Σελίδα 1 από 1

Dias Air

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 25, 2008 9:32 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
Εικόνα


Η εικονική αεροπορική εταιρεία DIAS AIR
ιδρύθηκε το 2006 από τον κ Στάθη Τσαγκαράτο, κυβερνήτη αερογραμμών, εκπαιδευτή αλλά και εξεταστή πιλότων.


Η εταιρεία απευθύνεται μόνο σε σοβαρά μέλη της εικονικής αεροπορικής κοινότητας. Η DIAS AIR
χρησιμοποιεί ένα πολύ ειδικό σύστημα εξομοίωσης οικονομοτεχνικού μοντέλου, λειτουργίας μιας πραγματικής αεροπορικής εταιρίας προσαρμοσμένο στις ανάγκες της εικονικής πραγματικότητας του MS Flight Simulator.


Οι χειριστές της εταιρίας πληρώνονται με ένα αποκλειστικό και μοναδικό σύστημα πληρωμών το “OCTANES” και όχι μόνο.
Bonus παραγωγικότητας αλλά και συνολικής παρουσίας στην εταιρία είναι εφικτά.

Η DIAS AIR
Υποστηρίζει ένα δίκτυο Sub Companies που περιλαμβάνουν τις εταιρίες «DIAS World Cargo”, “DIAS Sea Lines” και “DIAS Express”.

Οι πτήσεις που εκτελεί η εταιρία είναι και προς τις 5 Ηπείρους, ενώ o στόλος των αεροσκαφών που χρησιμοποιεί για τις πτήσεις της, ξεπερνά τους 22 τύπους α/φων και συνεχώς ανανεώνεται.

Ο δικτυακός τόπος της DIAS AIR
ανανεώνεται σε καθημερινή σχεδόν βάση. Οι βαθμίδες των πιλότων ξεκινούν από Junior First Officer και καταλήγουν σε Senior Captain.


Τα μέλη της DIAS AIR
έχουν προς χρήση ένα εταιρικό forum συζητήσεων και ανταλλαγής απόψεων καθώς και ένα TeamSpeak Server για επικοινωνία με φωνή.

Τέλος οι online πτήσεις που εκτελούνται, πραγματοποιούνται μεσω των δικτύων της VATSIM και του IVAO, χωρίς να αποκλείονται και οι Offline πτήσεις στον οργανισμό.

A real Captain's Day Event - Dias Air

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 07, 2008 3:25 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
Σήμερα διαξάγεται μια ξεχωριστή εκδήλωση με την ονομασία, “A Real Captain’s Day”. Το θέμα της, η κατά το μεγαλύτερο δυνατόν εξομοίωση της εργασιακής πραγματικότητας ενός χειριστή.

Η εκδήλωση απαιτεί από αυτούς που θα συμμετάσχουν υπομονή, γερά νεύρα,όρεξη για διασκέδαση, αρκετό humor, εφευρετικότητα και αρκετό χρόνο on line. Οι τυχεροί που πρόλαβαν να δηώσουν συμμετοχή, θα μπουν στο πετσί της δουλειάς των πιλότων, γνωρίζοντας τα πολλά και απρόοπτα που μπορεί να αντιμετωπίσουν μέσα σε μια πτητική μέρα του

Για δέστε λοιπόν πώς έχουν τα πράγματα.... και μάλιστα απλουστευμένα για χάρη της εξομοίωσης:

Ο πιλότος εμφανίζεται στο α/αεροσκάφος του 40 λεπτά πριν την ώρα αναχώρησης, και αφού συνδεθεί στον IVAO, καλεί την επιμελητεία στην εταιρική συχνότητα και ενημερώνει ότι βρίσκεται στο αεροσκάφος.

Ζητάει από την επιμελητεία:
• Καιρό (Departure - En-route - Destination)
• Αν η πτήση έχει Cargo και πόσα κιλά.
• Πόσο κόσμο έχει η πτήση του.

Εικόνα


Αποφασίζει στη συνέχεια:
• Αν η πτήση μπορεί να εκτελεστεί και αφού αποφασίσει θετικά, πόσο καύσιμο θα πάρει για το ταξίδι του.
• Ενημερώνει την επιμελητεία για το ποσό του καυσίμου και ζητάει να του στείλουν καύσιμο.
• Ζητάει από το Operations Control Center να έρθει το catering και ο καθαρισμός
• Να ξεκινήσουν το Ground staff να φορτώνει αποσκευές & cargo.

Για όλα τα παραπάνω αναφέρει στο IOCC (Control ή επιμελητεία) πότε τελείωσε το κάθε «βήμα» για να προχωρήσει στο επόμενο. Μόλις ολοκληρωθούν τα παραπάνω ζητάει τέλος να ξεκινήσει η επιβίβαση !!!

Ο σκοπός του σεναρίου για κάθε leg είναι να έχουν ολοκληρωθεί
• όλα τα παραπάνω «βήματα»
• Η επιβίβαση
• Να έχουν φορτωθεί οι αποσκευές
• Το cargo (αν υπάρχει)
• Να κλείσουν οι πόρτες του αεροσκάφους 5 λεπτά πριν την τροχοδρόμηση, στο ΧΡΟΝΟ που έχει εξαγγελθεί η πτήση

Στη συνέχεια ο πιλότος ζητάει ATC Clearance και εκτελεί την πτήση του “as usual”

Μετά την απογείωση καθώς είναι στο climb καλεί το OCC και του αναφέρει τέσσερα στοιχεία:
• Ώρα Off-Blocks
• Ώρα απογείωσης
• Προβλεπόμενη ώρα άφιξης στον προορισμό.
• Αν υπήρξε καθυστέρηση αναφέρει το λόγο της καθυστέρησης.

Ως χρόνος πτήσης ορίζεται ο χρόνος τους Push-Back (για gate) ή η ώρα της τροχοδρόμησης (για remote stand)
Καθυστέρηση μιας πτήσης ορίζεται το 6 λεπτό μετά τον προκαθορισμένο χρόνο έναρξης της πτήσης (ο χρόνος εξαγγελίας).

Φυσικά, ένας χειριστής δεν εκτελεί μόνο μία πτήση, αλλά περισσότερες ανά ημέρα ....

Φροντίζεται ώστε από την πλευρά του Τμήματος να υπάρξει η απαραίτητη ποιότητα σε Υπηρεσίες ATC, με εκπαίδευση των υπεύθυνων της επιμελητείας, με ετοιμασία των δρομολόγιων, των λεπτομερειών τους και άλλα πολλά ......


7 Δεκεμβρίου 2008, ώρα Ελλάδος 0900


Πηγή: Dias Air