Τ REX 500 esp ερώτηση
Τ REX 500 esp ερώτηση
Τα στοιχεία:
Πριν από 6 μηνες αγόρασα ενα trex 500 απλό, με ιμάντα στην ουρά.
gyro 401 και αναλογο servo για την ουρά.
Αποτέλεσμα: μια ουρά "καρφομένη" ότι και να της κάνεις. Τik tok loup, auto rotation κλπ.
Την προηγούμενη εβδομαδα πήρα αλλο ενα trex 500, αυτή την φορά το esp.
Ιδιο servo, ίδιο gyro στην ουρά.
Αποτέλεσμα: Ενώ κρατάει, αρκετά καλά για f3c πτήση, αν αρχίσω τα 3D η ουρά ξεκολάει σαν δεμονισμένη. Ειδικά με το που σβήνω κινητήρα και πάω για auto rotation!!!! H ευαισθησία του gyro εχει φτάσει στο 98% (στο απλό το εχω στο 76%!!!) και το προβλημα παραμένει.
Ερώτηση: Υπάρχει κανεις που μπορεί να καταλάβει τι γίνεται?
Πριν από 6 μηνες αγόρασα ενα trex 500 απλό, με ιμάντα στην ουρά.
gyro 401 και αναλογο servo για την ουρά.
Αποτέλεσμα: μια ουρά "καρφομένη" ότι και να της κάνεις. Τik tok loup, auto rotation κλπ.
Την προηγούμενη εβδομαδα πήρα αλλο ενα trex 500, αυτή την φορά το esp.
Ιδιο servo, ίδιο gyro στην ουρά.
Αποτέλεσμα: Ενώ κρατάει, αρκετά καλά για f3c πτήση, αν αρχίσω τα 3D η ουρά ξεκολάει σαν δεμονισμένη. Ειδικά με το που σβήνω κινητήρα και πάω για auto rotation!!!! H ευαισθησία του gyro εχει φτάσει στο 98% (στο απλό το εχω στο 76%!!!) και το προβλημα παραμένει.
Ερώτηση: Υπάρχει κανεις που μπορεί να καταλάβει τι γίνεται?
Απάντηση: Τ REX 500 esp ερώτηση
Γεια σου Μ
Θα πρεπει και οοολα τα αλλα να ειναι 'ιδια', υλικο ντιζων και μηκος αυτων, τα ελικακια της ουρας επισης, ιδια μαρκα ιδιο μηκος & ζυγισμενα. Τα ρευματα και το σετ-απ αυτων. Τα γραναζωματα και τα κερμπ του γκαζιου & του βηματος, χρησιμοποιεις γκοβενορ, εαν ναι να εχουν τις ιδιες ρυμθισεις, σχολαστικος ελενχος στις μηχανικες ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ρυθμισεις, επισης και ο κινητηρας και οι ρυθμισεις του, κλπ.
Με λιγα λογια τα σεταπ θα πρεπει να ειναι ακριβως μα ακριβως το ιδιο, σαν διδυμα αδερφια, ακομη και το σεταπ στην Τ/Κ, διαφορετικα ολα λιγο ηηη περισσοτερο να ειναι, μπορουν να επιρεασουν και να εχουν διαφορετικο φερσιμο σε ενα φαινομενικα ιδιο ε/π.
Εαν ολα τα παραπανω ειναι ακριβως ιδια τοτε δεν θα αλλαζει κατι στο ε/π, εαν παλι οχι θα μπορεσεις ευκολα να 'ανταλαξεις' τα γυροσκοπεια και να δεις ετσι τι ακριβως συμβαινει για να αποκλισεις πιθανη ελατωματικη λειτουργεια των ενα απο τα δυο.
Φιλικα
Χρηστος
ΥΓ
Αρκετες φορες πολλοι απο εμας ευκολα 'μπλεκομαστε' σε συνθετες αποριες και ερωτηματα και η λυση η το προβλημα ειναι-προερχονται απο κατι πιο απλο ηη βασικο που με τον καιρο 'ξεχναμε' να ελενξουμε ηη να επιθεωρισουμε, ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑNUAL και ελενχουμε ξανα.
Θα πρεπει και οοολα τα αλλα να ειναι 'ιδια', υλικο ντιζων και μηκος αυτων, τα ελικακια της ουρας επισης, ιδια μαρκα ιδιο μηκος & ζυγισμενα. Τα ρευματα και το σετ-απ αυτων. Τα γραναζωματα και τα κερμπ του γκαζιου & του βηματος, χρησιμοποιεις γκοβενορ, εαν ναι να εχουν τις ιδιες ρυμθισεις, σχολαστικος ελενχος στις μηχανικες ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ρυθμισεις, επισης και ο κινητηρας και οι ρυθμισεις του, κλπ.
Με λιγα λογια τα σεταπ θα πρεπει να ειναι ακριβως μα ακριβως το ιδιο, σαν διδυμα αδερφια, ακομη και το σεταπ στην Τ/Κ, διαφορετικα ολα λιγο ηηη περισσοτερο να ειναι, μπορουν να επιρεασουν και να εχουν διαφορετικο φερσιμο σε ενα φαινομενικα ιδιο ε/π.
Εαν ολα τα παραπανω ειναι ακριβως ιδια τοτε δεν θα αλλαζει κατι στο ε/π, εαν παλι οχι θα μπορεσεις ευκολα να 'ανταλαξεις' τα γυροσκοπεια και να δεις ετσι τι ακριβως συμβαινει για να αποκλισεις πιθανη ελατωματικη λειτουργεια των ενα απο τα δυο.
Φιλικα
Χρηστος
ΥΓ
Αρκετες φορες πολλοι απο εμας ευκολα 'μπλεκομαστε' σε συνθετες αποριες και ερωτηματα και η λυση η το προβλημα ειναι-προερχονται απο κατι πιο απλο ηη βασικο που με τον καιρο 'ξεχναμε' να ελενξουμε ηη να επιθεωρισουμε, ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑNUAL και ελενχουμε ξανα.
Απάντηση: Τ REX 500 esp ερώτηση
Πρόσεξε να δεις κουφό τώρα...
Τα γεγονότα:
Ξανα φτιάχνω την ουρά από την αρχή, ξανα σετάρω guro, αλλαζω μέχρι και τα blads της ουράς.
Το κάνω χόβερ, και χάνει λίγο η ουρά πρός τα δεξιά. Οκ λέω, κάνω τριμ, ολα καλά. Σβίνω κινητήρα στον αερα για αυτο, τελεια, καρφομένη η ουρα.
Οκ, λέω, πάμε να φτιάξουμε το τριμ. Μαζεύω λίγο την ντίζα και ξαναδοκιμάζω,
Καρφί η ουρά, ερε γλέντια!!!
Κάνω αυτο...
...και η ουρά χανει τον μπουσουλα!!!!!!
Με λίγα λόγια: Με τριμ στην ουρά δουλεύει αψογα και σε αυτο, ενώ αν δεν εχει τριμ και ειναι σωστα ρυθμιζμένη, στο αυτο τρελένεται!!!!!
Ε Λ Ε Ο Σ
Τα γεγονότα:
Ξανα φτιάχνω την ουρά από την αρχή, ξανα σετάρω guro, αλλαζω μέχρι και τα blads της ουράς.
Το κάνω χόβερ, και χάνει λίγο η ουρά πρός τα δεξιά. Οκ λέω, κάνω τριμ, ολα καλά. Σβίνω κινητήρα στον αερα για αυτο, τελεια, καρφομένη η ουρα.
Οκ, λέω, πάμε να φτιάξουμε το τριμ. Μαζεύω λίγο την ντίζα και ξαναδοκιμάζω,
Καρφί η ουρά, ερε γλέντια!!!
Κάνω αυτο...
...και η ουρά χανει τον μπουσουλα!!!!!!
Με λίγα λόγια: Με τριμ στην ουρά δουλεύει αψογα και σε αυτο, ενώ αν δεν εχει τριμ και ειναι σωστα ρυθμιζμένη, στο αυτο τρελένεται!!!!!
Ε Λ Ε Ο Σ
Απάντηση: Τ REX 500 esp ερώτηση
Γιαννη καλημερα
Ειδες, ελεγχος, ελεγχος,...., ελεγχος. Μπραβο σου για τον κοπο και μονο.
Για προσπαθησε να διορθωσεις μηχανικα το τριμ στην ουρα ωστε να φερεις το κουμπι του τριμ της Τ/κ στο κεντρο ή εκει που σου σταματαει να κανει τρελες και ξαναδοκιμασε.
Ειδες, ελεγχος, ελεγχος,...., ελεγχος. Μπραβο σου για τον κοπο και μονο.
Για προσπαθησε να διορθωσεις μηχανικα το τριμ στην ουρα ωστε να φερεις το κουμπι του τριμ της Τ/κ στο κεντρο ή εκει που σου σταματαει να κανει τρελες και ξαναδοκιμασε.
-
- Δημοσιεύσεις: 722
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Τ REX 500 esp ερώτηση
Το ότι σε αιώρηση έπρεπε να δώσεις τριμ για να μη φεύγει η ουρά δεν μου φαίνεται και πολύ φυσιολογικό για το 401. Απότι κατάλαβα έχεις ίδια γυροσκόπια και στα δύο ελικόπτερα. Κάνε τράμπα τα γυροσκόπια και δοκίμασε πάλι μην τυχόν και έχεις πέσει σε προβληματικό γυροσκόπιο.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Τ REX 500 esp ερώτηση
Γιάννη κάνε το εξής:
Αφού κεντράρεις το trim του rudder, κάνε reset στην κεντρική θέση του 401 με τον εξής τρόπο: Αλλαγή από Hold σε Rate mode τρεις φορές σε ένα δευτερόλεπτο. Αυτό θα δώσει τη νέα κεντρική θέση του rudder στο gyro και θα καταλάβεις ότι είσαι OK γιατί σε hold mode δεν θα αναβοσβήνει το led του gyro.
(Θεωρούμε ότι η ντίζα είναι οκ χωρίς τζόγους, το servo είναι επίσης οκ και το μηχανικό σύστημα της ουράς επίσης οκ)
Βαγγέλης
ΥΓ: Υπόψη πως στα gyro της Futaba το μήκος της ντίζας του rudder δεν παίζει σημαντικό ρόλο, αρκεί να μην είναι "ακραία" λάθος. Αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο είναι η διαδρομή της ντίζας από άκρη σε άκρη να είναι απρόσκοπτη.
Αφού κεντράρεις το trim του rudder, κάνε reset στην κεντρική θέση του 401 με τον εξής τρόπο: Αλλαγή από Hold σε Rate mode τρεις φορές σε ένα δευτερόλεπτο. Αυτό θα δώσει τη νέα κεντρική θέση του rudder στο gyro και θα καταλάβεις ότι είσαι OK γιατί σε hold mode δεν θα αναβοσβήνει το led του gyro.
(Θεωρούμε ότι η ντίζα είναι οκ χωρίς τζόγους, το servo είναι επίσης οκ και το μηχανικό σύστημα της ουράς επίσης οκ)
Βαγγέλης
ΥΓ: Υπόψη πως στα gyro της Futaba το μήκος της ντίζας του rudder δεν παίζει σημαντικό ρόλο, αρκεί να μην είναι "ακραία" λάθος. Αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο είναι η διαδρομή της ντίζας από άκρη σε άκρη να είναι απρόσκοπτη.
Απάντηση: Τ REX 500 esp ερώτηση
vhal έγραψε: ↑Γιάννη κάνε το εξής:
Αφού κεντράρεις το trim του rudder, κάνε reset στην κεντρική θέση του 401 με τον εξής τρόπο: Αλλαγή από Hold σε Rate mode τρεις φορές σε ένα δευτερόλεπτο. Αυτό θα δώσει τη νέα κεντρική θέση του rudder στο gyro και θα καταλάβεις ότι είσαι OK γιατί σε hold mode δεν θα αναβοσβήνει το led του gyro.
(Θεωρούμε ότι η ντίζα είναι οκ χωρίς τζόγους, το servo είναι επίσης οκ και το μηχανικό σύστημα της ουράς επίσης οκ)
Βαγγέλης
ΥΓ: Υπόψη πως στα gyro της Futaba το μήκος της ντίζας του rudder δεν παίζει σημαντικό ρόλο, αρκεί να μην είναι "ακραία" λάθος. Αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο είναι η διαδρομή της ντίζας από άκρη σε άκρη να είναι απρόσκοπτη.
Σωστοοοος ο Ευαγγελος..._Β_Ο:>)
Απάντηση: Τ REX 500 esp ερώτηση
Αλλαγή από Hold σε Rate mode τρεις φορές σε ένα δευτερόλεπτο. Αυτό θα δώσει τη νέα κεντρική θέση του rudder στο gyro και θα καταλάβεις ότι είσαι OK γιατί σε hold mode δεν θα αναβοσβήνει το led του gyro.
Μην γελάσεις αλλα πως το κάνω αυτό?
Μην γελάσεις αλλα πως το κάνω αυτό?
-
- Δημοσιεύσεις: 722
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Τ REX 500 esp ερώτηση
Από την τηλεκατεύθυνση θα την κάνεις τη δουλειά βάζοντας τη ρύθμιση του γυροσκοπίου σε διακόπτη. Στη μία θέση θα το έχεις σε νόρμαλ ενώ στην άλλη σε ΗΗ.
Πάντως κοίτα αν στην εκκίνηση σε ΗΗ ,αφού καλιμπράρει το γυροσκόπιο, το λαμπάκι παύει να αναβοσβήνει έτσι όπως το έχεις τώρα. Επίσης ,το τριμ δεν είναι απαρραίτητο, στο συγκεκριμένο γυροσκόπιο ,να είναι ακριβώς στη μέση. Οταν γίνεται εκκίνηση πιάνει σαν θέση ηρεμίας τη θέση που έχει το τριμ και το στικ κατά την εκκίνηση ακόμη κι αν δεν είναι η ακριβώς μεσαία.
Φιλικά Κώστας.
Πάντως κοίτα αν στην εκκίνηση σε ΗΗ ,αφού καλιμπράρει το γυροσκόπιο, το λαμπάκι παύει να αναβοσβήνει έτσι όπως το έχεις τώρα. Επίσης ,το τριμ δεν είναι απαρραίτητο, στο συγκεκριμένο γυροσκόπιο ,να είναι ακριβώς στη μέση. Οταν γίνεται εκκίνηση πιάνει σαν θέση ηρεμίας τη θέση που έχει το τριμ και το στικ κατά την εκκίνηση ακόμη κι αν δεν είναι η ακριβώς μεσαία.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Τ REX 500 esp ερώτηση
bladeskiller έγραψε: ↑Από την τηλεκατεύθυνση θα την κάνεις τη δουλειά βάζοντας τη ρύθμιση του γυροσκοπίου σε διακόπτη. Στη μία θέση θα το έχεις σε νόρμαλ ενώ στην άλλη σε ΗΗ.
Πάντως κοίτα αν στην εκκίνηση σε ΗΗ ,αφού καλιμπράρει το γυροσκόπιο, το λαμπάκι παύει να αναβοσβήνει έτσι όπως το έχεις τώρα. Επίσης ,το τριμ δεν είναι απαρραίτητο, στο συγκεκριμένο γυροσκόπιο ,να είναι ακριβώς στη μέση. Οταν γίνεται εκκίνηση πιάνει σαν θέση ηρεμίας τη θέση που έχει το τριμ και το στικ κατά την εκκίνηση ακόμη κι αν δεν είναι η ακριβώς μεσαία.
Φιλικά Κώστας.
Κωστή, αυτό ειναι το θεμα, αναβοσβηνει συνεχεια, δεν σταθεροποιήται!
και ευχαριστώ ολους για την βοήθεια
Απάντηση: Τ REX 500 esp ερώτηση
Mogolos έγραψε: ↑Κωστή, αυτό ειναι το θεμα, αναβοσβηνει συνεχεια, δεν σταθεροποιήται!
και ευχαριστώ ολους για την βοήθεια
..., αρα δεεεεν κλειδωνει.
Δοκιμασε να το αποσυνδεσεις απο το ρευμα την ωρα που λειτουργει (με το ε/π σβηστο φυσικα), μερικες φορες του κανει καλο, ειναι κατι σαν το ρεσετ που σου λεει ο blade πιο πανω αλλα οχι απο την Τ/Κ.
ΕΛΕΝΞΕΣ εαν το μικρο διακοπτακι πανω στο γυροσκοπιο ειναι στην σωστη θεση ωστε αυτο να λοκαρει σε Η.Ηοld ;
_Β_Ο ΞΑΝΑ ΚΟΙΤΑ ΤΟ MANUAL _Β_Ο
Εαν δεν πιασει τιποτε απο οοολα αυτα ναααα το κοιταξει (το ε/π) και ενα ¨δευτερο¨ματι μη τυχων σου ξεφευγει κατι, μερικες φορες η λυση εναι απλη-βασικη και συνηθως κατω απο την μυτη μας.
Τωρα αν και παλι δεν εχεις αποτελεσμα, καντο ανταλλαγη με το αλλο (γυροσκοποιο) νααα δεις τι γινεται..!
ΥΓ
Μου αρεσει που δεν τοοοοο παρατας και το παλευεις...
Απάντηση: Τ REX 500 esp ερώτηση
Θα τεσταρω σημερα το απόγευμα, οποτε ελπίζω αυριο να ¨κλειδώσει" το topic#**_Β_Ο
Απάντηση: Τ REX 500 esp ερώτηση
Mogolos έγραψε: ↑Κωστή, αυτό ειναι το θεμα, αναβοσβηνει συνεχεια, δεν σταθεροποιήται!
και ευχαριστώ ολους για την βοήθεια
Αν αναβοσβήνει γρήγορα (double flash) τότε ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ οτι ΔΕΝ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ.
Σημαίνει ότι το rudder ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΤΡΑΡΙΣΜΕΝΟ!
Βάλε τριμ στο κέντρο, τα δάχτυλα μακρυα από το stick του rudder και 3 γρήγορες αλλαγές HH/NR
Σύμφωνα με το manual αυτό πρέπει να κάνεις:
the transmitter sensitivity switch is
rapidly switched between the normal and AVCS positions
at least 3 times, then returned to the AVCS position and
the transmitter rudder stick was rapidly moved to the left
and right at least 3 times. After this display goes off, the
rudder is in the neutral position
Απάντηση: Τ REX 500 esp ερώτηση
Παιδες τελικά το βρηκα!!
Ντρέπομαι, αλλα θα σας πώ τι ειχε!!
Αναποδα το gear (το καναλι) οπότε όταν αναβε παθαινε πλάκα. Το εκανα ριβερς και ολα καλά τώρα.
Βαγγο, Χρηστο και λοιποί που μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε, σας ευχαριστώ πολύ. Να στε καλά, θα τα πουμε και από κοντα στον Μαραθώνα.
Ντρέπομαι, αλλα θα σας πώ τι ειχε!!
Αναποδα το gear (το καναλι) οπότε όταν αναβε παθαινε πλάκα. Το εκανα ριβερς και ολα καλά τώρα.
Βαγγο, Χρηστο και λοιποί που μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε, σας ευχαριστώ πολύ. Να στε καλά, θα τα πουμε και από κοντα στον Μαραθώνα.