Σελίδα 1 από 3
Αγορά θερμικού. Βοηθήστε...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 08, 2008 1:05 am
από PaNt
Γεια σας παιδια ειμαι και καπως νεος στο φορουμ εχω ενα 450 V2 και σιγα σιγα ψαχνομαι για θερμικο... Σκεφτομουν για το τρεξ 600 αλλα μετα μου μπηκαν ιδεες για 90αρι... τι θα λεγατε αξιζει; Δλδ ενταξει ξερω η βενζινη ειναι μια διαφορα και γενικα τα ανταλλακτικα. Κατι αλλο;
Απο 90αρια σκεφτομουν Τρεξ 700, N9, Αvant.
Βασικα δεν ξερω γιατι, αλλα το πρωτο νομιζω οτι ειναι ευκολοτερο να βρεις ανταλακτικα. Τα αλλα 2 με φοβιζουν, εσεις τι λετε;...
Οτι ειναι να παρω ειναι για μετα τα Χριστουγεννα λογικα, απλα αρχιζω να ψαχνω απο τωρα για να καταληξω!
Αγορα θερμικου βοηθηστε...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 08, 2008 2:02 am
από Γιάννης Ζαφείρης
Ένα θερμικό, θα σε βάλει σε άλλους δρόμους και αν αισθάνεσαι έτοιμος, τότε προχώρα στην αγορά του και σίγουρα δε θα το μετανιώσεις.
Στην επιλογή ενός 90, καλό θα είναι να συνυπολογίζεται η αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση του, εν συγκρίσει με ένα 50.
Για το Trex-600
Παρουσίαση εδώ!
Προτάσεις-Διαπιστώσεις-προβλήματα εδώ!
Για το Trex-700
Παρουσίαση-Φωτογραφίες-Παραπομπές με Links και επεξηγήσεις Εδώ!
Για το Synergy N9
Παρουσίαση-Φωτογραφίες-Σχόλια εδώ!
Απάντηση: Αγορα θερμικου βοηθηστε...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 08, 2008 2:04 am
από PaNt
thx για την αμεση ανταποκριση αλλα το θεμα ειναι οτι τα εχω δει αυτα αλλα και παλι δεν μπορω να διαλεξω...
Οταν λες καταναλωση δλδ ποσο να υπολογιζω την φορα που θα πεταω?
Απάντηση: Αγορα θερμικου βοηθηστε...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 08, 2008 7:14 am
από mrkaza
Βασικά τι είδους πτήσεις θα σε ενδιέφερε να κάνεις; Scale, 3d FAI;
Αν ζητάς κάτι για να σε μυήσει στο 3d και αν το 450 που έχεις ΔΕ σου φαίνεται απότομο, τότε το T-rex 600 είναι το ελικόπτερο σου. Βρίσκεις παντού και Ελλάδα φθηνά ανταλλακτικά και βγαίνουν add on για κάθε gadget που κυκλοφορεί στην αγορά.
Άλλη καλή επιλογή είναι το ελικόπτερο του ΝΕΜ, που φαντάζει υπέροχο αλλά δεν έχω προσωπική εμπειρία μαζί του παρόλο που το σκέφτομαι :D .
Αν πάλι θες Scale ή FAI Πτήση, τότε αν δεν θες να ανέβεις πολύ οικονομικά, σκέψου ένα Raptor ή SCEADU με το ένα να υποστηρίζεται από την RUBERKON και το άλλο από Σ. Κουτσό - Κουτσουλα. Για το πρώτο υπάρχει επάρκεια ανταλλακτικών ΠΑΝΤΑ και το άλλο έχει καλές τιμές στα ανταλλακτικά του (σε σχέση με έξω).
Ελπίζω να σε βοήθησα :)
Απάντηση: Αγορα θερμικου βοηθηστε...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 08, 2008 8:40 am
από pani
MaSt0RaS έγραψε: ↑
Οταν λες καταναλωση δλδ ποσο να υπολογιζω την φορα που θα πεταω?
50αρια 8.5 με 9.5 ρεζερβουαρ ανα γαλλονι (περιπου 400 -450cc ρεζερβουαρ) 28/9= 3 και κατι ευρα η πτηση
90αρια 6 με 7 ρεζερβουαρ ανα γαλλονι (περιπου 550- 650cc ρεζερβουαρ) 28/6.5= 4.3 ευρα η πτηση
Παρε οτι σου αρεσει περισσοτερο και εχει ευκολα να βρεις ανταλλακτικα εκει που μενεις. Ολα καλα ειναι. Τα λεφτα διαφερουν.
Απάντηση: Αγορα θερμικου βοηθηστε...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 08, 2008 9:06 am
από CARAPIS
Καλημερα κι απο εμενα
Εαν δεεεεν εχεις οικονομικο περιορισμο, τα 90αρια δεν σου ειναι απαγορευτικα, προσφερουν σταθεροτερη πτηση λογο μεγαλυτερου βαρους - μεγαλυτερου δισκου (Διαμετρος στροφειου) & καλυτερη ορατοτητα λογω μεγεθους, εαν αυτο δεν σε φοβισει σε σχεση με τα ηλεκτρικα που εχεις. Το οικονομικο ανοιγμα που θα κανεις ειναι αρκετα σημαντικοτερο απο αυτη την αγορα ενος 50ριου, σχεδον διπλα χρηματα για ενα αξιολογο στησιμο ενος οποιουδηποτε μοντελου.
Η πειρα που εχω εως τωρα μου εχει δειξει πως το σημαντικοτερο ολων ειναι το Feed-back που εχεις στην περιοχη που πετας & εξηγω: Φαντασου τον εαυτο σου, στο μοντελοδρομιο - αλανα που πετας να εχει κατι διαφορετικο απο τους αλλους και ιδιαιτερα στην αρχη. Ποιον θα ρωτησεις; Και δεν αναφερομαι σε κατι δυσκολο, αλλα ενα απλο ας πουμε πραγμα οπως π.χ. αποριες που ενδεχεται να εχεις σχετικα με το set-up του ε/π σου. Δεν ειναι καλυτερα να υπαρχουν γυρω σου αταμα με το ιδιο ε/π που να μπορουν να σου δωσουν γρηγορα μια σωστη απαντηση απο το να ψαχνεις οοοολη την ωρα τα διαφορα Manual και το net για την απαντηση και την αλλαγη που σχεδον σιγουρα θα χρειαστει το ε/π σου κατα την φαση του αρχικου στησιματος;
Σκεψου λοιπον καλα, μη βιαστεις, σκεψου και την αγορα ενος καλου μεταχειρισμενου (μην ξεχνας, ξεκινησες με ηλεκτρικο & ισως να μην σου 'κατσει' καλα τοοοο θερμικο...)
Ετσι λοιπον φιλε, που δεν γνωριζω την πτητικη σου πειρα και το πτητικο σου επιπεδο, εκτος απο ολα αυτα που ρυθμισες και ασχοληθηκες με το ηλεκτρικο, θα εχεις και το μεγαλο κεφαλαιο που λεγεται ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ...!!!
ΣΚΕΨΟΥ, ΣΚΕΨΟΥ,..., σκεψου καλα και μετα αποφασισε για την οποια επιλογη σου...!!!
Φιλικα
Χρηστος Αραπης
ΥΓ
Δε θελω να σε κανω να αλλαξεις γνωμη για καποια πραγματα, μα να σε γλιτωσω απο κοπο & απογοητευση Θελω.
Το χομπι που εχουμε προοριζεται πρωτα απο ολα, για διασκεδαση !!! @P@^hola^
Αγορα θερμικου βοηθηστε...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 08, 2008 9:50 am
από Γιάννης Ζαφείρης
Ως προς την κατανάλωση, ο pani με το παρακάτω μήνυμά του, υπήρξε ακριβής:
pani έγραψε: ↑50αρια 8.5 με 9.5 ρεζερβουαρ ανα γαλλονι (περιπου 400 -450cc ρεζερβουαρ) 28/9= 3 και κατι ευρα η πτηση
90αρια 6 με 7 ρεζερβουαρ ανα γαλλονι (περιπου 550- 650cc ρεζερβουαρ) 28/6.5= 4.3 ευρα η πτηση.
Ωστόσο, σου δίνω άλλο ένα παράδειγμα, πιο πρακτικό και ίσως βοηθηθείς.
Αν υποθέσουμε ότι ο κινητήρας μας είναι ο
Os-Max 50 Hyper και το καύσιμό μας ένα γαλόνι Cool Power
(3,78l) ...τα τεπόζιτα πτήσης που θα μας δώσει η συσκευασία του καυσίμου αριθμούν τα 10-11 και η διάρκεια πτήσης ανά τεπόζιτο αγγίζει τα 11-13 λεπτά max.
Στην περίπτωση του 90, με κινητήρα της ίδιας εταιρείας, τα τεπόζιτα της συσκευασίας του ίδιου καυσίμου αριθμούν τα 7-8 και η διάρκεια πτήσης ανά τεπόζιτο δεν ξεπερνά τα 8-9 λεπτά.
Απάντηση: Αγορά θερμικού. Βοηθήστε...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 08, 2008 11:02 am
από heli-division
Καλημέρα και από μένα. Να πω και εγώ την δικη μου γνώμη εδώ μιας κι έχω 2 90αρια πολύ καλά. Τα 3 90αρια που ανεφερες πιο πάνω t-rex ιθ aurora. Εχω το Ν9 και ένα raptor 90 με ένα μπιτόνι καύσιμο cool power με 1 πτήση σχεδόν την ημερα το μπιτόνι τελειώνει στην βδομάδα επάνω. Η αλήθεια είναι ότι το 50αρι σίγουρα είναι πιο καλό απ' όλα για τον αρχάριο μέχρι και κάποιον που παίζει 3d. Ετσι πήρα και εγώ ένα τρέχ 600 γιατί είναι πιο οικονομικό και εκτελεί τις ίδιες άσκησεις με την ίδια ευκολία. Εγώ επειδή θέλω να σε επηρεάσω θα σου έλεγα να κοιτάξεις κάτι σε raptor 50 η t-rex 600, θα γλιτώσεις πολλά ;;)
Απάντηση: Αγορά θερμικού. Βοηθήστε...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 08, 2008 12:27 pm
από PaNt
οκ αρα τρεξ 600 απο οτι βλεπω ...
με κινηρα ΟS λογικα και γυροσκοπιο το 611?
ευχαριστω παιδια...
Απάντηση: Αγορά θερμικού. Βοηθήστε...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 08, 2008 5:22 pm
από pani
Οι κινητηρες OS max ειναι καλη επιλογη. Εχουν ενα θεματακι με τα οπισθια ρουλεμαν τους παρολο που ο υπογραφων εχει - ειχε τρεις και κανεις δεν παρουσιασε κατι μεμπτο. Επισης αν θες κοιτα και τους αντιστοιχους της YS 50ST και Thunder Tiger Redline Pro 53H. Και οι δυο πολυ καλοι και αξιοπιστοι κινητηρες. Τους χρησιμοποιουν φιλοι που πετανε αρκετα εδω και καιρο και δεν εχουν προβλημα κανενα.
Αν θες να κανεις βολτες και δεν σε ενδιαφερει το γεγονος οτι τα συγχρονα τ/κ ελικοπτερα πετανε το ιδιο καλα αναποδα καθως επισης και με την ουρα μπροστα, τοτε παρε ενα Futaba 401 με το σερβο που παει πακετο (S9254).
Αν παραυτα απωτερος σκοπος σου ειναι να γυρνας την ουρα πιο γρηγορα απο το στροφειο, τοτε το 611 ειναι παρα πολυ καλο. Επισης αριστο για αυτη τη δουλεια ειναι το Spartan DS760 αν και καπως ακριβο.
Δωσε λεφτα για καλα σερβο γιατι αλλιως θα το μετανιωνεις καθε φορα που πετας.
Αυτα
Απάντηση: Αγορά θερμικού. Βοηθήστε...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 08, 2008 7:46 pm
από vtr
Και εγώ είμαι απόλυτα σύμφωνος για t-rex.....
Τά κάνει όλα, και κυρίως συμφέρει απο θέμα ανταλακτικών.;;)
Καί άν θές στο ξεκίνημα να τήν βγάλεις και οικονομικά, μπορείς κάλλιστα να πάρεις τήν έκδοση με τόν ιμάντα, που έχει περίπου 110-120 ευρώπουλα λιγότερο. Και για να σέ προλάβω πρίν ρωτήσεις, τό ότι έχει frame g10 και πλαστικό canopy, είναι παντελώς άνευ σημασίας....;;)
Απάντηση: Αγορά θερμικού. Βοηθήστε...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 08, 2008 8:06 pm
από PaNt
Αν ειναι να παρω, θα παρω την εκδοση "pro".
Οσο για το γυροσκοπιο, εφοσον εχω στο 450αρι το 401 στο 600αρι δε μπορω να βαλω το ιδιο. Θα ειναι "ιεροσυλια" χαχαχα
Απο σερβο τι πρωτεινετε; Και ουρας και τα υπολοιπα...
Αγορά θερμικού. Βοηθήστε...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 08, 2008 9:02 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
Όπως σωστά ανέφερε ο Παναγιώτης (pani) σε προηγούμενό του μήνυμα, το 611 αποτελεί υπερβολή για ένα ελικόπτερο μεγέθους 50.
Θα συμπλήρωνα δε "άσκοπη" υπερβολή, εκτός αν προτίθεσαι να το μεταφέρεις σε ελικόπτερο μεγέθους 90 στο μέλλον.
Προσωπικά χρησιμοποιώ το 401 στο 90άρι μου και σύμφωνα με την πτήση που κάνω, ουδέποτε αντιμετώπισα πρόβλημα ουράς μέχρι τώρα.
Ως προς τα servo, οικονομική και περισσότερο από αξιοπρεπής πρόταση είναι η εξής:
Servo Ουράς Futaba 9254
Servo Cyclic Futaba 9252
Servo Γκάζι θα πρότεινα και πάλι το F 9252 αλλά μπορείς και κάτι οικονομικότερο.
Υπάρχουν και τα ακόμη γρηγορότερα brushless servo, αλλά πολύ ακριβότερα με διαφορές που δύσκολα γίνονται αισθητές στην πτήση.
Απάντηση: Αγορά θερμικού. Βοηθήστε...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 08, 2008 9:13 pm
από PaNt
Γιάννης Ζαφείρης έγραψε: ↑Όπως σωστά ανέφερε ο Παναγιώτης
(pani) σε προηγούμενό του μήνυμα,
το 601 αποτελεί υπερβολή για ένα ελικόπτερο μεγέθους 50.
Θα συμπλήρωνα δε "άσκοπη" υπερβολή, εκτός αν προτίθεσαι να το μεταφέρεις σε ελικόπτερο μεγέθους 90 στο μέλλον.
Προσωπικά χρησιμοποιώ το 401 στο 90άρι μου και σύμφωνα με την πτήση που κάνω, ουδέποτε αντιμετώπισα πρόβλημα ουράς μέχρι τώρα.
Ως προς τα servo, οικονομική και περισσότερο από αξιοπρεπής πρόταση είναι η εξής:
Servo Ουράς Futaba 9254
Servo Cyclic Futaba 9252
Servo Γκάζι θα πρότεινα και πάλι το F 9252 αλλά μπορείς και κάτι οικονομικότερο.
Υπάρχουν και τα ακόμη γρηγορότερα
brushless servo, αλλά πολύ ακριβότερα με διαφορές που δύσκολα γίνονται αισθητές στην πτήση.
απλα λεω απο το εξωτερικο εχουν τα 2 γυροσκοπια μαζι με τα σερβο 100$ δλδ 60+ε καπου εε μια που το περνω ας το παρω... απο την αλλη σκεφτηκα να χαλασω το 450αρι για να φιαξω θερμικο αλλα δεν αξιζει..!
α και κατι αλλο θα παρω την σπεκτρουμ λογικα μπορω να χρησιμοποιησω κανενα απο αυτα τα σερβο>? οχι εε?
Αγορά θερμικού. Βοηθήστε...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 08, 2008 9:30 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
Αν θυμάμαι καλά, η τηλεκατεύθυνση αυτή συνοδεύεται από τα JR 811.
Μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις, αλλά δε θα έχεις πολλές απαιτήσεις από αυτά (Με προσοχή δηλαδή).
Για ήπια χρήση και πτήση, τη δουλειά σου θα την κάνεις με άνεση.
Προσωπικά δε συμφωνώ με τις αγορές από το εξωτερικό και όχι μονάχα για ιδεολογικούς λόγους ...αλλά και για πρακτικούς (εγγύηση - υποστήριξη). Η επιλογή είναι δική σου.