Στήσιμο και απόδοση Μοτέρ-Προπέλας!
-
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Στήσιμο και απόδοση Μοτέρ-Προπέλας!
Εχω ενα μοτερ turnigy 500kv ετουτο εδω https://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7871&Product_Name=TGY_AerodriveXp_SK_Series_42-60_500Kv_/_1475W
και το παρηγγειλα για το CUBακι μου ειναι αυτο εδω http://www.cmpairplane.com/scale/Piper%20J-3%20Cub%20120%20Size.html
εχω μια μπαταρια 4κελια,5000μιλιαμπερ τι προπελα πρεπει να γυρισει για να μου δωσει 3-3.5κιλα ωση το μαξιμουμ??δεν θελω να ανεβω σε βολταζ διοτι εκει τα πραγματα αλλαζουν!
Περιμενω τις ευστοχες και πολυτιμες απαντησεις σας!
Με ηλεκτροκινητη αγαπη!!!
Στεφανος.@P@
και το παρηγγειλα για το CUBακι μου ειναι αυτο εδω http://www.cmpairplane.com/scale/Piper%20J-3%20Cub%20120%20Size.html
εχω μια μπαταρια 4κελια,5000μιλιαμπερ τι προπελα πρεπει να γυρισει για να μου δωσει 3-3.5κιλα ωση το μαξιμουμ??δεν θελω να ανεβω σε βολταζ διοτι εκει τα πραγματα αλλαζουν!
Περιμενω τις ευστοχες και πολυτιμες απαντησεις σας!
Με ηλεκτροκινητη αγαπη!!!
Στεφανος.@P@
Απάντηση: Στησιμο αποδοσης μοτερ-προπελας!
Στέφανε δε βλέπω καλά τα πράγματα. Κατ'αρχήν δεν είναι cubaki!!! με 2,30 εκπέτασμα...Επίσης δίνει βάρος 5.3 με 5.4 Kg αν θυμάμαι καλά. To δικό σου thrust των 3.5 κιλών τι είναι?
Στα υπόλοιπα. Το μοτέρ είναι δυνατό...αλλά για την περίπτωση του piper...μάλλον δύσκολα τα πράγματα.Δεν λες τι esc έχεις! Πόσα A υπολογίζεις? Η αίσθηση μου είναι η εξής (μόνο αίσθηση, χωρίς υπολογισμούς αρχικά): Θέλεις για τα 5.5 Kg μεγάλη έλικα. Από 15 και πάνω. Με το pack που έχεις μπορεί να τραβάς λίγα Α, αλλά ο χρόνος πτήσης θα είναι σίγουρα πολύ μικρός. Σίγουρα κάτω από 10 min. Για το αεροπλάνο αυτό βλέπω 6s. Αν δεν θες να πας εκεί, βλέπω 5s2p ή αν επιμένεις στα 4, σίγουρα 2p. Με 15άρα έλικα νομίζω χωρίς να τα έχω βάλει σε πρόγραμμα, θα είσαι γύρω στα 50 Α. Το pitch όμως έχει ιδιαίτερη σημασία. Προσοχή!!!
Διευκρίνησε μας λίγο το βάρος του μοντέλου
Γιώργος
Στα υπόλοιπα. Το μοτέρ είναι δυνατό...αλλά για την περίπτωση του piper...μάλλον δύσκολα τα πράγματα.Δεν λες τι esc έχεις! Πόσα A υπολογίζεις? Η αίσθηση μου είναι η εξής (μόνο αίσθηση, χωρίς υπολογισμούς αρχικά): Θέλεις για τα 5.5 Kg μεγάλη έλικα. Από 15 και πάνω. Με το pack που έχεις μπορεί να τραβάς λίγα Α, αλλά ο χρόνος πτήσης θα είναι σίγουρα πολύ μικρός. Σίγουρα κάτω από 10 min. Για το αεροπλάνο αυτό βλέπω 6s. Αν δεν θες να πας εκεί, βλέπω 5s2p ή αν επιμένεις στα 4, σίγουρα 2p. Με 15άρα έλικα νομίζω χωρίς να τα έχω βάλει σε πρόγραμμα, θα είσαι γύρω στα 50 Α. Το pitch όμως έχει ιδιαίτερη σημασία. Προσοχή!!!
Διευκρίνησε μας λίγο το βάρος του μοντέλου
Γιώργος
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: Στησιμο αποδοσης μοτερ-προπελας!
ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΩ,ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΥΤΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΚΑΝΕΙ,ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1800 WATT ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙ 6 ΣΤΟΙΧΕΙΑ.ΚΑΙ SPEED CONTROL ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 100Α ΑΛΛΙΩΣ HIGH VOLTAGE,TO ΜΟΝΤΕΛΟ ΖΗΤΑΕΙ 90 2C ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΝΤΟΙΣΤΙΧΕΙ ΣΕ 60 2C!ΤΩΡΑ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΑΥΤΟhttps://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7070&Product_Name=TGY_AerodriveXp_SK_Series_50-65_380Kv_/_1820w
ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΣΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΖΗΤΑΣhttp://www.horizonhobby.com/Products/Default.aspx?ProdID=EFLM4090A
ΑΛΛΑ ΤΑ 4 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ,ΕΤΣΙ ΠΙΣΤΕΥΩ.
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΣΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΖΗΤΑΣhttp://www.horizonhobby.com/Products/Default.aspx?ProdID=EFLM4090A
ΑΛΛΑ ΤΑ 4 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ,ΕΤΣΙ ΠΙΣΤΕΥΩ.
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση: Στησιμο αποδοσης μοτερ-προπελας!
Μην απολογείσαι! Δεν παρεμβαίνεις...Λες την άποψή σου και από ότι βλέπω συμφωνούμε κιόλας..
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση: Στησιμο αποδοσης μοτερ-προπελας!
Βασικά ειχα πει και εγω τηλεφωνικα οτι με 6s κατι να εκανε αλλα με 4S το βλέπω αδυνατον :(
Με APC 16/8 E θα ειναι κοντα στα 3,5 kg ισως και λιγο ποιο πάνω καθως συμφωνα με προγραμματακι που εβαλα τα data θα την παει περιπου 6500 rpm δουλεβοντας ΑΠΟΛΙΤΟΣ ΟΡΙΑΚΑ αλλα με 8αρη βημα και 6,5κ rpm εισε στα 62 km/h οπου πιστευω οτι ειναι πολυ λιγα για να πεταξει ακομα και ενα PIPER .
Με 6s ομως πιστευω οτι με μια 13/8 θα παει πολυ καλα εως γρηγορα με μια 14/7 ακομα καλλιτερα 4kg ωση με 82 km /h αλλα ειναι οριακα για το μοτερ οποτε το τερμα γκάζι το ξεχναει για πανω απο λιγα sec ενω με 5s kai 14/7 APC -e θα ειναι ανετα για το μοτερ αλλα θα εχει οριακα δυναμη 3,2 kg ωση me 72 km/h
ισως και ενα SK50-55-580 με 5s και 14/7 να το παει :)
Με APC 16/8 E θα ειναι κοντα στα 3,5 kg ισως και λιγο ποιο πάνω καθως συμφωνα με προγραμματακι που εβαλα τα data θα την παει περιπου 6500 rpm δουλεβοντας ΑΠΟΛΙΤΟΣ ΟΡΙΑΚΑ αλλα με 8αρη βημα και 6,5κ rpm εισε στα 62 km/h οπου πιστευω οτι ειναι πολυ λιγα για να πεταξει ακομα και ενα PIPER .
Με 6s ομως πιστευω οτι με μια 13/8 θα παει πολυ καλα εως γρηγορα με μια 14/7 ακομα καλλιτερα 4kg ωση με 82 km /h αλλα ειναι οριακα για το μοτερ οποτε το τερμα γκάζι το ξεχναει για πανω απο λιγα sec ενω με 5s kai 14/7 APC -e θα ειναι ανετα για το μοτερ αλλα θα εχει οριακα δυναμη 3,2 kg ωση me 72 km/h
ισως και ενα SK50-55-580 με 5s και 14/7 να το παει :)
-
- Δημοσιεύσεις: 127
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 5:12 pm
Απάντηση: Στησιμο αποδοσης μοτερ-προπελας!
Καλησπέρα,
κανα 4ακιλο θα του βγεί.
Να ρωτήσω τωρα κάτι.
Αν πάρουμε τον άγραφο κανόνα που λεέι 200W/kg με 800w-1000w δέν κάνει την δουλειά του, μιά χαρα;
Το μοτοκαλκ πάντως δίνει 100w/lb με 15χ10 master airscrew kai 4s1p
Αυτονομία 4 λεπτά φουλ γκάζι.
To εμπιστευόσαστε αυτο το πρόγραμμα ή τσαμπα υπολογίζουμε;
Ευχαριστώ,
Αντώνης
κανα 4ακιλο θα του βγεί.
Να ρωτήσω τωρα κάτι.
Αν πάρουμε τον άγραφο κανόνα που λεέι 200W/kg με 800w-1000w δέν κάνει την δουλειά του, μιά χαρα;
Το μοτοκαλκ πάντως δίνει 100w/lb με 15χ10 master airscrew kai 4s1p
Αυτονομία 4 λεπτά φουλ γκάζι.
To εμπιστευόσαστε αυτο το πρόγραμμα ή τσαμπα υπολογίζουμε;
Ευχαριστώ,
Αντώνης
Απάντηση: Στησιμο αποδοσης μοτερ-προπελας!
sharkovios έγραψε: ↑Καλησπέρα,
κανα 4ακιλο θα του βγεί.
Να ρωτήσω τωρα κάτι.
Αν πάρουμε τον άγραφο κανόνα που λεέι 200W/kg με 800w-1000w δέν κάνει την δουλειά του, μιά χαρα;
Το μοτοκαλκ πάντως δίνει 100w/lb με 15χ10 master airscrew kai 4s1p
Αυτονομία 4 λεπτά φουλ γκάζι.
To εμπιστευόσαστε αυτο το πρόγραμμα ή τσαμπα υπολογίζουμε;
Ευχαριστώ,
Αντώνης
Αντωνη τσαμπα .....μαλον.
Σας παραθετω ενα προτεινομενο αλλα και δοκιμασμενο set up
για 5κιλα PIper.
MOTOR 50-65 TURNIGY 320-380KV
ESC 100 HV "
2X 3700-4900 4S 20-25C IN SERIES =8S
19X10 TOP FLIGHT ΟΡ ΜΕΤΖ WOOD / 18X10 MASTER AIR SCREW K SERIES
FLIGHT TIME 16-22 MIN ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΕΤΑΓΜΑΤΟΣ
ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ , ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ.......
ΜΦΧ ΣΩΤΗΡΗΣ
Απάντηση: Στησιμο αποδοσης μοτερ-προπελας!
sharkovios έγραψε: ↑Καλησπέρα,
κανα 4ακιλο θα του βγεί.
Να ρωτήσω τωρα κάτι.
Αν πάρουμε τον άγραφο κανόνα που λεέι 200W/kg με 800w-1000w δέν κάνει την δουλειά του, μιά χαρα;
Το μοτοκαλκ πάντως δίνει 100w/lb με 15χ10 master airscrew kai 4s1p
Αυτονομία 4 λεπτά φουλ γκάζι.
To εμπιστευόσαστε αυτο το πρόγραμμα ή τσαμπα υπολογίζουμε;
Ευχαριστώ,
Αντώνης
Το motocalc μπορεί να δώσει μόνο μια πολύ γενική εικόνα...Το 100w/lb είναι ένας κανόνας που στην πράξη δεν ισχύει πάντα...είναι ένας μπούσουλας για να αρχίσεις...
Τα 4 λεπτά όπως καταλαβαίνουμε είναι τίποτα, γι αυτό λέμε ότι σίγουρα ένα pack των 4s δεν θα κάνει τίποτα. Συμφωνώ με τον Σωτήρη ότι σίγουρα χρειάζεται ένα esc των 100Α για να μην ανησυχούμε, ένα pack των 6s τουλάχιστον αλλά καλύτερα 7s1p και ένα μοτέρ σίγουρα κάτω από 400 kv ή κάπου εκεί κοντά. Επίσης μια 18άρα θα ήταν ότι πρέπει για να ανταποκρίνεται και στο μέγεθος του piper!
Στέφανε, join the club...Κάπως έτσι και εγώ άλλαξα μοτέρ για το agwagon που έχω το οποίο είναι στα 3 κιλά και έχω επάνω τώρα μοτέρ των 500 Kv...
Γιωργος
-
- Δημοσιεύσεις: 127
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 5:12 pm
Απάντηση: Στησιμο αποδοσης μοτερ-προπελας!
Οοοοοοοkay,
Ελήφθη.
Ευχαριστώ Σωτήρη.
Αντώνης
Ελήφθη.
Ευχαριστώ Σωτήρη.
Αντώνης
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: Στησιμο αποδοσης μοτερ-προπελας!
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΕΣ.ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ SOTIRI,ΑΝ ΚΑΙ 6 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΙΣΤΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ 20 ΛΕΠΤΑ ΠΤΗΣΗΣ,ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ.ΤΩΡΑ ΕΙΧΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΙΛΟ SOTIRI ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ TWIN OTER?Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΓΙΑ ΤΑ 100WATT/LB ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΜΟΛΙΣ ΠΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΣΙΜΟ ΜΑΣ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ FORUM ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΟΣΟ ΜΠΟΥΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΕΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
-
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 3:41 pm
Απάντηση: Στήσιμο και απόδοση Μοτέρ-Προπέλας!
Καλημέρα,
Εκτός από το motorcalc που είναι πρόγραμμα που δουλεύει στον υπολογιστή μετά από download, υπάρχουν και άλλα που δουλεύουν online.
http://www.s4a.ch/eflight/motorcalc_e.htm
Βρίσκεται στο site του ελβετικού eshop http://www.eflight.ch
Εκεί θα βρείτε και άλλα on line βοηθήματα.
Επίσης υπάρχει και ένα αντίστοιχο αμερικάνικο
http://brantuas.com/ezcalc/dma1.asp
Είναι βοηθήματα που απλά δείχνουν άν είμαστε στον σωστό δρόμο. Οχι όμως απαραίτητα και στο σημείο που θέλουμε να φτάσουμε.
Αντώνης Παπαδόπουλος
Εκτός από το motorcalc που είναι πρόγραμμα που δουλεύει στον υπολογιστή μετά από download, υπάρχουν και άλλα που δουλεύουν online.
http://www.s4a.ch/eflight/motorcalc_e.htm
Βρίσκεται στο site του ελβετικού eshop http://www.eflight.ch
Εκεί θα βρείτε και άλλα on line βοηθήματα.
Επίσης υπάρχει και ένα αντίστοιχο αμερικάνικο
http://brantuas.com/ezcalc/dma1.asp
Είναι βοηθήματα που απλά δείχνουν άν είμαστε στον σωστό δρόμο. Οχι όμως απαραίτητα και στο σημείο που θέλουμε να φτάσουμε.
Αντώνης Παπαδόπουλος
Απάντηση: Στήσιμο και απόδοση Μοτέρ-Προπέλας!
Για να πω και γω την ταπεινή μου γνώμη πιστεύω ότι ένα τέτοιο μοτέρ μπορεί να σηκώσει 5 κιλά αεροπλάνο. Ακραία μεν αλλά μπορεί.
Αν θέλεις να δουλέψεις στα 4cell 5000mAh μπαταρία τότε θα πρέπει αυτή η μπαταρία να είναι στα 30C.Βάζοντας μία έλικα 16x10 APC και ένα speed control τουλάχιστον 80Α όλο σου το setup θα δουλεύει γύρω στα 45 με 50Α. Αυτό σου βγάζει περίπου ένα 6λεπτο πτήσης. Με καλό τhrottle control ίσως φτάσεις και τα 8λεπτά. Για ώση δεν ξέρω αλλά σχετικά με την ισχύ θα σου βγάλει 470W. Εξάλλου η ώση που συνήθως αναφέρεται είναι στατική δηλαδή κάτι σαν ένα δυναμόμετρο στην ουρά και φουλ γκάζι. ενώ στον αέρα είναι διαφορετικά.
Αυτά τα W για ακροβατικό σίγουρα δεν κάνουν αλλά με αρκετή φόρα και πιό scale απογείωση το cub πιστεύω μπορούν να το απογειώσουν.
Οσο αφορά την ισχύ που λέει η ιστοσελίδα. Στα site που αγοράζουμε τα μοτέρ έχω την εντύπωση ότι δεν μας δίνουν την ισχύ εξόδου αλλά την ισχύ μέσα στο μοτέρ που μπορεί να είναι όντως 1450 και είναι όντως εντυπωσιακή!!! Επίσης στα νούμερα που αναφέρουν δεν μας λένε με τι μπαταρίες έκαναν τις δοκιμές και με τι speed control.
Αν θέλεις να δουλέψεις στα 4cell 5000mAh μπαταρία τότε θα πρέπει αυτή η μπαταρία να είναι στα 30C.Βάζοντας μία έλικα 16x10 APC και ένα speed control τουλάχιστον 80Α όλο σου το setup θα δουλεύει γύρω στα 45 με 50Α. Αυτό σου βγάζει περίπου ένα 6λεπτο πτήσης. Με καλό τhrottle control ίσως φτάσεις και τα 8λεπτά. Για ώση δεν ξέρω αλλά σχετικά με την ισχύ θα σου βγάλει 470W. Εξάλλου η ώση που συνήθως αναφέρεται είναι στατική δηλαδή κάτι σαν ένα δυναμόμετρο στην ουρά και φουλ γκάζι. ενώ στον αέρα είναι διαφορετικά.
Αυτά τα W για ακροβατικό σίγουρα δεν κάνουν αλλά με αρκετή φόρα και πιό scale απογείωση το cub πιστεύω μπορούν να το απογειώσουν.
Οσο αφορά την ισχύ που λέει η ιστοσελίδα. Στα site που αγοράζουμε τα μοτέρ έχω την εντύπωση ότι δεν μας δίνουν την ισχύ εξόδου αλλά την ισχύ μέσα στο μοτέρ που μπορεί να είναι όντως 1450 και είναι όντως εντυπωσιακή!!! Επίσης στα νούμερα που αναφέρουν δεν μας λένε με τι μπαταρίες έκαναν τις δοκιμές και με τι speed control.
Απάντηση: Στήσιμο και απόδοση Μοτέρ-Προπέλας!
Πάντως αν ήταν δικό μου θα προτιμούσα αυτό το μοτέρ (αφού το παράγγειλες) αλλά 5cell Μπαταρία. Επίσης για λόγους ασφάλειας θα επέλεγα να δώσω 800W.
5cell x 3,4V (τάση ανά cell υπό φορτίο) = 17V διαιρώντας το /800 Που ειναι η ισχύ που θέλω μου δίνει τα αμπέρ που θέλω να τραβάει το setup μου δηλαδή 47Α. Αγοράζω 2 προπέλες 16x10 και 16x8 και μετράω ανάλογα!!!Παντως να ξέρεις ότι και πάλι θα αναπτύξει μεγάλες θερμοκρασίες
5cell x 3,4V (τάση ανά cell υπό φορτίο) = 17V διαιρώντας το /800 Που ειναι η ισχύ που θέλω μου δίνει τα αμπέρ που θέλω να τραβάει το setup μου δηλαδή 47Α. Αγοράζω 2 προπέλες 16x10 και 16x8 και μετράω ανάλογα!!!Παντως να ξέρεις ότι και πάλι θα αναπτύξει μεγάλες θερμοκρασίες
Απάντηση: Στησιμο αποδοσης μοτερ-προπελας!
kantina2005 έγραψε: ↑ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΕΣ.ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ SOTIRI,ΑΝ ΚΑΙ 6 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΙΣΤΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ 20 ΛΕΠΤΑ ΠΤΗΣΗΣ,ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ.ΤΩΡΑ ΕΙΧΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΙΛΟ SOTIRI ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ TWIN OTER?Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΓΙΑ ΤΑ 100WATT/LB ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΜΟΛΙΣ ΠΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΣΙΜΟ ΜΑΣ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ FORUM ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΟΣΟ ΜΠΟΥΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΕΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Καλημερα Γιωργο.
Σε ξεχασα αλλα και οχι με τη δουλεια μου.....::)
Το TWIN OTTER ειναι της ΒΜΙ απο το http://www.d2air.at
το εχει σε 2 εκδοσεις η μια ειναι διασωστικο και ηα λλη αυτο που εχω , αν με ρωταγες σημερα θα επερνα το κιτρινο αλλα τοτε δεν υπηρχε.
ΤοSET UP:
2X ULTRA SKY 1040KV
2X 3BLADES FSK 9,5X6,5 SCALE PROPS
2X 40AMP TURNIGY ESC
1X 2700mA 4S 25C POLYQUEST
1X 1000mA RECEIVER BATT 4,8V
FLIGHT TIME 16-20MIN
SPAN 1,72m
WEIGHT 1,7KGR.
4 PARK GWS SERVOS (1MICRO FOR NOSE GEAR)
Αυτα ΜΦΧ Σωτηρης
- Συνημμένα
-
- IMG_3620.jpg (98.64 KiB) Προβλήθηκε 154 φορές
-
- IMG_3622.jpg (98.32 KiB) Προβλήθηκε 154 φορές
-
- erasmios 010.jpg (89.93 KiB) Προβλήθηκε 154 φορές
Απάντηση: Στήσιμο και απόδοση Μοτέρ-Προπέλας!
H Hyperion παντος για 60αρη μοντελο γραφει τα εχεις .
Z4035 Series
The Z4035 Series are intended for "60-Class" glow models, or 4-cycle "91", in the weight range of 3.0~6.0Kg (6.6~14 lbs), depending on the model type. Typical glow conversion models will weigh 7.5~9lbs, and use 6S to 8S lithium at 45A~65A peak for large loops from level flight and strong climbing ability.
Z4035-10
Z4035-12
Z4035-14
Max Efficient Current 40~60A 36~53A 33~44A Max Peak 30 Sec 78A 65A 60A Sugg. Power Range 800W ~ 1400W (1600W short time) Winding:
10T
12T
14T
Io (@8.4V): (A)
2.38
1.98
1.8
KV: (rpm/V)
405
343
299
Ri: (ohm)
0.0187
0.0261
0.0345
Weight
446 grams
Motor Diameter 48mm Motor Length 60.0mm (not including 6.5mm boss at rear) Shaft Diameter 6mm Shaft Length 30mm
Z4035 Series
The Z4035 Series are intended for "60-Class" glow models, or 4-cycle "91", in the weight range of 3.0~6.0Kg (6.6~14 lbs), depending on the model type. Typical glow conversion models will weigh 7.5~9lbs, and use 6S to 8S lithium at 45A~65A peak for large loops from level flight and strong climbing ability.
Z4035-10
Z4035-12
Z4035-14
Max Efficient Current 40~60A 36~53A 33~44A Max Peak 30 Sec 78A 65A 60A Sugg. Power Range 800W ~ 1400W (1600W short time) Winding:
10T
12T
14T
Io (@8.4V): (A)
2.38
1.98
1.8
KV: (rpm/V)
405
343
299
Ri: (ohm)
0.0187
0.0261
0.0345
Weight
446 grams
Motor Diameter 48mm Motor Length 60.0mm (not including 6.5mm boss at rear) Shaft Diameter 6mm Shaft Length 30mm