A flight from LGAV to LGHI
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 02, 2008 12:37 am
Η πτήση στο video που ακολουθεί, δεν αποτελεί πτήση «παράδειγμα» για τους εικονικούς πιλότους, αν κρίνει κανείς τη μικρή αστάθεια λόγω των νότιων ανέμων που επικρατούσαν στο αεροδρόμιο της Χίου ...αλλά και την αστάθεια του χεριού!
(Χίος, το αεροδρόμιο προορισμού. Το αεροδρόμιο αναχώρησής μας είναι το LGAV – Ελευθέριος Βενιζέλος).
Οι νοτιάδες στο νησί είναι σπάνια περίπτωση και η -επίσης σπάνια- διαδικασία που ακολουθείται για την προσέγγιση βάσει αυτών των ανέμων, είναι η "circle to land"
(Το αεροσκάφος ευθυγραμμίζεται με το διάδρομο -RWY 10- από τα νότια του νησιού, περνά το αεροδρόμιο σε ύψος 3000 ποδών προς το βορρά σε πορεία διαδρόμου, εκτεινόμενο Βορειοανατολικά για 3 με 4 ναυτικά μίλια και αρχίζει την κάθοδο στα 1.500 feet στρέφοντας 190 μοίρες αριστερά και διασχίζοντας σε περαιτέρω κάθοδο την πόλη, προκειμένου να προσγειωθεί στον RWY 19 με τη βοήθεια V.O.R για την ευθυγράμμιση - Establish).
Η πτήση αυτή, ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε σε πραγματικό χρόνο (35 λεπτά) και μαγνητοσκοπήθηκε ...για όσους θα ήθελαν να πάρουν μια μικρή γεύση των διαδικασιών που ακολουθούνται όταν είναι ενεργοί οι ATC*
Την ίδια ώρα πετούν αρκετοί πιλότοι ακόμη, οι οποίοι ακούγονται παράλληλα με εμάς.
Από το videoαφαιρέθηκαν μερικά «νεκρά» σημεία της πτήσης για λόγους οικονομίας.
*ATC = πύργοι ελέγχου. Στην περίπτωσή μας ήταν σε λειτουργία ο LG_TW -πύργος του Ελευθέριου Βενιζέλου- και το Αθήνα κοντρόλ LGGG που στην εποπτεία του έχει ολόκληρο τον Ελλαδικό χώρο.
http://video.google.com/videoplay?docid=6069556242476308313
Flight: IFR AEE270 - 71
Date of flight: November 29
Airlines: Macedonian Airlines
Airplane: Boeing 737-300
Final Altitude: 19.000 feet
Speed: 340
Route: KEPIR G8 OLIDA G802 KERMA L618 MES DCT
Music from:Muddy Waters, Art Barkley & The Jazz Messengers, Mighty Sam Mc Clain(Recommended;;) ).
.
(Χίος, το αεροδρόμιο προορισμού. Το αεροδρόμιο αναχώρησής μας είναι το LGAV – Ελευθέριος Βενιζέλος).
Οι νοτιάδες στο νησί είναι σπάνια περίπτωση και η -επίσης σπάνια- διαδικασία που ακολουθείται για την προσέγγιση βάσει αυτών των ανέμων, είναι η "circle to land"
(Το αεροσκάφος ευθυγραμμίζεται με το διάδρομο -RWY 10- από τα νότια του νησιού, περνά το αεροδρόμιο σε ύψος 3000 ποδών προς το βορρά σε πορεία διαδρόμου, εκτεινόμενο Βορειοανατολικά για 3 με 4 ναυτικά μίλια και αρχίζει την κάθοδο στα 1.500 feet στρέφοντας 190 μοίρες αριστερά και διασχίζοντας σε περαιτέρω κάθοδο την πόλη, προκειμένου να προσγειωθεί στον RWY 19 με τη βοήθεια V.O.R για την ευθυγράμμιση - Establish).
Η πτήση αυτή, ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε σε πραγματικό χρόνο (35 λεπτά) και μαγνητοσκοπήθηκε ...για όσους θα ήθελαν να πάρουν μια μικρή γεύση των διαδικασιών που ακολουθούνται όταν είναι ενεργοί οι ATC*
Την ίδια ώρα πετούν αρκετοί πιλότοι ακόμη, οι οποίοι ακούγονται παράλληλα με εμάς.
Από το videoαφαιρέθηκαν μερικά «νεκρά» σημεία της πτήσης για λόγους οικονομίας.
*ATC = πύργοι ελέγχου. Στην περίπτωσή μας ήταν σε λειτουργία ο LG_TW -πύργος του Ελευθέριου Βενιζέλου- και το Αθήνα κοντρόλ LGGG που στην εποπτεία του έχει ολόκληρο τον Ελλαδικό χώρο.
http://video.google.com/videoplay?docid=6069556242476308313
Flight: IFR AEE270 - 71
Date of flight: November 29
Airlines: Macedonian Airlines
Airplane: Boeing 737-300
Final Altitude: 19.000 feet
Speed: 340
Route: KEPIR G8 OLIDA G802 KERMA L618 MES DCT
Music from:Muddy Waters, Art Barkley & The Jazz Messengers, Mighty Sam Mc Clain(Recommended;;) ).
.