Μετά τα πρώτα βήματα στο ελικόπτερο αρχίζεις να αναζητάς το καλλίτερο, το σταθερότερο, ποιο απότομο κτλ.
Ίσως, να είναι η απληστία που έχουμε ως άνθρωποι ή απλά «καταναλωτική μανία» που προέρχεται από της διαφημίσεις ή την ανάγκη να διώξουμε το άγχος και όχι η ανάγκη για καλλίτερο μοντέλο.
Η κατάληξη συνήθως είναι μία πάντως: Η αγορά 90ριου ελικοπτέρου!
Αυτό είναι και το θέμα αυτού του thread
Ποιο όμως είναι το καλλίτερο για ένα μέσο χρήστη που έχει περάσει το στάδιο του «εντελώς αρχάριου», που κάνει πορεία 8αρια stail turn και που θέλει να προχωρήσει παραπάνω αρχίζοντας προπόνηση για αγώνες F3C GRA + GRB ?
Μετά από λίγο ψάξιμο διαπίστωσα ότι η βοήθειά σας είναι απαραίτητη. Παραθέτω τη σκέψη μου λοιπόν αλλά και όσα βρήκα από την έρευνά μου και περιμένω τη βοήθειά σας.
Είμαι μεταξύ των:
1) Hirobo freya 80-91 eagle evolution
2) JR airskiper 90
3) Raptor 90 SE
Κατηγορία 90 αλλά ποιο; με τι εξοπλισμό;
Κατηγορία 90 αλλά ποιο; με τι εξοπλισμό;
- Συνημμένα
-
- raptor 90se.jpg (60.91 KiB) Προβλήθηκε 96 φορές
-
- airskiper.jpg (17.72 KiB) Προβλήθηκε 96 φορές
-
- freya.jpg (14.56 KiB) Προβλήθηκε 96 φορές
Απ: Κατηγορία 90 αλλά ποιο; με τι εξοπλισμό;
Ανταλλακτικά
Για τον Raptor ξέρω ότι βρίσκεις παντού ανταλλακτικά (τα παραγγέλνουν και τα έχεις την επόμενη μέρα) αλλά ακόμα και αν υπάρχει προσωρινή έλλειψη στην Ελλάδα μπορείς να βρεις τα πάντα και από έξω .
Στα άλλα 2 οι τιμές των ανταλλακτικών -ειδικά στο δεύτερο- είναι πολύ λογικές και συνήθως τα 2 μαγαζιά που το φέρνουν έχουν σε stock τα ανταλλακτικά τους. Στην περίπτωση που δεν τα έχουν, περιμένεις αρκετό καιρό ενώ από έξω δεν τα βρίσκεις με την ίδια ευκολία .
Ποιότητα κατασκευής
Εδώ πιστεύω οτι JR + Hirobo παίζουν μόνες τους .
Πτήση
1 ) ποιο είναι ποιο σταθερό στον αέρα ;
2) καλλίτερο AUTO ROTATION; καθώς όταν προσπαθείς για πρώτη φορά καλό είναι να βοηθάει και το ελικόπτερο :)
3) ακρίβεια; ποιο είναι ποιο ακριβές και πάει ακριβώς εκεί που το πάς με τις λιγότερες διορθώσεις;
4 το μέρος τον ακροβατικών; ποιο μπορεί να "σταθεί" καλλίτερα;
Servo
Το Hirobo και το Airskiper έχουν σύστημα ccpm οπότε το υπάρχον setup μου 3 *9451 πιστεύω ότι με καλύπτουν. Από την άλλη πάλι, Raptor θα χρειαστώ ένα δυνατότερο για το pitch . Κατά πόσο αυτό είναι αληθές και αν κάποιος με το κλασικό "καλο"setup 50ριου 3 *9252 μπορεί να κάνει το ίδιο ?
Gyro
το 401 με το 9254 κάνουν για ένα 90αρι ή όχι; εγώ πιστεύω πως αν δε σε ενδιαφέρει το 3d κάνουν.
Κινητήρας
Εδώ έχω σκοπό να πάω τελείως διαφορετικά καθώς πιστεύω ότι στους αγώνες κερδίζει ο πιλότος, οπότε το σημαντικότερο είναι οι ώρες που θα βάλεις και τίποτα άλλο. Έτσι σκέφτομαι για τον WEBRA 91-P5 HI μαζί με την MagicPipe 91 που είναι σχεδιασμένη για αυτόν τον κινητήρα. Θα μπορεί λοιπόν να καίει αμόλυβδη και να πετάω όλη μέρα σχεδόν τσάμπα. Μέσα σε ελάχιστο χρόνο πιστεύω ότι θα έχω βγάλει το κόστος αγοράς του :)
Ποιά είναι η γνώμη σας; Τον έχει δοκιμάσει κανείς;
Επίσης δεν χρειάζεται μετατροπή το ελικόπτερο για να τοποθετηθεί :) παραθέτω Photo .
Ευχαριστώ
Για τον Raptor ξέρω ότι βρίσκεις παντού ανταλλακτικά (τα παραγγέλνουν και τα έχεις την επόμενη μέρα) αλλά ακόμα και αν υπάρχει προσωρινή έλλειψη στην Ελλάδα μπορείς να βρεις τα πάντα και από έξω .
Στα άλλα 2 οι τιμές των ανταλλακτικών -ειδικά στο δεύτερο- είναι πολύ λογικές και συνήθως τα 2 μαγαζιά που το φέρνουν έχουν σε stock τα ανταλλακτικά τους. Στην περίπτωση που δεν τα έχουν, περιμένεις αρκετό καιρό ενώ από έξω δεν τα βρίσκεις με την ίδια ευκολία .
Ποιότητα κατασκευής
Εδώ πιστεύω οτι JR + Hirobo παίζουν μόνες τους .
Πτήση
1 ) ποιο είναι ποιο σταθερό στον αέρα ;
2) καλλίτερο AUTO ROTATION; καθώς όταν προσπαθείς για πρώτη φορά καλό είναι να βοηθάει και το ελικόπτερο :)
3) ακρίβεια; ποιο είναι ποιο ακριβές και πάει ακριβώς εκεί που το πάς με τις λιγότερες διορθώσεις;
4 το μέρος τον ακροβατικών; ποιο μπορεί να "σταθεί" καλλίτερα;
Servo
Το Hirobo και το Airskiper έχουν σύστημα ccpm οπότε το υπάρχον setup μου 3 *9451 πιστεύω ότι με καλύπτουν. Από την άλλη πάλι, Raptor θα χρειαστώ ένα δυνατότερο για το pitch . Κατά πόσο αυτό είναι αληθές και αν κάποιος με το κλασικό "καλο"setup 50ριου 3 *9252 μπορεί να κάνει το ίδιο ?
Gyro
το 401 με το 9254 κάνουν για ένα 90αρι ή όχι; εγώ πιστεύω πως αν δε σε ενδιαφέρει το 3d κάνουν.
Κινητήρας
Εδώ έχω σκοπό να πάω τελείως διαφορετικά καθώς πιστεύω ότι στους αγώνες κερδίζει ο πιλότος, οπότε το σημαντικότερο είναι οι ώρες που θα βάλεις και τίποτα άλλο. Έτσι σκέφτομαι για τον WEBRA 91-P5 HI μαζί με την MagicPipe 91 που είναι σχεδιασμένη για αυτόν τον κινητήρα. Θα μπορεί λοιπόν να καίει αμόλυβδη και να πετάω όλη μέρα σχεδόν τσάμπα. Μέσα σε ελάχιστο χρόνο πιστεύω ότι θα έχω βγάλει το κόστος αγοράς του :)
Ποιά είναι η γνώμη σας; Τον έχει δοκιμάσει κανείς;
Επίσης δεν χρειάζεται μετατροπή το ελικόπτερο για να τοποθετηθεί :) παραθέτω Photo .
Ευχαριστώ
- Συνημμένα
-
- webra.png (12.63 KiB) Προβλήθηκε 96 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 208
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 9:27 pm
Απ: Κατηγορία 90 αλλά ποιο; με τι εξοπλισμό;
Για αυτο που θελεις 1
-
- Δημοσιεύσεις: 208
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 9:27 pm
Απ: Κατηγορία 90 αλλά ποιο; με τι εξοπλισμό;
έγραψε:
Gyro
το 401 με το 9254 κάνουν για ένα 90αρι ή όχι; εγώ πιστεύω πως αν δε σε ενδιαφέρει το 3d κάνουν.
Κανει μια χαρα αλλα καλλιτερα να βαλεις ενα 611
έγραψε:
Κινητήρας
Εδώ έχω σκοπό να πάω τελείως διαφορετικά καθώς πιστεύω ότι στους αγώνες κερδίζει ο πιλότος, οπότε το σημαντικότερο είναι οι ώρες που θα βάλεις και τίποτα άλλο. Έτσι σκέφτομαι για τον WEBRA 91-P5 HI μαζί με την MagicPipe 91 που είναι σχεδιασμένη για αυτόν τον κινητήρα. Θα μπορεί λοιπόν να καίει αμόλυβδη και να πετάω όλη μέρα σχεδόν τσάμπα. Μέσα σε ελάχιστο χρόνο πιστεύω ότι θα έχω βγάλει το κόστος αγοράς του :)
Ποιά είναι η γνώμη σας; Τον έχει δοκιμάσει κανείς;
Επίσης δεν χρειάζεται μετατροπή το ελικόπτερο για να τοποθετηθεί :) παραθέτω Photo .
Ευχαριστώ
Οταν ο βενζινοκινητηρας μπογκαρει δυσκολα ξαναπιανει τις στροφες..Οποτε δεν ξερω αν
θα ειναι ο καταλληλος
Απ: Κατηγορία 90 αλλά ποιο; με τι εξοπλισμό;
Καλημερα ,AIRSKIPPER 90, καμμια σχεση με τα αλλα σε θεμα τιμης και ποιοτητας,μολις το δεις απο κοντα ειμαι σιγουρος οτι η επιλογη σου θα ειναι μονοδρομος,το εχω και σου λεω οτι εναι εκπληκτικο σε σχεση με αυτο που πληρωνεις,οσο για ανταλλακτικα δεν υπαρχει προβλημα ,εχω χρονια JR ελικοπτερα και ποτε δεν ειχα προβλημα,ακρες παντα υπαρχουν αρκει να το ψαχνεις. Τωρα για κινητηρα για τον webra δεν εχω ακουσει γνωμες,εγω χρησιμοποιω τους κλασικους os ys και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.
-
- Δημοσιεύσεις: 144
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 11:59 pm
Απ: Κατηγορία 90 αλλά ποιο; με τι εξοπλισμό;
mrkaza analogos giati xrisi to thes to elikoptero f3c 3d scale ???
an gia scale to 401 alla akoma 240 tha doulepsi apla me tous kradasmous tha einai ligo diskolo an gia 3d 611
servo 9451-2 9255
ego gia to aurora tha valo bls451 me arizona regu kai mia lipo gia na exo oli tin apodosi ton servo
sto 90 pou exo tora paizo me 4,8 kai einai mia xara
pio kala pare ena raptor 60 kai kane to scale mias kai exeis to ofthalmiko provlima
filika
an gia scale to 401 alla akoma 240 tha doulepsi apla me tous kradasmous tha einai ligo diskolo an gia 3d 611
servo 9451-2 9255
ego gia to aurora tha valo bls451 me arizona regu kai mia lipo gia na exo oli tin apodosi ton servo
sto 90 pou exo tora paizo me 4,8 kai einai mia xara
pio kala pare ena raptor 60 kai kane to scale mias kai exeis to ofthalmiko provlima
filika
Απ: Κατηγορία 90 αλλά ποιο; με τι εξοπλισμό;
Αν δε σε ενδιαφέρει η τιμή και μπορείς να κάνεις αρκετή υπομονή με τα ανταλλακτικά ένα είναι το ελικόπτερο. Miniature xcell 90 PRO2K με YS-91ST και futaba 601 ή 611 γυροσκόπιο. Μάλιστα είναι ο καλύτερος συνδιασμός για F3C αφού η κεφαλή του είναι σχεδιασμένη να αντιμετωπίζει τις ριπές του αέρα αποτελεσματικά. Όσο για το autorotation τι να πω......λες και κατεβάζεις αεροπλάνο δεν υπερβάλλω παιδιά. :/)- Κάπου έχω σχετικό βίντεο πτήσης με 8(οκτώ)bf, μόλις το βρω θα βάλλω το link.
Το βρήκα: http://www.petame.gr/index.php?topic=101.msg1994#msg1994
Το βρήκα: http://www.petame.gr/index.php?topic=101.msg1994#msg1994