Mini Titan Thunder Tiger και ρυθμίσεις
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 25, 2008 7:02 pm
Χαιρετώ την παρέα του πετάμε!
Εδώ και ένα χρόνο παρακολουθώ σαν μανιακός τα αερομοντελιστικά φόρουμ και θα ήθελα να επαινέσω την προσπαθειά σας για το νέο και καθαρό αυτό φόρουμ.
Είμαι ιδιοκτήτης ενώς Μίνι τιτάνα που ώς τώρα διακοσμούσε το γραφείο μου.
Μαζέυοντας όση εμπειρία είχα από το λάμα αλλά και τους εξομοιωτές πτήσεις αποφάσισα επιτέλους ότι είναι η ώρα κάνω τα πρώτα μου δειλά βήματα.
Μάλλον, όμως, τα βρήκα σκούρα με τις ρυθμίσεις της ουράς.
θα προσπαθήσω να δώσω μία εικόνα-ελπιζοντας να με καταλάβει κανέις...(ευχόμενος για αυτό)
Το swash το έχω ρυθμίσει σύμφωνα με το εγχειρίδιο και δουλεύει καλά,
οι ντίζες είναι ρυθμισμένες στο χιλιοστό-η τηλεκατευθύνση (FF9 super) είναι ΟΚ όσον αφορά καμπύλες γκαζιού και pitch και το ελικόπτερο λίγο πρίν την μέση του γκαζιού αφήνει το έδαφος και αρχίζει να αιωρείτε.
Μόλις όμως αφήσει το έδαφός η ουρά αρχίζει τα "παλαβά της" (gy 401 και Futaba 9257)
το direction δουλεύει κανονικά, η ρύθμιση είναι στο digital servo on
και στην τηλεκατευθυνση οι ρυθμίσεις gyro είναι
ACTIVE
AVC 35% (το δοκιμάζω έως και 100% χωρίς να βλέπω τεράστια διαφορά)
Το πρόβλημα κυρίως πρόβλημα τώρα...
το ελικόπτερο γυρνά την ουρά του ανεξέλεκτα και αψυχολόγητα...
επίσεις ενώ του δίνω την εντολή να γυρίσει την ουρά του πρός τα αριστερά δείχνει να μήν ακούει την αριστερή κίνηση, ενώ αντίθετα την δεξιά την εκτελέι ακαριαία και απότομα.
το servo επίσεις δειχνει ότι κατά την δεξία κίνηση της ουράς δυσκολέυεται (ενώ στην ουσία την είναι αυτή που εκτελεί)
ενώ όταν εκτελέι την αριστερή κίνηση το σέρβο δείχνει να την ξεπετά αλλά το τίταν ακούει σπάνια την αριστερή στροφή.
επίσεις φαίνεται ότι κατά την αριστερή κίνηση του ελικοπτέρου η διαδρομή δεν τερματίζεται παρόλο το 100% end point, ενώ κατά την δεξιά με 45% end point βαράει τέρματα.
τα τρίμς στο κέντρο και η ντίζα κάθετη πρός τον άξονα του ελικοπτέρου.
θέλει κάποια επιπλέον ρύθμιση που εγώ με την απειρία μου δεν την βλέπω ή έχω κανένα πρόβλημα με το σέρβο και το γυροσκόπιο?
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Εδώ και ένα χρόνο παρακολουθώ σαν μανιακός τα αερομοντελιστικά φόρουμ και θα ήθελα να επαινέσω την προσπαθειά σας για το νέο και καθαρό αυτό φόρουμ.
Είμαι ιδιοκτήτης ενώς Μίνι τιτάνα που ώς τώρα διακοσμούσε το γραφείο μου.
Μαζέυοντας όση εμπειρία είχα από το λάμα αλλά και τους εξομοιωτές πτήσεις αποφάσισα επιτέλους ότι είναι η ώρα κάνω τα πρώτα μου δειλά βήματα.
Μάλλον, όμως, τα βρήκα σκούρα με τις ρυθμίσεις της ουράς.
θα προσπαθήσω να δώσω μία εικόνα-ελπιζοντας να με καταλάβει κανέις...(ευχόμενος για αυτό)
Το swash το έχω ρυθμίσει σύμφωνα με το εγχειρίδιο και δουλεύει καλά,
οι ντίζες είναι ρυθμισμένες στο χιλιοστό-η τηλεκατευθύνση (FF9 super) είναι ΟΚ όσον αφορά καμπύλες γκαζιού και pitch και το ελικόπτερο λίγο πρίν την μέση του γκαζιού αφήνει το έδαφος και αρχίζει να αιωρείτε.
Μόλις όμως αφήσει το έδαφός η ουρά αρχίζει τα "παλαβά της" (gy 401 και Futaba 9257)
το direction δουλεύει κανονικά, η ρύθμιση είναι στο digital servo on
και στην τηλεκατευθυνση οι ρυθμίσεις gyro είναι
ACTIVE
AVC 35% (το δοκιμάζω έως και 100% χωρίς να βλέπω τεράστια διαφορά)
Το πρόβλημα κυρίως πρόβλημα τώρα...
το ελικόπτερο γυρνά την ουρά του ανεξέλεκτα και αψυχολόγητα...
επίσεις ενώ του δίνω την εντολή να γυρίσει την ουρά του πρός τα αριστερά δείχνει να μήν ακούει την αριστερή κίνηση, ενώ αντίθετα την δεξιά την εκτελέι ακαριαία και απότομα.
το servo επίσεις δειχνει ότι κατά την δεξία κίνηση της ουράς δυσκολέυεται (ενώ στην ουσία την είναι αυτή που εκτελεί)
ενώ όταν εκτελέι την αριστερή κίνηση το σέρβο δείχνει να την ξεπετά αλλά το τίταν ακούει σπάνια την αριστερή στροφή.
επίσεις φαίνεται ότι κατά την αριστερή κίνηση του ελικοπτέρου η διαδρομή δεν τερματίζεται παρόλο το 100% end point, ενώ κατά την δεξιά με 45% end point βαράει τέρματα.
τα τρίμς στο κέντρο και η ντίζα κάθετη πρός τον άξονα του ελικοπτέρου.
θέλει κάποια επιπλέον ρύθμιση που εγώ με την απειρία μου δεν την βλέπω ή έχω κανένα πρόβλημα με το σέρβο και το γυροσκόπιο?
Ευχαριστώ προκαταβολικά!