Σελίδα 1 από 3
Ζύγισμα με καύσιμο ή χωρίς;
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 01, 2008 5:14 pm
από Andreas
Καλησπερα!
To α/π το ζυγιζουμε με βενζινη στο ντεποζιτο η χωρις? :-\ wow
Απ: Ζυγισμα
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 01, 2008 6:50 pm
από ankon
Αντρεα
φυσικα και το ζυγιζουμε χωρις καυσιμα.
Απ: Ζυγισμα
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 01, 2008 8:51 pm
από Andreas
Ευχαριστω πολυ ankon :,) Ηθελα να ειμαι σιγουρος! Το trainer μου το ειχαν ζυγισει απο εκει που το πηρα και δεν θυμομουν! @P@
Απ: Ζυγισμα
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 01, 2008 11:34 pm
από bladeskiller
Μήπως είναι προτιμότερο να το ζυγίσουμε με τη δεξαμενή μισογεμάτη για να μοιράσουμε τα "μπόσικα"? :-\
Φιλικά Κώστας.
Απ: Ζυγισμα
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 02, 2008 12:14 am
από CARAPIS
@P@ :>) @P@
Γεια σας παιδια και απο'μενα, ο κανονας λεει πως λαι τα α/φ και τα ε/π χρειαζεται να ειναι κατα την διαδικασια του ζυγισματος ΑΔΕΙΑ με τη λογικη του πως, σε περιπτωση που μενεις απο καυσιμο, εαν δεν το παρεις χαμπαρι ή δεν εχεις ρυθμισει το ρολοι της τ/κ , το μοντελο να μπορει να εχει εμπροστοπορεια (λογο ζυγισματος θα γερνει ελαφρος μπροστα) ωστε ο φορτος εργασειας του μυαλου του χειριστη-πιλοτου να ειναι οσο το δυνατον λιγοτερος και να μη χρειαζεται να κανει ακομη μια κινηση και να πρεπει να κραταει και down elevetor, στε το μοντελο να μην σηκωνει μουρη για να ερθει για προσγειωση. Εαν αυτο συμβει και ο πιλοτος ειναι 'αρχαριος' τοτεεεε :-&& μας, =B= .
Απ: Ζυγισμα
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 02, 2008 1:43 am
από Τρύφωνας
Γειά σας και απο μένα!
Τα μοντέλα τα ζυγίζουμε χωρίς καύσιμο (ΑΔΕΙΑ) δηλαδή....
Εαν έχουν Retracts τότε τα ζυγίζουμε άδεια και με τα retracts ανοιχτά.
Η μόνη περίπτωση που τα ζυγίζουμε με κλειστά τα retracts είναι εαν είναι Rotating ή όταν στο κλείσιμο τους ένα μεγάλο μέρος του βάρους τους μετατοπίζεται προς τα πίσω...(Μόνο σε αυτή την περίπτωση..)
Τρύφωνας
ΥΓ Τα υψηλοπτέρυγα τα κρατάμε κανονικά για να βρούμε το ΚΒ, ενώ τα χαμηλοπτέρυγα ανάποδα!
Απ: Ζυγισμα
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 02, 2008 1:59 pm
από stergios
πως ακριβως τα ζυγιζουμε ρε παιδια?ειμαι αρχαριος και ενδιαφερομαι αμεσα να μαθω..δωστε τα φωτα σας ^-^ ^-^ ^-^
Απ: Ζυγισμα
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 02, 2008 4:25 pm
από Τρύφωνας
έγραψε:
πως ακριβως τα ζυγιζουμε ρε παιδια?ειμαι αρχαριος και ενδιαφερομαι αμεσα να μαθω..δωστε τα φωτα σας ^-^ ^-^ ^-^
Αγαπητέ Stergios
Ένα σωστά σεταρισμένο αεροπλάνο πρέπει να έχει το στατικό Κέντρο Βάρους (ΚΒ) στο σωστό σημείο. Το αεροπλάνο που έχει ο καθένας μας στα χέρια του θα πρέπει να έχει στις οδηγίες χρήσης του το ακριβές σημείο του στατικού ΚΒ.
Στην περίπτωση που δεν το έχει τότε να γνωρίζετε τα εξής:
Σε ένα αεροπλάνο με ίσιο φτερό (Straight wing) το ΚΒ βρίσκεται μεταξύ του 1/4 και 1/3 της χορδής πίσω από το χείλος προσβολής.
Αν η πτέρυγα είναι οπισθοκλεινής (Swept) τότε το ΚΒ μεταφέρεται ακόμα πιο πίσω.
Τώρα εάν θέλετε να τσεκάρετε το ΚΒ μόνοι σας, θα πρέπει να "δέσετε" το αεροπλάνο σαν να είναι έτοιμο για πτήση.
ΠΡΟΣΟΧΗ : Στην περίπτωση που το τεπόζιτο καυσίμου είναι πίσω απο το 1/3 της χορδής της αεροτομής από το χείλος προσβολής ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να το ζυγίσετε ΜΕ καύσιμα....
Μετά για να τσεκάρετε το ΚΒ στηρίζετε το φτερό χρησιμοποιόντας τις άκρες των δακτύλων σας ακριβώς δίπλα από τις άκρες της ατράκτου- στο σημείο εφαρμογής του με το φτερό...
Αν το αεροπλάνο γέρνει πρός τα πίσω, και ενώ έχετε τοποθετήσει τα δάχτυλά σας στο 1/4 - 1/3 της αεροτομής τότε είσθε μάλλον πισόβαροι....
Σε αυτή την περίπτωση μετακινείτε τις μπαταρίες και το δέκτη όσο πιο μπροστά γίνεται, και ξαναζυγίζετε με τον ίδιο τρόπο που σας ανέφερα παραπάνω...
Εαν έχουν Retracts τότε τα ζυγίζουμε άδεια και με τα retracts ανοιχτά.
Η μόνη περίπτωση που τα ζυγίζουμε με κλειστά τα retracts είναι εαν είναι Rotating ή όταν στο κλείσιμο τους ένα μεγάλο μέρος του βάρους τους μετατοπίζεται προς τα πίσω...(Μόνο σε αυτή την περίπτωση..)
Τα υψηλοπτέρυγα τα κρατάμε κανονικά για να βρούμε το ΚΒ, ενώ τα χαμηλοπτέρυγα ανάποδα!
Ελπίζω να είναι πιο κατανοητό τώρα.
Είμαι στην διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω επεξήγηση.
ΜΦΧ
Τρύφωνας
Φωτό απο σάϊτ που εξηγεί σχηματικά το ΚΒ του εκλεκτού JEF RASKIN.
Απ: Ζυγισμα
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 02, 2008 9:45 pm
από katsoufras
ελα τρυφωνα καλησπερα και απο εμενα ελπιζω να εισαι καλα οπως ξερεις πειρα και εγω το trainer αλλα απο ζυγισμα κουβεντα να γυναιτε τωρα επιδει το μονο που ξερω απο θερμικα ειναι να το βαζω μπρως και να το κοιταω μου φενωνται λιγο δυσκολο για να το ζυγισω εγω μηπως υπαρχρη κανενα videos ουτο σωστε και εσυ να μην κουραζεσαι να τα λες και να ειναι και ποιο ευκολα σε εμενα η και σε αλλο παλικαρι που δεν ξερει και ειναι αρχαριος να δει και να καταλαβει καλητερα 2 με 3 πραγματακια ποιο καλα? π.χ εγω δεν καταλαβα τι ειναι η χορδη που λες (1/4 και 1/3 της χορδής για μενα αυτα ειναι κινεζηκα ακομη συγνωμη κοιολας σας φενεται αστοιο αλλα δεν ξερω και ενδιαφερωμαι να μαθω γιατι? εχω θερμικο και δεν ξερω να το ζυγισω και για να ειμαι συγουρος οτι θα πεταει σωστα! ευχαριστω και συγνωμη αν ασκοπα σας ζαλισα λεγοντας για πολους βλακιες! :( :( :( :(
Απ: Ζυγισμα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 03, 2008 2:08 pm
από Τρύφωνας
έγραψε:
π.χ εγω δεν καταλαβα τι ειναι η χορδη που λες (1/4 και 1/3 της χορδής για μενα αυτα ειναι κινεζηκα
Αγαπητέ Γιάννη
Τίποτα δεν είναι αστείο!!
Μάλλον αστείο θα είναι αν χτυπήσεις το αεροπλάνο σου επειδή δεν θα είναι ζυγισμένο σωστα. Για αυτό λοιπόν δες την παρακάτω φωτό.
Ελπίζω να είναι πλέον φανερό το 1/4 και 1/3 της χορδής....
ΜΦΧ
Τρύφωνας
Απ: Ζυγισμα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 03, 2008 3:55 pm
από ankon
Τρυφωνα
μαλλον θα πρεπει να φτιαξουμε ενα αρθρο για τα ζυγισματα των αερομοντελων για τους αρχαριους ,γιατι μαλλον ειναι μπερδεμενοι.Θα το ξεκινησω εγω ,με φωτογραφιες .Οποτε παιδια περιμενετε λιγο.Ειναι οντως κριμα να σπατε αεροπλανα λογω κακου υπολογισμου κεντρου βαρους.Θα το κανω το Σαββατοκυριακο!!!
Απ: Ζυγισμα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 03, 2008 4:39 pm
από katsoufras
ναστε καλα παιδια ευχαριστω πολυ δεν ηξερα οτι χρειαζωταν ζυγισμα το μοντελο τελικα μεσα απο το
http://www.petame.gr μπωρει κανεις να μαθει παρα πολα και χρησιμα πραγματα σας ευχαριστω πολυ και παλυ!
:>) :>) :>) :>) :>) :>)
Απάντηση: Ζυγισμα
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 24, 2008 3:24 pm
από yankos
Καλησπέρα
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι σχετικό...
Όταν ζυγίζουμε ένα αεροπλάνο υπολογίζουμε το μήκος της χορδής
μαζί με τα ailerons;
Ρωτάω γιατί στα 3D μοντέλα τα ailerons είναι πολύ μεγάλα, οπότε αν
υπολογίσω λανθασμένα το μήκος της χορδής το αποτέλεσμα θα έχει
πολύ μεγάλη διαφορά :-\
(π.χ. χορδή με ailerons=40+cm, χορδή χωρίς ailerons=30cm)
Ευχαριστώ
Απάντηση: Ζυγισμα
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 24, 2008 3:47 pm
από bladeskiller
Αν κοιτάξεις το προφίλ του φτερού και των πτερυγίων ,θα δεις ότι τα πτερύγια αποτελούν κι αυτά ένα κομμάτι της αεροτομής του φτερού οπότε θα συμπεριλάβεις και τα πτερύγια.
Πάντως για να μην γίνονται μπερδέματα, πολλοί κατασκευαστές ΚΙΤ δίνουν την απόσταση του κέντρου βάρους από το εμπρός άκρο στη ρίζα του φτερού.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Ζυγισμα
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 24, 2008 4:08 pm
από yankos
Σύμφωνοι, απλώς είχα την αμφιβολία γιατί στα 3D μοντέλα τα ailerons δεν
είναι "φυσική" προέκταση της αεροτομής, αλλά συνεχίζουν για 10-15cm
με το ίδιο πάχος (δεν σβήνουν όπως θα έσβηνε το χείλος εκφυγής μιας
αεροτομής).
Να δούμε πως θα το ζυγίσω πάντως, μου βγαίνει εντελώς πισώβαρο...