Σελίδα 1 από 2
120 glow ή 25ccm βενζινη?
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 27, 2009 7:23 pm
από bf109e
Γεια σας.Εχω ενα ερωτημα που με εχει βαλει σε προβληματισμο.Εχω 2 αεροπλανα με φτερο 1.79μ. Ο κατασκευαστης λεει για 120αρα τετραχρονη.Ελεγα να βαλω την κλασσικη της ΟS.Στη θεση τους θα μπορουσα να βαλω ομως και μια 25 κυβικα βενζινουλα.Για βενζινομηχανη εχω μονο εμπειρια απο αυτοκινητιστικη για 1/5 που η μια ειναι 23 και η αλλη 26 κυβικα.Σκεφτηκα λοιπον αντι της κλασσικης 120αρας τετραχρονης να ριξω μια 25αρα βενζινη να δω τι κανει.Αξιζει τον κοπο?Εχω ακουσει πως οι μικρες σε κυβικα βενζινης ειναι λιγο μυστηριες.Αληθευει?Απο την ως τωρα εμπειρια στα αμαξακια μου δειχνει πως οι βενζινη ειναι πολυ καλυτερη και σε δυναμη και αξιοπιστια κτλ.Αλλα στα αεροπλανα ειναι αλλιως.Ποια τα συν και τα μειον της καθεμιας? 120 glow 4stroke ή 25ccm petrol?
Απάντηση: 120 glow ή 25ccm βενζινη?
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 27, 2009 8:14 pm
από yankos
Γεια σου φίλε μου
Πρόσφατα με απασχόλησε κι εμένα αυτό το θέμα και ρωτώντας αλλά και δοκιμάζοντας οι εντυπώσεις που μου έμειναν είναι οι εξής...
Βενζίνη :
Πολύ φθηνό καύσιμο
Γενικώς αξιόπιστη
Για επιδόσεις δεν πας σε πολύ φθηνές κινέζικες, υπάρχουν όμως και καλές κινέζικες
Λίγο βαριά
Λιγότερες στροφές
Ωραίος ήχος και άρωμα βενζινοδιχρονίλας
Λένε πως αξίζει τον κόπο από 50cc και πάνω
Καλή για scale
Μεγάλες glow :
Πολύ ακριβό καύσιμο
Γενικώς αξιόπιστη
Πιο ελαφριές
Πιο πολλές στροφές
Ωραίος ήχος και άρωμα νιτρομεθανόλης
Μπορούν να ταιριάξουν στα περισσότερα μοντέλα ίσως
Αν κάπου κάνω λάθος διορθώστε με ;D
Απάντηση: 120 glow ή 25ccm βενζινη?
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 27, 2009 9:47 pm
από fazerdreamer
Χωρις λαδια...χωρις ρυθμισεις...χωρις σβησιματα....χωρις αναθυμιασεις...πετας οτι ωρα θες σχεδον οπου θες...
Ενας ευτυχισμενος μοντελλιστης?
Η απαντηση φιλε μου,ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ!
Καλες αποπροσγειωσεις!;;)
Απάντηση: 120 glow ή 25ccm βενζινη?
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 27, 2009 10:21 pm
από yankos
Φίλε fazerdreamer
Αγάπη δίχως πείσματα δεν έχει νοστιμάδα :p
Απάντηση: 120 glow ή 25ccm βενζινη?
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 27, 2009 10:54 pm
από bf109e
εχω φιλε μου και ηλεκτρικο. εχει τη φαση του.Αλλα ειμαι σκειλακιας οποτε προτειμω τα μηχανατα με τα θεματα τους!!!!Συμφωνω παντως με το ηλεκτρικο. το μοντελο που λεω το ενα ειναι ενα fw190a και το αλλο ενα bf109e της ΥΤ.Αρα να παιξω με βενζινη καλυτερα να βαλω και καμια προπελα της προκοπης.
Απάντηση: 120 glow ή 25ccm βενζινη?
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 27, 2009 11:04 pm
από fazerdreamer
Να σου πω,αν οχι ηλεκτρικουλι η βενζινα''ηχει''καλυτερα,μια που το συζηταμε,εχει κατι προπελλακια ξυλινα και τριφτερα πολυ φτηνα εδω για ριξε μια ματια,δεν χανεις τιποτα..
http://www.planodio.gr/shop/blades-and-propels.html
Αγαπω οτι πεταει και ηλεκτρικα και glow και βενζινουλα και απο ραπανακια αμα βγαλουνε καυσιμο θα το αγαπαω κι αυτο!
Να πετα μοναχα μια σταλια..!@P@
Απάντηση: 120 glow ή 25ccm βενζινη?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 28, 2009 9:42 am
από CARAPIS
Τη καλημερα μου bf109e
Θα σου απαντησω με βαση τιιιι εχω και τι πεταω...
1) Εχω εναν 120ΑΧ της OS που τον ¨φοραω πανω στο YAK της Black-Horse, ατελειωτη δυναμη με 16.5χ6 Apc. Aνεβαζει 9200 rpm και τον εχω κρατημενο στις 9000 rpm, παιζει λογο μετακινηση του τεποζιτου στο κεντρο βαρους με Perry Pump αψογα με 15% Νιτρο και αυτονομια με μικτη χρηση, spor & 3D, 12 λεπτα και με ρεζερβα 1-2 λεπτα ανετα. Περνει με την πρωτη, κρυος ή ζεστος ρελαντι 1900 rpm οση ωρα θελεις...!
Απο την αλλη τωρα, δεεεεν εχω λογια να πω για τον 4Τ με pump της OS (οοο 90-αρης, φανταζομαι και απο οσο ξερω και ο μεγαλητερος 120, δουλευει το ιδιο...) παλι, τον εχω πανω στο Bossanova 46 της Ripmax και σε αυτη την περιπτωση το τεποζιτο ειναι στο κεντρο βαρους (αυξημενη αποσταση) δουλευει σααααν ελβετικο ρολοι με 16Χ6 Αpc στις 7950 rpm & ρελαντι γιαααα παντα... στις 1780 rpm. Το α/φ εχει δυο πτωσεις και επισκευες, φτερο και ατρακτος (..., τη δευτερη φορα ειειχε κοπει στη μεση...) με 500 grm επιπλεον βαρος το παει ΄κουκουλι΄. Αυτονομια τωραααααα... 21-23 λεπτα :Dσε spor πτηση και γυρω στα 15 λεπτα με μικτη πτηση spor & 3D.
Στη θεση σου θα εβαζα εναν Τετραχρονο 160-180 για πιο scale ηχο με απροβληματιστη λειτουργεια παντως καιρου, οι εχοντες βενζινη καταλαβαινουν τιιι λεω..., και με αρκετα συμαντικη οικονομια, οοοχι οσο οι βενζινες αλλα αρκετα καλη, θααα παιζει το μοντελακι γιααα χρονια...::) !!!
Φιλικα
Χρηστος Αραπης
Απάντηση: 120 glow ή 25ccm βενζινη?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 28, 2009 10:23 am
από yankos
Καλημέρα
Χρήστο, ο 120ΑΧ τι συνολικό βάρος έχει και με τι χωρητικότητας ντεπόζιτο πετάς;
Απάντηση: 120 glow ή 25ccm βενζινη?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 28, 2009 10:41 am
από CARAPIS
yankos έγραψε: ↑Καλημέρα
Χρήστο, ο 120ΑΧ τι συνολικό βάρος έχει και με τι χωρητικότητας ντεπόζιτο πετάς;
Την Καλημερα μου yanko
..., ριξε μια ματια στην παρουσιαση του μοντελου(υπαρχει στις παρουσιασεις YAK 54 της Black Horse, σελιδα 2) εκει εχω και θα βρεις τις προδιαγραφες του κινητηρα και το βαρος του. Το τεποζιτο μου ειναι ¨μαμας¨και εαν δεν κανω λαθος ειναι το 320-αρι (ειμαι δουλεια τωρα και δεν μπορω να το τσεκαρω)
Απάντηση: 120 glow ή 25ccm βενζινη?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 28, 2009 11:25 am
από yankos
Ο 120ΑΧ έχει 900γρ. βάρος...
Αν πάμε σε καλύτερες μάρκες gas τότε τα υπέρ και τα κατά ισοσκελίζονται.
Η MVVS26 π.χ. έχει μια χαρά επιδόσεις.
http://www.keithrenecle.co.za/MVVS%20Petrol%20engines.htm
Απάντηση: 120 glow ή 25ccm βενζινη?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 28, 2009 11:54 am
από CARAPIS
..., μεεε διπλασια σχεδον τιμη αγορας ομως και οοοχι μονο μην ξεχνας το επιπλεον βαρος της ηλεκτρονοκης και της δευτερης μπαταριας για αυτη (την ηλεκτρεονικη) οποτε πας στο 1.200 Kgr μινιμουμ & το εχτρα κοστος αγορας αυτων, υπερ τριπλασιο χρονο στρωσιματος.....!@/-=}{{
Απάντηση: 120 glow ή 25ccm βενζινη?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 28, 2009 1:57 pm
από mrkaza
Η λύση είναι μια και ο μπακλαβάς γωνία και έρχεται απο την
Saito
Πολλά λεφτά για μια δόκιμη :( που ίσως να μην σου "κάτσει" επίσης το ότι την έχει η αντιπροσωπεία (Horizon Hobbies) δεν σημαίνει οτι μπορείς να την βρεις και στα μαγαζιά :(
Απάντηση: 120 glow ή 25ccm βενζινη?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 28, 2009 2:05 pm
από mrkaza
Να και ενα αποσπασμα απο το manual
Απάντηση: 120 glow ή 25ccm βενζινη?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 28, 2009 3:28 pm
από kantina2005
γεια σας κυριοι.τελικα τι προτεινεται βενζινη η νιτρο?για scale ηχο.βενζινη δυοχρονο η τετραχρονο?
Απάντηση: 120 glow ή 25ccm βενζινη?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 28, 2009 4:17 pm
από mrkaza
Αν βασικά σε νοιάζει η μέγιστη απόδοση πας σε Nitro
αν σε νοιάζει η οικονομία καύσιμου πας σε βενζίνη
Αν σε νοιάζει ο Scale Ήχος πας σε Saito nitro
Αν θες κάτι που ίσως να συνδυάζει τα πάντα μάλλον είναι μια Saito GAS αλλά θα είσαι μάλλον ο πρώτος στην Ελλάδα και από τους πρώτους στον κόσμο με αυτή την μηχανή και παίρνεις ρίσκο .
Επίσης οι Saito βγαίνουν σε 20 cc για 60ι-90αρι μοντέλο (η Saito λεει Compareble to power with saito 125G ) οπότε όπου μπαίνει μια 90-120αρα 4τ φαίνετε να μπορεί να μπει .
Τώρα για την 36 cc μάλλον όπου θα ταίριαζε ενας 160αρης 2χρονος θα κάθετε κουτί αλλά μέχρι να την πάρει κάποιος να μας πει ... τα πάντα είναι θεωρίες :( και απο την θεωρία στην πράξη υπάρχει μεγάλη διάφορα