Σελίδα 1 από 1

προβλημα με 120αρα ΟS

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 02, 2009 5:53 pm
από bf109e
Γεια σας.Καλο μηνα και καλη Σαρακοστη.
Μιας και το ματιασα φαινεται με το αλλο το ποστ που ελεγα για βενζινη.Λοιπον.Εχω μια 120αρα 4χρονη os σε ενα π47.Ειχα καιρο να πεταξω.Καπου 3 μηνες.Ανεβηκα χτες να το πεταξω και εκει εγινε ενα κουλο.Καθως ερχομουν για προσγειωση στη τελευταια στροφη,η μηχανη μονη της ανεβηκε στη μεση ενω ειχα 1-2 κλικ μεσα..Μετα απο λιγο ακουσε και πηγα φουλ και εκανα 2η προσπαθεια.Τη δευτερη παλι στην ιδια φαση,επεσε μονη της στο ρελαντι για λιγο. 2-4 δευτερολεπτα.μετα ξαναπηγε εκει που ηθελα.Το κατεβασα.Λεω μηπως ειναι ρυθμιση της μικρης.Το ξαναρυθμιζω ανοιγοντας ενα τσακ και ξανα τα ιδια.Το μαζευω.Ερχομαι σπιτι στον παγκο της φασαριας!!!:D
Βγαζω νετποζιτο.Η ταπα,απο μεσα που σφιγγει ειχε φαει τις βολτες.Αλλα δεν ετρεχε καυσιμο.Αρα δεν εχανε πιεση.Αρα ισως να μην οφειλεται εκει.Λεω θεμα παρεμβολης δεν παιζει καθωε εχω pcm dual και εχω βαλει το fail safe.Και εξαλου μονο η μηχανη εκανε κουλα.Υπαρχει περιπτωση να ειναι το σερβο λογω ακινησιας?Το υποτασιομετρο του να κοιμηθηκε?=B=

Απάντηση: προβλημα με 120αρα ΟS

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 02, 2009 6:54 pm
από heli-division
etsi pou diavasa tis protes grames apo to provlima sou afto mou eirthe oti tin exei akousi to servo tou gkaziou

Απάντηση: προβλημα με 120αρα ΟS

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 02, 2009 8:28 pm
από bf109e
Αυτο πιστευω και εγω.Το θεμα ειναι γιατι δεν το εκανε με φουλ γκαζι.Και οταν το εκανε γιατι δεν εσβηνε.Μαλλον με λυπηθηκε.Λεει τοσα λεφτα εσκασε.Κριμα ειναι=B=.

Αλλα μηπως ηταν και το ντεποζιτο?Αλλα δεν ετρεχε καυσιμο εξω.Εγω λεω να τα αλλαξω ολα.Σερβο,ντεποζιτο,σωληνακια.Και βλεπουμε.::)

Απάντηση: προβλημα με 120αρα ΟS

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 02, 2009 8:45 pm
από CARAPIS
bf109e έγραψε: Αυτο πιστευω και εγω.Το θεμα ειναι γιατι δεν το εκανε με φουλ γκαζι.Και οταν το εκανε γιατι δεν εσβηνε.Μαλλον με λυπηθηκε.Λεει τοσα λεφτα εσκασε.Κριμα ειναι=B=.

Αλλα μηπως ηταν και το ντεποζιτο?Αλλα δεν ετρεχε καυσιμο εξω.Εγω λεω να τα αλλαξω ολα.Σερβο,ντεποζιτο,σωληνακια.Και βλεπουμε.::)


..., ΣΩΣΤΑ, ΑΛΛΑΞΕΤΑ ΟΟΟΛΑ !
Δεν αξιζει γιαααα καμια 30-50 Ευρωπουλα να χασεις το α/φ.
Μην ξεχασεις να ξαναρυθμισεις κινητηρα και να αλλαξεις και το μπουζι προλυπτικα ?

Χρηστος
(..., προσεχουμεεεε για ναεεεχουμε !!!)

Απάντηση: προβλημα με 120αρα ΟS

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 03, 2009 3:50 pm
από andreastwin
δεν μας ειπες τι συχνοτητα εισαι, γιατη μπορει να ειναι παρεμβολη και το fale safe σου κοβει το γκαζι για δευτερολεπτα,εκτος και το εχεις ρυθμισει και με αλλες παραμετρους.μηπως εισαι 72.

Απάντηση: προβλημα με 120αρα ΟS

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 03, 2009 4:47 pm
από bf109e
Στους 35 ειμαι.Το εχω ρυθμισει φουλ.Να εχει λιγο γκαζι με τα πηδαλια ισια και φλαπ κατω.Αλλα ειχα ελεγχο σε ολα εκτος απο το μοτερ.

Ναι ναι και μπουζακι θα αλλαξω.Δε το συζηταω καν!!Εκτος αν η μηχανη παιζει σουπερ πριν το αλλαξω.

Και το πιο κουλο.Λεω τωρα ΑΝ λεω ΑΝ τα αλλαξω ολα και κανει τα ιδια?Μια πετρα και φουνταρω απο τη γεφυρα της Χαλκιδας?

Απάντηση: προβλημα με 120αρα ΟS

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 03, 2009 5:32 pm
από Αντωνιάδης Ιωάννης
Εάν χρησιμοποιείς futaba πιο πολύ μου κάνει το πρόβλημα σου για batery fale safe παρά για σέρβο για κάνε έναν έλεγχο την μπαταρία του μοντέλου

Απάντηση: προβλημα με 120αρα ΟS

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 03, 2009 10:59 pm
από bf109e
Εχεις δικιο.Ενδεχεται να ειναι και κατι τετοιο.Αλλα γιατι το εκανε μονο σε ενα σημειο που ερχομουν για προσγειωση και σε παρατεταμενη καθοδο η αριστερη στροφη.Και παλι οχι παντα.Ειναι τρελο.Λες να αλλαξω και μπαταρια?Αλλα σε κυκλους φαινοταν να ειναι μια χαρα.Τι να πω.Μη μου κανει κανα τρελο και το χασω αυτο το μοντελο μονο και εχω δωσει μπολικα για να το φτιαξω.

Απάντηση: προβλημα με 120αρα ΟS

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 03, 2009 11:12 pm
από Τρύφωνας
Hey Bf

Τι κάνεις ρε θηρίο;; Βλέπω όλο warbirds πετάς. Μπράβο!!
Λοιπόν κάτι που μου περνάει απο το μυαλό είναι το εξής.
Μπορεί να είναι το καρμπυρατέρ σου μπλοκαρισμένο με κάποιο κατάλοιπο, (αφού έχεις καιρό να τον δουλέψεις) ή το σέρβο όπως προείπε ο heli-division. Σε PCM Dual δεν υπάρχει περίπτωση να τρώς παρεμβολή γιατί θα κλέιδωνε και μετά αστα να πάνε. Μόνο με reset ξεκινάει πάλι...(3-5 δευτερόλεπτα χαμένα και μοντέλο καπούτ..ειδικά σε χαμηλό ύψος..)
Ούτε μπαταρία είναι. Δες το σέρβο και την πιθανότητα βρώμας στο καρμπυρατέρ.
Εγώ θα άλλαζα σέρβο. Αν μου το ξαναέκανε τότε καθάρισμα καρμπυρατέρ και δώστου πάλι απο την αρχή...
ΜΦΧ
Τρύφωνας

ΥΓ Και ο Γιάννης ο Αντωνιάδης έχει δίκιο αν έχεις INH το σέτινγκ του Batt. Fail safe.

Απάντηση: προβλημα με 120αρα ΟS

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 05, 2009 6:11 pm
από bf109e
Γεια σου φιλε Τρυφωνα.Μαλλον η μπαταρια πρεπει να ηταν.Της εβαλα φορτιο 4.4 βολτακια 500 μιλαμπερακια και απο 5.5 βολτ επεσε στα 4.3.Εγω παντως τα αλλαξα ολα.Τη βρωμα την ειχα σκεφτει αλλα γιατι να το κανει μονο στη μεση γκαζιου?Εκτος αυτου θυμαμαι που οταν επεφτε ρελαντι το εκλεινα και εγω ρελαντι και του ξαναδινα και ακουγε.Αυτο δεν ειναι το battery fail safe των pcm?

Παντα μαχητικα!!Εχω και 2 παντως καιρου μη μαχητικα για τις δυσκολες ωρες και τις μεγαλες απουσιες απο μοντελοδρομιο!!!!