Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

bf109e
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 10:21 pm

Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσίευση από bf109e »

Γεια σε ολους και καλο χειμωνα με πολλες καλες πτησεις. Προσφατα πηρα ενα τσεσνα 177 με πλωτηρες και το εκανα υδροπλανο.
Το πεταξα 3 φορες με κοντρα ανεμο και οι πλωτηρες σηκωναν νερο στην προπελα. Οταν επαιρνε ταχυτητα σταματε αυτο. Στον αερα ολα καλα οπως και στην προσγειωση. Ο αερας πιο μετα αλλαξε και επρεπε να σηκωθω ουρια. Εκει αρχισαν και τα οργανα. Δε μπορουσα να απογειωθω. Πηγαινε οπου ηθελε αυτο με αποτελεσμα σε καποιο αποτομο ζιγκ ζαγκ που εκανε μονο να γυρισει και τουμπα. Με τα πολλα απογειωθηκε αλλα εγω ο μ........κας το πεταξα χωρις να κοιταξω για νερα μεσα και οπως ηταν λογικο εχασα ελεγχο aileron και μετα elevator και πλουτς. Ευτυχως οχι ζημιες. Το θεμα ειναι γιατι εκανε μονο αριστερα δεξια; Δεν πηγαινε ευθεια οταν πεταξα ουρια. Καθως θα ηθελα να μαθω την αποσταση της μυτης μπροστα του πλωτηρα απο το μπροστινο ποδι του τσεσνα που παταει πανω στον πλωτηρα. Για να δω αν ειναι σωστοι. Επισης οι πλωτηρες εχουν μια πολυ μικρη συγκληση προς τα μεσα. Φαινεται αλλα με πολυ παρατηρηση.
Lemon
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:23 pm

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσίευση από Lemon »

Μεγαλο κεφαλαιο τα υδροπλανα. Ομως το να προσπαθεις να απογειώσεις ενα βαρυ μοντελο (πλωτηρες γαρ... νερο δε!) ουρια οπως διαπιστωσες ειναι προβλημα. ποσο μαλλον εαν ειχε κ κυματισμο η θαλασσα λογο του αερα.
Ο κανονας δεν αλλάζει. Απογειωση-προσγειωση παντα κοντρα! Και ειδικα στα υδροπλανα...
Εχω το beaver (υδροπλανο) της ARC, κατηγοριας .46, και παντα μου επιφυλλασει εκπλήξεις κατα την απονήωση... ακομη κ κοντρα...
Οσο για την συγγλιση των πλωτηρων δεν ειναι λαθος. κ στο δικο μου ετσι ειναι.
hlsat
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 8:34 pm

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσίευση από hlsat »

Για σας παιδια απο την μικρη εμπειρια που εχω στα υδροπλανα αλλα απο την μεγαλη στα αιρμποατ διαπιστωνεται οτι οταν δεν εχεις και τιμονι μεσα στο νερο
δεν εχεις καλο ελεγχο ραντερ για αυτο και δεν ακουη στο δεξια αριστερα καλα Τωρα οσο αφορα τον ανεμο ναι καλυτερα ειναι να τον εχης μπροστα κοντρα δηλαδη ακουη καλυτερα.
Εχω ενα ζευγαρι πλωτηρες της αλλοτε παλε μεγαλης εταιρειας μοντελων της
PILOT ειναι ξυλινη σε κιτ και τους εχω μονταρη μεσα εχει ολοκληρο συστημα απο μεντεσεδες - ντιζες - τιμονια και αλλα υλικα για να μπορη να στριβη το αεροπλανο καλυτερα και ολες αυτες οι εντολες απο το ραντερ μεταφερονται και σε υδροτιμονια και στους δυο πλωτηρες .
Αυτα και πιστευω να σας βοηθησα
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1719
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσίευση από CARAPIS »

Σωστοοοοοοσ ο Hlsat, το πηδαλιο κατευθηνσης στους πλωτηρες ειναι Η λυση για την κατευθυντικοτητα των υδροπλανων στο νερο κατα την υδροπορεια & περισσοτερο κατα την φαση της απονηωση
G.Meskos
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευ Ιουν 09, 2008 12:02 pm

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσίευση από G.Meskos »

Τό πρόβλημα στήν κατευθυντικότητα είναι τό πηδάλιο κατευθύνσεως
τού πλωτήρα.Στό Ready πού έχω τό μεγάλωσα κατά 30% καί δέν είδα καμία
ίδιαίτερη καλλιτέρευση.
Σκέπτομαι νά τό πάω στό 100%.Πιστεύω ότι θά διορθωθεί.
bf109e
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 10:21 pm

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσίευση από bf109e »

Το αλλο παλικαρι που ειχαμε παει παρεα ειχε Μπιβερ.Φαινοταν πιο σταθερο απο το τσεσνα στο νερο.

Οχι επειδη φυσαγε προς τα μεσα δεν ειχε κυμα.Και ειχε και λιγο αερα.
Αυτο που καταλαβα ειναι πως το υδροπλανο εχει γερο θεμα με το να σηκωθει.

Στις πρωτες 3 πτησεις που εκανα ειχε κυματακι αλλα ειχα κοντρα τον αερα και απογειωθηκε.Εκανε βεβαια μερικα βατραχακια.

Οι πλωτηρες ποσο πιο μπροστα πρεπει να ειναι απο το σπινερ?
Lemon
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:23 pm

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσίευση από Lemon »

Στο δικο μου (beaver) οι πλωτηρες εξεχουν κατα 2-3εκ. απο το spiner.

Οντως υπαρχει προβλημα με το τιμονι. αν τυχει κ παρει κανενα φυκι απο κατω τοτε ειναι που δεν στριβει με τιποτα.

ειναι ενα προβλημα που με απασχολει ακομη,και δεν εχω βρει σωστη λυση.
σκεφτωμαι να βαλω δυνατο servo(10kg) μηπως και καλυτερευσει το πραγμα...
bf109e
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 10:21 pm

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσίευση από bf109e »

Αρα καπου εκει εχει γινει το μπερδεμα.Εγω αν ειχα σπινερ θα ηταν ισια αν οχι κανα χιλιοστο πιο πισω.Αρα εκει πρεπει να ειναι το θεμα.Αν ειναι ετσι θελω αλλους πλωτηρες για να παιξει το θεμα.Διοτι αυτοι δεν γινεται με τιποτα να πανε πιο μπροστα με τετοιο κολλημα που εχουν φαει!!!Και αντεε βρες τωρα!!!!
Lemon
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:23 pm

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσίευση από Lemon »

Διορθωνω,και γραφω οτι οι πλωτηρες στο beaver δεν εξεχουν 2-3εκ αλλά τουλάχιστον 6! ...
bf109e
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 10:21 pm

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσίευση από bf109e »

6??????????????????

αρα ειμαι αλλου για αλλου

Αρα θελω ρκετη δουλεια
Lemon
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:23 pm

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσίευση από Lemon »

Γιά ρίξε μια ματια στη φωτο...
Lemon
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:23 pm

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσίευση από Lemon »

beaver floats
Συνημμένα
user598_pic38_1216196741.jpg
user598_pic38_1216196741.jpg (50.41 KiB) Προβλήθηκε 61 φορές
bf109e
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 10:21 pm

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσίευση από bf109e »

Εχω και το δικο μου απο διαφορες γωνιες
Φαινεται η κοτσανα μου
bf109e
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 10:21 pm

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσίευση από bf109e »

το υδροπλανο μου
Συνημμένα
float10.jpg
float10.jpg (97.18 KiB) Προβλήθηκε 61 φορές
bf109e
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 10:21 pm

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσίευση από bf109e »

αλλη μια δεμενο
Συνημμένα
FLΥ0005.jpg
FLΥ0005.jpg (52.66 KiB) Προβλήθηκε 61 φορές
Απάντηση

Επιστροφή στο “Θερμικά Αεροπλάνα”