορούσε» τις πτέρυγες έχει αναπαυθεί «εν τόπω χλοερώ».
Τα φτερά διαθέτουν elevons και flaps.
Έχουμε δυο σταθερά σκέλη με τους τροχούς κάτω απο τις πτέρυγες καθώς και έναν ριναίο κατευθυνόμενο τροχό.
Τα φτερά έχουν υποδοχές για spars των 14 mm.
Σκοπός, να χρησιμοποιήσω δοκάρι απο ανθρακόνημα – (carbon) που εννοείται θα περνά μέσα από την άτρακτο.
Πράγμα που οδηγεί στο επόμενο και σημαντικό σκέλος του Project.
Η άτρακτος.
Έχω μελετήσει την παλιά άτρακτο σε διάφορες φωτογραφίες στο διαδίκτυο.
Η καλύτερη εικόνα που μπορώ να βρω είναι η παρακάτω.
Η άτρακτος είναι πολύ απλή. Ένα βασικό πράγμα που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι το μοτέρ τοποθετείται λίγα εκατοστά πάνω απο την χορδή της αεροτομής. (airfoil -chord line).
Καθως φαίνεται επίσης δεν έχουμε καθόλου thrust_angle μεταξύ μοτέρ και ατράκτου.
Όταν ρώτησα τον Γιάννη γι 'αυτό, ηταν σίγουρος ότι η thrust_line ήταν εντελώς ουδέτερη, και παράλληλη με την χορδή.
Έτσι λοιπόν, η άτρακτος είναι λίγο_πολύ το μόνο πράγμα που πρέπει να χτιστεί from scratch.
Η μπάλσα βεβαίως είναι μια πολύ καλή επιλογή, παρ' όλα αυτά έχω αποφασίσει να προσπαθήσω να χρησιμοποιήσω 3D-εκτυπωτή για την κατασκευή της ατράκτου και άλλων τμημάτων -εξαρτημάτων που μπορεί να χρειαστούν.
Ούτως η άλλως έψαχνα μια δικαιολογία για να αποκτήσω έναν εκτυπωτή 3D, μια και εδώ και αρκετό καιρό έχω σχεδιάσει και "εκτυπώσει" μικρά μέρη για άλλα μοντέλα με τη μετάβαση στο 3dhubs.com και την χρήση του διατιθέμενου λογισμικού.
Δεδομένου λοιπόν ότι το μοντέλο που θα φτιάξουμε θα είναι αρκετά μεγαλύτερης κλίμακας, το συνολικό κόστος της εκτύπωσης στο 3dhubs.com, θα μπορούσε πιθανότατα να αποσβεστεί και με το παραπάνω, με την αγορά ενός μικρού DIY 3D printer.
Αυτό φίλοι μου είναι το τέλος του πρώτου μέρους.
Την επόμενη φορά θα δούμε λεπτομέρειες της διάταξης ισχύος και θα προβούμε στην κατασκευή μιας πρωτότυπης ατράκτου – (PROTOTYPE), για να ελέγξουμε την σωστή τοποθέτηση των εξαρτημάτων και το balancing του μοντέλου.
Ευχαριστώ για την ανάγνωση!
Θα ήθελα να εκμεταλλευτώ αυτή την ευκαιρία, για να ευχαριστήσω τον Γιάννη για την απλόχερη προσφορά του, καθως και τις συμβουλές και κατευθύνσεις που μου έχει δώσει.
Επίσης τον Άγγελο για την καθοδήγηση και την βοήθειά του, καθώς και το βαττόμετρό που μου δάνεισε, και το οποίο κατάφερα - εχμμ τρόπον τινά - να
«αρχίσει το κάπνισμα»....
Τον Δημήτρη για την αντιμετώπιση τεχνικών ζητημάτων σχετικών με την λειτουργία του μοτέρ καθώς και του esc.
Και τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο μου τον Νίκο (Sukhoi), για την βοήθεια του στην μετάφραση του build log στα ελληνικά.
Απάντηση: Hybrid material 2m "MogWing" - Build Log
Βρήκα, ριναίο σύστημα και 5-6 σετ ρετρακς. Θα τα φέρω κάτω να τα μοιράσω...
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Hybrid material 2m "MogWing" - Build Log
Καλή επιτυχία Felix...Σε ευχαριστούμε και εμείς για το όμορφο thread που ξεκινάς , και που προβλέπεται να έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.
Αλλά και ένα μεγάλο μπράβο γιατί το κείμενο που έγραψες δεν περιορίστηκε μόνο σε μια στεγνή και αυστηρά τεχνική περιγραφή του μοντέλου και των χαρακτηριστικών του ...Το αντίθετο μάλιστα , έδωσε προτεραιότητα στην ανθρώπινη ψυχή και την προσφορά της , αυτήν που πάνω απ 'όλα και πριν απ΄όλα χτίζει στον "Ερμή" φιλίες βαθιές , και κάνει τους "πιλότους" ....να πετάνε , όλοι μαζί παρέα , πιο ψηλά από τα αερομοντέλα τους....
Απάντηση: Hybrid material 2m "MogWing" - Build Log
Αααα... αυτά είναι threads. Με πτέρυγες!
Μιά χαρά περνάτε εκεί στον Ερμή μου φαίνεται!
Σπαστά πηδάλια, Super! Αν μπορείς δώσε μας και την πτερυγική επιφάνεια με το τελικό βάρος όταν είναι έτοιμη... ;)
Επίσης γράψε για τις μίξεις flap-ailerons άν εφαρμόσεις και πώς θα συμπεριφερθούν.
Go Φέλιξ, Go... :)
Μιά χαρά περνάτε εκεί στον Ερμή μου φαίνεται!
Σπαστά πηδάλια, Super! Αν μπορείς δώσε μας και την πτερυγική επιφάνεια με το τελικό βάρος όταν είναι έτοιμη... ;)
Επίσης γράψε για τις μίξεις flap-ailerons άν εφαρμόσεις και πώς θα συμπεριφερθούν.
Go Φέλιξ, Go... :)
Απάντηση: Hybrid material 2m "MogWing" - Build Log
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τη μέτρηση στις πτέρυγες για τον υπολογισμό του κέντρου βάρους. Συνέχισα με την δοκιμή και την τοποθέτηση των εξαρτημάτων σε διαφορετικές θέσεις μέσα στην άτρακτο μέχρι να ισορροπεί σωστά.
https://www.youtube.com/watch?v=fdaTKaIHx_8
Calculation:
Κατά τη διάρκεια αυτού του βίντεο θα διαπιστώσετε ότι, ανέπτυξα μια εξαιρετική και τεχνολογικά προηγμένη μέθοδο για την ακριβέστατη εξισορρόπηση του μοντέλου.
Πρόκειται για μια Επανάσταση στην Ιστορία του Αερομοντελισμού και των κατασκευών.
Παρακαλώ πολύ να θυμάστε ότι την είδατε και την διαβάσατε για πρώτη φορά εδώ...
Η μέθοδος αυτή εξαρτάται από 3 κρίσιμα εργαλεία που είναι και το μεγάλο μυστικό...
3 μεγάλα μπουκάλια μπύρας.
Πάρτε δύο από τα μπουκάλια και τοποθετήστε τα κάτω από το μοντέλο.
Μετακινήστε τα διάφορα «εξαρτήματα», μέχρι το μοντέλο να εξισορροπήσει.
Τώρα… η μεγάλη τεχνολογική εξέλιξη βρίσκεται στο τρίτο μπουκάλι.
Αυτό το μπουκάλι πρέπει να το πίνετε κατά τη διάρκεια της εξισορρόπησης για να σας βοηθήσει στη διαδικασία.
Εάν δεν μπορείτε να καταφέρετε να κάνετε το μοντέλο να σταθεί ευθεία στηριζόμενο στο κέντρο βάρους, συνεχίστε να πίνετε μπύρα από το τρίτο μπουκάλι μέχρι αυτό... να σας φαίνεται ευθεία.
Φτάσαμε στο τέλος του Βʼ μέρους.
Ξέρω τώρα, κατά προσέγγιση, τις θέσεις των εξαρτημάτων και αντικειμένων στην άτρακτο.
Στο επόμενο post θα περάσουμε στο σχεδιασμό της ατράκτου, την εκτύπωση και τη συναρμολόγηση.
Και τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Νίκο για την βοήθειά του στην μετάφραση.
Ευχαριστώ για την ανάγνωση!
https://www.youtube.com/watch?v=fdaTKaIHx_8
Calculation:
Κατά τη διάρκεια αυτού του βίντεο θα διαπιστώσετε ότι, ανέπτυξα μια εξαιρετική και τεχνολογικά προηγμένη μέθοδο για την ακριβέστατη εξισορρόπηση του μοντέλου.
Πρόκειται για μια Επανάσταση στην Ιστορία του Αερομοντελισμού και των κατασκευών.
Παρακαλώ πολύ να θυμάστε ότι την είδατε και την διαβάσατε για πρώτη φορά εδώ...
Η μέθοδος αυτή εξαρτάται από 3 κρίσιμα εργαλεία που είναι και το μεγάλο μυστικό...
3 μεγάλα μπουκάλια μπύρας.
Πάρτε δύο από τα μπουκάλια και τοποθετήστε τα κάτω από το μοντέλο.
Μετακινήστε τα διάφορα «εξαρτήματα», μέχρι το μοντέλο να εξισορροπήσει.
Τώρα… η μεγάλη τεχνολογική εξέλιξη βρίσκεται στο τρίτο μπουκάλι.
Αυτό το μπουκάλι πρέπει να το πίνετε κατά τη διάρκεια της εξισορρόπησης για να σας βοηθήσει στη διαδικασία.
Εάν δεν μπορείτε να καταφέρετε να κάνετε το μοντέλο να σταθεί ευθεία στηριζόμενο στο κέντρο βάρους, συνεχίστε να πίνετε μπύρα από το τρίτο μπουκάλι μέχρι αυτό... να σας φαίνεται ευθεία.
Φτάσαμε στο τέλος του Βʼ μέρους.
Ξέρω τώρα, κατά προσέγγιση, τις θέσεις των εξαρτημάτων και αντικειμένων στην άτρακτο.
Στο επόμενο post θα περάσουμε στο σχεδιασμό της ατράκτου, την εκτύπωση και τη συναρμολόγηση.
Και τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Νίκο για την βοήθειά του στην μετάφραση.
Ευχαριστώ για την ανάγνωση!
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Hybrid material 2m "MogWing" - Build Log
O Felix μας βάζει για τα καλά στην νεα εποχη...
Απίστευτα τα εκτυπωτικα αποτελέσματα , δεν χορταινω να τα βλέπω , πιστευω όπως όλοι μας άλλωστε..
Απίστευτα τα εκτυπωτικα αποτελέσματα , δεν χορταινω να τα βλέπω , πιστευω όπως όλοι μας άλλωστε..
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Hybrid material 2m "MogWing" - Build Log
ένα χειροκρότημα είναι το ελάχιστο ...τόσο για την κατασκευή όσο και για την παρουσίαση :,)<++><++>
Εχω μία απορία : είναι τόσο ανθεκτικό το υλικό για να διαχειριστεί τόσο power ???
Εχω μία απορία : είναι τόσο ανθεκτικό το υλικό για να διαχειριστεί τόσο power ???
Απάντηση: Hybrid material 2m "MogWing" - Build Log
Όντως ωραία παρουσίαση!
Να παρατηρήσω και γω όμως πως στη βάση που πιάνει το μοτέρ θέλει ενίσχυση. Αυτό το εκτυπωμένο "Γ" τελείωμα του κεντρικού Pod, που βλέπουμε στο βίντεο, θέλει "αντιρίδες" ή "γωνιές" δεξιά-αριστερά για να "δέσει"...
Ωραία πτέρυγα θα γίνει._
Να παρατηρήσω και γω όμως πως στη βάση που πιάνει το μοτέρ θέλει ενίσχυση. Αυτό το εκτυπωμένο "Γ" τελείωμα του κεντρικού Pod, που βλέπουμε στο βίντεο, θέλει "αντιρίδες" ή "γωνιές" δεξιά-αριστερά για να "δέσει"...
Ωραία πτέρυγα θα γίνει._
Απάντηση: Hybrid material 2m "MogWing" - Build Log
Μπραβο Felix...
..., ολα καλα αντε να γινει καμια δοκιμουλα να δουμε τι ψαρια παιανουμε, οεοοο..._P_P
Χρησταρας
ΥΓ
Ριξε 'συρμα' για τις δοκιμες να το χαζεβουμε και για οποια βοηθεια χρειαστει... +(*)
..., ολα καλα αντε να γινει καμια δοκιμουλα να δουμε τι ψαρια παιανουμε, οεοοο..._P_P
Χρησταρας
ΥΓ
Ριξε 'συρμα' για τις δοκιμες να το χαζεβουμε και για οποια βοηθεια χρειαστει... +(*)
Απάντηση: Hybrid material 2m "MogWing" - Build Log
Αναφορικά με την σταθεροποίηση της βάσης της μηχανής στην άτρακτο. Η πρώτη εκτυπωμένη άτρακτος που έχετε δει είναι απλά ένα προσχέδιο. Το χρησιμοποίησα για να βρω το κέντρο βάρους βιδώνοντας όλα τα κομμάτια πάνω του. Για αυτόν το λόγο υπάρχει δυνατότητα να μεταφερθεί μπρός και πίσω η βάση της μηχανής πάνω στην άτρακτο. Γι αυτό σε κάποια σημεία η βάση έχει αδυναμίες αλλά θα βελτιωθεί στη συνέχεια.
Αυτό το διάστημα σχεδιάζω την τελική άτρακτο, απλά θέλω να με συγχωρέσετε διότι κάνω περισσότερο χρόνο απ ότι περίμενα.
Χαίρομαι που σας αρέσει το "thread".
Σύντομα θα έχετε και φωτογραφίες της τελικής σχεδίασης και θα αρχίσω την εκτύπωση.
Αυτό το διάστημα σχεδιάζω την τελική άτρακτο, απλά θέλω να με συγχωρέσετε διότι κάνω περισσότερο χρόνο απ ότι περίμενα.
Χαίρομαι που σας αρέσει το "thread".
Σύντομα θα έχετε και φωτογραφίες της τελικής σχεδίασης και θα αρχίσω την εκτύπωση.
Απάντηση: Hybrid material 2m "MogWing" - Build Log
Τελειωνε....>:(
Περιμενουμε να δουμε τον πύραυλο στον αέρα...:>>>
Περιμενουμε να δουμε τον πύραυλο στον αέρα...:>>>
Απάντηση: Hybrid material 2m "MogWing" - Build Log
Επιτέλους τέλος, μετά απο πολλή δουλειά και πολύωρο σχεδιασμό του μοντέλου σε 3D drawing.
'Εχουμε τώρα το σχέδιο της Ατράκτου έτοιμο. Η αλήθεια είναι ότι μου πήρε πολύ περισσότερο χρόνο από όσο περίμενα. Ήταν το πιο πολύπλοκο σχέδιο μοντέλου πάνω στο οποίο έχω δουλέψει.
Το πραγματοποίησα στο Fusion 360 του Autodesk.
Εδώ έχουμε μια άποψη του σχεδίου, μαζί με τις πτέρυγες.
Στην επόμενη φωτογραφία, βλέπουμε, χωρίς τις πτέρυγες, το προφίλ της Aτράκτου, καθώς και τα σημεία που θα περάσουν οι σωλήνες απο ανθρακόνημα (carbon spars) για την συγκράτηση των πτερύγων.
Η άτρακτος φέρει δυο scoops στο πρόσθιο τμήμα για εισαγωγή αέρα και ψύξη.
Ο αέρας εισέρχεται απο τα δυο ανοίγματα, και μέσω αεραγωγών-καναλιών μεταφέρεται στο e.s.c. και το μοτέρ.
Στο ρύγχος, βλέπουμε το σχέδιο της ειδικής υποδοχής για την τοποθέτηση του σέρβο που θα στρίβει τον πρόσθιο τροχό.
'Εχουμε τώρα το σχέδιο της Ατράκτου έτοιμο. Η αλήθεια είναι ότι μου πήρε πολύ περισσότερο χρόνο από όσο περίμενα. Ήταν το πιο πολύπλοκο σχέδιο μοντέλου πάνω στο οποίο έχω δουλέψει.
Το πραγματοποίησα στο Fusion 360 του Autodesk.
Εδώ έχουμε μια άποψη του σχεδίου, μαζί με τις πτέρυγες.
Στην επόμενη φωτογραφία, βλέπουμε, χωρίς τις πτέρυγες, το προφίλ της Aτράκτου, καθώς και τα σημεία που θα περάσουν οι σωλήνες απο ανθρακόνημα (carbon spars) για την συγκράτηση των πτερύγων.
Η άτρακτος φέρει δυο scoops στο πρόσθιο τμήμα για εισαγωγή αέρα και ψύξη.
Ο αέρας εισέρχεται απο τα δυο ανοίγματα, και μέσω αεραγωγών-καναλιών μεταφέρεται στο e.s.c. και το μοτέρ.
Στο ρύγχος, βλέπουμε το σχέδιο της ειδικής υποδοχής για την τοποθέτηση του σέρβο που θα στρίβει τον πρόσθιο τροχό.
Απάντηση: Hybrid material 2m "MogWing" - Build Log
Ένα μεγάλο hatch για την μπατταρία.
O θάλαμος-(compartment) για τον δέκτη, προσβάσιμος απο την "κοιλιά".
Κι άλλος ένας για το electronic speed control.
Αυτά φίλοι μου για την ώρα.
Την επόμενη εβδομάδα ξεκινάει η "εκτύπωση" της Ατράκτου..
O θάλαμος-(compartment) για τον δέκτη, προσβάσιμος απο την "κοιλιά".
Κι άλλος ένας για το electronic speed control.
Αυτά φίλοι μου για την ώρα.
Την επόμενη εβδομάδα ξεκινάει η "εκτύπωση" της Ατράκτου..
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Hybrid material 2m "MogWing" - Build Log
.........μας έπεσαν τα αυτιά !!!! futuristic και λειτουργικό!!!
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας