Σελίδα 1 από 4
FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 11, 2009 5:42 pm
από yankos
Καλησπέρα
Χρειάζομαι τη βοήθεια σας για ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα σήμερα.
Πήγα για πτήση με το μοντελάκι μου και ο FTL δεν έλεγε να πάρει. Εξετάζοντας το ignition και το μπουζί (που ήταν καινούριο), διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε καμιά ανάφλεξη ούτε στο μπουζί ούτε στην πίπα. Όταν συνέδαια την μπαταρία έδινε μόνο του μια σπίθα, χωρίς όμως να παίρνει σήμα από το μαγνήτη και έπειτα τίποτα, εντελώς νεκρό. Έχει καεί το ingition λέτε; Το συγκεκριμένο δουλεύει με 4.8V-6V και εγώ το δούλευα με ένα πακ Nimh των 6V όμως όταν ήταν πλήρως φορτισμένο είχε 7.5V+
Ευχαριστώ
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 11, 2009 5:49 pm
από mrkaza
Αν δεν κανω λαθος γραφει το Manual μεχρι 6,8V max τουλαχιστον στον δικό μου ΧΥΖ 26cc ετσι γράφει . Ελενξε οτι η μπαταρια ειναι φορτισμένη ;) επισης αν εισε αθηνα εχω ενα spare sensor εχω ακουση οτι χαλανε να δοκιμασεις την ηλεκτρονικη μη και ειναι ο σενσορας χαλασμενος ;)
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 11, 2009 6:08 pm
από yankos
Είμαι στη Σκύδρα δυστυχώς...
Η μπαταρία ήταν φουλ. Έκανα το πείραμα να συνδέσω τη μπαταρία στο ignition έχοντας αποσυνδεμένο το sensor και το αποτέλεσμα ήταν ακριβώς το ίδιο, μια σπίθα στην αρχή και μετά νεκρό... Άντε βγάλε άκρη. Αν δανειστώ για δοκιμή άλλο ignition ή άλλο sensor από άλλους κινητήρες είναι συμβατά;
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 11, 2009 7:31 pm
από ankon
Ελα Γιαννη
Τι επαθες παλι ?? Δυστυχως εκανες λαθος να δουλευεις με παραπανω voltage στο ignition. Δεν αντεχει πανω απο 6 volt .Ετσι κι αλλιως δεν κερδιζεις τιποτα με το 1 volt παραπανω για αυτο παντα με 4,8 .Προσωπικα δουλευω Lipo 2 s με regulator στα 5 volt . Μαλλον θελεις ανταλλακτικα!!! Βεβαια καλο θα ηταν να κανεις μια δοκιμη στα καλωδια ,η μηπως το καλωδιο του sensor ,που ειναι ευαισθητο ,σου εχει κοπει.
Αγγελος
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 11, 2009 9:44 pm
από yankos
Καλησπέρα
Δυστυχώς δεν ξέρω αν είναι χαλασμένο το ignition ή ο σένσορας οπότε πρέπει να τα πάρω και τα δύο. Αν πάρω άλλης μάρκας; θα δουλεύουν φαντάζομαι... ε;
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 11, 2009 10:09 pm
από ankon
Γιαννη
To σενσορ πρεπει να ειναι το ιδιο ,γιατι υπαρχουν διαφορες στο περιβλημα. Το ignition μπορεις να βαλεις και κατι διαφορετικο.Υπαρχουν ομως και τα δυο για την FTL.
Αγγελος
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 12, 2009 12:29 am
από yankos
Μωρέ να παραγγείλω τον σένσορα της FTL αλλά φοβάμαι μην μου κάνει ξανά τα ίδια... Υπόψην ο κινητήρας ακόμη δεν έχει πετάξει, δούλεψε μόνο σε τραπέζι !@/-=}{{ Και εννοείτε, αλλαγή πακ σε 4.8V.
Καληνύχτα
:?Z:?Z
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 12, 2009 9:50 pm
από yankos
Παρήγγειλα το σένσορα της FTL (εφ τι ελ όπως εφ τε λής;;; :D ελπίζω πως όχι...) Μήπως κάποιος ξέρει πως δουλεύουν αυτοί οι σένσορες, αν επισκευάζονται κλπ;
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 12, 2009 11:01 pm
από ankon
yankos έγραψε: ↑Παρήγγειλα το σένσορα της FTL (εφ τι ελ όπως εφ τε λής;;; :D ελπίζω πως όχι...) Μήπως κάποιος ξέρει πως δουλεύουν αυτοί οι σένσορες, αν επισκευάζονται κλπ;
Γιαννη
Θα ηταν καλυτερα να επαιρνες και τα δυο.....η γνωμη μου σαν ηλεκτρονικου ειναι πως οταν τροφοδοτεις το ignition με λαθος ταση πρωτα θα σου καει αυτο .Το sensor ειναι ενα Hall switch και μαλλον θα αντεχε.Βλεπουμε στην πορεια λοιπον το τι θα γινει...... Δεν εχω ανοιξει κανενα ignition απο αυτες τις μηχανες αλλα απο την πειρα μου σε ηλεκτρονικες αυτοκινητων λεω πως δεν ειναι τιποτα δυσκολο να επισκευαστει.
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 13, 2009 12:01 am
από yankos
Το άνοιξα εγώ. Είναι όλο μέσα γεμισμένο με κάτι σαν πλαστικό και δεν βγαίνει τίποτα από μέσα και ούτε φαίνεται κάτι (όχι ότι αν φαινόταν θα καταλάβαινα:p). Έκανα ένα πείραμα όμως: έβγαλα το καλώδιο του σένσορα και έβαλα ένα απλό, κάθε φορά που βραχυκύκλωνα τα καλώδια έδινε σπινθίρα, έτσι υπέθεσα ότι το ignition δουλεύει και γι' αυτό παρήγγειλα μόνο το σένσορα. Είμαι λάθος;
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 13, 2009 10:32 am
από ankon
Μαλλον δεν εισαι λαθος........Η νεκροψια θα το δειξει...χα χα
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 04, 2009 8:32 pm
από yankos
Ο σένσορας ήρθε επιτέλους σήμερα μετά από 23 μέρες !@/-=}{{
Τελικά πάλι δεν δουλεύει, Άγγελε είχες δίκιο, βάρεσε στο ignition >:(
Έβαλα το ignition και τον σένσορα από τον MLD, αρχικά πήρε μπρος αφού παιδεύτικα κανά μισάωρο, έκανε όμως κάτι διακοπές, πείραξα τις βελόνες λίγο
και έσβησε... Δύο ολόκληρες ώρε παιδεύτικα και δεν πήρε '!'!'Ru@%
Τι γίνεται ρε παιδιά, κάνω κάτι λάθος; Ποιά διαδικασία ακολουθείτε εσείς συνήθως; Υπόψην ο κινητήρας έχει κάψει ένα λίτρο καύσιμο μόνο και είναι άστρωτος.
Ευχαριστώ
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 04, 2009 10:40 pm
από true blue
γεια σου γιάννη
αφου είχε μείνει ο κινητήρας χωρίς βενζίνη για ένα μήνα έχει στεγνώσει
η μεμβράνη του καρμπυρατερ οπότε δεν τραβάει βενζίνη σωστά.
Εφόσον δούλευε σωστά την προηγούμενη φορά κακώς πείραξες τις βελόνες. Βγάλε το μπουζί να το ελέγξεις για λάδια και μετά, αφού το βάλεις ξανά, ρίξε λίγο βενζίνα στο καρπυρατερ για κέρασμα με μια σύριγγα και προσπάθησε να την βάλεις μπροστά. Η ρύθμιση των βελονών είναι 1,5 στροφή η μέσα και 1 και 3/4 η μπροστά. Αν πάρει ζέστανέτην γύρω στα πέντε λεπτά και ρύθμισε την ξανά.
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 04, 2009 11:52 pm
από yankos
Οκ, θα ξαναδοκιμάσω αύριο (αν δεν έχει κουλαθεί το χέρι μου).
Έχεις κι εσύ την ftl45;
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 05, 2009 7:20 pm
από yankos
Καλησπέρα
Πάλι δεν πήρε. Όλο ήταν έτοιμη να πάρει, άλλαξα 500 ρυθμίσεις, έκλεισα τον αέρα, άνοιξα τον αέρα, κέρασα, καθάρισα το μπουζί, πιάστηκα ολόκληρος και με τη δύση του ηλίου η ftl45 απλώς μούγκριζε για λίγο και μετά σιωπούσε.
Άγγελε περιμένω τη βοήθειά σου. Μήπως μπορείς να μετρήσεις πόσες γύρες είναι ανοιχτές οι βελόνες σου; Επίσης, με τι βενζίνη τη δουλεύεις, 95άρα ή 100άρα; Με πόση αναλογία σε λάδι;
Ευχαριστώ