Σελίδα 1 από 1

Lagemann EXTRA 300S 240cm μετατροπή σε 330

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 25, 2008 8:09 pm
από dim sofos
Μοντέλο κατασκευασμένο απο Γερμανική βιοτεχνία.
Fiberglass άτρακτος και foam φτερά.
Για να γεμίσω τις ελεύθερες ώρες μέσα στο χειμώνα.;;)

Απάντηση: Lagemann EXTRA 300S 240cm μετατροπή σε 330

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 25, 2008 8:11 pm
από dim sofos
Έχει αρκετή δουλειά στην κατασκευή..

Απάντηση: Lagemann EXTRA 300S 240cm μετατροπή σε 330

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2017 3:44 pm
από dim sofos
Καλησπερα

Μετα απο αρκετα χρονια αναμονης στο εργαστηριο,εφτασε ο χρονος για να συνεχισω την κατασκευη του Extra.
Στις επομενες φωτο που ακολουθουν φαινονται τα νεα φτερα που κοπηκαν με την μεθοδο Hot wire και πρεσαριστικαν με 2μμ μπαλσα και εποξικη ρυτινη.

Απάντηση: Lagemann EXTRA 300S 240cm μετατροπή σε 330

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2017 3:49 pm
από dim sofos
Στη συνεχεια κατασκευαστικαν τα Stab με ενσωματωμενα τα Elevator αφου θα αποκοπουν στη συνεχεια.

Απάντηση: Lagemann EXTRA 300S 240cm μετατροπή σε 330

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2017 3:58 pm
από dim sofos
Μετα απο αναμονη τουλαχιστον 24 ωρων μεχρι να εχουμε το επιθυμητο cure της ρυτινης, βγηκαν απο την πρεσσα για να περασουν στην επομενη φαση της τοποθετησης των χειλων προσβολης και εκφυγης.Αυτα κολληθηκαν με λευκη ξυλοκολα Atlacol,ενω στη ριζα του φτερου η αεροτομη απο αεροπορικο κοντρα πλακε με εποξικη 10λεπτη.

Πριν απο ολη αυτη τη διαδικασια εχω τοποθετησει τα καλωδια μεσα στα φτερα..

Απάντηση: Lagemann EXTRA 300S 240cm μετατροπή σε 330

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2017 4:14 pm
από dim sofos
Κατασκευαστικε και το Rudder,φαινεται η μετατροπη απο 300s σε 330, με την προσθηκη counter balance στην κορυφη του και μεγαλυτερη επιφανεια.

Απάντηση: Lagemann EXTRA 300S 240cm μετατροπή σε 330

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2017 4:24 pm
από dim sofos
Αποκοπηκαν τα elevators απο τα stab και στη συνεχεια το πλαισιο με μπαλσα 5μμ και16μμ.

Απάντηση: Lagemann EXTRA 300S 240cm μετατροπή σε 330

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2017 4:34 pm
από dim sofos
Στη συνεχεια μια δουλεια αρκετα δαπανηρη σε χρονο!, για να φτιαξω
της γωνιες σε καθε τμημα των φτερων εκει που ενωνονται οι μεντεσεδες.
Δυστηχως στη αγορα δεν υπαρχει ετοιμο προφιλ μπαλσα στη διαμμετρο που θελω..οποτε φαλτσετα μαρκαδορους υποδεκαμμετρο με γωνια,και πολυ μα πολυ πριονιδι.

Απάντηση: Lagemann EXTRA 300S 240cm μετατροπή σε 330

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2017 8:03 pm
από dim sofos
Το ιδιο ακριβως εγινε και στα φτερα,επισης τρυπες για ελαφρυτερη μεταφερωμενη μαζα σε ολες τις επιφανειες.

Απάντηση: Lagemann EXTRA 300S 240cm μετατροπή σε 330

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2017 8:14 pm
από dim sofos
Τελικο κεντραρισμα του σωληνα των φτερων.Τα εσωτερικα του σωληνα κατασκευαστικαν απο εποξικη ρυτινη και υαλουφασμα,χρησιμοποιωντας τη σωληνα για καλουπι.Στη συνεχεια κολληθηκαν μεσα στο φτερο με πολυουρεθανικη κολα Durostick D90.

Απάντηση: Lagemann EXTRA 300S 240cm μετατροπή σε 330

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2017 8:22 pm
από dim sofos
Εφαρμογη και τοποθετηση επανω στην ατρακτο..

Απάντηση: Lagemann EXTRA 300S 240cm μετατροπή σε 330

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2017 8:31 pm
από dim sofos
Στην ατρακτο τοποθετηθηκαν Carbon βεργες οι οποιες κοπηκαν κατα μηκος ετσι ωστε να πατησουν μεσα στην ατρακτο και αφου στερεωθηκαν με Ca μετα κολληθηκαν με ρυτινη και 25γρ υαλουφασμα.Η συνολικη κατασκευη με χωροδυκτιωματα αντεχει μεγαλες δυναμεις συνθλιψης-εφελκυσμου.

Απάντηση: Lagemann EXTRA 300S 240cm μετατροπή σε 330

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2017 8:36 pm
από dim sofos
Στο μοντελο θα μπει Canister για την DLE 55, ετσι σχεδιαστικε και κοπηκε απο απλο κοντρα πλακε η βαση η οποια θα περασει εμπρος μεχρι το engine Box και ταυτοχρονα θα κραταει και το συστημα προσγειωσης.Ολο μαζι θα κολληθει με εποξικη ρυτινη και Cotton flock σε συνδιασμο με ενα υαλουφασμα 163γρ.

Απάντηση: Lagemann EXTRA 300S 240cm μετατροπή σε 330

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2017 8:50 pm
από dim sofos
Τοποθετηση και κεντραρισμα του κινητηρα επανω στο μοντελο..Μεχρι εδω καθως και αλλα πολλα που δεν εχουν βγει φωτογραφιες εχουν γινει στο Extra.
Τα φτερα και ολες οι επιφανειες θα ντυθουν με Oracover και η ατρακτος που ειναι
epoxy glass θα παει για βαψιμο οταν με το καλο τελειωσω ακομα 3 αεροπλανα που εχουν σειρα, ετσι ωστε να βαφουν ολα μαζι..μεχρι τοτε συνεχιζω το επομενο μοντελο..

Απάντηση: Lagemann EXTRA 300S 240cm μετατροπή σε 330

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2017 11:04 pm
από Φώτης Καλεύρας
Μπράβο Δημήτρη! ωραία πράγματα... τέλεια δουλειά! Μόλις έμαθα κάτι από τα παραπάνω.
Μοίρασε γνώσεις φιλαράκο!!!