Σελίδα 1 από 2
Nick1150... Η πρώτη μου IFR !!!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 21, 2008 8:23 pm
από Nick1150
Καλησπέρα,
Δυστυχώς εδώ και καιρό δεν βρήκα χρόνο για να πετάξω. Με έτρωγε βέβαια όλη την εβδομάδα, αλλά σήμερα το απόγευμα τα κατάφερα. Έβαλα λοιπόν την έγκυο γυναίκα μου (σχεδόν 9 μηνών) στο σαλόνι μαζί με την κόρη μας και τους είπα ο μπαμπάς κλειδώνεται στο γραφείο του για να πετάξει (κάπως έτσι έκανε η κόρη μου).........
Αφού λοιπόν είχα περάσει όλα τα training lessons του FS2004, είπα να δοκιμάσω μια βραδινή IFR από Ελευθέριος Βενιζέλος στο Ελληνικό (ναι ναι τόσο μεγάλη πτήση !@/-=}{{) με το cessna 172. Εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι τελικά δεν είναι τόσο δύσκολο!!!
Ακόμα βέβαια δε μπορώ να καταφέρω το elevator trim αλλά που θα πάει θα το καταφέρω και αυτό. Γενικά ομως είναι πολύ μεγάλη ευχαρίστηση όταν μέσα στα μαύρα σκοτάδια μπορείς και ακολουθείς τις οδηγίες του traffic και τελικά βρίσκεσαι (!!!) πορεία με τον αεροδιάδρομο @P@
Το θέμα μου βέβαια τώρα είναι πόσες πτήσεις χρειάζομαι για να πετάξω online
Καλησπέρα και πάλι.
Νίκος
ΥΓ. Γιάννη δεν σε ξέχασα, απλά είχα πήξει τις τελευταίες δύο εβδομάδες ;;)
Απάντηση: Nick1150... Η πρώτη μου IFR !!!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 21, 2008 10:22 pm
από fazerdreamer
Ευγε Νικολα!Μεγαλωνουν και οι εικονικες πτησεις,οποιος δεν το χει δοκιμασει....χανει!
Συνισταται Α-Ν-Ε-Π-Ι-Φ-Υ-Λ-Α-Κ-Τ-Α!!!!!!!!@P@
Απάντηση: Nick1150... Η πρώτη μου IFR !!!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 21, 2008 10:49 pm
από Roinides
Nίκο γεια σου! Βλέπω σε έβαλαν και σενα στις εικονικές πτήσεις!!! Κοίτα μην την πατήσεις και αφήσεις τις αληθινες ε....!!!! :)
Απάντηση: Nick1150... Η πρώτη μου IFR !!!
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 22, 2008 10:26 am
από nitro 35%
Τις κρυες μερες του χειμωνα οι εικονικες πτησεις οτι πρεπει.Fly anyway boys@P@
Απάντηση: Nick1150... Η πρώτη μου IFR !!!
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 22, 2008 11:28 am
από Nick1150
Ευχαριστώ παίδες ;;)
Η αλήθεια είναι ότι από τις 20 Οκτωβρίου που τελείωσα κάποιες υποχρεώσεις μου δεν μου έχει κάνει ούτε ένα Σάββατο καλό καιρό για να πετάξω το NexSTAR μου ::) Με την πρώτη ευκαιρεία έφυγα για πτήση@P@
Μέχρι τότε όμως με κέρδισαν οι εικονικές ;;)
Μια ερώτηση το pitch του elevator γιατι δεν μου δουλεύει ;
Απάντηση: Nick1150... Η πρώτη μου IFR !!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 23, 2008 12:38 am
από nitro 35%
Nick1150 έγραψε: ↑Ευχαριστώ παίδες ;;)
Η αλήθεια είναι ότι από τις 20 Οκτωβρίου που τελείωσα κάποιες υποχρεώσεις μου δεν μου έχει κάνει ούτε ένα Σάββατο καλό καιρό για να πετάξω το NexSTAR μου ::) Με την πρώτη ευκαιρεία έφυγα για πτήση@P@
Μέχρι τότε όμως με κέρδισαν οι εικονικές ;;)
Μια ερώτηση το pitch του elevator γιατι δεν μου δουλεύει ;
ειχα παλια το ιδιο προβλημα και η αιτια ηταν οτι ειχα δυο χειριστηρια παιχνιδιων μαζι βυσματωμενα στο pc.
Απάντηση: Nick1150... Η πρώτη μου IFR !!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 23, 2008 9:57 am
από Nick1150
χαχαχα μια απο τα ίδια.... έχω και το χειριστήριο του realflight βισματομένο !@/-=}{{
Λες να φταίει αυτό ;
πάω να δώ
ευχαριστώ
Απάντηση: Nick1150... Η πρώτη μου IFR !!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 23, 2008 4:25 pm
από Scrat
Ελπίζω το πρόβλημά σου να λύθηκε με τα χειριστήρια, αν και θα προτιμούσα να έβαζα στον AP ένα σταθερό ύψος και να ξεμπερδεύω... Αφού πας για IFR καλό θα είναι να το χειριζεσαι ετσι.. Προσωπικά όταν είμαι VFR δεν αγγίζω AP και όταν έχω IFR είμαι full AP..Άλλωστε τα μεγάλα αεροσκάφη να τα πετάς στο χέρι.. χμμμμ λίγο δύσκολο εώς βιτσιόζικο ακούγεται...@P@
Απάντηση: Nick1150... Η πρώτη μου IFR !!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 23, 2008 6:38 pm
από Nick1150
Ναι το πρόβλημα μου λύθηκε
ευχαριστώ nitro
Μου αρέσει πολύ τι IFR... δεν ξέρω γιατί αλλά η λογική του να ακολουθώ το πρωτόκολο και να τα καταφέρνω είναι super :>)
Με το cessna 172 ήδη έχω κάνει αρκετές IFRs μέσα στο ΣΚ, βλέπετε βρήκα χρόνο @P@ Εννοείται πλέον πετάω με AP και HDG & ALT.... Λίγο πριν την ώρα της προσγείωσης και αφού είμαι πορεία με τον διάδρομο βγάζω τον AP off και προσγειώνω manual. Ελπίζω να μην κάνω κάτι λάθος, αλλά έτσι δουλεύει....
Μόλις σήμερα προσπάθησα την πρώτη μου πτήση με 777 και μάλιστα με IFR LGAV se LGSA (Ελ.Βενιζέλος - Χανιά). Η αλήθεια είναι ότι δεν κοίταξα καθόλου τα χαρακτηριστικά του α/π και ενώ μέχρι ILS πήγαινα καλά, έκανα δύο αποτυχημένες και τελικά στην τρίτη stall-αρα και το έριξα
Άραγε από που μπορώ να μάθω ποιες οι κατάλληλες ταχύτητες προσγείωσης και λοιπά στοιχεία κάθε α/π πριν το πετάξω ;
Και μια ακόμα ερώτηση, επειδή με τρώει λίγο !@/-=}{{.... μπορώ να πετ'αξω online από τώρα μόνο cessna, που άλλωστε είναι το μόνο α/π που μπορώ να πετάξω ικανοποιητικά ή πρέπει να περιμένω ; Αν ναι πως γίνεται αυτό ;
Ευχαριστώ
ΥΓ. Έχω ίσως και άλλε δύο χιλιάδες απορίες στο μυαλό μου αυτή τη στιγμή, αλλά λέω να τις λέω πέντε πέντε κάθε εβδομάδα γιατί αν αρχίσω να σας βομβαρδίζω με ερωτήσεις ...=B=
Απάντηση: Nick1150... Η πρώτη μου IFR !!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 23, 2008 7:21 pm
από Scrat
Έεεεεεεεεεχουμε και λέμε....
Καλά κάνεις και το προσγειώνεις manual.. Κάποιες λεπτομέρειες που ίσως να βοηθήσουν..
α) Σε ILS προσέγγιση το α/φος το παίρνεις στο χέρι γύρω στα 300 πόδια πάνω από το διάδρομο (λίγο flare δηλαδή και είσαι μια χαρούλα..)
β) το LGSA δεν έχει ILS.. Συγκεκριμένοι διάδρομοι αεροδρομίων έχουν και καλό θα είναι να το κοιτάξεις..
γ) Στα αεροσκάφη καλό θα είναι να το πας σιγά σιγα... Ξεκίνα να πετάς IFR με ATR-72 (Βρες της Flight1 και ξεζούμισέ το γιατί είναι πολύ καλό σχολείο και φοβερό με τις μανούβρες), συνέχισε με κανά RJ100, μπες στα Boeing και Airbus και δες...
γ) Το κάθε α/φος (ειδικά τα αγοραστά) έχει στα manual ταχύτητες από-προσγείωσης ανάλογα και με τα φορτία που έχεις και γενικότερα πτητικά πως να χειρίζεσαι το α/φος εν σχέσει με βάρος κλπ (από τα flaps μέχρι ότι άλλο θέλεις). Καλό θα ήταν να μην πηγαίνεις από α/φος σε α/φος για πολύ.. Βρες ποιο σου ταιριάζει καλύτερα και μείνε σε αυτό να το μάθεις καλά..
δ) Δεν υπάρχει η έννοια "πότε μπορώ να πετάξω online" .. Ούτε διάκριση στο α/φος.. Θέλεις cessna? Πέτα με αυτό.. Καλό θα είναι να πας στην hvacc και να βρεις πληροφορίες για charts κλπ, να κατεβάσεις τα sceneries και λογικά θα πρέπει να βρεις και το εγχειρίδιο για αυτόν που πετάει sim πρώτη φορά (αν θυμάμαι καλά το εχει γράψει ο κος Μπίρης Κυπριανός) το οποίο λέει τα πάντα όσον αφορά όργανα και έχει παράδειγμα πτήσης, συννενόηση με τους ATC και άλλα πολλά (στο συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!). Online πετάς και τώρα.. Κάνε μικρές αποστάσεις για αρχή και σιγά σιγά μεγάλωνε.. Όποτε νιωθεις ότι μπορείς να πετάξεις μεγάλο κάντο..
Συνέχισε με τις απορίες σου μιας και είναι καλο να έχουμε ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων!
Απάντηση: Nick1150... Η πρώτη μου IFR !!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 23, 2008 8:24 pm
από Nick1150
ευχαριστώ και πάλι φίλε scrat
κατάλαβα τα τέσσερα πρώτα σχόλια ;;)
Για το δ εννοείς ότι αν εγγραφώ μπορώ να πετάξω κανονικά ; Και αν ναι πως θα γίνεται η συννενόηση με το ATC ; όπως τώρα πατώντας τις επιλογές ή πρέπει να γίνεται προφορικά ;
κάτι ακόμα... έχω καταλάβει ότι υπάρχει η hvacc και η aegean ;
ποιες οι διαφορές και ποια να διαλέξω ;
ευχαριστώ και πάλι
Απάντηση: Nick1150... Η πρώτη μου IFR !!!
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 24, 2008 10:00 am
από Scrat
Η Aegean είναι virtual εταιρεια η οποία εξομοιώνει τις πτήσεις της στο FS. Αν για παράδειγμα κάνεις εγγραφή στην Aegean τότε ακολουθείς την ιεραρχία (με περιορισμούς στα α/φη) και με τη συμπλήρωση ωρών παίρνεις μεγαλύτερα.. Είναι προτιμότερο να κάνεις εγγραφή σε μια virtual εταιρεία γιατί βοηθάει και στα flight plans να βγάλεις μια άκρη, και έχεις καλύτερες εξομοιώσεις όσον αφορά τις πτήσεις, και μπαίνεις σε ένα περιβάλλον όπου γνωρίζεις κόσμο και εμπλουτίζεις τις γνώσεις σου γύρω από την αεροπορία... Η hvacc δεν είναι virtual εταιρεία αλλά ένας ιστοχώρος άντλησης πληροφοριων όσον αφορά το flight simming (εκτός και αν μου διαφεύγει το ότι έχει και επιλογή να πετάς με hvacc...)
Με το ATC θα γίνεται η συννενόηση με μικρόφωνο όπου όταν υπάρχει controller θα σε καθοδηγεί. Όταν δεν υπάρχει controller και θες για παράδειγμα να προσγειωθείς στον Βενιζέλο συντονίζεις το com στα 122.80 (unicom ονομάζεται) όπου και γράφεις εκεί τις προθέσεις σου.
Για παράδειγμα όταν πετάω Online και δεν υπάρχει controller γράφω στη unicom LGAV TFC ESTABLISH ILS 03L που σημαίνει ότι στον Βενιζέλο έχω γίνει establish στο ILS του 03L.. Αναλόγως υπάρχει και για την κυκλοφορία ανάλογο κείμενο.. πχ LGGG TFC PASSING VARIX HDG KEA FL200 όπου σημαίνει LGGG (FIR Αθηνών) πέρασα VARIX, με κατεύθυνση (HDG= heading) KEA σε flight level 200 (20000 πόδια)
Έτσι τουλάχιστον περίπου γράφουν στη unicom.. Από εκεί και έπειτα μπες μια μέρα online χωρίς πτήση αλλά να υπάρχει ATC και κάτσε μόνο και άκου τις συνομιλίες για να εξοικοιωθεις..
Αν θέλεις κάνε εγγραφή στην Aegean να τα πούμε και από κοντά..;;)
Απάντηση: Nick1150... Η πρώτη μου IFR !!!
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 24, 2008 11:24 am
από Nick1150
Μόλις έκανα εγγραφή εγγραφή στην Aegean ;;)
Έχω κάνει ήδη στo vatsim.net.... από την προηγούμενη εβδομάδα.
ευχαριστώ και πάλι
Απάντηση: Nick1150... Η πρώτη μου IFR !!!
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 24, 2008 11:45 am
από Scrat
Καλώς όρισες λοιπόν! Όταν με βρεις μέσα χτύπα μου! (ΑΕΕ313 το callsign μου)
Απάντηση: Nick1150... Η πρώτη μου IFR !!!
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 24, 2008 12:12 pm
από Nick1150
Να σαι καλά. Εννοείται θα μιλήσουμε, αν και το "μέσα" δεν έχω καταλάβει ακόμα τί είναι !@/-=}{{ σε τι περιβάλλον δλδ....
Πάντως δεν ξέρω αν είμαι εγώ, αλλά θεωρώ τις εικονικές πτήσεις ένα πολύ όμορφο χόμπυ και δεν είμαι σίγουρος αν το ξέρουν πολλοί εκεί έξω