Σελίδα 1 από 2

Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 29, 2008 11:46 am
από kotsak
Για την καλύτερη τροφοδοσία με lipo των μοντέλων μας να πετάμε πιο ησυχoi ας αναπτύξει κάποιος το θέμα αυτό
Υπάρχουν regulators από 4 ευρώ μέχρι και 100 ευρώ Τι χρειαζόμαστε πως τους βάζουμε τι επηρεαζουν απο παρεμβολες αν υπαρχουν κτλ

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 29, 2008 12:41 pm
από akritas
δεν είναι λίγο επίφοβες οι li-po....?

έχεις δει της λιθίου μαγγανίου?? (LI-MN)

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 29, 2008 12:48 pm
από akritas
Εγώ στο 90ρι που ετοιμάζω, θα βάλω λιθίου μαγγανίου (τις έχω πάρει ήδη)

2 στοιχειά τών 3,7v =7,4v στα 2500 mAh

με regulator στα 6v και ενα step down 5,3v για το σερβο της ουράς.

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 29, 2008 6:42 pm
από NIKOS
Ναι ρε παιδες...για πειτε λιγο τι και πως.Στο Sceadu μου εχω Ni-Mh 4.8v στα 4200Mha.Δεν λεω...παιζω μια βδομαδα που λεει ο λογος χωρις να με νοιαζει για φωρτιση αλλα ειναι βαριδιο μιλαμε.360gr λογο SubC στοιχειων.Με βγηκε το 50αρι 4100 κιλα.Πως δουλευουν τα Regulator?Πως τα συνδεουμε και τι μπαταριες χρειαζετε για να αντεχει αρκετη ωρα χωρις φωρτηση?Εγω φοραω ολα τα σερβο της Futaba BLS 451 + ουρα BLS 251 + G611 +GV1 Governon.Μιλαμε τραβαει πολυ ρευμα.
Για δωστε μια αναλυτικη εξηγηση τι και πως γιατι εχω μαυρα μεσανυχτα.

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 29, 2008 9:00 pm
από akritas
ίσως ο τύπος με το συγκεκριμένο ελικοπτερο θα μπορούσε να μας πει κάτι για της συνδέσεις...

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 29, 2008 9:15 pm
από akritas
Νίκο εγώ αγόρασα αυτόν..

http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=6_112&products_id=1328


παίρνει είσοδο από την μπαταριά ,και την έξοδο την ρυθμίζεις στα 6v , πάει στο receiver ......αν θες να "παίξεις στα 6v"

τα σερβο που έχεις είναι και για 6v...

και ανάμεσα στο 611 και στο BLS251 θα βάλεις ένα step down ,για να κατεβασεις τα 6v στα 5,3, γιατι το σερβο της ουρας δεν δουλευει με 6v, ειναι στα 4,8v.

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 29, 2008 9:16 pm
από NIKOS
Χαμος Γινετε απο καλωδια παντως.Μεγαλος μπελας παντως το σημαζεμα των καλωδιων.

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 6:10 pm
από kotsak
Ας γραψει καποιος γνωστης του θεματος Παντος και η μαγγανιου ειναι πανακριβες αλλα τι συμπεριφορα εχουν πως φορτιζονται με τι φορτιστη ?Με τι lipo τι γινεται ποσα σελ να ειναι κτλ κτλ τροποw συνδεση αν πρεπει να προσεξουμε κατι? πως περναει μεσα απο τον διακοπτη ?τι διακοπτης χρειαζεται κτλ κτλ Μια αναλυση ας πουμε να καταλαβουμε

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 7:16 pm
από psomaras
Παιδια τα πραγματα ειναι απλα!! Εχω regulator+lipo στο αεροπλανο!!!
τιμη περιπου 30 ευρα και μια lipo 7,4 volt αλλα 25 ευρα και ξεχνας να φορτισεις!! Με μια 1700αρα πετουσα το καλοκαιρι μια εβδομαδα καθε μερα χωρις προβλημα!! Τωρα το ελικοπτερο θα μου πειτε θελει περισσοτερο ρευμα αλλα σιγουρα ειναι καλυτερα απο τις απλες μπαταριες!!! Οσο για τον διακοπτη τα regulator εχουν δικο τους!!


Νικος.

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 10:49 pm
από mrkaza
Με ενα καλό Regulator + μια Lipo δεν εχουμε πρόβλημα αν και εφοσων ακολουθήσουμε μερικούς κανόνες ασφάλειας.


1) δεν θα ταλαιπωρούμαι την Lipo φορτίζουμε πριν αδειάσει οταν έχουμε κατανάλωση περίπου το 70 % της συνολικής χωρητικότητας.

2) Φόρτιση με Balancer και αντικατάσταση της μόλις φουσκώσει έστω και λίγο ή όταν πλέων φεύγει αρκετά απο balance σε κάθε εκφόρτιση .

Να αναφέρω οτι όταν χρησιμοποιούμαι μια Lipo σε ένα ηλεκτρικό αεροπλάνο ή ελικόπτερο την ζορίζουμε πολύ περισσότερο απο οτι σε ενα δέκτη - servo .

Εγώ ομως σκέφτομαι για Α123 καθώς φορτίζουν ποιο γρήγορα απο της LIPO και κρατάνε τάση στα 6.6 V οχι στα 7,4 όποτε τα Linear Regulator έχουν καλλίτερη αποδώσει αρα μεγαλύτεροι διάρκεια πτήσεις :) θεωρητικά δε καθώς ενα 2s Α123 φτάνει τα 7,5 V όπου ειναι ακριβώς η τάση που έχει ενα φρέσκο φορτισμένο pack 6V NIMH θα μπορουσε να χρεισημοποιθη χωρις Bec.


Οπότε έχουμε και λέμε

Nicd – Nimh για αυτούς που φορτίζουν πάντα την προηγούμενη της πτήσεις και δεν τους ενοχλεί μια μικρή αυξηση του βαρους του μοντέλου τους και θέλουν να πετάνε της μπαταριες τους σα μπαλάκια και να ειναι πολυ αφηριμενοι .

Lipo για τους λάτρεις της απόλυτης απόδοσης με μειονέκτημα οτι δένε χει βγάζει αλλη μια πτήση και ας ειμαι οριακά καθώς την πτήση θα την βγάλει η μπαταρία μετα ομως μπορεί να σκάσει αν την έχουμε παει μέχρι τα 5 V μια 2s πχ και την βαλουμε φουσκωμένη να φορτίσει .

Α123
για αυτούς που θέλουν να πετάνε όλη μέρα ή δεν μπορούνε να προγραμματίσουν ποτε θε έχουν χρόνο και θέλουν να φορτίσουν καθοδόν στο χώρο πτήσεις :) .

Τώρα για της LI-MN ιδη σκέφτομαι αν πρέπει να χρησιμοποιήσω της Α123 και ας εχουν ΟΛΑ οσα χρειάζομαι καθως της θεωρό καινούργιες BETA TESTING δεν κάνω σε κανενα χρονο βλέπουμε .

PS Οταν λέω καλό να ειναι καποιας μάρκας που εμπειστευόμαστε καθως αν χαλάση σπασαμε και το μοντέλο .

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 02, 2008 9:08 am
από CARAPIS
..., σωστοοοος, ο Παναγιωτης, προσοχη στις 'παραμετρους' φορτισης καθε ειδους, μπαταριας, διαφορετικαααααα, =B= !!!

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 02, 2008 12:18 pm
από Roinides
Εγώ προσωπικά είμαι οπαδός των Lipo.

Μέχρι να βγει μια πιο δυνατή και ελαφριά μπαταρία, μένω εκεί.

Στο ελικόπτερο έχω 4χ9252 και 401/9254 ουρά.

Έχω το regulator 2in1 της Αlign και :

Με μία Flight Power 2s 1800mah βγάζω άνετα 4 πτήσεις ,

Με μία Flight Power 2s 3700mah βγάζω άνετα 7+ πτήσεις...Εκείνη ξεχνάω να τη φορτίζω...

Και σημαντικό, φορτίζουν σε μία ώρα και στο χώρο πτήσης αν χρειαστεί από το αυτοκίνητο.(Μπαταρία αυτοκινήτου κατευθείαν ΠΟΤΕ από αντάπτορα αναπτήρα)

Αυτό που θα πρέπει να προσέξουμε είναι τα καλώδια που περνάει ρεύμα από τη lipo να είναι γερά, να τις φορτίζουμε με σωστό -όχι απαραίτητα ακριβό- φπρτιστή, και να τις προσέχουμε πάντα όταν τις φορτίζουμε. Προτείνω στη βεράντα και μέσα σε ειδικό σάκο ή κάποια κατασευή που μπορούμε να φτιάξουμε και να είναι ασφαλής, σε περίπτωση που σκάσει η lipo.

Χρησιμοποιώ 2+χρόνια lipo , από 2s μέχρι 6s χωρίς κανένα πρόβλημα.
Αλλά ξεκινώντας , διάβασα τόσο πολύ και με τρομοκράτησαν τόσο πολυ, που όταν τις πήρα, ήξερα με τι έχω να κάνω και έδειξα τον ανάλογο σεβασμό!

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 28, 2008 7:55 pm
από kmiglis
lipo και ξερο ψωμι......
ειναι η εξελιξη...

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 28, 2009 11:20 am
από kotsak
επανερχομενος στο θεμα καποιος μπορει να μας φωτισει τι γινεται με τα REGULATORS ξεκινανε απο 8 ευρω και φτανουν 100 + τι διαφορες εχουν μεταξυ τους τι κανουν τι πρεπει να κοιταξουμε για την περιπτωση μας τι μας κανει για ελικοπτερο και αεροπλανα ??? Οι τιμες ??? κτλ

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 13, 2009 10:49 pm
από f0tak1s73
Ρε παιδια γνωριζει καποιος να μου πει μεχρι ποσα αμπερ τραβαει εν ψηφιακο σερβο οπως το s9452/s9451 κ.λ.π για να ξερω ποσα αμπερ regulator πρεπει να παρω γιατι εχω βρει απο 6Α-15Α αλλα αυτο με τα 15 κοστιζει περιπου στα 100 ευρο ......και δεν λεει .ξεχασα να αναφερω οτι θα χρησιμοποιηθει σε 90αρι ε/π
φιλικα φωτης