Σελίδα 1 από 3

Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντελισμός

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 23, 2008 12:16 pm
από mastoras
Έχω μια μεγάλη απορία. Θα ήθελα να ξέρω εάν οι πολιτικοί, και οι υπεύθυνοι για την εξέλιξη αυτού του τόπου μας, γνωρίζουν σχετικά με την Αεροπορία, τον Αερομοντελισμό, και γενικά με όλα τα χόμπι-αθλήματα του αέρα.

Και το ρωτώ αυτό γιατί μου περνάει από το μυαλό ότι έχουν μπερδέψει τον γενικό αθλητισμό, με τον αεροπορικό αθλητισμό. Καμιά σχέση το ένα με το άλλο. Στον γενικό αθλητισμό δικαίως η Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων είπε ότι "η Ελλάδα κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο ντόπινγκ" ρεζίλι γίναμε, αλλά καρφί κανενός δεν του καίγεται. Ούτως η άλλως στην ανάπτυξη του βιοτικού επιπέδου ο γενικός αθλητισμός δεν συμβάλει.

Όμως .......

Γνωρίζουν πόσο θα ωφελήσει, γενικά η ανάπτυξη της αεροπορικής ιδέας και ότι συνεπάγεται με αυτό, για το μέλλον της χώρας μας και των παιδιών μας?

Μήπως είναι ευκαιρία να το μάθουν τώρα ?

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 23, 2008 12:50 pm
από vhal
Δημήτρη το χρυσό μετάλιο που λες το πήραμε γιατί κάποιος δεν μας ενημέρωσε εγκαίρως ότι η ουσία Μ3 ανιχνεύεται πλέον...

Αυτή η ιστορία με τον Ρογκ είναι η αποθέωση της υποκρισίας. Πρωταθλητισμός χωρίς χημεία δεν γίνεται (από αρχαιοτάτων χρόνων). Πολύ απλά, αν έχετε παιδιά που ασχολούνται με τον αθλητισμό σε ανταγωνιστικό επίπεδο σε οποιοδήποτε άθλημα προσέχετε τι τους δίνουν!!

Εκτός απο τον πρωταθλητισμό βέβαια, υπάρχει και ο αθλητισμός! Αλλά οι ταγοί μας μάλλον αδιαφορούν γι αυτό. Πολύ δε περισσότερο για τον αεραθλητισμό που ακόμα θεωρείται ένα χόμπυ για εκκεντρικούς πλούσιους.

Τους "ταγούς" βέβαια εμείς τους επιλέγουμε! Οπότε ...

Βαγγέλης

Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 23, 2008 1:32 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
Να και ένα θεματάκι ...ας πούμε πιο φιλοσοφημένο.

Τι από όλα κάνεις Δημήτρη; Ρωτάς για να μάθεις; Ρητορικά; ή μήπως προσπαθείς να επιβεβαιώσεις το αυταπόδεικτο;
Ξέρεις καλά, ότι αρκετοί τα καταφέρνουν, ή εν πάση περιπτώσει τα ψιλοβολεύουν στα λόγια και στις ωραίες ιδέες. Από εκεί και έπειτα όμως;

Ξεκίνα το ερώτημά σου από την "πολιτική παιδεία" ή την "παιδεία της πολιτικής", με βάση το πρόσωπο που έχει αυτή σήμερα.
Γιατί εν τέλει, αν προσπαθήσουμε να συνειδητοποιήσουμε τι είδους αέρας είναι αυτός που φυσάει γύρω μας, θα κυκλοφορήσουμε με αντιασφυξιογόνες μάσκες. Πολλοί δε, για να φτάσουμε εκεί, ίσως χρειαστεί να πάψουμε τους στρουθοκαμηλισμούς (αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο).

Η Γη της Αεραθλητικής "επαγγελίας", αντιπροσωπεύεται από όργανα που είναι εκλεγμένα να εκπροσωπήσουν το χώρο προωθώντας τον με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και το κάνουν ή το προσπαθούν.
Ως κύριο σκοπό έχουν, τη μύηση των εχόντων και κατεχόντων και τελικό προορισμό να τους καταστήσουν "συνένοχους" του ιδεώδους. Αυτό όπως αντιλαμβάνεσαι δεν αρκεί. Ξαναγυρνάμε στα δύο αρχικά: "Πολιτική παιδεία" & "παιδεία της πολιτικής". Φαύλος κύκλος.

Από την άλλη, ποια η συσπείρωση από τον ίδιο το χώρο μας; Για αναλογίσου. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που μερικοί "φρεσκότεροι" επιμένουν με φωνές που ολοένα και δυναμώνουν να προβάλλουν την ανάγκη άμεσης ύπαρξης κοινής τακτικής και ενιαίας εσωτερικής πολιτικής. Θεωρώ, ότι όταν κάποτε κατορθωθεί αυτό, ίσως τότε με περισσότερη αυτοπεποίθηση φτάσουμε να γίνουμε εμείς οι ίδιοι οι διδάσκαλοι των απαίδευτων "άβουλων" ταγών που ατυχώς εκλέξαμε (Πολιτικών έξω από το μοντελισμό)

Απόλυτη συμφωνία με vhal.

Ευτυχείτε.

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 23, 2008 8:55 pm
από bladeskiller
Θυμάμαι την περασμένη χρονιά τι γινόταν ,περίπου τέτοια εποχή. Μαζεύονταν σαν τα πρόβατα έξω από τα πολιτικά γραφεία για να πιάσουν τον έναν και τον άλλον, να τους ικανοποιήσει το ρουσφέτι. Καμία σκέψη για το αν κάποιος είναι ή όχι άξιος πολιτικός. Καμία σκέψη για το μέλλον του τόπου. Ρουσφέτι και άγιος ο θεός. Αυτή είναι δυστυχώς η "πολιτική παιδεία" στην Ελλάδα του 2008. Και φυσικά οι πολιτικοί, για να προσαρμοστούν στις περιστάσεις, λειτουργούν και αυτοί αναλόγως. Μας δουλεύουν κανονικότατα, διαφορετικά δεν θα έπαιρναν ούτε έναν ψήφο, αν έλεγαν τις αλήθειες. Επομένως εμείς οι ίδιοι έχουμε φτιάξει την "παιδεία της πολιτικής". Με απλά λόγια, έτσι τους μάθαμε. Μην τους κατηγορούμε λοιπόν γιατί δικά μας δημιουργήματα είναι.
Οσο για τον αεραθλητισμό θα πω το εξής. Πόσοι άραγε είναι αυτοί που ασχολούνται με τον αερομοντελισμό ή οποιοδήποτε άλλο χόμπυ τα Σαββατοκύριακα, που οι περισσότεροι ευκαιρούν? Ελάχιστοι είναι η απάντηση. Αν κρίνω από γνωστούς, συγγενείς και γείτονες οι περισσότεροι το μόνο "χόμπυ" που έχουν, είναι που θα κλείσουν τραπέζι στα μπουζούκια το Σάββατο και που θα κάτσουν την Κυριακή πέντε ώρες για καφέ (αλήθεια δεν πιάνονται?) για κουτσομπολιό χαμηλότατου επιπέδου, που αφορά πόσα φράγκα έχει ο ένας και με ποια βγαίνει και τι ώρα γύρισε χθες η κόρη της τάδε και τι φόραγε. Και δεν είναι η εξαίρεση αυτό αλλά ο κανόνας. Κι αν τους πεις ότι πήγες μονοήμερη Θεσσαλονίκη για να πετάξεις μαζί με τους εκεί αερομοντελιστές ,σε κοιτάνε σαν ουφο. Οταν λοιπόν εμείς οι ίδιοι έχουμε κατεβάσει την ποιότητα ζωής μας σε τόσο χαμηλό επίπεδο (ζάπινγκ με τις ώρες, κουτσομπολιό, παιγνίδι με το κινητό άνευ επικοινωνίας) μην κατηγορούμε τους πολιτικούς. Ας ξεκινήσουμε πρώτα από εμάς τους ίδιους. Οχι μόνο στον αεραθλητισμό αλλά γενικώς.

Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Αύγ 24, 2008 12:58 am
από tanfoglio
Υπάρχουν ένας-δύο πολιτικοί που έχουν σχέση με την γενική αεροπορία, με άλλα λόγια πετάνε...
Αν αρχίσουμε από την γενική αεροπορία, όσοι ασχολείστε ξέρετε ότι πάσχει βαρέως! Ελάχιστες είναι οι παροχές στην χώρα μας, ελάχιστα τα ανοιχτά σε μόνιμη βάση Α/Δ, πολλά τα έξοδα, μεγάλα τα εμπόδια και ανυπέρβλητα από ΥΠΑ. Αποτέλεσμα???
Το βλέπουμε όλοι. Ανύπαρκτα τα υπερελαφρά, ελαφρά, μικρά κ.λ.π. αεροσκάφη, πολύ δύσκολα τα πράγματα στα πτιχία, ελάχιστοι όσοι ξένοι τολμούν να προσγειωθούν στα Α/Δ μας με ιδιωτικά Α/Φ.

Αντιθέτως τα ακριβά αυτοκίνητα πάμπολλα, με αξία όσο 2 και 3 π.χ. cessna 182. Αυτά βλέπω και γελώ όταν ελπίζουμε ότι κάποιος θα ασχοληθεί με τον αεροπορικό χώρο και τα αθλήματα του, και ειδικότερα με τον αερομοντελισμό που ενδιαφέρει όλους μας σε αυτό το forum. Είμαστε πάρα πολύ πίσω και για να φτάσουμε τους άλλους -αν τους φτάσουμε- θέλουμε πολλά χρόνια......

Κάπου ο bladeskiller έχει απόλυτο δίκιο. Όταν μας κοροιδεύουν όταν λέμε ότι ασχολούμαστε με αερομοντελισμό, δεν αισθανόμαστε ότι είμαστε σε λάθος χώρα???? Εγώ τουλάχιστον αυτό αισθάνομαι και όχι μόνο για τον αερομοντελισμό...

Για τα περί χρυσού μεταλείου κ.λ.π. συμφωνώ με τους υπόλοιπους...Υποκριτές και πιόνια υπάρχουν δυστυχώς worldwide-----

Γιώργος

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 25, 2008 1:25 pm
από mastoras
mastoras έγραψε: Έχω μια μεγάλη απορία. Θα ήθελα να ξέρω εάν οι πολιτικοί, και οι υπεύθυνοι για την εξέλιξη αυτού του τόπου μας, γνωρίζουν σχετικά με την Αεροπορία, τον Αερομοντελισμό, και γενικά με όλα τα χόμπι-αθλήματα του αέρα.

Γνωρίζουν πόσο θα ωφελήσει, γενικά η ανάπτυξη της αεροπορικής ιδέας και ότι συνεπάγεται με αυτό, για το μέλλον της χώρας μας και των παιδιών μας?


Από την πρώτη στιγμή που ενδιαφέρθηκα για τον αερομοντελισμό, έμεινα και παραμένω "κολλημένος" στα μεγάλα οφέλη που μπορεί να έχει καποιος, που θα ασχοληθεί με αυτό το χόμπι.

Μου αρέσει ο αερομοντελισμός, να φτιάχνω και να πετάω αερομοντέλα, αλλά.....εγώ προσωπικά ενδιαφέρομαι και για κάτι παραπάνω.

Κάντε έναν κόπο και διαβάστε το σχετικό άρθρο του jkon, και δείτε τι μπορεί να προσφέρει ο "αερομοντελισμός στους νέους, και θα καταλάβετε τι εννοούσα με το πρώτο μου μήνυμα..........
Τι προσφέρει ο "αερομοντελισμός"
στους ΝΕΟΥΣ;



Αναμφισβήτητα η ευρύτερη προσφορά του αερομοντελισμού είναι η ευχαρίστηση της κατασκευής και η ικανοποίηση της πτήσης ενός μικρού μεν, αλλά πραγματικού στις αντιδράσεις αεροπλάνου.
Μικροί και μεγάλοι αποκτούν μία εμπειρία, μία ευχάριστη απασχόληση έξω από την καθημερινή ρουτίνα της ζωής, ολοκληρώνοντας σιγά - σιγά το μοντέλο του παλιού ή μοντέρνου αεροπλάνου που τους αρέσει.
Δεν πρέπει να περάσει όμως απαρατήρητη και η ιδιαίτερη προσφορά του στην νεολαία την οποία επιφανειακά μεν ψυχαγωγεί, κατά βάθος όμως βοηθάει στην επαγγελματική της σταδιοδρομία.
Η απόκτηση γνώσεων, η διερεύνηση όλων των συναφών πεδίων, η συνεχής άσκηση της σκέψης και της εφευρετικότητας και η συμμετοχή στην διαμόρφωση του χαρακτήρα με την άμιλλα και τη δημιουργία, είναι μερικά από τα αόρατα εφόδια που προσφέρει το "κρυφό σχολειο "..................... περισσότερα ΕΔΩ

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 26, 2008 9:55 am
από Scrat
Δυστυχώς η Ελλάδα δεν έχει ιδέα από αεροπορία.. Αλλιώς θα υπήρχαν αεροδρόμια ανοιχτά, περισσότερα υπερελαφρά, περισσότερος κόσμος να ασχολείται και αυτό θα είχε την ανάλογη επέκταση στον αερομοντελισμό με περισσότερα μοντελοδρόμια κλπ. Αλλά όπως διάβασα πιο πριν, αμάξια όσο 2 Savannah είναι καθημερινότητα, ο κόσμος έχει φοβερή παραπληροφόρηση σχετικά με τα αεροπλάνα(δεν είναι τυχαίο όταν μιλάω για πτήση που μου λένε "κι αν πέσει?" και τους απαντάω ότι πιο πολλές πιθανότητες έχω να τρακάρω με τη μηχανή παρά να πέσω με το αεροπλάνο) και ακόμα χειρότερα η ΥΠΑ δεν ορίζει κάποιες καταστάσεις να τελειώνουμε (ακόμα δεν έχουν βρει πως θα είναι η πρακτική εξέταση για τα υπερέλαφρα)..

Στη χώρα της αρπαχτής ένα τόσο σοβαρό άθλημα όπως ο αεραθλητισμός που χαρακτηρίζεται από υπευθυνότητα (με απώτερο σκοπό την ασφάλεια κατά την πτήση) δεν πρόκειται σύντομα να λύσει τα προβλήματά του..

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 26, 2008 12:44 pm
από tanfoglio
Δυστυχώς (και το εννοώ...) όλα πάνε πακέτο με το επίπεδό μας. Είναι πολύ χαμηλό και το λέω μετά λύπης μου. Όταν όλοι (ή σχεδόν) κοιτάμε πως "θα την κάνουμε από αλλού", πως θα μπούμε στο μάτι του άλλου, πως θα έχουμε πιο γρήγορο αυτοκίνητο, πως θα κάνουμε πιο πολύ θόρυβο μεταφορικά και πραγματικά και χίλια ακόμα τέτοια, είναι δυνατόν να αλλάξουμε και ξαφνικά να αρχίσουμε να ανεβαίνουμε πιο ψηλά κοιτώντας από άλλη πια θέση τα πράγματα, να μην μολύνουμε, να μην καταπατούμε και γενικά να μην κάνουμε ότι δεν θέλουμε να μας κάνουν οι άλλοι???

Κακά τα ψέματα. Η αεροπορία και τα περί αυτής, χρειάζεται επίπεδο και πολιτισμό που δεν διαθέτουμε σαν λαός...Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες στους εαυτούς μας για να παρηγορούμαστε...

Πριν από λίγο καιρό, βλέποντας όλα αυτά τα ακριβά αυτοκίνητα να κυκλοφορούνε στους δρόμους, είπα στην γυναίκα μου, πόσα υπερελαφρά και μικρά αεροπλάνα θα μπορούσαμε να έχουμε αν ήμασταν διαφορετικής νοοτροπίας και δεν ξέραμε μόνο για τα "καλά αμάξια".
Η απάντηση της ήταν αφοπλιστική: "Τρελός είσαι? οι περισσότεροι από αυτούς αν πετούσαν θα σκοτωνόταν!" Ήθελε να πει κάτι για το επίπεδό τους...με άλλα λόγια. Τελικά αναρωτιέμαι αν θα έπρεπε να δώσουμε μερικά αεροπλάνα έστω και τζάμπα σε μερικούς...μπας και ξεσκαρτάρουμε λίγο...

Συγνώμη αν για κάποιους παρεκτρέπομαι, αλλά είναι σκέψεις που κάνω και εγώ λόγω απογοήτευσης και μοναξιάς που νιώθω σε αυτή την χώρα.

Γιώργος

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 26, 2008 1:00 pm
από bladeskiller
Τζάμπα αεροπλάνα? Αστο καλύτερα...Ξέρει τι σου λέει η γυναίκα σου...Θα έχουμε σε καθημερινή βάση αναπαράσταση της εντεκάτης σεπτεμβρίου. Φαντάσου λίγο αυτόν που με την πρώτη στραβή (ελαφρά υπερστροφή) "έχασε τον έλεγχο του οχήματος" ,που λεν και τα κανάλια, να πιάσει πηδάλιο...Τη βάψαμε!!!



Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 26, 2008 1:14 pm
από tanfoglio
Κώστα και εγώ έτσι λέω αλλά καμιά φορά μου περνάει από το μυαλό, μήπως θα ήταν τελικά καλύτερα να γλιτώσουμε από μερικούς ή πολλούς κάφρους...να έπερνε ο καθένας από ένα αεροπλάνο!

Και τα λέω έχοντας πολύ καλή γνώση συνθηκών και κόσμου λόγω δουλειάς τα τελευταία 8 χρόνια εντός Α/Δ...

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 26, 2008 3:10 pm
από vhal
Στην Ελλάδα δεν υπάρχει ούτε ένα Spitfire ούτε ένα Hurricane από αυτά που είχε η ΠΑ. Αν δεν κάνω λάθος (ας το επιβεβαιώσουν οι παλαιότεροι) όταν τα Spitfire αποσύρθηκαν τα κάναμε scrap για να φτιάξουμε καραβάνες. Σε άλλες χώρες τα εκποίησαν σε ιδιώτες (π.χ. ΗΠΑ με P-51 κλπ).

Υπάρχει βέβαια και το ελαφρυντικό, ότι μετά τον πόλεμο, αντί να καθήσουμε στο "τραπέζι των νικητών" φαγωθήκαμε μεταξύ μας για μια πενταετία - οπότε πού μυαλό για αεροπορικές ιδέες και άλλα παρόμοια "κουραφέξαλα"...

Β.

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 26, 2008 3:27 pm
από tanfoglio
Με αφορμή το σχόλιο του Βαγγέλη, θυμήθηκα το εξής: πετώντας πέρισι το καλοκαίρι με το φίλο Νίκο και το υπερελαφρό του πάνω από την Ρόδο, διέκρινα έναν παρατημένο και χορταριασμένο χώρο που μου έμοιαζε με διάδρομο. Ρωτώντας τον Νίκο, μου είπε ότι πράγματι ήταν διάδρομος που όπως του είχε πει ό παππούς του χρησιμοποιούσαν οι Ιταλοί και οι Γερμανοί για να προσγειώνονται στον Β' Π.Π.

Ο Δ/Δ φυσικά ήταν παρατημένος στο έλεος του Θεού και της φύσης. Ο Νίκος δε, μου είπε για 2 τουλάχιστον α/φ του Β'ΠΠ τα οποία ήταν γνωστά στους ντόποιους και ήταν μέσα στην θάλλασα. Όποιος ήθελε να τα δει, δεν είχε παρά....να βάλει στολή δύτη και να πάει!!! Τόσο απλά!

Να λοιπόν η αεροπορική μας παράδοση πνιγμένη και χορταριασμένη...
Και την ίδια ώρα που στην Ουγγαρία, μέχρι το 1990 δεν είχαν καμία επαφή με τον έξω κόσμο, την προηγούμενη εβδομάδα παρακολουθήσαμε 600.000 άτομα παρακαλώ, το air race...

Δεν υπάρχουν λοιπόν ελαφρυντικά φίλε Βαγγέλη, γιατί με κάτι τέτοιες καραμέλες μεγαλώσαμε και έχουμε μείνει τελευταίοι "χαλαρά".

Γιώργος

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 26, 2008 4:27 pm
από ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ
Παρακολουθώ με προσοχή αυτό το πολύ ενδιαφέρον θέμα, κάπου ώμος δεν είναι τα πράγματα έτσι όσο αφορά τα υπερελαφρα, ενδιαφέρον υπάρχει μεγάλο και δεν είναι κανείς άσχετος, κάφρος,η μελλοθάνατος, όταν μαθαίνει όμως ότι χρειάζεται όλοι η ιστορία κάποιες χιλιάδες ευρώ κάπου εκεί σταματάνε όλα
Θα μιλήσω με νούμερα και κρίνεται
Αγορά trike μεταχειρισμένο από 5000 μέχρι 15000 εκπαίδευση με πτυχίο 2800 μέχρι 3500 ευρώ ασφάλεια αν δεν κάνω λάθος είναι 1200 ευρώ και το κυριότερο θέλεις 65000 ευρώ εισόδημα στην εφορία για να το δικαιολογήσεις
Τριών αξόνων αγορά μεταχειρισμένο από 25000 μέχρι 40000 εκπαίδευση με πτυχίο 4000 μέχρι 4500 η ασφάλεια και το εισόδημα είναι ίδια με το trike και δεν βάζω ότι θέλουν και υπόστεγο εκεί οι τιμές παίζουν για αυτό δεν μπορώ να πω με σιγουριά
Αυτά όλα είναι έξοδα που χρειάζεται κάποιος για να αποκτήσει ένα υπερελαφρο μετά είναι τα πάγια έξοδα βενζίνες και συντήρηση

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 26, 2008 5:02 pm
από tanfoglio
Παύλο δεν μπορεί να διαφωνίσει κανείς με τα νούμερα που δίνεις. Όμως πως μπορεί κανείς να δικαιολογήσει την αναγκαιότητα εισοδήματος 65000 ευρώ ως προυπόθεση για να αγοράσεις ένα απλό trike? Δεν είναι τρελό???

Από την άλλη, δεν είναι απαραίτητο να τα αγοράσουν όλοι είτε τα trike, είτε τα υπερελαφρά κ.λ.π. Συμμετοχή υπάρχει??? Υπάρχουν και οι ιδιοκτησίες των συλλόγων τα οποία διατίθενται εφόσον κάποιος έχει πτυχίο. Που είναι όμως η προώθηση του αεροπολάνου σήμερα από εμάς και το κράτος? Εσύ θεωρείσαι γραφικός, εγώ τρελός, ο άλλος δήθεν "εκατομυριούχος" αφού ασχολείται με τα αεροπλάνα, ο άλλος αργόσχολος κ.ο.κ. Νομίζω ότι και εσύ ξέρεις άτομα, που πραγματικά στερούνται ή δανείζονται για να πάρουν ένα πτυχίο...Αλλά φτάνει τελικά αυτό???

Καλύτερα να πάμε για ένα b...w ή ένα merc....s που είναι και πιο καλή επένδυση! και πιο εντυπωσιακή για τους περισσότερους...

Γιώργος

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 26, 2008 5:27 pm
από Xenos
tanfoglio έγραψε: Παύλο δεν μπορεί να διαφωνίσει κανείς με τα νούμερα που δίνεις. Όμως πως μπορεί κανείς να δικαιολογήσει την αναγκαιότητα εισοδήματος 65000 ευρώ ως προυπόθεση για να αγοράσεις ένα απλό trike? Δεν είναι τρελό???


Ναι, είναι! Για εσένα, για εμένα, για τους φίλους εδώ.
Για εκείνον όμως που νομοθέτησε όχι!
Γιατί όπως αντιλαμβάνεσαι, το ....φτερό του αθλητή, ή του εραστή του αθλήματος, είναι της ιδίας φορολογικής συνομοταξίας με ένα learJet, με μια Ολυμπιακών διαστάσεων πισίνα στην Εκάλη κ.ο.κ.
Και είναι λογικό επόμενο, διότι η νομοθεσία δε μπορεί να βασιστεί σε "μελομακάρονα" που μετακομίζουν κάθε πάσχα στη Μύκονο και κάθε Χριστούγεννα στις Άλπεις και δή σε θέση VIP ...την οποία πληρώνουμε εμείς.