Σελίδα 1 από 1

Μεταβαση απο CP 15% σε καυσιμο CP 20%

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 17, 2009 9:55 am
από sv1awe
Απορια μου ειναι εαν πρεπει να αλλαξω τις ρυθμισεις του κινητηρα μου ,τις βελονες και για το ρελαντι και για τις υψηλες στροφες και πως ?
Να κανω το μειγμα πλουσιοτερο η φτωχοτερο ?



Κιντηρας OS 37 H ο οποιος βρισκεται εγκλωβισμενος σε ενα Raptor



Απάντηση: Μεταβαση απο CP 15% σε καυσιμο CP 20%

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 17, 2009 2:40 pm
από pani
Οσο ανεβαινεις στο ποσοστο νιτρου σε ενα καυσιμο, μειωνεται η ποσοτητα της μεθανολης στο αντιστοιχο καυσιμο (στο CP εν προκειμενω αυξανεται και το ποσοστο λαδιου απο το 15 στο 20 που θες να πας με συνεπεια να πεφτει και αλλο ο λογος ογκου στην μεθανολη). Συμπερασματικα θα πρεπει να φροντισεις ωστε ο κινητηρας σου να ρυθμιστει πιο πλουσια. Με 37 OS max δεν ετυχε να συζησω οποτε δεν ξερω. Καλο ειναι να ανοιξεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 0.5 στροφη την μεγαλη και να δεις. Ισως χρειαστει και λιγο πιο πλουσιο μιγμα στην μικρη βελονα.
Ετοιμασου να δεις αρκετα μεγαλη διαφορα στην λειτουργια του κινητηρα εν γενει.

CP 20% Nitromethane 20% Synthetic oil 20% Methanol 60%
CP 15% Nitromethane 15% Synthetic oil 17% Methanol 68%
CP 30% Nitromethane 30% Synthetic oil 22% Methanol 48%

Απάντηση: Μεταβαση απο CP 15% σε καυσιμο CP 20%

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 17, 2009 3:23 pm
από sv1awe
Καταλαβα απολυτα την διαφορα οτι αφου θα ανεβω σε ποσοστο νιτρου ο κινητηρας θα πρεπει να ρυθμιστει ποιο πλουσιος .Και νομιζω οτι αφου ανεβαινει το ποσοστο λαδιου ,θα αυξηθει και η καπνιλαααααααα!


+(*)

Απάντηση: Μεταβαση απο CP 15% σε καυσιμο CP 20%

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 17, 2009 3:29 pm
από pani
Πραγματι. Παρε μασκα.

Απάντηση: Μεταβαση απο CP 15% σε καυσιμο CP 20%

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 18, 2009 9:33 am
από sv1awe
Βρηκα ενα ωραιο πινακα που εχει πιστευω ολλες τις ρυθμισεις που αφορουν
για καθε αλλαγη που κανουμε στον κινητηρα μας τι πρεπει να αλλαξουμε .
Ωστε το νιτρο μας να μην πηγαινει χαμενο !
:D