Πως "τριμάρεται" ένα αεροπλάνο (για προχωρημένους)
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 23, 2009 10:20 am
_Β_Ο
http://www.flyinggiants.com/forums/attachments/fg191/117494d1217541937-trim-chart-based-article-peter-goldsmith-pgoldsmithtrimming.pdf
#**
http://www.flyinggiants.com/forums/attachments/fg191/119402d1218140174-trim-chart-based-article-peter-goldsmith-trim-chart.pdf
by Peter Goldsmith
Από τον κόσμο του TOC (Turnament Of Champions) και από έναν από τους κορυφαίους χειριστές στο χόμπι μας τον Peter Goldsmith έρχεται το παραπάνω άθρο στον σύνδεσμο._Β_Ο
Το άθρο αρχίζει ως εξής.
"Ας υποθέσουμε ότι από στιγμή που ξεκινήσατε τον αερομοντελισμό μάθατε να πετάτε κρατώντας την τηλεκατεύθυνση ανάποδα.Και μετά από δυο χρονια έρχεται κάποιος και σας λέει ότι πρέπει να την γυρίσετε και να την κρατάτε σωστά. Μάλλον θα είναι πολύ δύσκολο γιατί μάθατε τα πάντα λάθος.Το να πετάμε ένα αεροπλάνο το οποιο δεν είναι σωστά στημένο είναι εξίσου λάθος."
Αυτό το άθρο και το συνοπτικό λυσάρι τα θεωρώ την βίβλο του αερομοντελισμού.
Προσεγγίζοντας από μια άλλη όψη το θέμα των μίξεων ,θα πω ότι όλα τα αεροπλάνα μας έρχονται με μίξεις!
Δίνουμε Rudder και παίρνουν και aileron και elevator.(Knife edge mix)
Δίνουμε γκάζι και μας κάνουν και roll (engine torque).
Δίνουμε aileron και παίρνουν και rudder.(aileron differential )
Αυτές οι μίξεις πρέπει να εξαλειφθούν μέσα από σωστό προγραμματισμό σύμφωνα με το παραπάνω άθρο ώστε να μπορέσουμε να πηγαίνουμε εκεί που θέλουμε το μοντέλο μας και όχι να πηγαίνει αυτό όπου να'ναι .
Έτσι ο φόρτος εργασίας του χειριστή μειώνεται δραματικά δίνοντας την ελευθερία να εξελίξει περισσότερο τις ικανότητες του@P@
http://www.flyinggiants.com/forums/attachments/fg191/117494d1217541937-trim-chart-based-article-peter-goldsmith-pgoldsmithtrimming.pdf
#**
http://www.flyinggiants.com/forums/attachments/fg191/119402d1218140174-trim-chart-based-article-peter-goldsmith-trim-chart.pdf
by Peter Goldsmith
Από τον κόσμο του TOC (Turnament Of Champions) και από έναν από τους κορυφαίους χειριστές στο χόμπι μας τον Peter Goldsmith έρχεται το παραπάνω άθρο στον σύνδεσμο._Β_Ο
Το άθρο αρχίζει ως εξής.
"Ας υποθέσουμε ότι από στιγμή που ξεκινήσατε τον αερομοντελισμό μάθατε να πετάτε κρατώντας την τηλεκατεύθυνση ανάποδα.Και μετά από δυο χρονια έρχεται κάποιος και σας λέει ότι πρέπει να την γυρίσετε και να την κρατάτε σωστά. Μάλλον θα είναι πολύ δύσκολο γιατί μάθατε τα πάντα λάθος.Το να πετάμε ένα αεροπλάνο το οποιο δεν είναι σωστά στημένο είναι εξίσου λάθος."
Αυτό το άθρο και το συνοπτικό λυσάρι τα θεωρώ την βίβλο του αερομοντελισμού.
Προσεγγίζοντας από μια άλλη όψη το θέμα των μίξεων ,θα πω ότι όλα τα αεροπλάνα μας έρχονται με μίξεις!
Δίνουμε Rudder και παίρνουν και aileron και elevator.(Knife edge mix)
Δίνουμε γκάζι και μας κάνουν και roll (engine torque).
Δίνουμε aileron και παίρνουν και rudder.(aileron differential )
Αυτές οι μίξεις πρέπει να εξαλειφθούν μέσα από σωστό προγραμματισμό σύμφωνα με το παραπάνω άθρο ώστε να μπορέσουμε να πηγαίνουμε εκεί που θέλουμε το μοντέλο μας και όχι να πηγαίνει αυτό όπου να'ναι .
Έτσι ο φόρτος εργασίας του χειριστή μειώνεται δραματικά δίνοντας την ελευθερία να εξελίξει περισσότερο τις ικανότητες του@P@