Piper Pa 18 Super Cub from Modeltech
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 06, 2009 8:25 pm
Λοιπον μια παρουσιαση στα ορθια που λεμε....
Εχοντας ηδη το PIPER J3 / HANGAR9 2,03M SPAN
και PIPER PAWNEE / HANGAR9 2,03M SPAN
αρχισε να διαμορφωνεται η ιδεα ενος μινι στολου της PIPER.
Παντα πιστος στην ηλ/ση και σε μια κλιμακα που μπορω να μεταφερω και να αποθηκευσω ευκολα (2μ εκπετασμα) βγηκα σε αναζητηση συνεχειας του στολου.
Ρολο επεξε και μια πολυ ωραια σειρα απο βιντεακια στο YOUTUBE κατω απο την αναζητηση PIPER PA18 SUPERCUB.
Υπαρχει λοιπον εκει ενας τυπος που αποκαλειται PiLOT749 .
Επισης αν ανζητησετε και στα BUSH PLANES η ALASKA BUSH PILOTS θα δειτε και τα προτοτυπα του δικου μου μοντελου.
Τα χαρακτηρηστικα των α/νων αυτων ειναι οι πολυ μεγαλοι μπαλονατοι τροχοι και οι διαφοροι συνδυασμοι σκι/τροχοι η πλωτηρες/τροχοι κ.λ.π.
Επισης λογω ελειψης αεροδιαδρομων και η αναγκη της χρησης των αερομεταφορων για ζωτικης σημασιας αποστολες και οχι μονο για διασκεδαση καθιστουν αυτους τους πιλοτους και τα αεροπλανα τους πραγματικους μαγκες και ηρωες.
Η εκτεταμενη χρηση FLAPS επισης μου δινει ενα επι πλεον κινητρο για πιο SCALE πτηση μια και η χρηση τους επιβαλεται για να προσομοιωσω τις πτησεις τους.
Το μοντελο λοιπον ειναι της MODELTECH αγορασμενο απο Γερμανια για 170€ και 25€ τα μεταφορρικα.
Ειναι κλασικο υψηλοπτερυγο και στο κιτ περιλαμβανονται ολα τα καλουδια.
Η ποιοτητα δεν ειναι σαν της Hangar 9 αλλα πολυ κοντα .
Περιλαμβανεται και τανκ για την χρηση glow αλλα και βαση για ηλ/κο μοτερ και μπρατσακια για θερμικο κινητηρα.
Το Cowl ειναι μια ωραια κατασκευη και κυριως ειναι διαφορετικο απο τα συνηθη CUB μια και αναφερομαστε στην βελτιωμενη εκδοση.
Το προτοτυπο εχει συνηθως spinner και εβαλα ενα αλουμινενιο για περισσοτερο glamour!!!
Εκανα και λιγες παρεμβασεις-μετατροπες οπως:
Πιλοτος 1/6 μπουστο μονο
Οργανα απο αλλο α/ο δωρητη(μετα απο πτωση!!!!)
Πισω αντιριδες στα σταθερα πτερυγια απο συρματοσχοινο
Σχεδιαση της πλαινης πορτας απο μαρκαδορο!!! (ανατριχιαστικη λεπτομερεια λεμε)
Προσθηκη κεραιας στην πτερυγα (WOW)
Ανοιγμα καταπακτης απο κατω για την εισοδο της μπαταριας (αυτο ηταν δυσκολο αλλα εγινε πολυ ωριαο)
Και το πιο ωραιο :
μετατροπη της σταθερης αναρτησης σε λειτουργικη κοβοντας το κλασικο "Π" σε τρια κομματια και με την προσθηκη μεντεσεδων !!!!(Καλο ε;;;)
Κατασκευη σκι
και προσθηκη DOHNUT TIRES OR TUNDRA TIRES κατα αλλους.
Ουφ κουραστικα.
Λοιπον τεχνικα χαρακτηρηστικα που λεγαμε.
RIMFIRE MOTOR 800KV (42)
ESC 80AMP CASTLE CREATIONS
PROP 14X7 APC ELECRTIC
4000MA 5S RHINO BATTERY /5300MA 4S/ 3700MA 5S
6 STANDARD SERVOS
1800MA NIMH RECEIVER BATT
2,4 617 FUTABA RECEIVER
SPAN 2,05M
FLYING WEIGHT 3-3,3KGR
FLYING TIME 14-18MIN MIXED STYLE
Το πραγμα ειναι πιο γρηγορο απο το αντιστοιχο της HANGAR9 αλλα πεταει σαν πουλακι .
Οπως και ναχει μου αρεσει γιατι του βαζω οτι anding gear θελω και εχει ενδιαφερον.
Αυτα για τωρα στελνω και τις φωτο ελπιζω να σας αρεσε αν θελετε να με αρωτησετε και τιποτις πεστε μω.
Φιλικα Σωτηρης@P@
Εχοντας ηδη το PIPER J3 / HANGAR9 2,03M SPAN
και PIPER PAWNEE / HANGAR9 2,03M SPAN
αρχισε να διαμορφωνεται η ιδεα ενος μινι στολου της PIPER.
Παντα πιστος στην ηλ/ση και σε μια κλιμακα που μπορω να μεταφερω και να αποθηκευσω ευκολα (2μ εκπετασμα) βγηκα σε αναζητηση συνεχειας του στολου.
Ρολο επεξε και μια πολυ ωραια σειρα απο βιντεακια στο YOUTUBE κατω απο την αναζητηση PIPER PA18 SUPERCUB.
Υπαρχει λοιπον εκει ενας τυπος που αποκαλειται PiLOT749 .
Επισης αν ανζητησετε και στα BUSH PLANES η ALASKA BUSH PILOTS θα δειτε και τα προτοτυπα του δικου μου μοντελου.
Τα χαρακτηρηστικα των α/νων αυτων ειναι οι πολυ μεγαλοι μπαλονατοι τροχοι και οι διαφοροι συνδυασμοι σκι/τροχοι η πλωτηρες/τροχοι κ.λ.π.
Επισης λογω ελειψης αεροδιαδρομων και η αναγκη της χρησης των αερομεταφορων για ζωτικης σημασιας αποστολες και οχι μονο για διασκεδαση καθιστουν αυτους τους πιλοτους και τα αεροπλανα τους πραγματικους μαγκες και ηρωες.
Η εκτεταμενη χρηση FLAPS επισης μου δινει ενα επι πλεον κινητρο για πιο SCALE πτηση μια και η χρηση τους επιβαλεται για να προσομοιωσω τις πτησεις τους.
Το μοντελο λοιπον ειναι της MODELTECH αγορασμενο απο Γερμανια για 170€ και 25€ τα μεταφορρικα.
Ειναι κλασικο υψηλοπτερυγο και στο κιτ περιλαμβανονται ολα τα καλουδια.
Η ποιοτητα δεν ειναι σαν της Hangar 9 αλλα πολυ κοντα .
Περιλαμβανεται και τανκ για την χρηση glow αλλα και βαση για ηλ/κο μοτερ και μπρατσακια για θερμικο κινητηρα.
Το Cowl ειναι μια ωραια κατασκευη και κυριως ειναι διαφορετικο απο τα συνηθη CUB μια και αναφερομαστε στην βελτιωμενη εκδοση.
Το προτοτυπο εχει συνηθως spinner και εβαλα ενα αλουμινενιο για περισσοτερο glamour!!!
Εκανα και λιγες παρεμβασεις-μετατροπες οπως:
Πιλοτος 1/6 μπουστο μονο
Οργανα απο αλλο α/ο δωρητη(μετα απο πτωση!!!!)
Πισω αντιριδες στα σταθερα πτερυγια απο συρματοσχοινο
Σχεδιαση της πλαινης πορτας απο μαρκαδορο!!! (ανατριχιαστικη λεπτομερεια λεμε)
Προσθηκη κεραιας στην πτερυγα (WOW)
Ανοιγμα καταπακτης απο κατω για την εισοδο της μπαταριας (αυτο ηταν δυσκολο αλλα εγινε πολυ ωριαο)
Και το πιο ωραιο :
μετατροπη της σταθερης αναρτησης σε λειτουργικη κοβοντας το κλασικο "Π" σε τρια κομματια και με την προσθηκη μεντεσεδων !!!!(Καλο ε;;;)
Κατασκευη σκι
και προσθηκη DOHNUT TIRES OR TUNDRA TIRES κατα αλλους.
Ουφ κουραστικα.
Λοιπον τεχνικα χαρακτηρηστικα που λεγαμε.
RIMFIRE MOTOR 800KV (42)
ESC 80AMP CASTLE CREATIONS
PROP 14X7 APC ELECRTIC
4000MA 5S RHINO BATTERY /5300MA 4S/ 3700MA 5S
6 STANDARD SERVOS
1800MA NIMH RECEIVER BATT
2,4 617 FUTABA RECEIVER
SPAN 2,05M
FLYING WEIGHT 3-3,3KGR
FLYING TIME 14-18MIN MIXED STYLE
Το πραγμα ειναι πιο γρηγορο απο το αντιστοιχο της HANGAR9 αλλα πεταει σαν πουλακι .
Οπως και ναχει μου αρεσει γιατι του βαζω οτι anding gear θελω και εχει ενδιαφερον.
Αυτα για τωρα στελνω και τις φωτο ελπιζω να σας αρεσε αν θελετε να με αρωτησετε και τιποτις πεστε μω.
Φιλικα Σωτηρης@P@