Ρύθμιση OS91

Απάντηση
Γιάννης Ζαφείρης
Δημοσιεύσεις: 1518
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm

Ρύθμιση OS91

Δημοσίευση από Γιάννης Ζαφείρης »


Σύμφωνα με το manual της μηχανής, οι ρυθμίσεις -αρχικές- που προτείνει, ήταν ικανοποιητικές για τα πρώτα ξεκινήματα.
Αν εξαιρέσω την υψηλή συμπίεση στην αρχή, και ένα μπουκωματάκι, η μηχανούλα πήρε εύκολα μπροστά. Η μικρή βελόνα δεν πειράχτηκε καθόλου -ευτυχώς-, γιατί το ρελαντί τελικά είναι ωραιότατο.

Αυτό που λιγάκι με ξενίζει, είναι η περίπτωση του κατεβάσματος γκαζιού και ανεβάσματος, όταν το μοντέλο έχει μια σχετική φόρα. Εκεί λοιπον ακούγεται ο γνωστός θόρυβος του μπουκώματος και η μηχανή είναι στο μεταίχμιο του να παραμείνει εν λειτουργία ή όχι (η καρδιά μου επίσης).
Ξέρω ότι απο άστρωτη μηχανή δε μπορεί κανείς να έχει απαιτήσεις, όμως από την άλλη η εμπειρία μου σε καρμπυρατέρ με 3 βελόνες ...είναι ανύπαρκτη για την ώρα.

Ποιός από εσάς έχει ασχοληθεί με τη μηχανούλα και έχει κάτι να προτείνει;
giannisx
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 9:42 pm

Απ: Ρύθμιση OS91

Δημοσίευση από giannisx »

Kαλησπέρα
Το αεροπλάνο που την σηκώνει ποιο είναι?
Ένας φίλος πετάει με αυτήν σε ένα έξτρα της filton
και χορεύει @P@
Πρώτες πτήσεις θέλει μόνο βόλτες και αργότερα
2 -3 τσικ πριν το σφύριγμα. Αν επιμένει η κατάσταση
χαλάρωμα τις βαλβίδες ελάχιστα.
Αυτή είναι η χειρότερη εποχή για τις μηχανούλες μας >:(
Γιάννης Ζαφείρης
Δημοσιεύσεις: 1518
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm

Απ: Ρύθμιση OS91

Δημοσίευση από Γιάννης Ζαφείρης »


Η μηχανή είναι εγκατεστημένη σε ελικόπτερο και πετάει ήδη.
Παρατηρώ όμως μερικά προβληματάκια που δεν ξέρω ...αν πρέπει και πως, να ρυθμίσω τη μεσαία βελόνα. Τη μικρή δεν την "ενοχλώ", δεδομένου ότι με ικανοποιεί το ρελαντί της μηχανής. (παραμένει η εργοστασιακή ρύθμιση δηλαδή).

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ρυθμίσεις Ελικοπτέρων”