Σελίδα 1 από 1

A flight from LGAV to LGHI

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 02, 2008 12:37 am
από Γιάννης Ζαφείρης
Η πτήση στο video που ακολουθεί, δεν αποτελεί πτήση «παράδειγμα» για τους εικονικούς πιλότους, αν κρίνει κανείς τη μικρή αστάθεια λόγω των νότιων ανέμων που επικρατούσαν στο αεροδρόμιο της Χίου ...αλλά και την αστάθεια του χεριού!
(Χίος, το αεροδρόμιο προορισμού. Το αεροδρόμιο αναχώρησής μας είναι το LGAV – Ελευθέριος Βενιζέλος).

Οι νοτιάδες στο νησί είναι σπάνια περίπτωση και η -επίσης σπάνια- διαδικασία που ακολουθείται για την προσέγγιση βάσει αυτών των ανέμων, είναι η "circle to land"
(Το αεροσκάφος ευθυγραμμίζεται με το διάδρομο -RWY 10- από τα νότια του νησιού, περνά το αεροδρόμιο σε ύψος 3000 ποδών προς το βορρά σε πορεία διαδρόμου, εκτεινόμενο Βορειοανατολικά για 3 με 4 ναυτικά μίλια και αρχίζει την κάθοδο στα 1.500 feet στρέφοντας 190 μοίρες αριστερά και διασχίζοντας σε περαιτέρω κάθοδο την πόλη, προκειμένου να προσγειωθεί στον RWY 19 με τη βοήθεια V.O.R για την ευθυγράμμιση - Establish).

Η πτήση αυτή, ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε σε πραγματικό χρόνο (35 λεπτά) και μαγνητοσκοπήθηκε ...για όσους θα ήθελαν να πάρουν μια μικρή γεύση των διαδικασιών που ακολουθούνται όταν είναι ενεργοί οι ATC*
Την ίδια ώρα πετούν αρκετοί πιλότοι ακόμη, οι οποίοι ακούγονται παράλληλα με εμάς.
Από το videoαφαιρέθηκαν μερικά «νεκρά» σημεία της πτήσης για λόγους οικονομίας.


*ATC = πύργοι ελέγχου. Στην περίπτωσή μας ήταν σε λειτουργία ο LG_TW -πύργος του Ελευθέριου Βενιζέλου- και το Αθήνα κοντρόλ LGGG που στην εποπτεία του έχει ολόκληρο τον Ελλαδικό χώρο.

http://video.google.com/videoplay?docid=6069556242476308313


Flight: IFR AEE270 - 71
Date of flight: November 29
Airlines: Macedonian Airlines
Airplane: Boeing 737-300
Final Altitude: 19.000 feet
Speed: 340
Route: KEPIR G8 OLIDA G802 KERMA L618 MES DCT
Music from:Muddy Waters, Art Barkley & The Jazz Messengers, Mighty Sam Mc Clain(Recommended;;) ).

.

Απάντηση: A flight from LGAV to LGHI

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 02, 2008 9:25 am
από fazerdreamer
LGKO TO LGAV εχθες αργουτσικα με real time and weather low..low visibility για μενα τον αχρηστο που ναι μεν κουτσα στραβα πεταξα IFR σε συνθηκες ......VFR μην γελατε...=B= το king air τα εβγαλε περα καλα!

Ιωαννη Ζαφειρη,κανε μια αιτηση στην AEGEAN εχεις προχωρησει Α-Ρ-Κ-Ε-Τ-Α.!

Φιλικα ενας ''ανειδικευτος''ανεμοπτεριστης.

Υπερηφανα λεω πως...ΠΕΤΑΜΕ!!!!@P@

Απάντηση: A flight from LGAV to LGHI

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 02, 2008 10:06 am
από Scrat
Γιάννη συγχαρητήρια για αυτήν σου την πρωτοβουλία! Ειλικρινά την ώρα της απογείωσης ήταν το κάτι άλλο! Νόμιζες πως ήταν πραγματικότητα..

Θέλω φωτογραφία του setup σου στο δωμάτιο.. Τι οθόνη έχεις ? Έχεις σετάρει πιλοτήριο?
Ελπίζω το μεσημεράκι μετά τη δουλειά να κάνω καμιά πτησούλα..

Πετάτε γιατί χανόμαστεεε!!!

Απάντηση: A flight from LGAV to LGHI

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 02, 2008 11:01 am
από CARAPIS
:D,..., το'χεις, το'χεις, το'χεις,..... !:p

Μπραβο Γιαννη, λιγοοοο τρεμαμενος, αλλλα ok ! @P@

Απάντηση: A flight from LGAV to LGHI

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 02, 2008 11:02 am
από sharkovios
fazerdreamer έγραψε: LGKO TO LGAV εχθες αργουτσικα με real time and weather low..low visibility για μενα τον αχρηστο που ναι μεν κουτσα στραβα πεταξα IFR σε συνθηκες ......VFR μην γελατε...=B= το king air τα εβγαλε περα καλα!

Ιωαννη Ζαφειρη,κανε μια αιτηση στην AEGEAN εχεις προχωρησει Α-Ρ-Κ-Ε-Τ-Α.!

Φιλικα ενας ''ανειδικευτος''ανεμοπτεριστης.

Υπερηφανα λεω πως...ΠΕΤΑΜΕ!!!!@P@



Εμ. Είναι ήδη μέλος της Aegean VA

Antonis

Απάντηση: A flight from LGAV to LGHI

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 02, 2008 11:47 am
από Roinides
Nαι, Γιάννη βάλε μία φωτογραφία να δούμε πως είναι το σύστημα!

Άντε πας για πιλότος...

A flight from LGAV to LGHI

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 02, 2008 1:24 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
Η ωραιότερη πτήση, εφόσον έχει βεβαίως προηγηθεί η εξοικείωση με το αεροσκάφος σας και λίγο διάβασμα για τις επικοινωνίες με τα ATC's, είναι η επαφή με τους τελευταίους. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν επίσης τα απρόβλεπτα συμβάντα, όπως emergency που μπορεί να δώσει ένας πιλότος και που θα πρέπει με vectors, ή χωρίς, εσείς να ακολουθήσετε τις διαδικασίες ανάλογα με τη περίπτωση.

Ακόμη και αν είστε "καρφωμένος" σε μία καρέκλα και μπροστά από μία οθόνη, οι συνθήκες αυτές, οι πραγματικοί χρόνοι, η προετοιμασία, η τυπική και αυστηρότατη τήρηση ΟΛΩΝ των διαδικασιών πτήσης που ακολουθούνται, καθιστούν τον κάθε πιλότο υπεύθυνο για ολες τις κινήσεις του και τον μεταφέρουν σε ένα πιλοτήριο που δε χρειάζεται μεγάλη φαντασία για να ακουμπίσει την πραγματικότητα του αληθινού.

Τα αεροσκάφη συμπεριφέρονται σχεδόν όπως στην πραγματικότητα.
Ο καιρός -με τη βοήθεια έγκυρων προγραμμάτων που χρησιμοποιούν και στην πραγματικότητα οι εταιρείες-, οι συνθήκες που απορρέουν από αυτόν και που καλείστε να αντιμετωπίσετε, εξομοιώνονται και αντικατοπτρίζουν με τη σειρά τους την πραγματικότητα.
Οι ενεργοί διάδρομοι με τα routes που πρέπει να ακολουθηθούν, είναι αυτά που ισχύουν την ίδια ώρα στα αντίστοιχα αεροδρόμια του πλανήτη και στις αντίστοιχες πορείες.

Σας παραθέτω δυό φωτογραφίες, ...μια και τις ζητήσατε.
Προσωπικά χρησιμοποιώ δύο μεγάλες οθόνες για την ώρα, ώστε στη μία να έχω καθαρό το αεροπλάνο μου και στην άλλη το navigator, τον καιρό για διαρκή παρακολούθηση και το Squawkbox για τα ATC και τους υπόλοιπους πιλότους. Αργότερα, σε έναν μεγαλύτερο χώρο (όταν αποφασίσω να μεταφερθώ επιτέλους), θα μπει σε λειτουργία και ο Video Projector που τώρα είναι σε αναμονή σε κάποια ντουλάπα.
Τα βασικά μου εργαλεία ...είναι το YOK της CH Products με χειριστήρια Throttle, Flaps, Brakes, Views e.t.c ...και ποδοστήριο της SAITEK

Εικόνα

Εικόνα

Βεβαίως, παρατηρώντας τους περισσότερο οργανωμένους (είτε λόγω χρόνου, είτε λόγω χώρου), δε σας κρύβω ότι επιθυμώ και εγώ καλύτερη οργάνωση.
Ένας απο αυτούς που έχουν τα πρωτεία, είναι ο Νίκος Καρίτης
, του οποίου παρουσίαση του χώρου έκανα παλιότερα εδώ
(κατασκευή ολόκληρου πιλοτηρίου!)
Παρατηρώ όμως ότι και το νέο μέλος του petame "aristofanis", δεν πάει πίσω (κλίκ εδώ)


Γενικώς, το Hobby αυτό είναι από τα πλέον οικονομικά. Με ένα Joystick και το πρόγραμμα, μπαίνεις στη διαδικασία.
Από εκεί και έπειτα, ό,τι χρειαστείτε υπάρχει στο internet ελεύθερα, γιατί αρκετοί λάτρεις του χώρου αφιλοκερδώς προσφέρουν την ίδια τους την ψυχή.

Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται για παράδειγμα, όπως η Dias AIr η Aegean Va η Olympic η Macedonian Air κ.α. , δεν έχουν τίποτα άλλο πίσω τους, παρά μια καλά συντονισμένη ομάδα που ανιδιοτελώς για όλους εμάς οργανώνει, συντονίζει, προτείνει ή συμβουλεύει.
Σχεδόν όλες δε, δημιουργήθηκαν από, ή φιλοξενούν, πραγματικούς πιλότους που πετούν μαζί μας. Οι τελευταίοι μας καθοδηγούν με κέφι, μας διδάσκουν και μας φέρνουν ακόμη ένα βήμα κοντύτερα της πραγματικότητας.

Ακόμη και τα sceneries που αντικαθιστώνται είναι free, μια και αυτά του προγράμματος είναι "φτωχά". Η δουλειά αυτή (κατασκευή εξ αρχής σκηνικών), αφορούν σε εργασία που απαιτεί γνώσεις αφενός, αλλά και αμέτρητες εργατοώρες.
Για το petame είναι χαρά και τιμή που ένας από αυτούς τους "αφανείς" ήρωες ...των σκηνικών (και όλη η ομάδα GAP), είναι μαζί μας (κλικ εδώ)



.