Σελίδα 1 από 4
belt cp
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 30, 2009 4:58 pm
από Nontas
Είμαι νέος στον χώρο του αερομοντελισμού και πρόσφατα αγόρασα ένα belt-cp της E-SKY. Προσπάθησα να το πετάξω δύο φορές αλλά πήγαινε σαν τρελό, την μία έγερνε δεξιά και την άλλη αριστερά (είδη έχω σπάσει ένα ζευγάρι έλικες ). Μήπως θα μπορούσατε να με βοηθήσετε????
Απάντηση: belt cp
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 30, 2009 10:01 pm
από bladeskiller
Να υποθέσω ότι είναι το πρώτο σου ελικόπτερο? Αν ναι πρέπει να ξέρεις ότι , με εξαίρεση αυτά που έχουν δύο κύρια ομόκεντρα στροφεία όπως το λάμα, όλα τα άλλα ελικόπτερα είναι ασταθή. Αλλα περισσότερο άλλα λιγότερο ανάλογα και με το ελικόπτερο πάντως κανένα δεν στέκεται μόνο του ακίνητο στον αέρα. Χρειάζεται διαρκώς διορθώσεις με τα στικ για να κάτσει στη θεση του. Αυτό στην αρχή θα σου φανεί πολύ δύσκολο. Μην ανυσηχείς όμως ,όλοι έχουμε περάσει από αυτό το στάδιο. Χρειάζεται αρκετή και υπομονετική εξάσκηση μέχρι να του πάρεις το στόχο. Δυστυχώς η τηλεκατεύθυνση ,που συνοδεύει το συγκεκριμένο ελικόπτερο ,δεν σου δίνει τη δυνατότητα εκείνων των ρυθμίσεων, που απαιτούνται ώστε το ελικόπτερο να "μαλακώσει" κάπως.
Αυτό που χρειάζεται είναι, να συνηθίσεις σιγά σιγά με την εξάσκηση τις γρήγορες και μικρές κινήσεις. Γρήγορες για να διορθώσεις πριν το ελικόπτερο φύγει πολύ και ταυτόχρονα μικρές και ήρεμες ώστε η διόρθωση να μην είναι υπερβολική, καταλήγοντας σε μια επίσης υπερβολική αντιδιόρθωση.
Χρήσιμο βοήθημα είναι το χιαστί με τα μπαλάκια στα πέδιλα. Πιθανολογώ ότι οι λεπίδες έσπασαν όταν το ελικόπτερο τουμπάρισε δεξιά ή αριστερά. Ο σκοπός του χιαστί είναι ακριβώς αυτός. Να εμποδίσει το ελικόπτερο να τουμπάρει. Επίσης, τώρα στην αρχή ,μην προσπαθήσεις να σηκώσεις το ελικόπτερο ψηλά. Οι πρώτες απόπειρες θα μοιάζουν μάλλον με την κίνηση ενός χόβερκραφτ, με το ελικόπτερο να σέρνεται με τα μπαλάκια στο έδαφος. Οσο θα το συνηθίζεις, θα δίνεις όλο και περισσότερη ισχύ και το ελικόπτερο θα πατάει στο έδαφος όλο και πιο ελαφρά μέχρι που κάποια στιγμή θα αιωρείται σε χαμηλό ύψος (10-15 εκατοστά). Οταν αποκτήσεις τον πλήρη έλεγχο σε αυτό το ύψος τότε μπορείς να πας προοδευτικά σε μεγαλύτερο ύψος, με την ουρά να κοιτάει πάντα προς εσένα.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: belt cp
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 30, 2009 10:32 pm
από Αντώνης Κριτζάς
καλώς ήρθες Νοντας
και οπως λέμε πάντα πήγαινε κάπου που κάποιος εμπειρός θα σε βοηθείσει στις ρυθμίσεις αλλα να σου δείξει στην πράξη τα πρώτα σου φτερουγίσματα (ενα τέτοιο μέρος ειναι και ο Μαραθωνας) .........και πάντα να προσέχεις γιατι η ασφάλεια σου και των γύρω σου προέχει
.........αργά λοιπόν και μικρά βηματάκια και όλα θα γίνουν.........
καλές και ασφαλείς πτήσεις
Απάντηση: belt cp
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 31, 2009 8:29 am
από Mogolos
Καλώς τον Νοντα
Ενας ακόμα για εμβολιασμό παιδιά!!! Η ασθένια εξαπλώνεται!!!
Στα του belt τωρα...
1. Αν εχεις το γυρο το μαμίσιο... ...πάρε άλλο.
Πάρε ενα ΚΑΛΟ, θα σου χρειαστεί για το επόμενο ελικόπτερο.
2. Κάνε το ίδιο και με την τηλεκατεύθυνση. Δώσε 300-400 ευρόπουλα (ναι ξερω, πιο πολλά από το ελικόπτεράκι). Θα την χρειαστείς.
3. Μιας και το 1ο ελικοπτερο που ειχα ήταν belt, ειμαι σίγουρος πώς από τα χτυπήματα εχουν "πάρει" οι άξονες. Δυστυχώς κάθε απλό "ακουμπιμα" ειναι και στραβός άξονας.
4. Οσο αφορά τα βοηθητικά, βαλτα οποσδήποτε, αλλα βγαλε τα μπαλάκια. Κράτα μόνο τα πλαστικά καλαμια. Τα μπαλάκια κάνουν ολο το ελικόπτερο να τρέμει.
4. Σημερα το απόγευμα, και το ΣΚ θα ειμαστε Μαραθώνα, όπως και πολλά παιδια θα ειναι στο ΣΕΦ. Πέρνα μια βολτα από τα σημεια που πετάμε, και θα πάρεις πολλές γνώσεις.
Απάντηση: belt cp
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 31, 2009 10:14 am
από Nontas
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας
1) Τι τ/κ θα μου προτείνατε????
2) Τι γυροσκόπιο???
3) Το εξοχικό μου είναι πάρα πολύ κοντά στην πίστα του Μαραθώνα και πάω εκεί κάθε ΣΚ. Το MSN μου ep.touloumis@hotmail.com και το Skype epaminondas 11 μήπως θα μπορούσατε να επικοινωνήσετε μαζί μου για να συναντηθούμε??
<:-)>>
Απάντηση: belt cp
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 31, 2009 11:32 am
από Mogolos
ή την φουταμπα ή την spectrum ή την jr (εφτακάναλες ολες)
Γυροσκόπιο ενα αρκετά καλό ειναι το 401 της futaba
Οσο αφορα τον Μαραθώνα σημερα κατα τις 6:00 εκει θα ειμαστε.
Οσο για το ΣΚ ολο και καποιος (εκτος από μενα και τον Θεμη) θα εμφανιστει.
Σημερα θα ειναι και ο Κωστας με τα αεροπλανακια του. Περνα να τα πουμε
Απάντηση: belt cp
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 31, 2009 11:46 am
από Nontas
Θα είμαι εκεί κατα τις 6:30 @P@
Απάντηση: belt cp
Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 21, 2009 12:03 pm
από bf109e
Γεια σας.Εχω και εγω το ιδιο ελικοπτερο.Το εχω ψιλορυθμισει με ενα φιλο που ειχε το ιδιο.Σκεφτομαι να του βαλω αναβαθμιση στροφειου.Αξιζει τον κοπο?Με τους τζογους τι γινεται?
Θελω να του αλλαξω και το μοτερ της μαμας.Καιει πολυ ρευμα.Ειχε ενας φιλος ενα μοτερακι που εκανε 20 λεπτα πορεια με 2100 μπαταρια.Δεν ηταν ισχυρο αλλα το πεταγε μια χαρα.Εσεις εχετε να μου προτεινεται καποιο?Δεν θα κανω 3D ποτε.Μου αρεσει πιο πολυ η κανονικη scale πτηση που λεμε!!!
Γυροσκοπιο εχω ενα κινεζικο το Assan.Καλο για πορειες απο οτι εχω δει αλλα οχι για πολλα πολλα.
Απο σερβο εχω τα ψηφιακα της μαμας!!
Απάντηση: belt cp
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 24, 2009 9:51 am
από Mogolos
Αδερφέ μου το καλύτερο που μπορεις να κανεις ειναι να το "δουλέψεις" όσο μπορεις όπως ειναι και μετα να το βαλεις στο ράφι.
Δεν ειναι ελικόπτερο αυτό το πράμα!
Σπάστω μια δυο φορες και πάρε ενα μεγαλήτερο και καλύτερο.
Απάντηση: belt cp
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 24, 2009 4:07 pm
από bf109e
Θα μου επιτρεψεις να εχω εντελως διαφορετικη γνωμη επειδη οσους ξερω και το εχουν ειναι πολυ καλο για αυτο που το θελω.Ενας εκανε πορεια με 6 μποφορ αερα και πεταγε τελεια, και ενας φιλος το ειχε και πεταγε οπου εβρισκε εστω και ελαχιστο χωρο.Ειναι παρα πολυ καλο ελικοπτερο.
Μεγαλυτερο=πιο πολλα εξοδα για εμενα.Και δεν θελω θερμικο.Ενα πιο αδυναμο μοτερακι για αυτο που εχω θελω και αν εχει τοσο μεγαλη διαφορα το μεταλλικο στροφειο.
Απάντηση: belt cp
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 24, 2009 5:06 pm
από Wizard
bf109e έγραψε: ↑Θα μου επιτρεψεις να εχω εντελως διαφορετικη γνωμη επειδη οσους ξερω και το εχουν ειναι πολυ καλο για αυτο που το θελω.Ενας εκανε πορεια με 6 μποφορ αερα και πεταγε τελεια, και ενας φιλος το ειχε και πεταγε οπου εβρισκε εστω και ελαχιστο χωρο.Ειναι παρα πολυ καλο ελικοπτερο.
Μεγαλυτερο=πιο πολλα εξοδα για εμενα.Και δεν θελω θερμικο.Ενα πιο αδυναμο μοτερακι για αυτο που εχω θελω και αν εχει τοσο μεγαλη διαφορα το μεταλλικο στροφειο.
!@/-=}{{+1:>) και με το μαμησιο εξοπλισμο
Απάντηση: belt cp
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 24, 2009 7:28 pm
από Whirlwind
Mogolos έγραψε: ↑Δεν ειναι ελικόπτερο αυτό το πράμα!
.
σιγα φιλε μου...... και απο που βγαινει αυτο το συμπερασμα παρακαλω ????:oo
Απάντηση: belt cp
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 25, 2009 12:54 am
από bf109e
Πιθανα ο ανθρωπος να εχει πεσει στην περιπτωση που να μην ρυθμιστηκε ποτε σωστα το ελικοπτερο!! Το εχω ξανακουσει αυτο.Διοτι θελει αρκετη δουλεια και υπομονη στην ρυθμιση του.
Απάντηση: belt cp
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 25, 2009 1:03 am
από Wizard
Περίπου ένα τέταρτο θέλει να το ρυθμιστεί. Το μόνο που χρειάζεται είναι να έχεις μια σωστή τ/κ
Απάντηση: belt cp
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 25, 2009 1:19 am
από bladeskiller
Κοίταξε, αν το πήρε στη μορφή RTF ,δεν αποκλείεται να αγανάκτησε ο άνθρωπος. Γιατί και το καλύτερο ελικόπτερο στον κόσμο να έχεις, αν τα ηλεκτρονικά του είναι μάπα,σε δυσκολεύει πάρα πολύ. Η μαμίσια τηλεκατευθυνση για παράδειγμα,δεν σε πολυβοηθάει να κάνεις σωστές ρυθμίσεις ούτε να "μαλακώσεις" το ελικόπτερο για να είναι πιο εύκολο. Το μαμίσιο γυροσκόπιο είναι... gyro pitta kotopoulo και αν προσθέσεις σε όλα αυτά, τα προβλήματα που έχει βγάλει σε πολλούς ο μαμίσιος ρυθμιστής ταχύτητας ,καταλαβαίνεις ότι είναι αρκετοί αυτοί που ακούνε μπελτ και το βάζουν στα πόδια. Για να μη μιλήσω για μαμίσια μπαταρία και φορτιστή.
Θα σου πω το εξής παράδειγμα. Ενα παληκάρι στα Δερβενοχωρια που πετάμε (δεν θυμάμαι τώρα πως τον λένε αλλά φατσικά θα τον ξέρεις) είχε φέρει ένα φάλκον RTF και πάλευε να το μάθει. Είχε φτάσει στα όρια της απογοήτευσης. Επειδή όμως έχει την JR την εννιάρα ,αλλάξαμε δέκτη στο ελικόπτερο για να μπορεί να δουλέψει με τη JR. Παρόλο ότι δεν είχα ξανασετάρει ελικόπτερο με JR τη βρήκα την άκρη. Λοιπόν για μάντεψε. Με τις κατάλληλες ρυθμίσεις ,που φυσικά ήταν αδιανόητες με τη μαμίσια τηλεκατεύθυνση, έγινε άλλο ελικόπτερο και ο άνθρωπος εκεί που δεν μπορούσε καλά καλά να το κουνήσει, κατάφερε τελικά να κάνει ελεγχόμενη αιώρηση και μαλιστα με αρκετό αεράκι.
Με το παράδειγμα αυτό, θέλω να σου δείξω πως μπορεί να προκύψει η κακή εντύπωση για ένα ελικόπτερο ,όταν αυτό είναι σε μορφή RTF με μάπα ηλεκτρονικά.
Φιλικά Κώστας.