Σελίδα 1 από 1

Επισκευή κινητήρα GX .40

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 26, 2009 7:27 pm
από Xserver
Λόγω πτώσης>F< του Calmato Sports 40 μου ο κινητήρας είναι σε μαύρα χάλια. Το "σασί" είναι πέρα επισκευής νομίζω και γιαυτό παρείγγειλα καινούργιο σε κίτρινο χρώμα φορεματάκι για το κινητηράκι μου!!! Λοιπόν θα ήθελα συμβουλές ως προς


  • τι να κρατήσω απο το προηγούμενο αεροπλανάκι (κινητήρας, σερβοκινητήρες και τηλεκατεύθυνση εννοειται) και
  • επίσης πως να καθαρίσω τον κινητήρα, αν έχει πάρει χώμα και σκουπιδάκια μέσα για να γίνει σαν καινούργιος.

παρακαλώ λυπηθείτε με και μην με κοροϊδέψτε τουλάχιστον πολύ.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια.

-Ανδρέας

Απάντηση: Επισκευή κινητήρα GX .40

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 26, 2009 8:08 pm
από george202
Xserver έγραψε: Λόγω πτώσης>F< του Calmato Sports 40 μου ο κινητήρας είναι σε μαύρα χάλια. Το "σασί" είναι πέρα επισκευής νομίζω και γιαυτό παρείγγειλα καινούργιο σε κίτρινο χρώμα φορεματάκι για το κινητηράκι μου!!! Λοιπόν θα ήθελα συμβουλές ως προς


  • τι να κρατήσω απο το προηγούμενο αεροπλανάκι (κινητήρας, σερβοκινητήρες και τηλεκατεύθυνση εννοειται) και
  • επίσης πως να καθαρίσω τον κινητήρα, αν έχει πάρει χώμα και σκουπιδάκια μέσα για να γίνει σαν καινούργιος.
παρακαλώ λυπηθείτε με και μην με κοροϊδέψτε τουλάχιστον πολύ.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια.

-Ανδρέας

Oλοι μας εχουμε αποτυχιες δεν πειραζει.
Το αεροπλανο κρατησε το οπως ειναι σπασμενο μπορει σε καποιο αλλο αεροπλανο να χρειαστεις τους μεντεσεδες,horn,ντιζες, ροδες,σκελη πρωσγειωσης και διαφορα τετοια.
Τον κινητηρα θα τον λυσεις ολο και θα τον καθαρισεις ειτε με οινπνευμα ειτε με καυσιμο.Επισης να λυσεις και την βελονα μιγματος μηπως εχει σκουπιδακια.
ΚΑλες Επισκευες.

Απάντηση: Επισκευή κινητήρα GX .40

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 26, 2009 8:29 pm
από bladeskiller
Επίσης ,κάνε έναν προσεκτικό έλεγχο λειτουργικότητας των σερβό και αν σε κανένα ακούσεις τίποτα περίεργους θορύβους, μην το χρησιμοποιήσεις σε άλλο αεροπλάνο. Πολλές φορές, ανάλογα με το πως έπεσε το αεροπλάνο, μπορεί κάποιο πηδάλιο να βρήκε κόντρα και να παραζόρισε το αντίστοιχο σερβό ή ο κινητήρας ,αν μετακινήθηκε κατά την πτώση, μπορεί να παραζόρισε το σερβό του γκαζιού. Ελενξε τα προσεκτικά λοιπόν και αν σε κάποιο από αυτά αντιληφθείς το παραμικρό ύποπτο σημάδι, μην το χρησιμοποιείς γιατί μπορεί να σου την κάνει στον αέρα.



Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: Επισκευή κινητήρα GX .40

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 26, 2009 8:35 pm
από Xserver
george202 έγραψε: Oλοι μας εχουμε αποτυχιες δεν πειραζει.
Το αεροπλανο κρατησε το οπως ειναι σπασμενο μπορει σε καποιο αλλο αεροπλανο να χρειαστεις τους μεντεσεδες,horn,ντιζες, ροδες,σκελη πρωσγειωσης και διαφορα τετοια.
Τον κινητηρα θα τον λυσεις ολο και θα τον καθαρισεις ειτε με οινπνευμα ειτε με καυσιμο.Επισης να λυσεις και την βελονα μιγματος μηπως εχει σκουπιδακια.
ΚΑλες Επισκευες.


Πως θα λύσω τον κινητήρα; Θα είναι δύσκολο;Απλα ξεβιδώνω καθαρίζω και μετά ξαναβοδώνω; Μήπως θα χρειαστεί και τίποτα τσιμούχες/φλάντζες και τέτοια;
Τέλος όταν λες με καύσιμο εννοείς αμόλυβδη ή το ίδιο το καύσιμό του το Coolpower 10%?

Απάντηση: Επισκευή κινητήρα GX .40

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 26, 2009 8:39 pm
από george202
Xserver έγραψε: Πως θα λύσω τον κινητήρα; Θα είναι δύσκολο;Απλα ξεβιδώνω καθαρίζω και μετά ξαναβοδώνω; Μήπως θα χρειαστεί και τίποτα τσιμούχες/φλάντζες και τέτοια;
Τέλος όταν λες με καύσιμο εννοείς αμόλυβδη ή το ίδιο το καύσιμό του το Coolpower 10%?

Παρε το manual διπλα και λυστο ολο.
ΚΑθαρισετα με το coolpower kαι αμα χρειαζεται φλατζα εξατμισης.

Απάντηση: Επισκευή κινητήρα GX .40

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 26, 2009 9:46 pm
από Dell Gatto Grande
για αρχή μια παρατήρηση η εξάτμιση είναι βαλμένη ανάποδα..!@/-=}{{

βγάλε κεφάλι /πίσω καπάκι / καρμπιρατέρ kai katharise strofalo

πάρε οδοντόβουρτσα πινελάκι και με την βοήθεια οινοπνεύματος η λίγου
καυσιμου κάντο λαμπίκο.

μετά lise και καθάρισε και "καρπιρατερ".
πρώτα σημείωσε poses στροφές εxeiς τις βελόνες!

manual: http://www.kyosho.com/jpn/support/instructionmanual/engine/pdf/74240_gx40_engine_m.pdf

καλή δουλειά_P_P

Απάντηση: Επισκευή κινητήρα GX .40

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 27, 2009 12:59 am
από Xserver
Dell Gatto Grande έγραψε: για αρχή μια παρατήρηση η εξάτμιση είναι βαλμένη ανάποδα..!@/-=}{{

βγάλε κεφάλι /πίσω καπάκι / καρμπιρατέρ kai katharise strofalo

πάρε οδοντόβουρτσα πινελάκι και με την βοήθεια οινοπνεύματος η λίγου
καυσιμου κάντο λαμπίκο.

μετά lise και καθάρισε και "καρπιρατερ".
πρώτα σημείωσε poses στροφές εxeiς τις βελόνες!

manual: http://www.kyosho.com/jpn/support/instructionmanual/engine/pdf/74240_gx40_engine_m.pdf

καλή δουλειά_P_P


Χαχαχαχ πράγματι την εξάτμιση την έβγαλα για να την καθαρίσω και μετά την έβαλα ξανά για να μην πέσει μέσα κανα σκουπιδάκι μέσα στην μηχανή, είσαι πολυ παρατηρητικός_Β_Ο και έχεις απόλυτο δίκιο!!

Τώρα όσων αφορά το οινόπνευμα έχω πάρει το μπλε, ελπίζω να κάνει. Φλάντζες δεν θα χρειαστεί ο κινητήρας καινουργιες(δεν ξέρω αν υπάρχουν);Ο,τι βγάλω απλά θα το ξαναβάλω μέσα και θα είναι μια χαρά; Ευχαριστώ για το εγχειρίδιο, αυτό δεν το είχα.

Απάντηση: Επισκευή κινητήρα GX .40

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 27, 2009 1:44 am
από Rnio
καλησπέρα!
και εγώ έχω πέσει με αυτόν το κινητήρα 4ς φορές τις 3ς δεν έπαθε τίποτα
σκυλί,την 4η μάζεψα κυριολεκτικά μόνο τα servos και λίγα horn ...

μην γυρίσεις τον στρόφαλο πρίν το καθαρίσεις, κάτι μπορεί να έχει μπει μέσα
και να σου προκαλέσει ζημία

πάρε οδοντόβουρτσα, πινέλο κ.τ.λ. και αμόλυβδη όχι Coolpower που είναι ακριβό και καθάρισε το εξωτερικά να φύγουν χώματα πετραδάκια κ.τ.λ.

κάθε κομμάτι που αποσυναρμολογείς να το καθαρίζεις καλά καλά, έχε και ένα κομμάτι χαρτί κουζίνας και βάλτο απάνω συνέχισε να βγάζεις εξαρτήματα
και βάζε τα απο δεξιά στα αριστερά στην αρχή μέχρι να μάθεις που πάει το καθένα να μην ψάχνεσαι

βλέπε το κάθε εξάρτημα αν έχει πάθει κάποια ζημία, γρατζουνιά κ.τ.λ. και συνέχιζε

βγάλε το μπουζί πριν καθαρίσεις την κεφαλή και καθάρισε το χωρίς πινέλο
καλύτερα.

στους αυλούς εξαγωγής βάλε χαρτί κουζίνας δέν χρειάζεται να βάζεις την εξάτμιση, πάλι το ίδιο και στο καρμπιρατέρ.

Για την φλάντζα αν βγει κανονικά και δεν κολλήσει πάνω στο μέταλλο, δεν είναι μαυρισμένη δεν έχει πάθει τίποτα.
Αλλιώς μέτρα το πάχος και πήγαινε να πάρεις φλαντζόχαρτο. Πάρε ενα μαρκαδόρο ( οχι ανεξίτηλο) και βάψε εκεί που θες να μπει η φλάντζα πριν στεγνώσει πατίκωσε στο φλαντζόχαρτο και θα σου βγει αμέσως το σχήμα.

όταν την συναρμολογείς καλό θα είναι να βάζεις και λαδάκι
της singer μια χαρά κάνει γιατί και το λιγοστό καύσιμο που μένει στον κινητήρα τραβάει
την υγρασία και σκουριάζουν κάποια μέρη.

για ότι άλλο πρόβλημα εδώ είμαστε
καλό μαστόρεμα !!!!