Σελίδα 1 από 1

Πρόγραμμα ασκήσεων F3N-GR

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 03, 2009 11:21 pm
από mastoras
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΚΡΟΒΑΤΙΚΩΝ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ F3N-GR

ΟΡΙΣΜΟΣ T/K E/Π :
Ως Τ/Κ Ε/Π ορίζεται ένα μοντέλο α/φους βαρύτερο του αέρα που λαμβάνει την άντωση του από σύστημα στροφίων που περιστρέφονται γύρω από άξονες. Η σταθερές οριζόντιες επιφάνειες δεν πρέπει να ξεπερνούν το 4% του συνολικού εκπετάσματος των περιστρεφομένων επιφανειών. Επιτρέπεται η χρήση σταθεροποιητικής μπάρας (stabilizer bar), σταθερής ή κινούμενης, όταν αυτή δεν ξεπερνά το 2% του συνολικού εκπετάσματος του κύριου ρότορα.

ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ :
Δεν υπάρχει περιορισμός ως προς το εκπέτασμα του κύριου ρότορα. Δεν υπάρχει περιορισμός ως προς τον κυβισμό της μηχανής.Επιτρεπεται η χρηση μονο ενός Gyro στον άξονα του Yaw. Η χρήση προ-προγραμματισμένων ελιγμών σε πομπό Τ/Κ απαγορεύεται.
Τα όρια είναι :
Α) Μέγιστο βάρος μοντέλου : 6 Kg
Β) Μπαταρίες : Επιτρέπονται ηλεκτρικά μοτέρ μέχρι 51 Volt
Γ) Blades ρότορα : Απαγορεύεται η χρήση μεταλλικών blades στο κύριο και ουριαίο στροφείο

ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΓΩΝΑ :
Καθορίζεται σε συνημμένο σχεδιάγραμμα (σελ.10 )

ΑΡΙΘΜΟΣ ΒΟΗΘΩΝ :
Με την αποχώρηση από το start box ο κάθε πιλότος δικαιούται έναν βοηθό. Ο βοηθός μπορεί να δίνει πληροφορίες στον πιλότο κατά τη διάρκεια της πτήσης.

ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ :
Ο αριθμός των μοντέλων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν είναι απεριόριστος. Ένα μοντέλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από περισσότερους του ενός πιλότους.

Απάντηση: Πρόγραμμα ασκήσεων F3N-GR

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 03, 2009 11:22 pm
από mastoras
ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ :
Ο κάθε ελιγμός πριν την εκτέλεση του πρέπει να ανακοινώνεται από τον πιλότο ή τον βοηθό του. Η πτήση ξεκινά όταν το μοντέλο αφήσει το start box. Η βαθμολόγηση του κάθε ελιγμού ξεκινά όταν ανακοινωθεί από τον πιλότο ή τον βοηθό του, το εκτελεστικό start και τελειώνει με το εκτελεστικό finished. Ο πιλότος έχει δικαίωμα να επανεκκινήσει τον κινητήρα του Ε/Π του αν στο πρόγραμμα των ελιγμών που έχει ανακοινώσει, συμπεριλαμβάνεται ο ελιγμός του autorotation.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ :
Ο ελάχιστος αριθμός των κριτών είναι τρεις (3) και ο μέγιστος πέντε (5). Στο ανακοινωμένο από τον κάθε πιλότο πρόγραμμα ο κάθε κριτής έχει δικαίωμα να βαθμολογήσει τους ελιγμούς με score που κυμαίνεται από 0 έως 20 βαθμούς. Ένας ελιγμός που δεν ολοκληρώθηκε, ή ένας ελιγμός που δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή της αντίστοιχης άσκησης που έχει ανακοινωθεί, βαθμολογείται με 0. Η βαθμολόγηση ενός ελιγμού με 0 κρίνεται έγκυρη μόνο όταν συμφωνήσουν όλοι οι κριτές ότι το score του συγκεκριμένου ελιγμού είναι 0. Η απαγορευμένη περιοχή πτήσεων καθορίζεται από μία νοητή ευθεία ασφαλείας, η οποία βρίσκεται σε απόσταση 10 μέτρων από τον πιλότο, (15 μέτρα από τους κριτές). Εάν παραβιαστεί η νοητή ευθεία ασφαλείας κατά την εκτέλεση ενός ελιγμού, θα διακόπτεται η πτήση και θα μηδενίζεται ο συγκεκριμένος γύρος. Επιπλέον η βαθμολόγηση του κάθε ελιγμού θα γίνεται σε συνάρτηση με έναν “συντελεστή δυσκολίας” (key factor) όπως αυτός καθορίζεται για την κάθε άσκηση.

ΚΑΤΑΤΑΞΗ :
Μετά την ολοκλήρωση κάθε γύρου, η κατάταξη θα προκύπτει με την διαδικασία του normalize ως προς το 1000. Σε 1000 θα μετατρέπεται η υψηλότερα βαθμολογούμενη πτήση του κάθε γύρου. Οι γύροι που θα απαρτίζουν έναν αγώνα θα είναι τρεις (3) και ο κάθε αθλητής θα έχει το δικαίωμα να κρατήσει τους δύο (2) καλύτερους, μέσα από τους οποίους θα προκύπτει η συνολική του βαθμολογία-κατάταξη.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ :
Α) Χρόνος Προετοιμασίας :
Μέγιστος χρόνος διαδικασιών εκκίνησης του Ε/Π καθορίζονται τα 5 λεπτά. Μέγιστο ύψος hover του Ε/Π εντός του start box, καθορίζεται το ύψος ματιών (eye level).
Β) Χρόνος πτήσεως :
Μέγιστος χρόνος εκτέλεσης του προγράμματος που ο κάθε πιλότος έχει ανακοινώσει ορίζονται τα 8 λεπτά.

Γ) Πρόγραμμα ελιγμών :
Ο κάθε πιλότος έχει δικαίωμα να επιλέξει 8 από τους 31 ελιγμούς που καθορίζονται από τον κανονισμό. Το σύνολο των 8 ελιγμών που ο κάθε πιλότος έχει επιλέξει θα πρέπει να δίνεται με τη μορφή λίστας στο διευθυντή αγώνα πριν από την έναρξη του κάθε γύρου.
Ο κάθε πιλότος έχει δικαίωμα να επιλέξει διαφορετικούς ελιγμούς σε κάθε γύρο.

Δ) Περιγραφή ελιγμών :
Γενικά :
Ο πιλότος ή ο βοηθός του θα πρέπει να ανακοινώνουν το όνομα του ελιγμού και το εκτελεστικό start, το Ε/Π θα πρέπει να πετάει ευθεία και οριζόντια τουλάχιστον 10 μέτρα και να εκτελεί τον ελιγμό που έχει ανακοινωθεί. Κατά την έξοδό του από τον ελιγμό, το Ε/Π θα πρέπει να πετάει πάλι ευθεία και οριζόντια 10 μέτρα και εν συνεχεία να ανακοινώνεται το εκτελεστικό finished. Όλοι οι στατικοί ελιγμοί θα αρχίζουν και θα τελειώνουν με το Ε/Π να εκτελεί hover παράλληλα ή κάθετα στο flight line για τουλάχιστον 1 δευτερόλεπτο (sec) και να συνοδεύονται από τα εκτελεστικά start και finished αντίστοιχα.
Όλοι οι ελιγμοί (συμπεριλαμβανομένων των εισόδων και των εξόδων σε αυτούς) θα πρέπει να εκτελούνται συμμετρικά στην κεντρική γραμμή (pilotʼs line). Για λόγους ασφαλείας το ελάχιστο ύψος καθορίζεται στα 5 μέτρα για τους ακροβατικούς ελιγμούς, στα 2 μέτρα για το hover και η ελάχιστη απόσταση καθορίζεται στα 10 μέτρα από τον πιλότο (νοητή ευθεία ασφαλείας).
Κατά τη διάρκεια του ελιγμού autorotation και αφού ανακοινωθεί το εκτελεστικό start,αν ο κινητήρας του Ε/Π δεν έχει σβήσει, ο ελιγμός βαθμολογείται με 4 μονάδες χαμηλότερα από το score που ο κάθε κριτής θα τον βαθμολογούσε. Εάν ο κινητήρας του Ε/Π συνεχίζει να λειτουργεί και μετά την Π/Γ του Ε/Π, ο ελιγμός βαθμολογείται με 0.

Απάντηση: Πρόγραμμα ασκήσεων F3N-GR

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 03, 2009 11:24 pm
από mastoras
Α/Α ΑΣΚΗΣΗΣ ΟΝΟΜΑ ΑΣΚΗΣΗΣ Κ-FACTOR

1. IMMELMANN 3
Το μοντέλο εκτελεί μισό roll, αμέσως ακλουθεί μισό inside loop, και εξερχόμενο βρίσκεται σε κανονική θέση σε αντίθετη κατεύθυνση από αυτή της εισόδου του στον ελιγμό.

2. INVERTED HOVER 3
Tο μοντέλο προσεγγίζει αργά σε ανάστροφη θέση σταματά σε ύψος 5-10 μέτρων για τουλάχιστον 2 δευτερόλεπτα και εξέρχεται από αυτόν επιταχυνόμενο αργά σε ανάστροφη στάση.Ο ελιγμός πρέπει να εκτελείται στην κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

3. INSIDE LOOP 3,5
To μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό σε κανονική στάση, εκτελεί ένα inside loop, και εξέρχεται από αυτόν σε κανονική στάση. Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

4. INVERTED PIROUETE 3,5
Tο μοντέλο βρισκόμενο σε ανάστροφη θέση εκτελεί μια περιστροφή 360 μοιρών για τουλάχιστον 4 δευτερόλεπτα, παραμένοντας σταθερό ως προς τον κατακόρυφο άξονα.

5. BACKWARD CIRCLE 3,5
Tο μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό με όπισθεν και σε ανάστροφη στάση εκτελεί έναν οριζόντιο κύκλο συμμετρικά τοποθετημένο ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

6. DOUBLE IMMELMANN 4
Το μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό εκτελώντας μισό inside loop, βρισκόμενο ανάστροφα εκτελεί μισό roll και ενʼ συνεχεία ενώ βρίσκεται σε κανονική στάση και πετώντας για τουλάχιστον 20 μέτρα ευθεία και οριζόντια εκτελεί ένα outside loop.Αμέσως μετά εκτελεί πάλι μισό roll και το μοντέλο εξέρχεται σε κανονική θέση.Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

7. 2 POINT ROLL 4
Το μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό σε κανονική στάση, εκτελεί μισό roll, μπαίνει σε ανάστροφη στάση και ενʼ συνεχεία με μισό roll εξέρχεται σε κανονική στάση.Κατά την διάρκεια του ελιγμού πρέπει να υπάρχει ευδιάκριτο τμήμα ανάστροφης πτήσης. Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

8. DOUBLE ROLL BACKWARDS 4,5
Το μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό με την όπισθεν και εκτελεί δυο συμμετρικά αξονικά bacward rolls. Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

9. 4 POINT ROLL 4,5
Το μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό σε κανονική στάση εκτελεί 1/4 roll-ανάστροφη πτήση- 1/4 roll και εξέρχεται σε κανονική στάση.Κατά την διάρκεια του ελιγμού θα πρέπει να υπάρχουν ευδιάκριτα σημεία όλων των στάσεων που παίρνει το Ε/Π. Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

10. BACKWARD HORIZONTAL EIGHT 5
Το μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό σε κανονική στάση με την όπισθεν πετά παράλληλα με τους κριτές, αλλάζει πορεία 90 μοίρες επί της κεντρικής γραμμής (Pilotʼs line), και ενʼσυνεχεια εκτελεί δυο κύκλους 360 μοιρών ίδιας ακτίνας . Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

11. DOUBLE OUTSIDE LOOP (WITH HALF ROLLS) 5
Tο μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό σε κανονική στάση εκτελεί μισό roll πετώντας ανάστροφα ευθεία, (ευδιάκριτη αναστρoφη πτήση), εκτελεί δυο Outside loops και μετά από ένα ευδιάκριτο τμήμα ανάστροφης πτήσης με μισο roll επανέρχεται σε κανονική στάση. Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

12. INVERTED HORIZONTAL EIGHT 5
Το μοντέλο εισέρχεται ανάστροφα και παράλληλα με τους κριτές, αλλάζει πορεία 90 μοίρες επί της κεντρικής γραμμής (Pilotʼs line), και ενʼσυνεχεια εκτελεί δυο κύκλους 360 μοιρών ίδιας ακτίνας. Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

13. BACKWARD KNIFE EDGE PIROUETE 5,5
Το μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό σε κανονική στάση με όπισθεν, εκτελεί ελαφρά άνοδο 15 μοιρών μέγιστο και εκτελεί 1/4 roll.Μετά από ένα ευδιάκριτο τμήμα με1/4 roll, το μοντέλο εκτελεί περιστροφή 360 μοιρών και πάλι ένα ευδιάκριτο τμήμα με 1/4 roll.Το μοντέλο εξέρχεται από τον ελιγμό εκτελώντας 1/4 roll αντίθετης φοράς από αυτό που εκτέλεσε κατά την είσοδο στον ελιγμό επιστρέφοντας σε κανονική στάση. Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

14. 4 PUSHED HALF FLIPS 5,5
Το μοντέλο εκτελεί hover σε κανονική στάση και εκτελεί 4 forward flips διαχωριζόμενα μεταξύ τους με ανάστροφο hover για τουλάχιστον 2δευτερόλεπτα.Κατά την διάρκεια του ελιγμού το Ε/Π πρέπει να παραμένει στο ίδιο σημείο.

15. LOOP SIDEWARDS 5,5
Το μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό με πλαγιοκινηση και εκτελεί ένα πλευρικό loop με τον διαμήκη άξονα του Ε/π να είναι καθʼ όλη την διάρκεια του, κάθετος στο flight line. Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

16. TIC TOC (METRONOME) 6
Το μοντέλο εκτελεί hover ή κινείται αργά σε κατακόρυφη στάση.Διατηρεί αυτήν την θέση εκτρέποντας την κεφαλή του (pitch up- pitch down), περίπου 45 μοίρες εκατέρωθεν του διαμήκη άξονα του Ε/Π. Η διαδικασία αυτή πρέπει να επαναληφθεί τουλάχιστον 3 φορές .Κατά την διάρκεια του ελιγμού η ουρά του Ε/π θα πρέπει να παραμένει στην ίδια θέση. Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

17. 0 DEGREE TURN WITH HALF ROLL 6
Tο μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό σε κανονική στάση με όπισθεν, εκτελεί 1/4 loop και καταλήγει σε κατακόρυφη θέση σταματημένο .Ενʼ συνεχεία το μοντέλο κατερχόμενο εκτελεί μισό roll και με outside loop μπαίνει σε ευθεία και οριζοντια πτήση ανάστροφα.Το μοντέλο εξέρχεται από τον ελιγμό με μισό roll και καταλήγει σε κανονική στάση.

18. BACKWARD LOOP 6,5
Το μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό με την όπισθεν και εκτελεί ένα inside loop με την ουρά να παραμένει σταθερή στην αρχική πορεία του μοντέλου. . Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).


19. 360 DEGREE TURN WITH ROLL 6,5
Tο μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό σε κανονική στάση, εκτελεί ένα 1/4 inside loop και μπαίνει σε κάθετη άνοδο. Ακριβώς πριν το stall το μοντέλο εκτελεί περιστροφή 360 μοιρών και ακλουθώντας μια κατακόρυφη κάθοδο με την όπισθεν, εκτελεί 1/4 inside loop και εισέρχεται ξανά σε ευθεία και οριζοντια πτήση με την όπισθεν, εκτελώντας διαδοχικά ένα backward roll. Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

20. BACKWARD 4 POINT ROLL 6,5
Το μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό σε κανονική στάση με την όπισθεν και εκτελεί 1/4 roll-ανάστροφη πτήση- 1/4 roll, και εξέρχεται σε κανονική στάση πετώντας ευθεία και οριζόντια με την όπισθεν.Τα επί μέρους τμήματα των 1/4 διαδοχικών roll θα πρέπει να είναι ευδιάκριτα και τοποθετημένα στην ίδια ευθεία.Κατά την διάρκεια του ελιγμού η ουρά θα πρέπει να παραμένει σταθερή. Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

21. INVERTED AUTOROTATION 6,5
Το μοντέλο εισέρχεται σε ανάστροφη πτήση, εκτελώντας μισό roll και πετώντας ανάστροφα για ένα τμήμα τουλάχιστον 30 μέτρων.Ο κινητήρας πρέπει να σβήσει με το Ε/Π να κατέρχεται για τουλάχιστον 5 δευτερόλεπτα σε ανάστροφη θέση πριν επιστρέψει σε κανονική στάση, είτε με flip είτε με μισό roll και ενʼ συνεχεία να εκτελέσει μια ομαλή προσγείωση στο κεντρικό helipad.

22. INVERT BACKWARDS HORIZONTAL EIGHT 7
Το μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό ανάστροφα με την όπισθεν και παράλληλα με τους κριτές , αλλάζει πορεία 90 μοίρες επί της κεντρικής γραμμή (Pilotʼs line), και ενʼσυνεχεια εκτελεί δυο κύκλους 360 μοιρών ίδιας ακτίνας. Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

23. ROLLING CIRCLE 7,5
Το μοντέλο εκτελεί ένα κύκλο με διαδοχικά και συνεχόμενα αξονικά roll.Κατά την διάρκεια του κύκλου θα πρέπει να παραμένουν σταθερά το σχήμα του ελιγμού, η ταχύτητα του μοντέλου και το roll rate. Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).


24. 4 RAINBOWS WITH HALF ROLLS 7,5
Tο μοντέλο πραγματοποιεί ένα «ουράνιο» τόξο, (ημικύκλια, με τον διαμήκη άξονα του Ε/π να είναι πάντα κάθετος στο ίχνος πτήσης), που καταλήγει σε ένα ευδιάκριτο σταμάτημα ανάστροφα, ενʼ συνεχεία με μισό στατικό roll, το Ε/Π επανέρχεται σε κανονική στάση και εκτελώντας το ίδιο «ουράνιο» τόξο καταλήγει πάλι ανάστροφα στο σημείο από το οποίο ξεκίνησε.Ο ελιγμός ολοκληρώνεται μόλις εκτελεστούν 4 τέτοια τόξα και 4 στατικά roll. Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

25. FUNNEL 7,5
Το μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό ανάστροφα και εκτελεί 1/4 περιστροφής ερχόμενο σε κατακόρυφη στάση.Ενʼ συνεχεία εκτελεί 3 κύκλους με το Ε/Π σχεδόν σε κατακόρυφη στάση (90-45) μοίρες.Η διαμετρος των κύκλων θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 10 μέτρα.

26. SNAKE 8
Tο μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό σε κανονική στάση με την όπισθεν και διαγράφει μια οφιοειδή πορεία η οποία αποτελείται από 4 ημικυκλικά τμήματα ισης ακτίνας και μήκους, κατά τα οποία το Ε/π ενναλάσει την στάση του διαδοχικά από κανονική σε ανάστροφη στάση.Το ελάχιστο μήκος του ελιγμού πρέπει να είναι τουλάχιστον 50 μέτρα. Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

27. INVERT PIROYETING CIRCLE 8
Το μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό ανάστροφα και εκτελεί ένα κύκλο, κατά την διάρκεια του οποίου το Ε/Π εκτελεί περιστροφές στον κατακόρυφο άξονα.Στον ελιγμό θα πρέπει να παραμένουν σταθερά το σχήμα του κύκλου, η ταχύτητα του μοντέλου και ο ρυθμός των περιστροφών (pirouetting rate). Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

28. TRIPLE PIROUETING FLIP 8
Το μοντέλο εκτελεί hover ηʼ κινείται αργά και αρχίζει να εκτελεί περιστροφές στον κατακόρυφο άξονα.Με την συμπλήρωση της πρώτης περιστροφής, το Ε/Π πρέπει να εκτελέσει τουλάχιστον 3 flips συνεχίζοντας παράλληλα να περιστρέφεται.Κατά τον ελιγμό το μοντέλο θα πρέπει να εκτελεί τις περιστροφές με τον ίδιο ρυθμό, (pirouetting rate) και να παραμένει στο ίδιο σημείο.

29. PIROUETING LOOP 8,5
Tο μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό σε κανονική στάση και αρχίζει να εκτελεί περιστροφές στον κατακόρυφο άξονα. Ενʼ συνεχεία εκτελεί ένα inside loop με σταθερό ρυθμό περιστροφών. Κατά την διάρκεια του loop θα πρέπει να εκτελεστούν όχι λιγότερο από 2 και όχι περισσότερο από 6 περιστροφές οι οποίες θα πρέπει να είναι συμμετρικά εκτελεσμένες σε όλο το εύρος του ελιγμού. Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).

30. CUBAN EIGHT BACKWARDS 8,5
Tο μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό σε κανονική στάση με την όπισθεν, εκτελεί 5/8 inside loop και βγαίνει με 45 μοίρες βύθιση.Εκτελεί μισό roll ενʼ συνεχεία 3/4 inside loop και βγαίνει πάλι με 45 μοίρες βύθιση. Το μοντέλο εξέρχεται από τον ελιγμό επανερχόμενο σε ευθεία και οριζόντια πτήση τελειώνοντας το loop.

31. BACKWARD ROLLING CIRCLE 8,5
Το μοντέλο εισέρχεται στον ελιγμό ανάστροφα με την όπισθεν και εκτελεί ένα κύκλο με διαδοχικά και συνεχόμενα αξονικά roll.Κατά την διάρκεια του κύκλου θα πρέπει να παραμένουν σταθερά το σχήμα του ελιγμού, η ταχύτητα του μοντέλου και το roll rate. Ο ελιγμός πρέπει να είναι συμμετρικά τοποθετημένος ως προς την κεντρική γραμμή (Pilotʼs line).














Απάντηση: Πρόγραμμα ασκήσεων F3N-GR

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 04, 2009 12:04 am
από mastoras
Για όσους ενδιαφέρονται περισσότερο, παρακάτω επισυνάπτονται αρχεία με τα σκίτσα των ασκήσεων.

Απάντηση: Πρόγραμμα ασκήσεων F3N-GR

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 06, 2009 9:20 am
από ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ Δ.
Καλημερα και απο εμενα. Ως "ηθικος" αυτουργος του παρωντος κανονισμου, (ειναι αναρτημενος και στο site της ΕΛΑΟ), θα ηθελα σχολια, παρατηρησεις ,αποψεις, απο τους ενδιαφερομενους, τοσο οσον αφορα την δομη του, οσον αφορα και την ιδεα να τον ενσωματωσουμε εστω και με την μορφη περιφεριακου αγωνα στο προσεχες Πανελληνιο πρωταθλημα του F-3C στον Βολο.
Τετραδακος Δ.

Απάντηση: Πρόγραμμα ασκήσεων F3N-GR

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 13, 2009 9:14 pm
από mastoras
Πιθανόν οι ενδιαφερόμενοι 3dαδες δεν έχουν τον χρόνο, η μάλλον δεν έχουν καμιά απορία, είναι διαβασμένοι _Β_Οκαι θα έρθουν προετοιμασμένοι στις 30-31 Μαΐου 2009 στον Βόλο, εν όψη των Πανελληνίων F3C, να λάβουν μέρος στον αγώνα 3d που θα γίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αφού με λαχτάρα και επιμονή το ζητούσαν.

Αναμένουμε λοιπόν τις συμμετοχές σας !!!! :)>)>)

Απάντηση: Πρόγραμμα ασκήσεων F3N-GR

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 19, 2009 1:36 am
από mastoras
Τα μηνύματα που δημοσιεύθηκαν και δεν είχαν σχέση με το συγκεκριμένο θέμα, διαχωρίστηκαν και μεταφέρθηκαν ΕΔΩ.


Το θέμα αυτό αφορά τον κανονισμό _Β_Ο και το πρόγραμμα των ασκήσεων της F3N-GR.