Απίστευτη προσγείωση
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 09, 2008 4:20 pm
http://truthorfiction.com/rumors/r/racing-pilot-lost-wing.htm
Δεν νομίζω ότι αυτά γίνονται 2 φορές..
Συγχαρητήρια στον πιλότο..
ΥΓ: Αν δεν είναι στο σωστό πίνακα αυτό το θέμα παρακαλώ όπως η διαχείριση το μετακινήσει..
Και το κείμενο που το συνοδεύει..
Είναι Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΙΛΟΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!!!
Το βίντεο πιστεύω πως είναι αυθεντικό. Τουλάχιστον απ' όσα μπορώ να παρατηρήσω, αυτό διαπιστώνω.
Ο πιλότος, σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, αποφάσισε ότι Ο ΜΟΝΟΣ τρόπος να σωθεί είναι να έρθει με knife-edge πάνω από τον διάδρομο και να ... 'ξεδιπλώσει' για να προσγειωθεί!!!
Για όσους δεν είναι 'του επαγγέλματος' να πούμε ότι στην εκτέλεση της μανούβρας "Knife edge", δεν απαιτείται αεροδυναμική στήριξη του αεροσκάφους από τις κυρίως πτέρυγες.
Το αεροσκάφος έλκεται από τον κινητήρα και στηρίζεται από μέρος της ατράκτου. Ελέγχεται δε από τα ουραία πηδάλια ως προς την άνοδο-κάθοδο και τη διεύθυνση (δεξιά-αριστερά).
Αεροδυναμικά συνεπώς, λειτουργούν σ' αυτή τη φάση, το πηδάλιο Ανόδου-Καθόδου (Elevator) που λειτουργεί εδώ σαν ποδοστήριο η πηδάλιο διεύθυνσης (Rudder) και το ποδοστήριο που εκτελεί χρέη, στη μανούβρα αυτή, πηδαλίου Ανόδου-Καθόδου (Elevator). Κι αυτό γίνεται γιατί απλά το αεροσκάφος βρίσκεται υπό γωνία 90 μοιρών σε σχέση με τον ορίζοντα.
Τα πηδάλια κλίσεως (aileron) χρησιμεύουν μόνο για να κρατάμε τις πτέρυγες σε κάθετη προς το οριζόντιο επίπεδο θέση κι αυτό γιατί επενεργούν διαφορετικές πιέσεις (θα . πάμε μακριά αν εξηγήσουμε αεροδυναμικά το φαινόμενο) στις επιφάνειές τους και εκτροπές λόγω ροπής του κινητήρα.
Παρατηρήστε λοιπόν, κάνοντας pause, το αεροσκάφος και τα πηδάλιά του όταν βρίσκεται πάνω από τον διάδρομο. Ο χειριστής, κρατάει την κεφαλή του αεροσκάφους ψηλά επενεργώντας στο πηδάλιο διεύθυνσης (rudder) 'πατώντας' αριστερά. Αυτό έχει σαν συνέπεια το πηδάλιο διεύθυνσης να έχει την τάση να κατεβάσει την ουρά του αεροσκάφους προς τα κάτω και κατά συνέπεια να ανέβει η κεφαλή του ώστε να πετάει οριζόντια χωρίς να βυθίζει.
Την ώρα που αποφασίζει να προσγειωθεί βάζει, ακαριαία, χέρι-πόδι δεξιά (δηλαδή aileron και rudder) και το αεροσκάφος, στιγμιαία, οριζοντιώνει και προσγειώνεται ταυτόχρονα!!!
ΑΜΕΣΗ ΚΡΙΣΗ, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ, ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ!!!
Στη περίπτωσή του ... παραιτήθηκε, αμαχητί, ο Χάρος!
Cpt. Andreas D. Karotsieris
CEO-Accountable Manager
"K2 SmartJets"
Δεν νομίζω ότι αυτά γίνονται 2 φορές..
Συγχαρητήρια στον πιλότο..
ΥΓ: Αν δεν είναι στο σωστό πίνακα αυτό το θέμα παρακαλώ όπως η διαχείριση το μετακινήσει..
Και το κείμενο που το συνοδεύει..
Είναι Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΙΛΟΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!!!
Το βίντεο πιστεύω πως είναι αυθεντικό. Τουλάχιστον απ' όσα μπορώ να παρατηρήσω, αυτό διαπιστώνω.
Ο πιλότος, σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, αποφάσισε ότι Ο ΜΟΝΟΣ τρόπος να σωθεί είναι να έρθει με knife-edge πάνω από τον διάδρομο και να ... 'ξεδιπλώσει' για να προσγειωθεί!!!
Για όσους δεν είναι 'του επαγγέλματος' να πούμε ότι στην εκτέλεση της μανούβρας "Knife edge", δεν απαιτείται αεροδυναμική στήριξη του αεροσκάφους από τις κυρίως πτέρυγες.
Το αεροσκάφος έλκεται από τον κινητήρα και στηρίζεται από μέρος της ατράκτου. Ελέγχεται δε από τα ουραία πηδάλια ως προς την άνοδο-κάθοδο και τη διεύθυνση (δεξιά-αριστερά).
Αεροδυναμικά συνεπώς, λειτουργούν σ' αυτή τη φάση, το πηδάλιο Ανόδου-Καθόδου (Elevator) που λειτουργεί εδώ σαν ποδοστήριο η πηδάλιο διεύθυνσης (Rudder) και το ποδοστήριο που εκτελεί χρέη, στη μανούβρα αυτή, πηδαλίου Ανόδου-Καθόδου (Elevator). Κι αυτό γίνεται γιατί απλά το αεροσκάφος βρίσκεται υπό γωνία 90 μοιρών σε σχέση με τον ορίζοντα.
Τα πηδάλια κλίσεως (aileron) χρησιμεύουν μόνο για να κρατάμε τις πτέρυγες σε κάθετη προς το οριζόντιο επίπεδο θέση κι αυτό γιατί επενεργούν διαφορετικές πιέσεις (θα . πάμε μακριά αν εξηγήσουμε αεροδυναμικά το φαινόμενο) στις επιφάνειές τους και εκτροπές λόγω ροπής του κινητήρα.
Παρατηρήστε λοιπόν, κάνοντας pause, το αεροσκάφος και τα πηδάλιά του όταν βρίσκεται πάνω από τον διάδρομο. Ο χειριστής, κρατάει την κεφαλή του αεροσκάφους ψηλά επενεργώντας στο πηδάλιο διεύθυνσης (rudder) 'πατώντας' αριστερά. Αυτό έχει σαν συνέπεια το πηδάλιο διεύθυνσης να έχει την τάση να κατεβάσει την ουρά του αεροσκάφους προς τα κάτω και κατά συνέπεια να ανέβει η κεφαλή του ώστε να πετάει οριζόντια χωρίς να βυθίζει.
Την ώρα που αποφασίζει να προσγειωθεί βάζει, ακαριαία, χέρι-πόδι δεξιά (δηλαδή aileron και rudder) και το αεροσκάφος, στιγμιαία, οριζοντιώνει και προσγειώνεται ταυτόχρονα!!!
ΑΜΕΣΗ ΚΡΙΣΗ, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ, ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ!!!
Στη περίπτωσή του ... παραιτήθηκε, αμαχητί, ο Χάρος!
Cpt. Andreas D. Karotsieris
CEO-Accountable Manager
"K2 SmartJets"