Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Απάντηση
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσίευση από mrkaza »

Τα υλικά της συνταγής
3 Ψηφιακα Servo Hitec hs-5485HB
Ενα Turnigy SK 42-60 500 kv
Esc Turnigy 85 A με 4 Α Bec
Μπαταρία 6s
Μερικά δερματικά
Ενα κομμάτι Κόντρα πλακέ για βάση μπαταρίας .
Μερικά κομμάτια Balsa για κόντρες στη βάση
Μια βαση για Firewall http://www.planodio.gr/shop/planodio-alloy-composite-firewall-mount-110-45mm-.html

2 παξιμάδια ασφάλειας και 2 βιδες .
Εποχυ και Cyanoacrylic κολα
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσίευση από mrkaza »

Το μοντέλο αυτό επιλέχθηκε γιατί είχε χώρο μπροστά – ανοικτό για μπαταρία επίσης γιατί είναι αρκετά μεγάλο .

Βάζω Photo απο το Windsheld που δεν είναι κολλημένο
Συνημμένα
PB280016.jpg
PB280016.jpg (2.38 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσίευση από mrkaza »

Δε θα αναφερθώ στα του ARF αλλά στα της μετατροπής του σε ηλεκτρικό

Οι αλλαγές .
Τρυπήθηκε η βάση για Firewall ώστε να ταιριάζουν οι βίδες καθώς είχε μια μικρή διάφορα και τοποθετήθηκε στο Firewall

Μεγαλωθηκε η τρυπά που είχε μπροστά και στο πάνω μέρος του Firewall ώστε να μπαίνουν τα καλώδια ποιο άνετα .
Συνημμένα
DSC00161.jpg
DSC00161.jpg (92.63 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσίευση από mrkaza »

Κατασκευάσθηκε και εγκαταστάθηκε – κολλήθηκε Battery Bay .
Συνημμένα
DSC00163.jpg
DSC00163.jpg (98.35 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
DSC00162.jpg
DSC00162.jpg (98.85 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσίευση από mrkaza »

Δημιουργία θέσης για να κρατάμε το αφαιρούμενο Windshield με λάστιχα .
Συνημμένα
DSC00172.jpg
DSC00172.jpg (97.2 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
DSC00171.jpg
DSC00171.jpg (96.88 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
DSC00164.jpg
DSC00164.jpg (97.22 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσίευση από mrkaza »

Μοτέρ + Esc στη θέση τους και photo που φαίνεται το Down Trust
Συνημμένα
PB280018.jpg
PB280018.jpg (89.73 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
DSC00170.jpg
DSC00170.jpg (95.55 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
DSC00159.jpg
DSC00159.jpg (95.46 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

( το επόμενο project σου πρέπει να είναι φωτ/κη μηχανή με close up λειτουργία :oo)
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσίευση από mrkaza »

sos.o.ka έγραψε: ( το επόμενο project σου πρέπει να είναι φωτ/κη μηχανή με close up λειτουργία :oo)


Αν και δεν ειναι στο επομενο ... αφου το ζητησατε :) μολις φορτισουν οι μπαταριες θα εχει κιαλες
Συνημμένα
PB270014.jpg
PB270014.jpg (96.61 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PB270013.jpg
PB270013.jpg (85.85 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PB270009.jpg
PB270009.jpg (90.01 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PB270008.jpg
PB270008.jpg (94.1 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσίευση από mrkaza »

Ορίστε και οι υπόλοιπες
Συνημμένα
PB280019.jpg
PB280019.jpg (83.94 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PB280017.jpg
PB280017.jpg (90.95 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσίευση από mrkaza »

Το μοντέλο αυτό πέταξε σήμερα και είναι ΤΕΛΕΙΟ μπορεί να το επιβεβαιώσει και ο Λυκούργος όπου έκανε την πρώτη πτήση του για να το τριμαρη κτλ κτλ :D.

Σταθερό , μεγάλο , προβλέψιμο και έρχεται για προσγείωση ΑΡΓΑ πολύ αργά .

Μια φορά που ξεχάσαμε να βάλουμε Timer κατέβηκε “Dead stick” χωρίς κανένα πρόβλημα .

Πρώτη πτήση έγινε με 14/7 Turnigy Cherry Wood slow Fly 14/7 propeller όπου είναι υπερβολική για το μοτέρ καθώς είναι πολύ φαρδιά αλλά ήθελα να έχω καβατζα δύναμη και ας μην χρειαστεί καλλίτερα να έκαιγα μοτέρ μετά από λίγο παρά να μην είχα αρκετή δύναμη .

Καθώς από δύναμη είχαμε αρκετή και ας είναι το Moter 40-60 και το μοντέλο 60αρη η επόμενη πτήση έγινε με 13/6 XR slow fly propeller και όπως ήταν φυσικό κερδίσαμε χρόνο πτήσης καθως ανεβεικε το Efficensy .

Επόμενες δόκιμες θα είναι με Apc 13/6.5 Apc 14/7 Thin electric

13/7 XR 14/6 XR 14/7 XR όπου μάλλον θα καταλήξω στης 13/6,5 -14/7 Apc καθώς βρίσκονται ποιο εύκολα αλλά θα εξαρτηθεί και από τι διαφορά στο χρόνο πτήσης

Αλλά μάλλον σαν πτήση θα μου αρέσει η 14/6 Xrκαι σαν αυτονομία η 13/7 Xr

Μετά απο 5 λεπτά πτήσης η μπαταρία πήρε πίσω σχεδόν 1700 mha με την 14/7 και 1200 mha με την 13/6 Xr πιστεύω οτι με μια 13/7 Xr θα πέσω στα 1100 ώστε να μπορώ να εχω 10λεπτες πτήσεις με την 2650 6s αν και μάλλον θα παω σε 3000 Mha μπαταρίες ώστε να είμαι λίγο ποιο Safe .

Ετσι και αλιος 50 gr σε 60αρη μοντέλο ΔΕ φαίνονται
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1710
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσίευση από CARAPIS »

Καλα νεα Παναγιωτη

Μπραβο, χαιρομαι που ολα πηγαν καλα, αντε καλες πτησεις και συνεχεια δοκιμων !V:))
Απάντηση

Επιστροφή στο “Θερμικά Αεροπλάνα”